| | |
04.06.2018 00:36 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3161324
|
|
jruze
|
|
|
HELLMUT napsal(a): Jako člověk který tomu tematu vůbec nerozumí - take asi neobjektivní musím napsat e u je nejvyí čas to ukončit.
Je to stejné jak sledovat politiky v nedělní debatě , taky nikdy neuznají e se mýlí... Je to stejné jako pan Růyčka.
A vzhledem k tomu jakou mám s tebou Jardo zkuenost ,tak se rozhodně přidávám na stranu čtyřicetdvojky.
Mě si také vykládal e mám debilně přidělaný kryt motoru a já ti odpověděl e to auto jezdí jen k tobě take jsi to musel být ty...
Ale né, tvrdoíjně si tvrdil e takhle by jsi to v ivotě nepřidělal.
Aféra FAP mi taky na věky zůstane v hlavě . ( Jeden den se zdál moc průchozí nejspí jen proraený a druhý den mi ukazuje jak byl totálně ucpaný)
Moná by jsi se měl víc soustředit na práci v dílně místo psaní nesmyslů na netu.
Myslím e nejsi úplně marný mechanik , e dokáe auto opravit , vyřeit spoustu problémů a i lidem někdy uetřit peníze.
Ale to co jsi zde na 4 stranách diskuse vypotil , tomu asi rozumí jen ty...
Zkus si to projít znovu celé od začátku. Kličkuje jak zajíc, teorie střídá teorii a nikdy neuzná chybu. Kdy něco napíe Pat Mat tak zase uhne na jinou stranu a příběh jede dál ve stejném duchu.
Vak to Pat Mat tím nekonečným příběhem pěkně okomentoval...
Vykali se na psaní ,to evidentně není tvoje parketa. Makej na autech a ve zbylém čase se věnuj manelce a rybám.
Bude to pro vechny lepí...
Hmmm no já to chci ukončit u dost dlouho- marně . Já nekličkuji, moná se snaím uvádět příklady které ti připadají patné alle mne jiné nenapadli - přili mi jako přibliující skutečnosti, nic nepřevracuji - to e tam píe hovadiny to ví myslím kadý kdo tomu rozumí aspoň trochu a chápe zakony setrvačnosti a hydrauliky spojených nádob z páté třídy a větina lidí chápe e ventyly jsou v BHI a ovládájí je korektory atd...
No trvalo to ne jsi se přidal čekal jsem e se najdou dalí a ve větím počtu - zřejmě né protoe pochopili co jsem se snail vysvětlit a co za pí..ny napsal (uznávám e příklady byly z mé strany asi k nepochopení a nebo nepřesné ale snail jsem se vysvětlit zjednodueně princip) = e převedli mechaniku do elektroniky a funguje to stejně + dalí přidané funkce a snímání v inpuzech- krocích (ale tím jsem nechtěl unavovat) - ten kdo umí číst a alespoň troku umí s diagnostikou v ní vidí spoustu informací o kterých jsem se snail psát (ztvrozání podvozku,snímání informací , regulace vejky atd..) - ty by jsi rád aby tu někdo popisoval inpulzy( e pracuje v ,,krocích"- né e chodí proboha - to zas bude námět ...) a to e snímá elektronika kmity a podle nich třeba upravuje mapy v elektronice BHI (při velkém počtu přizvedne podvozek,při změně vejky připumpuje-upustí kapalinu do pístnic , e se auto houpe průhybem membrán v koulích a e při dolehčení nápravy se ta část karoserie zvedá a jediná cesta jak jí dostat zpět je upustit kapalinu a né zavřít ventil ,,natvrdo" (co se vlastně neděje)= já uvedl blbej příklad- PAT opravil vlastně oba = mne ,,tlačítko sport" - jeho e se ,,nezavře natvrdo" - ale koukám e pár lidí si z toho a jiného vzali jen co se jim hodilo.
Já vím jak to funguje a má pravdu - jestli to vědí ostatní a věří komukoli mi můe být u P..... A ohledně mé dílny ? myslím e nemusí mít starost - té se i přesto věnuji dostatečně a pokud někomu vadí mé rady - stačí říct nemusím radit = u dost lidí (z oboru , mechaniků atd..) mi říkalí říkají proč radí ? = okrádá se o práci (a spousta rad je takovích ke kterým se dostane jen praxí,zkuenostma,nebo informacích ke kterým se málokdo dostane) - dík za radu a upozornění. Asi by bylo vhodné na tvé doporučení se spojit s několika mechanikama zde na foru a domluvit se e bude vhodnějí nechat rady na teoreticích a pokud bude někdo potřebovat ? tak ano ,,přivez - opravíme " - jak se říká ,,pro dobrotu na ebrotu" - proč znás taháte rozumy a jetě jste kyselí kdy vám řekneme e to vdy nejde ? nebo plácáte nesmysli a jetě pomlouváte fakt u nevím - jětě chviku a začnu radit nesmysly také a to bude potom legrace.
Toto je můj poslední přízpěvek k dané věci a hudně si rozmyslím komu kdy poradím a koho nechám ít v bludech - jene ono to někdy nám co to dáváme potom dohromady dost koplikuje opravy.
