| | |
02.04.2015 20:46 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2804516
|
|
jruze
|
|
|
Pokud tedy nezavře ventil a nevyřadí prostřední kouly - tak proč tedy při zmáčknutí tlačítka sport cvakne elektroventil na prostředním regulátoru(kouly) a proč v testu diag píou ,,zapněte sport a ověřte e pérování změnilo tuhost"?(toto si můete ověřit zkouečkou,nebo můete do ventilu pustit 12v) co jinak udělá automatika při rychlosti tuím 90km/h (potom u vůbec nerozumím prac.postupům a diagnostice).Sníení světlé výky vypočítá počítač BHI podle pohybu korektoru,popř.rychlosti vozu(patná vozovka - auto přizvedne, dobrá vozovka nepřizvedne nebo určitá rychlost - auto sníí a přitvrdí)- asi si skočím na kolící pro ověření znalostí
Pokud tedy nezavře ventil a nevyřadí prostřední kouly - tak proč tedy při zmáčknutí tlačítka sport cvakne elektroventil na prostředním regulátoru(kouly) a proč v testu diag píou ,,zapněte sport a ověřte e pérování změnilo tuhost"?(toto si můete ověřit zkouečkou,nebo můete do ventilu pustit 12v) co jinak udělá automatika při rychlosti tuím 90km/h (potom u vůbec nerozumím prac.postupům a diagnostice).Sníení světlé výky vypočítá počítač BHI podle pohybu korektoru,popř.rychlosti vozu(patná vozovka - auto přizvedne, dobrá vozovka nepřizvedne nebo určitá rychlost - auto sníí a přitvrdí)- asi si skočím na kolící pro ověření znalostí:-o:nevim
|
|
02.04.2015 21:17 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2804558
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Myslím, e to ztvrdne pouze při diagnostice v testu aby si mohl vyzkouet správnou funkci.
Kdy se podívá na ten link co sem dal - .link. , tak je tam jasně v tabulkách fekvence a reakce pro sport a normal ( comfort) co polopaticky znamená, e to kouli připojuje a odpojuje a e není stále odpojená jak tvrdí.
Já tvrdím jen to e to řídí a upravuje počítač,ale pokud zmáčkne tlačítko sport - přivede na elektroventil napájení(pokud to připojí na kontolku uvidí , pokud přivede napájení na ventil také cvakne) - jak se to zachová při jízdě jsem nezkouel.Jinak to samo není jen o sepnutí a rozepnutí - je na to napojené spousta dalího co to asi bude ovlivňovat.
O diag nemluvím - test je něco jiného ne vlastní funkce.
Já tvrdím jen to e to řídí a upravuje počítač,ale pokud zmáčkne tlačítko sport - přivede na elektroventil napájení(pokud to připojí na kontolku uvidí , pokud přivede napájení na ventil také cvakne) - jak se to zachová při jízdě jsem nezkouel.Jinak to samo není jen o sepnutí a rozepnutí - je na to napojené spousta dalího co to asi bude ovlivňovat.
O diag nemluvím - test je něco jiného ne vlastní funkce.
|
|
02.04.2015 21:20 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2804562
|
|
jumep
|
|
|
ak by si tam priviedol + tak sa auto nemoze dvihnut ani klesnut, bude sa spravat ako pridrety regulator
ak by si tam priviedol + tak sa auto nemoze dvihnut ani klesnut, bude sa spravat ako pridrety regulator
|
|
02.04.2015 21:42 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2804602
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jruze napsal(a): Tlačítko sport zavře ventily - vyřadí prostřední koule (obejde automatiku) v jakékoli rychlosti, třeba i kdy auto stojí
jruze napsal(a): Já tvrdím jen to e to řídí a upravuje počítač,ale pokud zmáčkne tlačítko sport - přivede na elektroventil napájení(pokud to připojí na kontolku uvidí , pokud přivede napájení na ventil také cvakne) - jak se to zachová při jízdě jsem nezkouel.Jinak to samo není jen o sepnutí a rozepnutí - je na to napojené spousta dalího co to asi bude ovlivňovat.
O diag nemluvím - test je něco jiného ne vlastní funkce.
Nastartuj auto, pohoupej si s ním, pak zmáčkni "sport" a zase si pohoupej s autem .... je to pořád stejné
tzn, samotné zmáčknutí tlačítka kouli neodpojí.
Nastartuj auto, pohoupej si s ním, pak zmáčkni "sport" a zase si pohoupej s autem .... je to pořád stejné ;-)
tzn, samotné zmáčknutí tlačítka kouli neodpojí.
|
|
05.04.2015 21:09 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2806245
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): Přesně tak. Pokud je uzavřený hydroventil, hydraulická kapalina nemůe proudit ani do pístnic ani zpět. Je celkem zaráející, e někdo kdo opravuje citroeny tohle neví ....
