 | |  |
25.05.2018 09:56 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159442
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
konqui napsal(a): Co presne?
- regulace tuhosti - funguje spolehlivě na 100 % - stačí se podívat na live hodnoty v diagboxu
- udrzovani stejne svetle vysky vepredu i vzadu - nelze zpochybnit, vizuálně ověřeno
- eliminace naklonu v zatackach - při režimu sport je se to blíží Xantii Activě (sic vzdáleně, ale pozorovatelné)
- eliminace naklonu pri brzdeni/akceleraci - viz výše
- automaticke nastavovani vysky a tuhosti pri dalnicni rychlosti (nad 110) - funguje spolehlivě na 100 % - stačí se podívat na live hodnoty v diagboxu
- moznost volby svetle vysky - asi nelze rozporovat.
Tak ještě jednou - co je na papire a v praxi nefunguje a hlavne co jsi nezodpovedel - co je aktivni podovzek?
zkusím se do vaší debaty maličko zapojit. Podvozek který používá/val Citroen ve vozech jako XM a Xantia je sice řízen "počítačem" nicméně jedná se pořád o tzv. "semiaktivní odpružení". To znamená, že na základě vstupních hodnot z různých čidel (rychlost vozidla, úhel natočení volantu, zdvih/propružení kola, zpomalení/akcelerace, atd) dochází k určitému stupni korekce tuhosti odpružení, které se tak projeví lepším chováním vozidla v různých situacích. Systém ovšem nedokáže nežádoucímu chování vozu zabránit/předcházet, ale pouze ho do jisté míry potlačit. Nejedná se tedy o aktivní odpružení, byť často tak bývá mnohými novináři a veřejností nesprávně nazýváno.
Odpružení tedy dělíme na:
*Pasivní = pružiny/vzduch/ listová pera/ torzní tyče bez jakékoliv další regualce
*Semiaktivní/Adaptivní = Citroen Hydractive/Opel Flexride/ VW DCC/vesměs všechna auta s přepínatelnými tlumiči
*Aktivní = Lotus/Bose/Acocar
Toyota KDSS a Mercedes Benz ABC jsou pokročilejší verze semiaktivního/adaptivního odpružení, které zcela eliminují použití klasických zkrutných stabilizátorů a tím pádem je dosaženo větší míry comfortu. ( respektive Toyota stabilizátory má, ale umí je v určitých situacích zcela odpojit od odpružení) Systém jaký používá Mercedes Benz je ale složitější než odpružení s elektronicky řízenými tlumiči a obsahuje několik tlakových jednotek (koulí), hydraulické čerpadlo a akutátory. Něco jsem o tom napsal na fóru Citroeny.cz (díky přiblblému nastavení serveru rajče.cz ale už spousta obrázků chybí) .link.
Citroen (Re)Activa:
Ona i taková Xantia Activa je vlastně "semiaktivní/re-aktivní" systém. Proč ? Protože k potlačení náklonu vozidla dochází vlastně až v okamžiku, kdy se vozidlo začně naklánět. Jde sice jen o velmi malý náklon (cca 2 stupně ), ale je tomu tak. Teprve, když uhel natočení předních ramen přesáhne tuto hodnotu, otevře se korektor hydraulické kapaliny a teprve poté dochází k regulaci/potlačení náklonu. Je to jako splachovací ventil v nádržce WC fungující obráceným způsobem. (když voda dosáhne stanovené hladiny, plovák uzavře protitlakem přívod vody do nádržky. Spláchnete a voda se zase začne napouštět )
Systém použitý v Xantii Activa je nicméně mnohem účinnější v potlačování náklonu, než jakákoliv verze systému hydractive 1/2/3/AMVAR
Opravdu aktivní systém předpokládá reakci odpružení dříve, než k dané situaci vubec mělo dojít, to znamená že v okamžiku překonávání nerovnosti už odpružení reaguje s předstihem a reakci vozidla na nerovnost tak vlastně vůbec nedochází. Takové odpružení vyvinul a experimentoval s ním například Lotus v F1 nebo Esprit
.link.
.link.
.link.
.link.
nebo Toyota u modelu Soarer UZZ32,
.link.
