| | |
26.05.2018 21:37 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159647
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): nejsem teoretik ale praktik - jak to funguje vím a to i z dob kdy ve bylo jetě mechanické (CX a dál) od té doby se změnilo jen to e to zeletrizovali a přidali jen elektroniku (u CX měla dva systémy starí čistě mechaniku,novějí na zvedání krokovej motorek a ztvrzování stejné , o vyrovnávání se staral přepoutcí korektor
Cx na zvedání krokovej motorek ... to pouze motorek tahal za stejnou páku pod autem co páčka kdy byla v kabině, to ve ten zázrak...
A Cx ádné " ztvrzování" nemělo, na to zapomeň, mele zas bludy, to měly a XM ...
Cx na zvedání krokovej motorek ... to pouze motorek tahal za stejnou páku pod autem co páčka kdy byla v kabině, to ve ten zázrak...
A Cx ádné " ztvrzování" nemělo, na to zapomeň, mele zas bludy, to měly a XM ...
|
|
26.05.2018 22:03 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159656
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Cx na zvedání krokovej motorek ... to pouze motorek tahal za stejnou páku pod autem co páčka kdy byla v kabině, to ve ten zázrak...
A Cx ádné " ztvrzování" nemělo, na to zapomeň, mele zas bludy, to měly a XM ...
Ano krokové motorek ovládaný přepínačem dole na palubě před radickou - jedna z posledních dovoz CH a měla i ztvrzovani ( byl v tom u i jiný motor - vstriky na závit ne přes vidličku , zabudovaný tel. , tlacitkove kód , elektronickém plyn , tri počítače od kobercem spolujezdce , klimu a dalí) - asi nějaký prototip .
Ano krokové motorek ovládaný přepínačem dole na palubě před radickou - jedna z posledních dovoz CH a měla i ztvrzovani ( byl v tom u i jiný motor - vstriky na závit ne přes vidličku , zabudovaný tel. , tlacitkove kód , elektronickém plyn , tri počítače od kobercem spolujezdce , klimu a dalí) - asi nějaký prototip . :nevim
|
|
26.05.2018 22:22 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159663
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): Ano krokové motorek ovládaný přepínačem dole na palubě před radickou - jedna z posledních dovoz CH a měla i ztvrzovani ( byl v tom u i jiný motor - vstriky na závit ne přes vidličku , zabudovaný tel. , tlacitkove kód , elektronickém plyn , tri počítače od kobercem spolujezdce , klimu a dalí) - asi nějaký prototip .
Bylo pár prototypů co měli předchudce Hydractive a jmenovalo se to "REGAMO" To se ale běně neprodávalo.
Tak e se nedá napsat e u Cx mělo "ztvrzování" ... bylo to jen pár prototypů....
12 takových automobilů bylo vyrobeno za účelem testování. 6 vozů bylo vedeno pro tovární testy, dalí 6 bylo dodáno do obchodních zastoupení. Pak pronajali automobily řidičům s vysokým kilometrovým nájezdem, aby je mohli vyzkouet. Po 30 000 kilometrech byly automobily změněny zpět na běné CX, fabrika poadovala přeměnu na obyč hydrauliku, take je moné je prodávat jako ojetá auta.
Momentálně je známo, e přeívají pouze dva originální vozy Regamo, a to Citroën v Paříi.
.
Bylo pár prototypů co měli předchudce Hydractive a jmenovalo se to "REGAMO" To se ale běně neprodávalo.
Tak e se nedá napsat e u Cx mělo "ztvrzování" ... bylo to jen pár prototypů....
12 takových automobilů bylo vyrobeno za účelem testování. 6 vozů bylo vedeno pro tovární testy, dalí 6 bylo dodáno do obchodních zastoupení. Pak pronajali automobily řidičům s vysokým kilometrovým nájezdem, aby je mohli vyzkouet. Po 30 000 kilometrech byly automobily změněny zpět na běné CX, fabrika poadovala přeměnu na obyč hydrauliku, take je moné je prodávat jako ojetá auta.
Momentálně je známo, e přeívají pouze dva originální vozy Regamo, a to Citroën v Paříi.
