Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Jak funguje hydractive 3 / 3+
|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 > >|
29.05.2018 22:57 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160145
rrromek
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SWPočet příspěvků: 76
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No, je fakt, že když mi ten zadek nebrzdí, tak mi kope brzd. pedál. Nevím no. Ale je to jen občas, s tím, že to hned poznám, povolím pedál a pak už je to o.k. Horší by asi bylo, kdyby mě to zrovna potkalo při nějaké krizové situaci....

29.05.2018 23:09 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160153
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
si mozes skusit ked ti to spravi, pritlac to, ono zabere abs a uvolni to

znova, ale toto patri inam

29.05.2018 23:19 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160154
rrromek
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SWPočet příspěvků: 76
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jako že držet brzd. pedál ? Nepouštět ho? Díky Peo
Já vím, že to tu nepatří.... Jako x dalších příspěvků ....

30.05.2018 15:05 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160249
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ty mne neurazíš (neomlouvej se) - proč ty mé nesmysly nevyvrátíš? - nevysvětlíš? Vždy je to jednoduché = v koulích je tlak (dusík) - protitlak kapaliny prohne membránu - odlehčení zadní části (při brzdění) ke kterému dojde - způsobí zvednutí z.části - jakým způsobem dojde k vrácení do správné polohy která je monitorovaná korektorem ? Podle mne je jediná možnost snížení protitlaku na membránu pérovací jednotky. (ztrvzování podvozku je něco jiného ) Otázka je jednoduchá = čím a jak se sníží tlak aby nedošlo ke zvednutí zadní části vozu při brzdění = odlehčení zatížení zadní nápravy ?


a co ti mám vysvětlovat, když jsem ti to napsal už po několikáté ??? K žádnému vypouštění tlaku při brždění prostě nedochází, tečka ! Kdybys aspoň trochu používal tu věc co mᚠna krku, tak bys na to přišel sám.

Vezmi si jako příklad už původní hydractive/hydropnemumatiku. Výškový korektor je nastavený tak, že má určité zpoždění, než začně napouštět nebo vypouštět hydraulickou kapalinu do pístnic. Je to proto, aby nedocházelo k neustálému napouštění a vypouštění kapaliny ze systému a tím pádem ke změnám tlaku v odpružení. Tento jev je nežádoucí, protože kdyby korektory reagovaly okamžitě na jakoukoliv nerovnost na silnici, tak by docházelo k nežádoucím pohybům karoserie. Přejel bys vlnu nějakých nerovností a auto by se pořád dopouštělo a vypouštělo nebo dorovnávalo, to stejné při brždění nebo akceleraci.

U Hydractive 3/3 + je to úplně stejné a použití elektronických výškových korektorů na tomto faktu nic nemění. Je tam nastaveno určité zpoždění ze stejných důvodů jako u Hydractive 1/2. Kdyby totiž při brždění vypouštělo BHI kapalinu ze zadního okruhu, tak by po zastavení zadek padnul až na zem a nějakou dobu by trvalo než by se zase vyrovnal zpátky. To bys vnímal jako velice nepříjemnou ránu od zadních dorazů a takové chování auta není vůbec žádoucí.

Jak napsal trefně už Mikra, ty reakce jsou tak pomalé, že na nějaké aktivním zásah řídící jednotky formou vypouštění tlaku můžeš rovnou zapomenout.

celé tohle vlákno začalo dotazem Konquiho na to jak to funguje u X7

.link.

Řekl bych, že jsem pomerně podrobně a obsažně popsal, jakým způsobem jsou u H3/H3+ potlačovány náklony vozidla při jízdě a v podstatě se to neliší od chování H2/H1. A co se týká ventilů v BHI, tak u nich jsou také poměrně jasně stanoveny okolnosti, při kterých dochází ke změnám světlé výšky. To je totiž jediný účel, který ty ventily mají. Žádné potlačování náklonu karoserie ty ventily neprovádějí a ani nemohou. Jejich jediný účel je změna světlé výšky při :

1. změnách zatížení vozidla
2. při jízdě po kvalitní silnici/dálnici rychlostí vyšší jak 110Km/hod
3. při jízdě po silnici s horší kvalitou do 70km/hod.
4. pokud řidič sám ručně změní světlou výšku vozidla.

na to konto jsi přišel ty se svými "moudry" a začal psát něco o zmatečnosti a nepřesnosti. A když jsem ti napsal, že odpověď už jsem ti několikrát napsal, tak jsi se pořád znova a znova dožadoval vysvětlování., přesto že odpoveď už mᚠdávno napsanou. Stejně tak ti Milan napsal že píšeš nesmysly .link.