.link.
další velmi známé video které tady také kolovalo a tím je odpružení od BOSE
.link.
a nyní od podstatě jeho přímým pokračovatele Clearmotion
.link.
Dalším známým systémem je Tenneco "ACOCAR"
.link.
.link.
v podstatě s tou myšlenkou experimentovalo hodně výrobců nicméně vždy narazili na velmi vysoké výrobní a pořizovací náklady a komplikovanou konstrukci podvozků, které pak v reálu činily auta v očích zákazníků poruchová....
Tyto systémy vyžadují mimo hodně výkonného výpočetní hardwaru, také aktivní akutátory u každého kola ve spojení s účinými systémy skenování vozovky (např kamera + radar) , dále doplněné citlivými senzory a ideálně spojené s údaji z navigačních map, aby odpružení dokázalo opravdu reagovat "s předstihem" Dalším nezanedbatelným nedostatkem těchto systémů bývá vysoká hmotnost a vysoká spotřeba energie.
V dnešní eko době, kdy se počítá každý kilogram kvůli několika ušetřeným litrům paliva a méně vypouštěným emisím jde o kontraproduktivní řešení.
Cílem mého příspěvku rozhodně nebylo shodit kvality hydropneumatického odpružení, jako spíše vnést trochu světla do dané problematiky. Tož tak
zkusím se do vaší debaty maličko zapojit. Podvozek který používá/val Citroen ve vozech jako XM a Xantia je sice řízen "počítačem" nicméně jedná se pořád o tzv. "semiaktivní odpružení". To znamená, že na základě vstupních hodnot z různých čidel (rychlost vozidla, úhel natočení volantu, zdvih/propružení kola, zpomalení/akcelerace, atd) dochází k určitému stupni korekce tuhosti odpružení, které se tak projeví lepším chováním vozidla v různých situacích. Systém ovšem nedokáže nežádoucímu chování vozu zabránit/předcházet, ale pouze ho do jisté míry potlačit. Nejedná se tedy o aktivní odpružení, byť často tak bývá mnohými novináři a veřejností nesprávně nazýváno.
Odpružení tedy dělíme na:
*Pasivní = pružiny/vzduch/ listová pera/ torzní tyče bez jakékoliv další regualce
*Semiaktivní/Adaptivní = Citroen Hydractive/Opel Flexride/ VW DCC/vesměs všechna auta s přepínatelnými tlumiči
*Aktivní = Lotus/Bose/Acocar
Toyota KDSS a Mercedes Benz ABC jsou pokročilejší verze semiaktivního/adaptivního odpružení, které zcela eliminují použití klasických zkrutných stabilizátorů a tím pádem je dosaženo větší míry comfortu. ( respektive Toyota stabilizátory má, ale umí je v určitých situacích zcela odpojit od odpružení) Systém jaký používá Mercedes Benz je ale složitější než odpružení s elektronicky řízenými tlumiči a obsahuje několik tlakových jednotek (koulí), hydraulické čerpadlo a akutátory. Něco jsem o tom napsal na fóru Citroeny.cz (díky přiblblému nastavení serveru rajče.cz ale už spousta obrázků chybí) http://forum.citroeny.cz/viewtopic.php?p=842#p842
Citroen (Re)Activa:
Ona i taková Xantia Activa je vlastně "semiaktivní/re-aktivní" systém. Proč ? Protože k potlačení náklonu vozidla dochází vlastně až v okamžiku, kdy se vozidlo začně naklánět. Jde sice jen o velmi malý náklon (cca 2 stupně ), ale je tomu tak. Teprve, když uhel natočení předních ramen přesáhne tuto hodnotu, otevře se korektor hydraulické kapaliny a teprve poté dochází k regulaci/potlačení náklonu. Je to jako splachovací ventil v nádržce WC fungující obráceným způsobem. (když voda dosáhne stanovené hladiny, plovák uzavře protitlakem přívod vody do nádržky. Spláchnete a voda se zase začne napouštět )
Systém použitý v Xantii Activa je nicméně mnohem účinnější v potlačování náklonu, než jakákoliv verze systému hydractive 1/2/3/AMVAR