Tlačítkem sport v ádném případě nedojde k trvalému odpojení středové koule. Takhle to fungovalo jen na Hydractive I u XM
Take to znamená e pokud pojedu nad 90Km/h , nebo se zapnutým sportem třeba 500-1000Km (kdy podle vás je zavřený ventil protoe tak to je a logicky je únik na pístnici(proto jsou tam přepady) ta budu mít zadek na zemi,nebo to má jetě estý smysl a usoudí e musí otevřít ventil a vyřadit ztvrzování třeba v rychlosti 200Km/h - to ale nemusí být zrovna bezpečné nebo? Jinak kolící nemá s vámi totoný názor(myslím kolící technik Citroenu,který kolí zaměsnance zn.servisů) (proto jsou asi značky na tom nějak) Prosil bych o prokolení,popř. nákres regulátoru a ventilu.j5 na dlouhých trasách několik hodin (několik set-tisíců Km) ? bez doplnění (eventuáně porue BHI jse dole po xxKm a není to mnoho) - automatika ztvrzování funguje nad 90Km/h v tom mi doufám dáte za pravdu a logicky ztvrzování odstaví prostřední kouli elektroventilem (s tím souhlasíte nebo ?)a regulátor funguje? Proč je na něm přepad? pro vzdělané - prosím o vysvětlení a poučení abych nemusel opět za kolícím a mohl nadále opravovat a zabývat se i hydraulikou.
Take to znamená e pokud pojedu nad 90Km/h , nebo se zapnutým sportem třeba 500-1000Km (kdy podle vás je zavřený ventil protoe tak to je a logicky je únik na pístnici(proto jsou tam přepady) ta budu mít zadek na zemi,nebo to má jetě estý smysl a usoudí e musí otevřít ventil a vyřadit ztvrzování třeba v rychlosti 200Km/h - to ale nemusí být zrovna bezpečné nebo? Jinak kolící nemá s vámi totoný názor(myslím kolící technik Citroenu,který kolí zaměsnance zn.servisů):nevim (proto jsou asi značky na tom nějak):palec Prosil bych o prokolení,popř. nákres regulátoru a ventilu.j5 na dlouhých trasách několik hodin (několik set-tisíců Km) ? bez doplnění (eventuáně porue BHI jse dole po xxKm a není to mnoho) - automatika ztvrzování funguje nad 90Km/h v tom mi doufám dáte za pravdu a logicky ztvrzování odstaví prostřední kouli elektroventilem (s tím souhlasíte nebo ?)a regulátor funguje? Proč je na něm přepad? pro vzdělané - prosím o vysvětlení a poučení abych nemusel opět za kolícím a mohl nadále opravovat a zabývat se i hydraulikou.
|
|
05.04.2015 21:15 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2806246
|
|
jumep
|
|
|
cely popis aj nakresom mas v tom pdf co som sem dal
ventil je otvoreny a priviera ho len na kratku chvilu potrebnu na pritvrdenie
sport len upravi nastavenie tohoto privierania na ine casy a skor
cely popis aj nakresom mas v tom pdf co som sem dal
ventil je otvoreny a priviera ho len na kratku chvilu potrebnu na pritvrdenie
sport len upravi nastavenie tohoto privierania na ine casy a skor
|
|
05.04.2015 23:29 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2806312
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): Vyřídím kolícímu e je blb Jsem rád e tomu někteří rozumí lépe ne konstruktéři,výrobci a kolící z PSA.Zřejmě jsem se v tobě spletl a tvé úvodní otázky byly jen kamuflá aby jsi si ověřil nae znalosti - to bych do tebe opravdu neřekl.Jinak jestli by si chtěl mohl bych ti poslat program jednotky BHI (pokud se v něm vyzná a bude ho mět na čem přečíst) , ale můem porovnat nae znalosti čehokoli co se týká C5 (můem si dát úkol = kadý dostane za úkol odstranit závadu(čehokoli na C5) závadu připravíme já tobě - ty mně a porovnáme kdo a za jak dlouho bude vyřeena Jinak se omlouvám a prosím o smazání veho mimo téma děkuji.
Jestli ti tvůj kolitel tvrdí takové blbosti tak je nejvyí čas ho vyměnit za někoho jiného, kdo dané problematice opravdu rozumí
Jestli ti tvůj kolitel tvrdí takové blbosti tak je nejvyí čas ho vyměnit za někoho jiného, kdo dané problematice opravdu rozumí :-d
|
|
06.04.2015 11:34 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2806408
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A nejde tam ani na tvrdo 12 voltov. Je to ovládané podobne ako napr. regulátor vysokého tlaku paliva. Tlačítko nič konkrétne nespúa. Len informuje počítač a ten len zmení charakteristiku na skorie pritvrdenie podvozku.