"Nevím jestli je to od tebe provokace, nebo ty základní věci fakt nevíš a netušíš jak to funguje, ale je mi to úplně fuk"

Takže trochu sebereflexe by ti rozhodně nezaškodilo.

Jen na závěr dodám: píšeš že seš praktik a pak se tady veřejně ptᚠna umístnění neexistujícího ventilu pro potlačování náklonu ..... Co dodat ?

.link.

Myslím, že tohle mluví samo za sebe. Ono totiž není problém přiznat, že něco nevíš. To je úplně normální a nikdo by ti za to tady hlavu neutrhnul, ale tvoje zatvrzelé trvání na své ( by ničím nepodložené ) pravdě za každou cenu je důkazem toho že nemᚠvůbec žádnou míru sebereflexe a tvoje zarputilá snaha zachovat si tvář "odborníka" působí spíš trapně.

30.05.2018 16:16 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160252
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
del42sa, prepac, ja som zvonka, rad to tu citam, tak mi to neda... jednoducho ja vidim jruze zartovne odpovedat otazkou na zahadny ventil po konquiho


konqui napsal(a):
A kdo ma teda aktivni podvozek a jake jsou jeho specifikace?

Protoze kdyz vemu H3+, tak za me:
- regulace tuhosti
- udrzovani stejne svetle vysky vepredu i vzadu
- eliminace naklonu v zatackach
...

Preboha co je na tom take??? este aj zamrkal - a my sa tu s tym ***** uz tri dni

30.05.2018 16:51 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160275
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
ink napsal(a):
del42sa, prepac, ja som zvonka, rad to tu citam, tak mi to neda... jednoducho ja vidim jruze zartovne odpovedat otazkou na zahadny ventil po konquiho


Preboha co je na tom take??? este aj zamrkal - a my sa tu s tym ***** uz tri dni



jasně a proto vlastně byly smajlíky i ve všech dalších zprávách co potom napsal bože můj .....

30.05.2018 17:03 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160276
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja len dodam ze elektronika pri stlacenej brzde ani nedovoluje zmenu vysky (rovnako principialne je nemozna ked je zapnuty ventil v regulatore) a je to jedna z pricin preco je rucna na predku
zadna naprava ako je kyvna potrebuje umozneny pohyb kolesa, inak by sa v podstate odtlakovala keby chcela klesat alebo tlacila do skratu pri dvihani (cize napr. rucna keby bola vzadu a nechas rucnu + rychlost tak sa naprava nakrizi a bud nedvihne alebo neklesne)

co som vypozoroval u H3+ je ze pri stupeni na plyn zaviera ventil na regulatore cim odstavuje stredovu gulu a tym mierne znizuje startovaci naklon dozadu

30.05.2018 17:16 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160281
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja len dodam ze elektronika pri stlacenej brzde ani nedovoluje zmenu vysky (rovnako principialne je nemozna ked je zapnuty ventil v regulatore) a je to jedna z pricin preco je rucna na predku
zadna naprava ako je kyvna potrebuje umozneny pohyb kolesa, inak by sa v podstate odtlakovala keby chcela klesat alebo tlacila do skratu pri dvihani (cize napr. rucna keby bola vzadu a nechas rucnu + rychlost tak sa naprava nakrizi a bud nedvihne alebo neklesne)

co som vypozoroval u H3+ je ze pri stupeni na plyn zaviera ventil na regulatore cim odstavuje stredovu gulu a tym mierne znizuje startovaci naklon dozadu


což je přesně to co jsem už jardovi psal tady : .link.

ale je to marný, je to marný, je to marný .....

30.05.2018 17:50 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160293
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja len dodam ze elektronika pri stlacenej brzde ani nedovoluje zmenu vysky (rovnako principialne je nemozna ked je zapnuty ventil v regulatore) a je to jedna z pricin preco je rucna na predku
zadna naprava ako je kyvna potrebuje umozneny pohyb kolesa, inak by sa v podstate odtlakovala keby chcela klesat alebo tlacila do skratu pri dvihani (cize napr. rucna keby bola vzadu a nechas rucnu + rychlost tak sa naprava nakrizi a bud nedvihne alebo neklesne)

co som vypozoroval u H3+ je ze pri stupeni na plyn zaviera ventil na regulatore cim odstavuje stredovu gulu a tym mierne znizuje startovaci naklon dozadu


A proc ma tedy X7 rucku na zadek?