Opravdu aktivní systém předpokládá reakci odpružení dříve, než k dané situaci vubec mělo dojít, to znamená že v okamžiku překonávání nerovnosti už odpružení reaguje s předstihem a reakci vozidla na nerovnost tak vlastně vůbec nedochází. Takové odpružení vyvinul a experimentoval s ním například Lotus v F1 nebo Esprit
https://www.youtube.com/watch?v=xjHNS8Jvz78
https://www.motorsportmagazine.com/archive/article/december-2001/69/active-suspension
https://lotusmarques.com/images/lm/Lotus-Esprit-active-suspension/esprit-active-suspension3r.jpg
https://lotusmarques.com/images/lm/Lotus-Esprit-active-suspension/esprit-active-suspension4r.jpg
nebo Toyota u modelu Soarer UZZ32,
https://www.youtube.com/watch?v=S2QV_PaUWhs
http://planetsoarer.com/UZZ32/fig4.jpg
další velmi známé video které tady také kolovalo a tím je odpružení od BOSE
https://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw
a nyní od podstatě jeho přímým pokračovatele Clearmotion
https://www.youtube.com/watch?v=mdlpRAB0Guc
Dalším známým systémem je Tenneco "ACOCAR"
http://www.tenneco.com/assets/1/7/acocar_brochure.pdf
https://p7485.phpnet.org/wp-content/uploads/2015/07/acocar.png
v podstatě s tou myšlenkou experimentovalo hodně výrobců nicméně vždy narazili na velmi vysoké výrobní a pořizovací náklady a komplikovanou konstrukci podvozků, které pak v reálu činily auta v očích zákazníků poruchová....
Tyto systémy vyžadují mimo hodně výkonného výpočetní hardwaru, také aktivní akutátory u každého kola ve spojení s účinými systémy skenování vozovky (např kamera + radar) , dále doplněné citlivými senzory a ideálně spojené s údaji z navigačních map, aby odpružení dokázalo opravdu reagovat "s předstihem" ;-) Dalším nezanedbatelným nedostatkem těchto systémů bývá vysoká hmotnost a vysoká spotřeba energie.
V dnešní eko době, kdy se počítá každý kilogram kvůli několika ušetřeným litrům paliva a méně vypouštěným emisím jde o kontraproduktivní řešení.
Cílem mého příspěvku rozhodně nebylo shodit kvality hydropneumatického odpružení, jako spíše vnést trochu světla do dané problematiky. Tož tak :-p
|
|
25.05.2018 10:32 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159445
|
|
jruze
|
|

|
Nemohl by sem někdo hodit umístění elektro ventilu (nebo ventilu) příčného vyrovnávání náklonu na C5 ? Pokud se tedy o toto nestará stabilizátor O podélného je mi to jasné tam se o to stará přední a zadní korektor za pomoci el.ventilů v BHI(ty samé co ovládají vejšku) - jsou pouze čtyři dva pro předek (nahoru-dolů) a to samé pro zadek + na každou nápravu ,,odpojovač" prostředních pérovacích jednotek(ztvrzování podvozku - tlačítko sport) - to že je to složitější jako že se v 90Km sníží podvozek je jen soft který ovládá ty samé ventily pro snížení a zvednutí za pomoci údajů dvou korektorů. nemluvím o amvaru který má tři korektory a další počítač (ten systém neznám jak přesně funguje) Pokud by to mělo fungovat musel by být na každé (pro každou) pístnici samostatný ventil.
Nemohl by sem někdo hodit umístění elektro ventilu (nebo ventilu) příčného vyrovnávání náklonu na C5 ? Pokud se tedy o toto nestará stabilizátor;-) O podélného je mi to jasné tam se o to stará přední a zadní korektor za pomoci el.ventilů v BHI(ty samé co ovládají vejšku) - jsou pouze čtyři dva pro předek (nahoru-dolů) a to samé pro zadek + na každou nápravu ,,odpojovač" prostředních pérovacích jednotek(ztvrzování podvozku - tlačítko sport) - to že je to složitější jako že se v 90Km sníží podvozek je jen soft který ovládá ty samé ventily pro snížení a zvednutí za pomoci údajů dvou korektorů. nemluvím o amvaru který má tři korektory a další počítač (ten systém neznám jak přesně funguje) Pokud by to mělo fungovat musel by být na každé (pro každou) pístnici samostatný ventil.
