| | |
31.05.2018 13:29 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160422
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): Tak to nasimuluj - dej si ucho t BHI a a ti někdo přizvedne zadní část auta = to sepnutí upoutěcího ventylu uslyí = to samé se děje při odlehčení vlivem setrvačnosti při zabrdění (to zapnutí ,,sportu" jen aby jsi netvrdil e při sportu se tak neděje)
porovnává úplně neporovnatelné. To stejné ti udělá třeba Xantie nebo XM, kdy jim zvedne zadek a je to tím, e změní polohu korektoru do takové hodnoty, e začně upoutět hydraulickou kapalinu. Tohle se ale při běné jízdě tím stejným autem prostě neděje, ani kdy bude brzdit .... Nedělají to starí Citroeny a nedělá to ani C5, tak to u konečně pochop a přestaň trvat na těch svých bludech
porovnává úplně neporovnatelné. To stejné ti udělá třeba Xantie nebo XM, kdy jim zvedne zadek a je to tím, e změní polohu korektoru do takové hodnoty, e začně upoutět hydraulickou kapalinu. Tohle se ale při běné jízdě tím stejným autem prostě neděje, ani kdy bude brzdit .... Nedělají to starí Citroeny a nedělá to ani C5, tak to u konečně pochop a přestaň trvat na těch svých bludech ;-)
|
|
31.05.2018 13:30 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160423
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
To, e u stojícího auta kdy se stojí na brzdě a kola se netočí nejde zvedat je jasné, ale je to tak i u jedoucího auta kdy se přibrďuje ? Není náhodou v mapách pro pérování podmínka "jízdy" či stání ? Nemám tu ádnou C5 na vyzkouení, ale zkuste někdo jet s autem do 40Km/h a lehce přibrďovat a současně u toho dát povel zvedat do zvýené, jestli se to zvedne nebo ne. A podejte tu hláení, ju
Pokud by se to za jízdy bylo schopné takto přizvednout i přes lehce zmáčknutou brzdu, pak by fungovalo dorovnávání při dostatečně dlouhém brdění, kdy se předek navalí a ponoří a korektor zjistí malou či velkou výku. Ona je tam prodleva na dorovnávání, ale pokud by se ten čas překročil dlouhým brděním a třeba i z kopce ...
To, e u stojícího auta kdy se stojí na brzdě a kola se netočí nejde zvedat je jasné, ale je to tak i u jedoucího auta kdy se přibrďuje ? Není náhodou v mapách pro pérování podmínka "jízdy" či stání ? Nemám tu ádnou C5 na vyzkouení, ale zkuste někdo jet s autem do 40Km/h a lehce přibrďovat a současně u toho dát povel zvedat do zvýené, jestli se to zvedne nebo ne. A podejte tu hláení, ju;-)
Pokud by se to za jízdy bylo schopné takto přizvednout i přes lehce zmáčknutou brzdu, pak by fungovalo dorovnávání při dostatečně dlouhém brdění, kdy se předek navalí a ponoří a korektor zjistí malou či velkou výku. Ona je tam prodleva na dorovnávání, ale pokud by se ten čas překročil dlouhým brděním a třeba i z kopce ... ;-)
|
|
31.05.2018 13:35 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160425
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
PATaMAT napsal(a): To, e u stojícího auta kdy se stojí na brzdě a kola se netočí nejde zvedat je jasné, ale je to tak i u jedoucího auta kdy se přibrďuje ? Není náhodou v mapách pro pérování podmínka "jízdy" či stání ? Nemám tu ádnou C5 na vyzkouení, ale zkuste někdo jet s autem do 40Km/h a lehce přibrďovat a současně u toho dát povel zvedat do zvýené, jestli se to zvedne nebo ne. A podejte tu hláení, ju
Pokud by se to za jízdy bylo schopné takto přizvednout i přes lehce zmáčknutou brzdu, pak by fungovalo dorovnávání při dostatečně dlouhém brdění, kdy se předek navalí a ponoří a korektor zjistí malou či velkou výku. Ona je tam prodleva na dorovnávání, ale pokud by se ten čas překročil dlouhým brděním a třeba i z kopce ...
H1 A H2 tohle umělo. U H3 je evidentní dle schématu, e při sepnuté hydroaktivní (středové) kouli není změna výky moná, protoe se nejenom přeruí komunikace mezi pravou a levou stranou, ale zároveň se uplně uzavře přívod hydraulické kapaliny, co je z obrázku jasně patrné:
.link.
u H2 je jasně vidět, e i přes vypnutou středovou kouli můe systém stále dopoutět nebo vypoutět hydraulickou kapalinu do pístnic, zatímco "T ventil" s kuličkou zajistí omezené přelévání kapaliny mezi levou a pravou stranou při zatáčení. Při dopoutění dojde k uzamčení kuličky na středu, aby se kapalina napoutěla do obou pístnic rovnoměrně.