30.05.2018 18:57 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160295
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja len dodam ze elektronika pri stlacenej brzde ani nedovoluje zmenu vysky (rovnako principialne je nemozna ked je zapnuty ventil v regulatore) a je to jedna z pricin preco je rucna na predku
zadna naprava ako je kyvna potrebuje umozneny pohyb kolesa, inak by sa v podstate odtlakovala keby chcela klesat alebo tlacila do skratu pri dvihani (cize napr. rucna keby bola vzadu a nechas rucnu + rychlost tak sa naprava nakrizi a bud nedvihne alebo neklesne)

co som vypozoroval u H3+ je ze pri stupeni na plyn zaviera ventil na regulatore cim odstavuje stredovu gulu a tym mierne znizuje startovaci naklon dozadu


Víš co zkus - dej si pytel cementu (nebo jinou zátěž do kufru) - nech nastartováno - stuj na brzdě a a ti někdo tu zátěž z kufru vyhodí , nebo ty by jsi mohl zvádnout si vytáhnout kontrolku od upouštěcího zadního ventilu(v BHI) a sleduj kdy se rozsvítí (nebo by to asi mohlo jít v měřených hodnotách ?) - a ano zavře ventil zvedání a nepovolí zvednutí při sešláplé brzdě (a uvidíš ,,aby to nebylo marné") - a je to zase logické = BHI nemůže přece otevřít oba ventyly = to by byl programátor úplnej idiot kdyby toto takto vymyslel a naprogramoval . Zkus se nad tím zamyslet - těžiště auta je +- v místě předních bodů na zvedání (tudíž kolem tohoto místa se auto ,,kolíbá" hlavně při brzdění - takže se váha přesouvá na přední část a tlak v koulích udržuje auto v rovině při určitém tlaku na z. nápravu , ale ta se ale vlivem setrvačnosti přesune zezadu na předek(je to stejné jako když vyhodíš zátěž z kufru ) a pokud nesnížíš tlak zvedne se zadní čás (je vcelku jedno jestli H3 nebo H3+ = u +ska jen zavře ventyl průchod mezi levou a pravou stranou) aby se zadní část auta nezvedla musel by si zavřít tlak z koule do pístnice a to nedovedeš a ani auto. No a už mi s tím dejte pokoj a nebo si udělejte nějaké testy , kontrolky atd... a nebo my zkus vysvětlit kam se poděje ten tlak který tlačí a udržuje to auto v té vejšce při zatížení,, příklad" 600Kg a při odlehčení je zatížení ,,příklad" třeba 300Kg vlivem setrvačnosti ? a k tomuto jevu asi dochází nebo ne ? Odpoj táhlo od korektoru (to ovládá vyrovnávání vejšky vyzkoušej - zapoj a vyzkoušej = korektor je napojenoj napřímo do BHI ) jsi přesvědčený že to bude stejné ohledně vejšky z. nápravy?

30.05.2018 20:13 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160313
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
konqui napsal(a):
A proc ma tedy X7 rucku na zadek?


lebo je uz ta naprava viacprvkova a nema taky posuv ako predtym (nejaky tam je, ale uz nie taky zeby sa to nedokazalo zdvihnut / sadnut)

30.05.2018 20:33 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160315
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja len dodam ze elektronika pri stlacenej brzde ani nedovoluje zmenu vysky (rovnako principialne je nemozna ked je zapnuty ventil v regulatore) a je to jedna z pricin preco je rucna na predku
zadna naprava ako je kyvna potrebuje umozneny pohyb kolesa, inak by sa v podstate odtlakovala keby chcela klesat alebo tlacila do skratu pri dvihani (cize napr. rucna keby bola vzadu a nechas rucnu + rychlost tak sa naprava nakrizi a bud nedvihne alebo neklesne)


hlavni duvod proc je brzda vpredu je ten ze je nouzova a ne parkovaci,ta je az v X7

30.05.2018 20:49 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160316
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To není až tak kvůli tomu ale přišli na to že to vepředu není to pravé ořechoví. Ono to na z. nápravu mělo hodně aut se stejnou nápravou : golf ,škodovky žigul a všechny mají podobně uložené zadní ramena sice né na ložiscích ale na sylentech.