|
|
25.05.2018 10:40 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159446
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): Nemohl by sem někdo hodit umístění elektro ventilu (nebo ventilu) příčného vyrovnávání náklonu na C5 ? Pokud se tedy o toto nestará stabilizátor  O podélného je mi to jasné tam se o to stará přední a zadní korektor za pomoci el.ventilů v BHI(ty samé co ovládají vejšku) - jsou pouze čtyři dva pro předek (nahoru-dolů) a to samé pro zadek + na každou nápravu ,,odpojovač" prostředních pérovacích jednotek(ztvrzování podvozku - tlačítko sport) - to že je to složitější jako že se v 90Km sníží podvozek je jen soft který ovládá ty samé ventily pro snížení a zvednutí za pomoci údajů dvou korektorů. nemluvím o amvaru který má tři korektory a další počítač (ten systém neznám jak přesně funguje) Pokud by to mělo fungovat musel by být na každé (pro každou) pístnici samostatný ventil.
nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ Dojde tak k přitvrzení odpružení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přerušení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeší zkrutný stabilizátor v kombinaci s tužší charakteristikou odpružení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brždění nebo akceleraci, tam je to řešeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i přílišné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.
Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpružení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + ještě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách.
nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ ;-) Dojde tak k přitvrzení odpružení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přerušení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeší zkrutný stabilizátor v kombinaci s tužší charakteristikou odpružení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brždění nebo akceleraci, tam je to řešeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i přílišné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.
Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpružení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + ještě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách.
|
|
25.05.2018 17:05 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159499
|
|
jruze
|
|

|
Trochu zmatečné a nepřesné ale v principu ano - jen v podélné ose to regulují ventily v BHI na základě informací z korektoru.Ale to je spíš pro Pat Mata.
Trochu zmatečné a nepřesné ale v principu ano - jen v podélné ose to regulují ventily v BHI na základě informací z korektoru.Ale to je spíš pro Pat Mata.;-)
|
|
25.05.2018 20:30 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159524
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
jruze napsal(a): Nemohl by sem někdo hodit umístění elektro ventilu (nebo ventilu) příčného vyrovnávání náklonu na C5 ?
nemluvím o amvaru který má tři korektory a další počítač
Nic takového žádná C5 nemá.
Amvar má 4 korektory, taktéž 6ti válcové C5 III mají 4 korektory, u každého kola.
u C5 III biturbo s automatem sem viděl 3 korektory, jeden přední a dva zadní...
tož tak.
K příčnému vyrovnávání u C5 nedochází, pouze dochází u H3+ k příčné stabilizaci tím, že ventil u středové koule přeruší tok kapaliny mezi pravou a levou stranou.
Nevím jestli je to od tebe provokace, nebo ty základní věci fakt nevíš a netušíš jak to funguje, ale je mi to úplně fuk 
.
Nic takového žádná C5 nemá.
Amvar má 4 korektory, taktéž 6ti válcové C5 III mají 4 korektory, u každého kola.
u C5 III biturbo s automatem sem viděl 3 korektory, jeden přední a dva zadní...
tož tak.;-)
K příčnému vyrovnávání u C5 nedochází, pouze dochází u H3+ k příčné stabilizaci tím, že ventil u středové koule přeruší tok kapaliny mezi pravou a levou stranou.
Nevím jestli je to od tebe provokace, nebo ty základní věci fakt nevíš a netušíš jak to funguje, ale je mi to úplně fuk :-P
.
|
|
25.05.2018 21:59 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159547
|
|
jruze
|
|

|
PATaMAT napsal(a): Nic takového žádná C5 nemá.
Amvar má 4 korektory, taktéž 6ti válcové C5 III mají 4 korektory, u každého kola.
u C5 III biturbo s automatem sem viděl 3 korektory, jeden přední a dva zadní...
tož tak.
K příčnému vyrovnávání u C5 nedochází, pouze dochází u H3+ k příčné stabilizaci tím, že ventil u středové koule přeruší tok kapaliny mezi pravou a levou stranou.
Nevím jestli je to od tebe provokace, nebo ty základní věci fakt nevíš a netušíš jak to funguje, ale je mi to úplně fuk
.