.link.
H1 A H2 tohle umělo. U H3 je evidentní dle schématu, e při sepnuté hydroaktivní (středové) kouli není změna výky moná, protoe se nejenom přeruí komunikace mezi pravou a levou stranou, ale zároveň se uplně uzavře přívod hydraulické kapaliny, co je z obrázku jasně patrné:
http://citroeny.cz/wp/wp-content/uploads/2013/05/Proveden%C3%AD_regulace_H3_Plus.jpg
u H2 je jasně vidět, e i přes vypnutou středovou kouli můe systém stále dopoutět nebo vypoutět hydraulickou kapalinu do pístnic, zatímco "T ventil" s kuličkou zajistí omezené přelévání kapaliny mezi levou a pravou stranou při zatáčení. Při dopoutění dojde k uzamčení kuličky na středu, aby se kapalina napoutěla do obou pístnic rovnoměrně.
http://oto.to/schematy/grafiki/Hydractive_2_miekko.gif
|
|
31.05.2018 13:59 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160431
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
del42sa napsal(a): H1 A H2 tohle umělo. U H3 je evidentní dle schématu, e při sepnuté hydroaktivní (středové) kouli není změna výky moná, protoe se nejenom přeruí komunikace mezi pravou a levou stranou, ale zároveň se uplně uzavře přívod hydraulické kapaliny, co je z obrázku jasně patrné:
.link.
u H2 je jasně vidět, e i přes vypnutou středovou kouli můe systém stále dopoutět nebo vypoutět hydraulickou kapalinu do pístnic, zatímco "T ventil" s kuličkou zajistí omezené přelévání kapaliny mezi levou a pravou stranou při zatáčení. Při dopoutění dojde k uzamčení kuličky na středu, aby se kapalina napoutěla do obou pístnic rovnoměrně.
.link.
U H3 ádný středový ventil není, tak e to nebude přeruovat nic, ani uzavírat přívod ... To je pouze u H3+
Tak e jetě jednou, zkusí to někdo za jízdy do 40km/h přizvednout s nohou na brzdě? u H3.
U H3 ádný středový ventil není, tak e to nebude přeruovat nic, ani uzavírat přívod ... To je pouze u H3+;-)
Tak e jetě jednou, zkusí to někdo za jízdy do 40km/h přizvednout s nohou na brzdě? u H3.
|
|
31.05.2018 14:43 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160440
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Ja snáď na to nezabudnem a skusim to pozriet do 40km/h brzdit a zdvihnut auto...
Ja snáď na to nezabudnem a skusim to pozriet do 40km/h brzdit a zdvihnut auto...
|
|
31.05.2018 17:49 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160474
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Napsal si to tak, e to bude zkouet na X7 ... z tvého textu to tak jde pochopit
A ventil na příčné naklánění tam nehledej
Napsal si to tak, e to bude zkouet na X7 ... z tvého textu to tak jde pochopit ;-)
A ventil na příčné naklánění tam nehledej :-P
|
|
31.05.2018 19:00 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160478
|
|
DanielRada
|
Město: Bělotín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 12 |
|
|
H3 při jízdě do 40 km/h a selápnuté brzdě se zvedne. Nevím, jaká je nejmení rychlost. Zvedlo se mi to kolem 10-15 km/h.
H3 při jízdě do 40 km/h a selápnuté brzdě se zvedne. Nevím, jaká je nejmení rychlost. Zvedlo se mi to kolem 10-15 km/h.
|
|
31.05.2018 22:07 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160510
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
DanielRada napsal(a): H3 při jízdě do 40 km/h a selápnuté brzdě se zvedne. Nevím, jaká je nejmení rychlost. Zvedlo se mi to kolem 10-15 km/h.
Hurá, posun kupředu... Tak e H3 se můe chovat jako stará mechanická hydra a to tak, e při brdění kdy se jí zanoří předek na dostatečně dlouhou dobu, tak se přizvedne a následně po zastavení se zase spustí z5...( např u křiovakty) to stejné bude dělat při delí akceleraci kdy se zaboří zadek, tak si přidá vejky, následně po uklidnění výky zase ubere ... Píu doměnku o chování H3 na základě pozorování uivatele ... tak to tak berte, ju
Hurá, posun kupředu... Tak e H3 se můe chovat jako stará mechanická hydra a to tak, e při brdění kdy se jí zanoří předek na dostatečně dlouhou dobu, tak se přizvedne a následně po zastavení se zase spustí z5...( např u křiovakty) to stejné bude dělat při delí akceleraci kdy se zaboří zadek, tak si přidá vejky, následně po uklidnění výky zase ubere ... Píu doměnku o chování H3 na základě pozorování uivatele ... tak to tak berte, ju;-)
|
|
| |
|
|