30.05.2018 21:13 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160320
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jenže ty ostatní auta s takovou zadní nápravou tam neměly pístnice s hydraulikou. Vzpomínám si, že na ZX při zatažený ručce čumákem z kopce byl zadek níž a s čumákem do kopce zase výš. Stačilo ručku povolit a zadek se srovnal. Takhle se taháním za ručku za jízdy dalo auto parádně rozhoupat. A dovedete si představit, jak by asi čerpadlo na Hydractivu dřelo, aby takový pokles vytlačilo na povel korektoru zpět do roviny při festovním zabrždění? Ono by se to asi pohnulo, ale gumy by se dřely po silnici. Díky tý kyvný zadní nápravě se při zvedání auta přední a zadní náprava k sobě přibližujou.

30.05.2018 23:40 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160327
Bobr53
Město: Bystřice pod Hostýnem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 142

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Přidám do diskuze své zkušenosti s hydraulickým podvozkem XM:

Jsou to sice zkušenosti před více lety - měl jsem XM 3.0 celkem tři a na jednom z nich jsem si opravoval vadný výkonový stupeň počítače pérování a při té příležitosti jsem si do auta "dobastlil" signalizaci o tom, kdy za jízdy počítač přepíná jízdní režim na tužší režim sport - přidal jsem červenou diodu na středový panel. Signál jsem vzal z pinu velkého konektoru počítače pérování.

Takže výsledek - dioda se za jízdy rožnula vždycky při :
- prudkém sešlápnutí plynu
- razantním brždění
- prudkém pohybu volantem do strany

Takže při těchto manévrech, v jejichž důsledku by působením setrvačných sil došlo k naklápění vozu (dozadu, dopředu, do strany) počítač bleskurychle přepnul na režim SPORT a náklon karoserie byl účinně eliminovaný.
Dioda pochopitelně svítila i při stisknutí tlačítka SPORT - v tom případě trvale.

31.05.2018 06:29 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160334
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bobr53 napsal(a):
....přidal jsem červenou diodu na středový panel. Signál jsem vzal z pinu velkého konektoru počítače pérování.

jj na tohle si u tveho auta pamatuju

31.05.2018 07:52 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160341
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bobr53 napsal(a):
Přidám do diskuze své zkušenosti s hydraulickým podvozkem XM:

Jsou to sice zkušenosti před více lety - měl jsem XM 3.0 celkem tři a na jednom z nich jsem si opravoval vadný výkonový stupeň počítače pérování a při té příležitosti jsem si do auta "dobastlil" signalizaci o tom, kdy za jízdy počítač přepíná jízdní režim na tužší režim sport - přidal jsem červenou diodu na středový panel. Signál jsem vzal z pinu velkého konektoru počítače pérování.

Takže výsledek - dioda se za jízdy rožnula vždycky při :
- prudkém sešlápnutí plynu
- razantním brždění
- prudkém pohybu volantem do strany

Takže při těchto manévrech, v jejichž důsledku by působením setrvačných sil došlo k naklápění vozu (dozadu, dopředu, do strany) počítač bleskurychle přepnul na režim SPORT a náklon karoserie byl účinně eliminovaný.
Dioda pochopitelně svítila i při stisknutí tlačítka SPORT - v tom případě trvale.


Ano , ale tam se bohužel nedalo nijak vysledovat upouštění-připouštění tlaku do jednotlivích náprav - tam se toto dělo automaticky díky systému přepouštěcích kanálků v korektorech (toto bylo dané pohybem nápravy směrem nahoru-dolu) - toto bylo nahrazeno u BHI elektronikou = el.ventyl snižování a zvyšování pro každou nápravu (udělali-zmodernizovali jen to co dělal mechanický korektor sám pohybem stabíku = v podstatě je to ,,jen" šoupě s planžetovím ventilem (Pat mne může opravit - nejsem si jistý jestli jedním nebo z každé strany korektoru logicky na každé straně korektoru jedna planžeta) - někde ho tu mám ale nevím kde .

To co popisuješ bylo z důvodu bočního náklonu a snížení potřebného množství kapaliny pro vyrovnání náprav a samo ztuhnutí pérování .

Pro del : já vím jak to funguje jak u systému před BHI a i u BHI to vpodstatě nahradilo planžetový ventyl v korektoru elektryckým v BHI . Zase se můžeš zamyslet u toho mechanického který je u obou systémů (se ztvrzováním i bez) a kam jde tlak kdyř se ,,šoupě" přesune do polohy upouštění tlaku (a zároveň mechanickou cestou uvolní planžetovej ventil) - příjde mi že o tom toho moc nevíš ty a s Jumepem to bude podobné - ten by ale mohl ještě pamatovat systém starého mechanického přepouštěcího korektoru.