;-):palec
|
|
25.05.2018 22:39 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159558
|
|
jumep
|
|

|
2 vzadu maju 150kw 2.2, nie biturbo a potom mozno este tie novsie
da sa to v service celkom pekne vidiet
2 vzadu maju 150kw 2.2, nie biturbo a potom mozno este tie novsie
da sa to v service celkom pekne vidiet
|
|
26.05.2018 07:43 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159579
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
jumep napsal(a): 2 vzadu maju 150kw 2.2, nie biturbo a potom mozno este tie novsie
da sa to v service celkom pekne vidiet Vím jen že to byla 2,2, do motoru sem nekoukal a motory neznám, tak sem myslel, že je to biturbo. Zase sem chytřejší ... Má to tu jeden známej a byl se vyvalenej ze 3 vejškáčů, neb v seřízení vejšek se o tom nikde nepíše, pouze 2 nebo 4 korektory.
Vím jen že to byla 2,2, do motoru sem nekoukal a motory neznám, tak sem myslel, že je to biturbo. Zase sem chytřejší ... Má to tu jeden známej a byl se vyvalenej ze 3 vejškáčů, neb v seřízení vejšek se o tom nikde nepíše, pouze 2 nebo 4 korektory.
|
|
26.05.2018 07:56 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159580
|
|
jruze
|
|

|
del42sa napsal(a): když nečemu nerozumíš, tak o tom raděj nepiš.  Není to poprvé a tímto akorát ze sebe děláš veřejně ještě většího pitomce ....
Neodpověděl jsi mi Otázka zněla jinak ,,k čemu slouží ventily v BHI a jak C5 vyrovnává podélné náklony?"(to znamená pří ekceleraci-deceleraci,případně jakékoli změně vejšky ) namísto toho aby jsi odpověděl jsi asi místo toho,,poučení" porušil pravidla ale to v tomto případě určitě nevadí (to také není poprvé)
Neodpověděl jsi mi ;-) Otázka zněla jinak ,,k čemu slouží ventily v BHI a jak C5 vyrovnává podélné náklony?"(to znamená pří ekceleraci-deceleraci,případně jakékoli změně vejšky ) namísto toho aby jsi odpověděl jsi asi místo toho,,poučení" porušil pravidla ale to v tomto případě určitě nevadí (to také není poprvé)
|
|
26.05.2018 09:12 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159585
|
|
jruze
|
|

|
del42sa napsal(a): už ti někdo řekl, že samochvála smrdí ? 
No snažíš se mne vyprovokovat (ALX bude mít radost - jednak jsme už douho v jiném vlákně ) ale a) jestli jsi nepostřehl si na nic nehraji,nechválím se a žádal jsem tě o poučení neznalého
b)nejsem teoretik ale praktik - jak to funguje vím a to i z dob kdy vše bylo ještě mechanické (CX a dál) od té doby se změnilo jen to že to zeletrizovali a přidali jen elektroniku (už CX měla dva systémy starší čistě mechaniku,novější na zvedání krokovej motorek a ztvrzování stejné , o vyrovnávání se staral přepouštšcí korektor , ktery byl nahrazen elektronikou a BHI ve kterém jsou čtyři ventily - dva na zvedání (jeden pro předek - jeden pro zadek) a dva na snižování se stejnými funkcemi a ty jsou stejné jak pro H3+ a i pro H3 - těch aut co nemají tlačítko sport (H3+) je na fóru hodně a členové asi ví že ani jejich auta se nechovají jako ,,kachny" a nestaví se při brždění ,,na čumák"(myslím že jsi udělal ze sebe to co jsi chtěl udělat ze mne) ale to máš jedno (nemusíš se omlouvat a ani to přiznávat on si každý udělá ,,obrázek" sám)
No snažíš se mne vyprovokovat (ALX bude mít radost - jednak jsme už douho v jiném vlákně ) ale a) jestli jsi nepostřehl si na nic nehraji,nechválím se a žádal jsem tě o poučení neznalého