A nejde tam ani na tvrdo 12 voltov. Je to ovládané podobne ako napr. regulátor vysokého tlaku paliva. Tlačítko nič konkrétne nespúa. Len informuje počítač a ten len zmení charakteristiku na skorie pritvrdenie podvozku.
|
|
06.04.2015 12:56 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2806435
|
|
jumep
|
|
|
jruze: v jednoduchosti, prived tvrdych +12 na regulator a daj zdvihnut alebo sputstit auto, ostane rovnako az kym to neodpojis
ked ho das dvihat tak bhi bude tlacit do skratu - ako ked je ten regulator zly a zasekne sa v nom ihla (riesil som osobne 2 taketo a uz si nepamatam kto taketo nieco riesil priamo z francuzmi, lebo mu horelo cerpadlo a auto sa nedvihalo)
jruze: v jednoduchosti, prived tvrdych +12 na regulator a daj zdvihnut alebo sputstit auto, ostane rovnako az kym to neodpojis
ked ho das dvihat tak bhi bude tlacit do skratu - ako ked je ten regulator zly a zasekne sa v nom ihla (riesil som osobne 2 taketo a uz si nepamatam kto taketo nieco riesil priamo z francuzmi, lebo mu horelo cerpadlo a auto sa nedvihalo)
|
|
06.04.2015 13:02 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2806439
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
Podle toho co jumep s PATem psali o těch frekvencích a jejich změnách si myslím e to funguje následovně .... elektromagnetický ventil sám o sobě bez změny napětí umí pouze zavírat a otvírat, v tom se dá setě s jurzem souhlasit, nicméně jurze zapomíná na zmíněnou frekvenci zapnutí a vypnutí za sekundu a tak dle mého selského rozumu ne stačí ventil úplně zavřít, počítač přeruí přívod napětí do ventilu a ventil se znova otevírá. V závislosti na času sepnutí (samozřejmě v milisekundách) a počtu sepnutí za sekundu, tedy frekvenci, se ventil vlastně nestačí ani trvale zavřít. Změnami těchto frekvencí v závislosti na ji zmíněných snímačů, se ventily chovají vlastně jako by se jen přivírali a změnami frekvencí vlastně dochází k regulaci průtoku LDS.
snad jsem se do toho nezamotal, jak to chápu já tak mne prosím nekamenujte
Podle toho co jumep s PATem psali o těch frekvencích a jejich změnách si myslím e to funguje následovně .... elektromagnetický ventil sám o sobě bez změny napětí umí pouze zavírat a otvírat, v tom se dá setě s jurzem souhlasit, nicméně jurze zapomíná na zmíněnou frekvenci zapnutí a vypnutí za sekundu a tak dle mého selského rozumu ne stačí ventil úplně zavřít, počítač přeruí přívod napětí do ventilu a ventil se znova otevírá. V závislosti na času sepnutí (samozřejmě v milisekundách) a počtu sepnutí za sekundu, tedy frekvenci, se ventil vlastně nestačí ani trvale zavřít. Změnami těchto frekvencí v závislosti na ji zmíněných snímačů, se ventily chovají vlastně jako by se jen přivírali a změnami frekvencí vlastně dochází k regulaci průtoku LDS.
snad jsem se do toho nezamotal, jak to chápu já :-) tak mne prosím nekamenujte :-)
|
|
06.04.2015 13:51 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2806453
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Hydractive nic jako přivírání ventilů nezná. Ventil je buď otevřený nebo zavřený. Nic mezi tím neexistuje. Regulace pruení spočívá ve změně objemu plynu a zapojení dalích tlumičů s větím průměrem do hydraulického okruhu
Nicméně zvolením tlačítka sport nedojde k trvalému odpojení středové koule, pouze se tím aktivuje sportovní křivka odpruení. (to znamená, e čidla hydractivu reagují citlivěji a k odepínání středové koule douchází častějí ne v reimu komfort )
U Citroenu XM znamenala volba sport obejití počítače natvrdo a vůz pak pruil pouze na čtyřech koulích.
To se u s hydractive II změnilo a volba sport nevyřadila počítač pruení z činnosti. U H3+ je to principiálně úplně stejné. H2 ale umělo i při odpojeném středovém ventilu dopoutět nebo vypoutět hydraulickou kapalinu a tím korigovat světlou výku. Tohle H3+ neumí.
Hydractive nic jako přivírání ventilů nezná. Ventil je buď otevřený nebo zavřený. Nic mezi tím neexistuje. Regulace pruení spočívá ve změně objemu plynu a zapojení dalích tlumičů s větím průměrem do hydraulického okruhu
Nicméně zvolením tlačítka sport nedojde k trvalému odpojení středové koule, pouze se tím aktivuje sportovní křivka odpruení. (to znamená, e čidla hydractivu reagují citlivěji a k odepínání středové koule douchází častějí ne v reimu komfort )
U Citroenu XM znamenala volba sport obejití počítače natvrdo a vůz pak pruil pouze na čtyřech koulích.
To se u s hydractive II změnilo a volba sport nevyřadila počítač pruení z činnosti. U H3+ je to principiálně úplně stejné. H2 ale umělo i při odpojeném středovém ventilu dopoutět nebo vypoutět hydraulickou kapalinu a tím korigovat světlou výku. Tohle H3+ neumí.
|
|
| |
|
|