.
|
|
27.05.2018 12:13 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159728
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): opět, hezká sebeironie od někoho jako jsi ty Slovo sebereflexe ti zřejmě vůbec nic neříká... nevadí.....
Mimochodem u podruhé ti píu, e odpověď/vysvětlení jsem ti dávno napsal a víc s tebou nemíním ztácet čas
PS: z toho obrázku co jsi postnul je poměrně snadné pochopit (pro větinu lidí), jak vlastně ty ventily v BHI fungují a k čemu slouí. Rozhodně to není k potlačování náklonu, ale pouze ke změně světlé výky.
a "prototip" se píe s tvrdým y
Nemá pravdu - to si ověří kadý na svém autě s hydrou(pří dlouhém prudkém brzdění a do zastavení e bude mít předek podstatně vej a následně klesne = po dobu brzdění do přední části hydraulického systému se ,,nějakým způsobem dostane větí tlak" - sice nevím kudy jinudy ne přes ventyl v BHI ale prostě něco se snaí zamezit pokles př.nápravy a naopak sníit zadní část odputěním tlaku a do uvolnění brzdového pedálu - proto se stane e zadní náprava je ní(kvůli odtlakování-sníenému tlaku v okruhu) a následně po uvolnění brzdy se dorovná do správné polohy. toto si ověří kadý sám na svém autě. Čímpak to asi můe být ? A ano u podruhé si stojí za blbostí a u podruhé ti píu e ventyly v BHI slouí k vyrovnávání vejky a to v jakékoly situaci kdy korektor zaznamená změnu = při brdění dochází vlivem setrvačnosti ke změně (předek dolů - zadek nahoru) a co jiného ne ventily v BHI toto můe udělat-vyrovnávat(aby k tomuto nedocházelo) ? Nebo co jiného v tomto případě vyrovná vliv setrvačnosti nebo e by na C5 s hydrou nepůsobyla setrvačnost (protoe jinak to není moné a chovalo by se to jako jiná auta bez hydry kdy má auto zadek o půl metru vej) Ale má pravdu jako kadej teoretik - já jsem praktik a na rozdíl od tebe vím jak to funguje v praxi. (a právě z těch obtázků je patrno e BHI a ventyly vněm reagují na změnu veky ke které dochází vlivem setrvačnosti ale to u jsem psal)
A omlouvám se za pravopis = nejsme ve kole,nepíeme diktát - jsme v technické části C5clubu a to i y určitě nezmění funkce systémů ale děkuji za upozornění.
Nemá pravdu - to si ověří kadý na svém autě s hydrou(pří dlouhém prudkém brzdění a do zastavení e bude mít předek podstatně vej a následně klesne = po dobu brzdění do přední části hydraulického systému se ,,nějakým způsobem dostane větí tlak" - sice nevím kudy jinudy ne přes ventyl v BHI ale prostě něco se snaí zamezit pokles př.nápravy a naopak sníit zadní část odputěním tlaku a do uvolnění brzdového pedálu - proto se stane e zadní náprava je ní(kvůli odtlakování-sníenému tlaku v okruhu) a následně po uvolnění brzdy se dorovná do správné polohy. toto si ověří kadý sám na svém autě. Čímpak to asi můe být ? A ano u podruhé si stojí za blbostí a u podruhé ti píu e ventyly v BHI slouí k vyrovnávání vejky a to v jakékoly situaci kdy korektor zaznamená změnu = při brdění dochází vlivem setrvačnosti ke změně (předek dolů - zadek nahoru) a co jiného ne ventily v BHI toto můe udělat-vyrovnávat(aby k tomuto nedocházelo) ?:-o Nebo co jiného v tomto případě vyrovná vliv setrvačnosti nebo e by na C5 s hydrou nepůsobyla setrvačnost (protoe jinak to není moné a chovalo by se to jako jiná auta bez hydry kdy má auto zadek o půl metru vej) Ale má pravdu jako kadej teoretik - já jsem praktik a na rozdíl od tebe vím jak to funguje v praxi. (a právě z těch obtázků je patrno e BHI a ventyly vněm reagují na změnu veky ke které dochází vlivem setrvačnosti ale to u jsem psal)
A omlouvám se za pravopis = nejsme ve kole,nepíeme diktát - jsme v technické části C5clubu a to i y určitě nezmění funkce systémů ale děkuji za upozornění.