31.05.2018 11:05 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160381
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Pro del : já vím jak to funguje jak u systému před BHI a i u BHI to vpodstatě nahradilo planžetový ventyl v korektoru elektryckým v BHI . Zase se můžeš zamyslet u toho mechanického který je u obou systémů (se ztvrzováním i bez) a kam jde tlak kdyř se ,,šoupě" přesune do polohy upouštění tlaku (a zároveň mechanickou cestou uvolní planžetovej ventil) - příjde mi že o tom toho moc nevíš ty a s Jumepem to bude podobné - ten by ale mohl ještě pamatovat systém starého mechanického přepouštěcího korektoru.


nepřekvapils

31.05.2018 12:45 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160393
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
nepřekvapils


Že už by si to pochopil ? No asi zřejmě chceš tvrdit že když zmáčkneš tlačítko sport a začneš zvedat auto heverem za karosérii tak kola nezústanou na zemi ale zvednou se v té poloze zatíženého auta a kdž auto spustíš opět na kola tak to auto zase zústane v provozní poloze bezezměny žejo? = to je totiž to samé co se stane při brždění .Ale už to neřeš mᚠpravdu sice svou ale mᚠ- nevím jestli se vzájemně doplňujete ale je to asi jako s výdrží aditiv a FAP filtru. - nevím kolik lidí vám věří ale někteří asi ano protože se musí přesvědčit sami a xx to tu musím vysvětlovat tady já že to nemají rozbyté že to je jinak.

No ještě mne napadlo že bych to mohl posílat rovnou k tobě k vyřešní problému kolem hydrauliky - ale to by chtělo asi online abychom se pobavili.

To je opravdu tak těžké pochopit že tlak zatíženého auta je xx a ten prohne membránu v kouly -setrvačností (která nemá nic společného s pérováním) se sníží zatížení na nápravu a za pomoci tlaku v kouly se ta zadní část zvedá - nebo ty tím ventilem který se zavře na středovém regulátoru zabráníš aby ten tlak v té ,,nehydraulické" části nevytlačila píst pístnice a nezvedla se ta zadní část ? Jak tomu zabrání cokoli než upuštění protitlaku (tlaku v hydraulickém okruhu) čím tomu zabráníš? k pístnicím vede ke každé jedna trubka , v pístnici ventyl žádný není nebo je ? Mezi pístnicí a tyčkou která spojuje z. rameno jsem také žádnou věc neviděl - tak nevím co by tomu zvednutí mohlo zabránit. Je mi jedno co si kdo o kom myslí a jestli někdo k tomu něco napíše ale vím že jsi nadával a urážel vlastně ty sám sebe.

31.05.2018 12:59 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160404
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Že už by si to pochopil ? No asi zřejmě chceš tvrdit že když zmáčkneš tlačítko sport a začneš zvedat auto heverem za karosérii tak kola nezústanou na zemi ale zvednou se v té poloze zatíženého auta a kdž auto spustíš opět na kola tak to auto zase zústane v provozní poloze bezezměny žejo? = to je totiž to samé co se stane při brždění .Ale už to neřeš mᚠpravdu sice svou ale mᚠ- nevím jestli se vzájemně doplňujete ale je to asi jako s výdrží aditiv a FAP filtru. - nevím kolik lidí vám věří ale někteří asi ano protože se musí přesvědčit sami a xx to tu musím vysvětlovat tady já že to nemají rozbyté že to je jinak.


Fakt nevim jak souvisi tebou popisovaná naprosto bizardní situace zvedani stojiciho (!) auta na heveru (nehlede k faktu, ze u stojiciho auta je úplne jedno jestli je nebo neni zmáčknuté tlacitko sport) s tim o čem jsme se tady bavili a to je potlacovani naklonu u Hydractive pri jizde nebo při brzdeni/akceleraci a funkce ventilů v BHI. To co tady popisujes je úplne jina vec.Vis jak se rika v tom prislovi : jeden o koze a druhy o voze...

PS: o stavu FAPu, ktery jsi mimochodem cistil ty sam abys pak vzapeti prohlasil ze je vlastne ucpany se nema smysl vic zminovat

|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator