| | |
19.04.2009 11:41 -
Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660192
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Zdravim vsechny, potreboval bych radu odborniku, chci si ted kupovat C5 break a kdyz jsem projizdel nabyzeny vuz tak pri jizde nesla stelovat vyska podvozku jen kdyz jsem zastavil zatahnul rucni brzdu a pak to fungovalo super a hned. Je to normalni nebo je na to nejaky postup ? diky za radu
Zdravim vsechny, potreboval bych radu odborniku, chci si ted kupovat C5 break a kdyz jsem projizdel nabyzeny vuz tak pri jizde nesla stelovat vyska podvozku jen kdyz jsem zastavil zatahnul rucni brzdu a pak to fungovalo super a hned. Je to normalni nebo je na to nejaky postup ? diky za radu
|
|
19.04.2009 11:47 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660193
|
|
tief
|
|
|
Nesmies mat stlacenu brzdu ... rucku to ignoruje.
Pri rychlosti nad 40km/h sa vyska auta nemeni, mezi 10km/h az 40km/h mozes nastavit terenni polohu( medium ) a pod 10km/h mozes menit vysku auta v celom rozsahu.
Auto si este samo meni vysku podla rychlost ( dalnice a rozbita cesta )
Nesmies mat stlacenu brzdu ... rucku to ignoruje.
Pri rychlosti nad 40km/h sa vyska auta nemeni, mezi 10km/h az 40km/h mozes nastavit terenni polohu( medium ) a pod 10km/h mozes menit vysku auta v celom rozsahu.
Auto si este samo meni vysku podla rychlost ( dalnice a rozbita cesta )
|
|
19.04.2009 11:51 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660195
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
dik moc za radu, musim to odzkouset
dik moc za radu, musim to odzkouset :palec
|
|
19.04.2009 11:52 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660196
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Je to normální,polohy jsou blokované rychlostí,kdy chce zvednout C5 z normální polohy do 1 tak musí jet rychlostí mení ne 40 km/h jinak ti to počítač nepustí.To vechno ti ,ale ukazuje na palubní desce v kapličce.
Je to normální,polohy jsou blokované rychlostí,kdy chce zvednout C5 z normální polohy do 1 tak musí jet rychlostí mení ne 40 km/h jinak ti to počítač nepustí.To vechno ti ,ale ukazuje na palubní desce v kapličce;-).
|
|
19.04.2009 12:07 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660198
|
|
Tom K
|
|
|
a kdyby jsi náhodou zvednul podvozek na uroven do 40 km/hod a pak zrychlil nad 40 km/hod tak auto ti samo spadne na normalni vysku jak uz řekl Beatldus je to blokováno rychlostí
a kdyby jsi náhodou zvednul podvozek na uroven do 40 km/hod a pak zrychlil nad 40 km/hod tak auto ti samo spadne na normalni vysku jak uz řekl Beatldus je to blokováno rychlostí
|
|
20.04.2009 14:41 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660235
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
diky moc za rady
diky moc za rady
|
|
21.04.2009 09:19 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660263
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
Teď jsem se zamyslel, e vlastně ruční brzda je na předek, protoe kdy by byla zataená na zadní kyvné nápravě, auto by se asi nezvedlo, co?
Teď jsem se zamyslel, e vlastně ruční brzda je na předek, protoe kdy by byla zataená na zadní kyvné nápravě, auto by se asi nezvedlo, co?
|
|
21.04.2009 12:55 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660267
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
BINGO
a u brejku by nefachalo tlačítko v kufru
BINGO:palec
a u brejku by nefachalo tlačítko v kufru ;-)
|
|
21.04.2009 14:30 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660272
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
no a pri rychlostiach nad 40 km/h sa na displeji zobrazi ftipna hlaska ako z hier alebo scifi filmov "access denied"
a s tou rucnou - tak uz viem preco sa mi v zime nedarilo trenovat si jazdu smykom resp. "kontrolovany" smyk
no a pri rychlostiach nad 40 km/h sa na displeji zobrazi ftipna hlaska ako z hier alebo scifi filmov "access denied"
a s tou rucnou - tak uz viem preco sa mi v zime nedarilo trenovat si jazdu smykom resp. "kontrolovany" smyk
|
|
28.04.2009 10:17 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660501
|
|
kanon58
|
Město: enov, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Prosím moc o radu. Mám C5 hatchback rok výroby 2003 s hydractiv 3. Stalo se mi, e kdy nastartuji hydraulika funkuje, ale jak ujedu tak 1000 metrů počítač mi třikrát zapípá a nape se Suspension faulty (porucha pérování) a přestane fungovat čerpadlo. Jak zastavím nejde regulovat výku podvozku.(čerpadlo prostě není slyet). Jakmile ale zastavím, zamknu a nechám auto tak půlhodinu stát ve se po nastartování vrátí do normálu. Po ujetí ji zmiňované vzdálenosti se ve opakuje. Měl jsem to i v servise na diagnostice, ale nic konkrétního nenali. Prostě to funguje a pak ne. Pak zas jo a pak zas ne. V servisu mi řekli, e na to můe mít vliv výměna rádia (vytáhl jsem originální Clarion a dal tam Panasonic) , ale ta závada se objevila a čtrnáct dní po výměně. Nevím si rady. Proto se ptám, jestli se stím u někdo nesetkal anebo by mi někdo neporadil co s tím. Předem moc děkuji !!!
Prosím moc o radu. Mám C5 hatchback rok výroby 2003 s hydractiv 3. Stalo se mi, e kdy nastartuji hydraulika funkuje, ale jak ujedu tak 1000 metrů počítač mi třikrát zapípá a nape se Suspension faulty (porucha pérování) a přestane fungovat čerpadlo. Jak zastavím nejde regulovat výku podvozku.(čerpadlo prostě není slyet). Jakmile ale zastavím, zamknu a nechám auto tak půlhodinu stát ve se po nastartování vrátí do normálu. Po ujetí ji zmiňované vzdálenosti se ve opakuje. Měl jsem to i v servise na diagnostice, ale nic konkrétního nenali. Prostě to funguje a pak ne. Pak zas jo a pak zas ne. V servisu mi řekli, e na to můe mít vliv výměna rádia (vytáhl jsem originální Clarion a dal tam Panasonic) , ale ta závada se objevila a čtrnáct dní po výměně. Nevím si rady. Proto se ptám, jestli se stím u někdo nesetkal anebo by mi někdo neporadil co s tím. Předem moc děkuji !!!
|
|
28.04.2009 10:43 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660502
|
|
tief
|
|
|
Rozhodne iny servis, kde budu vediet aspon neco o hydraulice.
Rozhodne iny servis, kde budu vediet aspon neco o hydraulice.
|
|
28.04.2009 20:46 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
660513
|
|
jumep
|
|
|
napichnut to na diag niekedy nestaci, aj ked suspension fault tam musi byt nejaky zaznam, myslim ze ten servis boli megaodbornici ....
napichnut to na diag niekedy nestaci, aj ked suspension fault tam musi byt nejaky zaznam, myslim ze ten servis boli megaodbornici ....
|
|
01.04.2015 13:21 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2803842
|
|
jumep
|
|
|
a ak neni esp tak je tam taky fotobunkovy snimac rychlosti otacania volantom
a ak neni esp tak je tam taky fotobunkovy snimac rychlosti otacania volantom
|
|
01.04.2015 18:15 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2803892
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
Tak tedy prosím o vysvětlení, kdy jsem tuto klauzuli nepochopil
citace ze zdejího článku .link.
Hydractive III PLUS nabízí jetě dalí rozměr: přídavný snímač úhlové rychlosti volantu, snímač plynového a brzdového pedálu, snímač podélné a boční akcelerace a počítač, vyhodnocující stav vozovky a styl řidičovy jízdy . Počítač sám sleduje povahu vozovky a jízdní styl řidiče a ve zlomcích sekundy zajiuje okamité nastavení podvozku situaci, pro optimální jízdní komfort a bezpečnost.
Tak tedy prosím o vysvětlení, kdy jsem tuto klauzuli nepochopil :-)
citace ze zdejího článku http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/hydraulicky-system/hydractive-3
Hydractive III PLUS nabízí jetě dalí rozměr: přídavný snímač úhlové rychlosti volantu, snímač plynového a brzdového pedálu, snímač podélné a boční akcelerace a počítač, vyhodnocující stav vozovky a styl řidičovy jízdy . Počítač sám sleduje povahu vozovky a jízdní styl řidiče a ve zlomcích sekundy zajiuje okamité nastavení podvozku situaci, pro optimální jízdní komfort a bezpečnost.
|
|
01.04.2015 22:50 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2804072
|
|
jruze
|
|
|
Koník napsal(a): Tak tedy prosím o vysvětlení, kdy jsem tuto klauzuli nepochopil
citace ze zdejího článku .link.
Hydractive III PLUS nabízí jetě dalí rozměr: přídavný snímač úhlové rychlosti volantu, snímač plynového a brzdového pedálu, snímač podélné a boční akcelerace a počítač, vyhodnocující stav vozovky a styl řidičovy jízdy . Počítač sám sleduje povahu vozovky a jízdní styl řidiče a ve zlomcích sekundy zajiuje okamité nastavení podvozku situaci, pro optimální jízdní komfort a bezpečnost.
Je to o ničem - jsme ve vlákně koule , u jsme u elektroniky,BHI,com, ESP a jetě zbývají xenony (ty potřebují + také, no asi jen znovu - + je 6.koulí (jiných) H3 jsou 4.koule.
Je to o ničem - jsme ve vlákně koule , u jsme u elektroniky,BHI,com, ESP a jetě zbývají xenony (ty potřebují + také, no asi jen znovu - + je 6.koulí (jiných) H3 jsou 4.koule.:-p
|
|
01.04.2015 23:35 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
2804097
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
jruze napsal(a): - + je 6.koulí (jiných) H3 jsou 4.koule.
Trochu to sklouzlo jiným směrem, omlouvám se. Spíe jsem reagoval na to, e jsem tě pochopil tak, e rozdíl mezi H3 a H3+ je jen v koulích. Vím e je rozdíl v koulích a jejich počtu ale k těm koulím co jsi popisoval ty, jsou jetě právě popisované snímače včetně toho snímače na volantu, na če jsi napsal, e snímač na volantu se stvrzováním podvozku nemá nic společného. Nicméně podle psaného o Hydractive plus to společného má, jeliko na základě těchto snímačů mezi nimi je i snímač na volantu, to právě přitvrzuje podvozek podle situace. resp. zavírá, přivírá či otvírá prostřední koule na nápravě. Akorát jsem se moná patně vyjádřil a zapomněl jsem dodat zbytek snímačů, které pouze samotný hydractiv 3 podle toho článku nemá.
Trochu to sklouzlo jiným směrem, omlouvám se. Spíe jsem reagoval na to, e jsem tě pochopil tak, e rozdíl mezi H3 a H3+ je jen v koulích. Vím e je rozdíl v koulích a jejich počtu :-) ale k těm koulím co jsi popisoval ty, jsou jetě právě popisované snímače včetně toho snímače na volantu, na če jsi napsal, e snímač na volantu se stvrzováním podvozku nemá nic společného. Nicméně podle psaného o Hydractive plus to společného má, jeliko na základě těchto snímačů mezi nimi je i snímač na volantu, to právě přitvrzuje podvozek podle situace. resp. zavírá, přivírá či otvírá prostřední koule na nápravě. Akorát jsem se moná patně vyjádřil a zapomněl jsem dodat zbytek snímačů, které pouze samotný hydractiv 3 podle toho článku nemá.
|
|
| |
|
|