|
|
28.05.2018 09:07 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159861
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): přečti si jetě jednou co za kardinální hovadinu jsi napsal, ty "praktiku"
Jediná blbost je ,,amvar - tři korektory" - jinak ostatní je vpořádku - no co třeba odpojit kloubek od korektoru(stačí zadní a né konektor - to by vyhodilo chybu a byl by to pro tebe argument) rozjeď se- zabrzdi a uvidí sám , nebo si najdi přísluný vývod pro ovládání ventilu pro sniování ( zapoj na kontrolku) a uvidí co se děje na zadní nápravě - bude při deceleraci upoutět tlak z okruhu zadní nápravy (ale to je na tebe a tvou teorii moc - jinak co jiného by zamezilo zvednutí zadní části vozu ? hydraulika potřebuje určitý tlak aby udrela zadek v určité vejce - při brdění se setrvačností sníí váha- zadní části (mení zatíení zadní nápravy) (síla-tlak potřebný v pístnicích na udrení vozu v potřebné poloze - pokud by jsi chtěl tvrdit e se uzavře nějaký ventil tak ten by musel být v pérovací jednotce(kouly)) a ten se musí sníit - jediné co můe zamezit zvednutí z.části je sníit tlak v hydraulickém okruhu zadní části a co jiného ne ventil sniování podvozku(je v BHI) by toho mohl mohlo docílit ? (informace o vejce snímá jen korektor nic jiného a předává do BHI (napřímo a nikam jinam) - kdy odpojí kloubek od korektoru a zamezí mu předat informaci e se zadek zvedá (jen připomenu e korektor předává informaci přímo a jen do BHI) bude se to chovat jak starej igul(zapíchne to čumák do zemně a zadek vyletí nahoru) No nechce mi tvrdit e to cokoli poutí do přepadů, nebo jen zavře přívod tlaku (to by teoreticky mohlo u H3+ ale pokud nesníí nic tlak v okruhu (je ho dostatek v koulích i bez toho aby muselo sepnout čerpadlo pro zvedání) - ty korektory předávají informace pořád a pokud nestačí tlak v zásobníku a v koulích tak připustí - popř. upustí . ale to má jedno. U s tebou nebudu utrácet čas a ostatní si myslím to pochopili.
Nebo si můe napojit přepady někam do nějaké nádobky aby jsi pochopil e do přepadů to nejde a jinam ne zpět do nádobky (té nad BHI která je napojena na přívod jako zásobník LDS) to nemá kudy se vracet ne přes ventil sniování který je v BHI to jít nemůe, uzavření přívodu tlaku by nestačilo - zásobnících je ho tolik aby udrelo xx váhu která se vlivem setrvačnosti sníí (a mimo to u H3 tam nic není a také auto ,,nepanáčkuje"( jetě by jsi mohl zneuít slovo odpojovač prostřední koule - to upřesnil PAt = a zavře průtok mezi pravou a levou stranou) protoe jak známo se tlak íří vemi směry stejně tak je to nutnost a proto je i rozděleno BHI na přední a zadní část pro kadou nápravu ventylem pro sníení a zvýení tlaku. Hele nemám na tebe u čas musím na STK.