b)nejsem teoretik ale praktik - jak to funguje vím a to i z dob kdy vše bylo ještě mechanické (CX a dál) od té doby se změnilo jen to že to zeletrizovali a přidali jen elektroniku (už CX měla dva systémy starší čistě mechaniku,novější na zvedání krokovej motorek a ztvrzování stejné , o vyrovnávání se staral přepouštšcí korektor , ktery byl nahrazen elektronikou a BHI ve kterém jsou čtyři ventily - dva na zvedání (jeden pro předek - jeden pro zadek) a dva na snižování se stejnými funkcemi a ty jsou stejné jak pro H3+ a i pro H3 - těch aut co nemají tlačítko sport (H3+) je na fóru hodně a členové asi ví že ani jejich auta se nechovají jako ,,kachny" a nestaví se při brždění ,,na čumák"(myslím že jsi udělal ze sebe to co jsi chtěl udělat ze mne) ale to máš jedno;-) (nemusíš se omlouvat a ani to přiznávat on si každý udělá ,,obrázek" sám)
|
|
26.05.2018 10:00 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159587
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pro del42sa:
Kdysi jsem se Jardou "jruze" také neshodnul, ale naše rozpory zůstaly ve věcné rovině. Tak tě prosím o totéž. Urážením jsi jasně porušil místní pravidla a pro začátek bys mohl začít tím, co už tu zvládlo stovky lidí - vyplnit si profil. Zatím to vypadá, že máš elektrický skútr.
Jarda je, jak sám píše, spíše praktik, ale s praxí u C5 téměř nekonečnou.
K věci - nedomnívám se, že by hydropodvozek nějak eliminoval podélné náklony. Když zastavím u křižovatky, tak jde auto na čumák výrazněji než jiná auta. Vypadá to frajersky, ale docela mi to zhoupnutí vadí.
Pro del42sa:
Kdysi jsem se Jardou "jruze" také neshodnul, ale naše rozpory zůstaly ve věcné rovině. Tak tě prosím o totéž. Urážením jsi jasně porušil místní pravidla a pro začátek bys mohl začít tím, co už tu zvládlo stovky lidí - vyplnit si profil. Zatím to vypadá, že máš elektrický skútr.
Jarda je, jak sám píše, spíše praktik, ale s praxí u C5 téměř nekonečnou.
K věci - nedomnívám se, že by hydropodvozek nějak eliminoval podélné náklony. Když zastavím u křižovatky, tak jde auto na čumák výrazněji než jiná auta. Vypadá to frajersky, ale docela mi to zhoupnutí vadí.
|
|
26.05.2018 10:22 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159590
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
vilous napsal(a): Pro del42sa:
Kdysi jsem se Jardou "jruze" také neshodnul, ale naše rozpory zůstaly ve věcné rovině. Tak tě prosím o totéž. Urážením jsi jasně porušil místní pravidla a pro začátek bys mohl začít tím, co už tu zvládlo stovky lidí - vyplnit si profil. Zatím to vypadá, že máš elektrický skútr.
Jarda je, jak sám píše, spíše praktik, ale s praxí u C5 téměř nekonečnou.
K věci - nedomnívám se, že by hydropodvozek nějak eliminoval podélné náklony. Když zastavím u křižovatky, tak jde auto na čumák výrazněji než jiná auta. Vypadá to frajersky, ale docela mi to zhoupnutí vadí.
Prestan laskave mentorovat po tom co mam a nemam v profilu je ti akorat kulove.
Add jruze: pak je zarazejici ze clovek s tak dlouhou praxi doted neni schopen pochopit, jak funguje system odpruzeni u aut, ktere sam opravuje....
Prestan laskave mentorovat ;-) po tom co mam a nemam v profilu je ti akorat kulove.
Add jruze: pak je zarazejici ze clovek s tak dlouhou praxi doted neni schopen pochopit, jak funguje system odpruzeni u aut, ktere sam opravuje....
|
|
26.05.2018 10:25 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3159591
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pro jruze:
Čo bolo, to bolo. Těrazky som spokojeným uživatelem X7 a když někdo tvoje rady neakceptuje, tak je prostě může ignorovat bez útoku.
Pro jruze:
Čo bolo, to bolo. Těrazky som spokojeným uživatelem X7 a když někdo tvoje rady neakceptuje, tak je prostě může ignorovat bez útoku. :palec
|
|
| |
|
|