Hmmm no já to chci ukončit u dost dlouho- marně . Já nekličkuji, moná se snaím uvádět příklady které ti připadají patné alle mne jiné nenapadli - přili mi jako přibliující skutečnosti, nic nepřevracuji ;-) - to e tam píe hovadiny to ví myslím kadý kdo tomu rozumí aspoň trochu a chápe zakony setrvačnosti a hydrauliky spojených nádob z páté třídy ;-) a větina lidí chápe e ventyly jsou v BHI a ovládájí je korektory atd...
No trvalo to ne jsi se přidal čekal jsem e se najdou dalí a ve větím počtu - zřejmě né protoe pochopili co jsem se snail vysvětlit a co za pí..ny napsal (uznávám e příklady byly z mé strany asi k nepochopení a nebo nepřesné ale snail jsem se vysvětlit zjednodueně princip) = e převedli mechaniku do elektroniky a funguje to stejně + dalí přidané funkce a snímání v inpuzech- krocích (ale tím jsem nechtěl unavovat) - ten kdo umí číst a alespoň troku umí s diagnostikou v ní vidí spoustu informací o kterých jsem se snail psát (ztvrozání podvozku,snímání informací , regulace vejky atd..) - ty by jsi rád aby tu někdo popisoval inpulzy( e pracuje v ,,krocích"- né e chodí proboha - to zas bude námět ...) a to e snímá elektronika kmity a podle nich třeba upravuje mapy v elektronice BHI (při velkém počtu přizvedne podvozek,při změně vejky připumpuje-upustí kapalinu do pístnic , e se auto houpe průhybem membrán v koulích a e při dolehčení nápravy se ta část karoserie zvedá a jediná cesta jak jí dostat zpět je upustit kapalinu a né zavřít ventil ,,natvrdo" (co se vlastně neděje)= já uvedl blbej příklad- PAT opravil vlastně oba = mne ,,tlačítko sport" - jeho e se ,,nezavře natvrdo" - ale koukám e pár lidí si z toho a jiného vzali jen co se jim hodilo.
Já vím jak to funguje a má pravdu - jestli to vědí ostatní a věří komukoli mi můe být u P..... A ohledně mé dílny ? myslím e nemusí mít starost - té se i přesto věnuji dostatečně a pokud někomu vadí mé rady - stačí říct nemusím radit = u dost lidí (z oboru , mechaniků atd..) mi říkalí říkají proč radí ? = okrádá se o práci ;-) (a spousta rad je takovích ke kterým se dostane jen praxí,zkuenostma,nebo informacích ke kterým se málokdo dostane) - dík za radu a upozornění. Asi by bylo vhodné na tvé doporučení se spojit s několika mechanikama zde na foru a domluvit se e bude vhodnějí nechat rady na teoreticích a pokud bude někdo potřebovat ? tak ano ,,přivez - opravíme " - jak se říká ,,pro dobrotu na ebrotu" - proč znás taháte rozumy a jetě jste kyselí kdy vám řekneme e to vdy nejde ? nebo plácáte nesmysli a jetě pomlouváte fakt u nevím - jětě chviku a začnu radit nesmysly také a to bude potom legrace.:palec
Toto je můj poslední přízpěvek k dané věci a hudně si rozmyslím komu kdy poradím a koho nechám ít v bludech - jene ono to někdy nám co to dáváme potom dohromady dost koplikuje opravy.
|
|
05.02.2020 19:38 -
Hydractive III+
|
3257632
|
|
zatmich
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Prosím dokázal by mi někdo vysvětlit jak funguje tento systém? Na mém autě je u levého a pravého zadního kola snímač výky povozku a na zadní nápravě jsou 4 koule. U předchozí C5 byly koule 3 a snímač jen jeden uprostřed. Označení hydractive III+ bylo i u tohoto vozu z roku výroby 2013 byl to ale sedan. Současná C5 je kombík - tourer a je z roku 2017. Opravdu jsem se hodně snail někde něco zjistit, ale AMVAR tam není ten je jen u C6.
Zajímalo by mě, jestli tento systém neumí eliminovat náklon auta v zatáčkách. Zkrátka nechápu funkci dvou snímačů na zadní nápravě.
Děkuji.
Prosím dokázal by mi někdo vysvětlit jak funguje tento systém? Na mém autě je u levého a pravého zadního kola snímač výky povozku a na zadní nápravě jsou 4 koule. U předchozí C5 byly koule 3 a snímač jen jeden uprostřed. Označení hydractive III+ bylo i u tohoto vozu z roku výroby 2013 byl to ale sedan. Současná C5 je kombík - tourer a je z roku 2017. Opravdu jsem se hodně snail někde něco zjistit, ale AMVAR tam není ten je jen u C6.
Zajímalo by mě, jestli tento systém neumí eliminovat náklon auta v zatáčkách. Zkrátka nechápu funkci dvou snímačů na zadní nápravě.
Děkuji.
|
|
05.02.2020 21:47 -
Re: Hydractive III+
|
3257640
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Dva snímače na zadní nápravě u kol jsou přesnějí ne jeden na torzce ..... ( uloené v gumě ... naprostá ílenost u X7 ..) Je to řízeno přesněji, reaguje to přesněji na poadavky seřízení výky a tuhosti. estiválce mají 4 snímače na kadém kole jeden.
Dva snímače na zadní nápravě u kol jsou přesnějí ne jeden na torzce ..... ( uloené v gumě ... naprostá ílenost u X7 ..) Je to řízeno přesněji, reaguje to přesněji na poadavky seřízení výky a tuhosti. estiválce mají 4 snímače na kadém kole jeden.
|
|
| |
|
|