Jediná blbost je ,,amvar - tři korektory" - jinak ostatní je vpořádku - no co třeba odpojit kloubek od korektoru(stačí zadní a né konektor - to by vyhodilo chybu a byl by to pro tebe argument) rozjeď se- zabrzdi a uvidí sám , nebo si najdi přísluný vývod pro ovládání ventilu pro sniování ( zapoj na kontrolku) a uvidí co se děje na zadní nápravě - bude při deceleraci upoutět tlak z okruhu zadní nápravy (ale to je na tebe a tvou teorii moc - jinak co jiného by zamezilo zvednutí zadní části vozu ? hydraulika potřebuje určitý tlak aby udrela zadek v určité vejce - při brdění se setrvačností sníí váha- zadní části (mení zatíení zadní nápravy) (síla-tlak potřebný v pístnicích na udrení vozu v potřebné poloze - pokud by jsi chtěl tvrdit e se uzavře nějaký ventil tak ten by musel být v pérovací jednotce(kouly)) a ten se musí sníit - jediné co můe zamezit zvednutí z.části je sníit tlak v hydraulickém okruhu zadní části a co jiného ne ventil sniování podvozku(je v BHI) by toho mohl mohlo docílit ? (informace o vejce snímá jen korektor nic jiného a předává do BHI (napřímo a nikam jinam) - kdy odpojí kloubek od korektoru a zamezí mu předat informaci e se zadek zvedá (jen připomenu e korektor předává informaci přímo a jen do BHI) bude se to chovat jak starej igul(zapíchne to čumák do zemně a zadek vyletí nahoru) No nechce mi tvrdit e to cokoli poutí do přepadů, nebo jen zavře přívod tlaku (to by teoreticky mohlo u H3+ ale pokud nesníí nic tlak v okruhu (je ho dostatek v koulích i bez toho aby muselo sepnout čerpadlo pro zvedání) - ty korektory předávají informace pořád a pokud nestačí tlak v zásobníku a v koulích tak připustí - popř. upustí . ale to má jedno. U s tebou nebudu utrácet čas a ostatní si myslím to pochopili.
Nebo si můe napojit přepady někam do nějaké nádobky aby jsi pochopil e do přepadů to nejde a jinam ne zpět do nádobky (té nad BHI která je napojena na přívod jako zásobník LDS) to nemá kudy se vracet ne přes ventil sniování který je v BHI to jít nemůe, uzavření přívodu tlaku by nestačilo - zásobnících je ho tolik aby udrelo xx váhu která se vlivem setrvačnosti sníí (a mimo to u H3 tam nic není a také auto ,,nepanáčkuje"( jetě by jsi mohl zneuít slovo odpojovač prostřední koule - to upřesnil PAt = a zavře průtok mezi pravou a levou stranou) protoe jak známo se tlak íří vemi směry stejně tak je to nutnost a proto je i rozděleno BHI na přední a zadní část pro kadou nápravu ventylem pro sníení a zvýení tlaku. Hele nemám na tebe u čas musím na STK.
|
|
29.05.2018 07:14 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159979
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
hele klidně si věř tomu, e brdění BHI upoutí tlak v zadním okruhu stejně jako dalím nesmyslům cos tady vyplodil. Ty prostě vůbec neví která bije, bez uráky .....
hele klidně si věř tomu, e brdění BHI upoutí tlak v zadním okruhu stejně jako dalím nesmyslům cos tady vyplodil. Ty prostě vůbec neví která bije, bez uráky .....
|
|
29.05.2018 07:35 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159981
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
.
.
Přílohy: Hx.pdf ( 614874b ) - hx_1.pdf ( 980311b ) - X7.pdf ( 762596b ) - |
|
29.05.2018 09:14 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160025
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Vůbec nejsem specialista, ale pří dobrďováňí c5 kleķá na předek a hodně moc. Vechny generace c5. Měl jsem půjčenou koktàvku a ta to nedělala.
Vůbec nejsem specialista, ale pří dobrďováňí c5 kleķá na předek a hodně moc. Vechny generace c5. Měl jsem půjčenou koktàvku a ta to nedělala.
|
|
29.05.2018 09:58 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160047
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
autodiag napsal(a): hx_1.pdf
8.3. Integrovaný hydraulicko-elektronický blok (BHI)
(37)
Funkce zabraňující poklesu karoserie vozidla je zajitěna výtlačnými elektromagnetickými ventily
Sací elektromagnetický ventil pérování (vpředu)
Sací elektromagnetický ventil pérování (zadní)
Výtlačný elektromagnetický ventil pérování (vpředu)
Výtlačný elektromagnetický ventil pérování (zadní)
v podstate sa mi to zda blizke jardovmu popisu. ale nie som odbornik.
v podstate sa mi to zda blizke jardovmu popisu. ale nie som odbornik.
|
|
29.05.2018 15:55 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160096
|
|
Kingluky
|
Město: Zdice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Vůbec netuím, jak při brdění funguje H3+, kterou teď mám. Ale z mé vlastní zkuenosti vím e prdel auta drí v rovině správně fungující brzdy. Měl jsem dvě Xantie. U obou se v průběhu času objevila njaká závada na zadních brzdách, které ztratili část účinku nebo nebrzdili vůbec. Vdy se při brdění zvedala prdel. Po opravě auto zůstávalo v rovině a jsem brzdil jakoukoli silou. Momentálně C5I H3+ má problém, e po výměně jednotky ABS občas nebrzdí zadek. Vdy to poznám podle toho e prdel vyletí vzhůru. Kdy lápnu znovu auto se srovná a auto zase jede rovně a zabrzdím jakoukoli silou.
Vůbec netuím, jak při brdění funguje H3+, kterou teď mám. Ale z mé vlastní zkuenosti vím e prdel auta drí v rovině správně fungující brzdy. Měl jsem dvě Xantie. U obou se v průběhu času objevila njaká závada na zadních brzdách, které ztratili část účinku nebo nebrzdili vůbec. Vdy se při brdění zvedala prdel. Po opravě auto zůstávalo v rovině a jsem brzdil jakoukoli silou. Momentálně C5I H3+ má problém, e po výměně jednotky ABS občas nebrzdí zadek. Vdy to poznám podle toho e prdel vyletí vzhůru. Kdy lápnu znovu auto se srovná a auto zase jede rovně a zabrzdím jakoukoli silou.
|
|
29.05.2018 17:17 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160100
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Nedalo mi a natocil som video. Celkom prudka debata sa tu rozbehla...
Nejak som tomuto nevenoval pozornost aj ked sa mi zdalo ze pri normalnin brzdeni ci zrychlovani sa auto drzalo v rovine. Jasne ked som nudzovo brzdil auto sa ponorilo. Uz nestihlo ale pri postupnom brzdeni sa drzi rovno. Vsimol som si castokrat ze na semaforoch sa spusti auto, napriklad ked su jamy od trolejbusov...
Neskor asi natocim aj brudke brzdenie, stredne brzdenie a aj zrychlovanie.
.link.
Nedalo mi a natocil som video. Celkom prudka debata sa tu rozbehla...
Nejak som tomuto nevenoval pozornost aj ked sa mi zdalo ze pri normalnin brzdeni ci zrychlovani sa auto drzalo v rovine. Jasne ked som nudzovo brzdil auto sa ponorilo. Uz nestihlo ale pri postupnom brzdeni sa drzi rovno. Vsimol som si castokrat ze na semaforoch sa spusti auto, napriklad ked su jamy od trolejbusov...
Neskor asi natocim aj brudke brzdenie, stredne brzdenie a aj zrychlovanie.
https://youtu.be/SWmE376oEnE
|
|
29.05.2018 19:08 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160111
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nevím, v čem je problém. Proč by na C5 mělo být něco na víc jen kvůli brdění? Čtyři ventily stačí. Prostě Hydractiv se snaí za vech okolností udret předek a zadek ve stejný výce. A u se jedná o brdění, nebo akceleraci, nebo naloení nákladu a nebo jen nastoupení či vystoupení cestujících. Jestli to dělá upoutěním tlaku na odlehčený nápravě a nebo dotlakováním tý zatíenějí nápravy, nebo dokonce oběma způsoby, to je věc počítače pérování. Ale jedno je jistý. Z toho, jak se auto pomalu zvedá třeba na povel tlačítka, je jasný, e na nějaký bleskurychlý reakce můeme zapomenout a tak to celý slavný vyrovnávání je pro "extrémy" málo účinný. Při prudím brdění jde předek trochu dolů a zadek nahoru, při akceleraci naopak. Ale bez Hydractivu s takhle měkkým třeba pruinovým odpruením s komfortníma měkkýma tlumičema by to určitě bylo jetě horí.
Jestli je tu ale spor o prvotní Jardovu otázku na vetil zajiující regulaci příčného náklonu auta, tak na to odpovědět taky neumím.
A to jsem si myslel, e odpovědět se dá na vechno. Sice třeba blbě, ale dá.
Nevím, v čem je problém. Proč by na C5 mělo být něco na víc jen kvůli brdění? Čtyři ventily stačí. Prostě Hydractiv se snaí za vech okolností udret předek a zadek ve stejný výce. A u se jedná o brdění, nebo akceleraci, nebo naloení nákladu a nebo jen nastoupení či vystoupení cestujících. Jestli to dělá upoutěním tlaku na odlehčený nápravě a nebo dotlakováním tý zatíenějí nápravy, nebo dokonce oběma způsoby, to je věc počítače pérování. Ale jedno je jistý. Z toho, jak se auto pomalu zvedá třeba na povel tlačítka, je jasný, e na nějaký bleskurychlý reakce můeme zapomenout a tak to celý slavný vyrovnávání je pro "extrémy" málo účinný. Při prudím brdění jde předek trochu dolů a zadek nahoru, při akceleraci naopak. Ale bez Hydractivu s takhle měkkým třeba pruinovým odpruením s komfortníma měkkýma tlumičema by to určitě bylo jetě horí.
Jestli je tu ale spor o prvotní Jardovu otázku na vetil zajiující regulaci příčného náklonu auta, tak na to odpovědět taky neumím.
A to jsem si myslel, e odpovědět se dá na vechno. Sice třeba blbě, ale dá. :-))
|
|
29.05.2018 19:51 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160112
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Nevím, v čem je problém. Proč by na C5 mělo být něco na víc jen kvůli brdění? Čtyři ventily stačí. Prostě Hydractiv se snaí za vech okolností udret předek a zadek ve stejný výce. A u se jedná o brdění, nebo akceleraci, nebo naloení nákladu a nebo jen nastoupení či vystoupení cestujících. Jestli to dělá upoutěním tlaku na odlehčený nápravě a nebo dotlakováním tý zatíenějí nápravy, nebo dokonce oběma způsoby, to je věc počítače pérování. Ale jedno je jistý. Z toho, jak se auto pomalu zvedá třeba na povel tlačítka, je jasný, e na nějaký bleskurychlý reakce můeme zapomenout a tak to celý slavný vyrovnávání je pro "extrémy" málo účinný. Při prudím brdění jde předek trochu dolů a zadek nahoru, při akceleraci naopak. Ale bez Hydractivu s takhle měkkým třeba pruinovým odpruením s komfortníma měkkýma tlumičema by to určitě bylo jetě horí.
Jestli je tu ale spor o prvotní Jardovu otázku na vetil zajiující regulaci příčného náklonu auta, tak na to odpovědět taky neumím.
A to jsem si myslel, e odpovědět se dá na vechno. Sice třeba blbě, ale dá.
Příčně to drí stabilizátor(proto je tak mohutný) ale u pluska tomu pomáhá ventyl v regulátoru rozdělením -uzavřením pravé a levé strany v regulátoru jak psal Pat.
Příčně to drí stabilizátor(proto je tak mohutný) ale u pluska tomu pomáhá ventyl v regulátoru rozdělením -uzavřením pravé a levé strany v regulátoru jak psal Pat.
|
|
29.05.2018 20:03 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160115
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No tohle je asi jasný vem. Proč jsi teda psal něco o nějakým ventilu?
Asi mi unikly nějaký souvislosti.
No tohle je asi jasný vem. Proč jsi teda psal něco o nějakým ventilu?
Asi mi unikly nějaký souvislosti. :nevim
|
|
29.05.2018 22:43 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160141
|
|
jumep
|
|
|
ja by som skor povedal ze to robia zadne loziska / abs kruzky - viac krat to prestalo po vymene lozisk
ja by som skor povedal ze to robia zadne loziska / abs kruzky - viac krat to prestalo po vymene lozisk
|
|
| |
|
|