| | |
18.04.2016 19:36 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943135
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
male tolerancie chapem. ale pri odlakovani asi moc nezalezi na tlaku guli, vzdy bude dostatocny aby kvapalinu pretlacil suhlas?
male tolerancie chapem. ale pri odlakovani asi moc nezalezi na tlaku guli, vzdy bude dostatocny aby kvapalinu pretlacil suhlas?
|
|
18.04.2016 19:41 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943136
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To ano, ale u utahaný koule je při zatíení toho oleje v kouli víc. Take po odtlakování se ho víc vrátí do nádrky.
To ano, ale u utahaný koule je při zatíení toho oleje v kouli víc. Take po odtlakování se ho víc vrátí do nádrky. ;-)
|
|
18.04.2016 20:23 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943176
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To právě není. To je to hlavní, proč u starý koule nepruí. Klesl tlak plynu a v kouli je tím pádem hodně LDS. Ta je nestlačitelná a to malý mnoství plynu u nedokáe tolik pruit. V tom bude podle mě dost velký rozdíl, kolik LDS vyteče z nový koule a kolik ze starý. Ale má pravdu, a nám to vysvětlí odborníci. Já s tím zkuenosti nemám.
To právě není. To je to hlavní, proč u starý koule nepruí. Klesl tlak plynu a v kouli je tím pádem hodně LDS. Ta je nestlačitelná a to malý mnoství plynu u nedokáe tolik pruit. V tom bude podle mě dost velký rozdíl, kolik LDS vyteče z nový koule a kolik ze starý. Ale má pravdu, a nám to vysvětlí odborníci. Já s tím zkuenosti nemám. :nevim
|
|
18.04.2016 23:16 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943254
|
|
jumep
|
|
|
je to pomerne jednoduche, ked davas auto do spodnej polohy, otvori sa ventil a auto klesa, akonahle dosiahne spodnu polohu, ventil sa uzavre, hotovo
cize ak mam nalozene auto a spustim ho do spodnej polohy, v systeme ostane viac lds ako ked bude auto prazdne, nehovoriac o tom ze zatazene auto spadne dole rychlejsie ako plne
ty potrebujes nechat otvorene ventili aby sa odstranil tlak, najjednoduchsie ako toho docielis su tie spalky alebo diagnostika - nevidim dovod vytahovat postup, hovori len o spusteni auta dole, pripojeni diagnostiky a spusteni odtlakovania
a bez diagnostiky hovori o tom ze spustit auto dole a otvorit odvzdusnovaky na Tckach alebo regulatoroch (co nie je prave vhodne pri tom ze sa chce kontrolovat hladina)
a je krasne poznat rozdiel odtlakovane auto a auto spustene do spodnej polohy
ked je spustene dole, das dvihat, reaguje v podstate okamzite a dviha sa, ked je odtlakovane, tak pocujes ako vrci motor BHI a ziadna zmena vysky neviem kolko (nenapadlo ma to nikdy stopovat) - tu sa plnia prave gule a tlakuje system
je to pomerne jednoduche, ked davas auto do spodnej polohy, otvori sa ventil a auto klesa, akonahle dosiahne spodnu polohu, ventil sa uzavre, hotovo
cize ak mam nalozene auto a spustim ho do spodnej polohy, v systeme ostane viac lds ako ked bude auto prazdne, nehovoriac o tom ze zatazene auto spadne dole rychlejsie ako plne
ty potrebujes nechat otvorene ventili aby sa odstranil tlak, najjednoduchsie ako toho docielis su tie spalky alebo diagnostika - nevidim dovod vytahovat postup, hovori len o spusteni auta dole, pripojeni diagnostiky a spusteni odtlakovania
a bez diagnostiky hovori o tom ze spustit auto dole a otvorit odvzdusnovaky na Tckach alebo regulatoroch (co nie je prave vhodne pri tom ze sa chce kontrolovat hladina)
a je krasne poznat rozdiel odtlakovane auto a auto spustene do spodnej polohy
ked je spustene dole, das dvihat, reaguje v podstate okamzite a dviha sa, ked je odtlakovane, tak pocujes ako vrci motor BHI a ziadna zmena vysky neviem kolko (nenapadlo ma to nikdy stopovat) - tu sa plnia prave gule a tlakuje system
|
|
18.04.2016 23:58 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943261
|
|
jruze
|
|
|
a je krasne poznat rozdiel odtlakovane auto a auto spustene do spodnej polohy
ked je spustene dole, das dvihat, reaguje v podstate okamzite a dviha sa, ked je odtlakovane, tak pocujes ako vrci motor BHI a ziadna zmena vysky neviem kolko (nenapadlo ma to nikdy stopovat) - tu sa plnia prave gule a tlakuje system
S tímto souhlasím( to je příznak odtlakované tlakové časti systému ,ale pokud je auto(vejka) dobře nastaveno tak nádobka nepřeteče - přeteče kdy je tam moc LDS a kdy je patně nastaven korektor(větinou a dostkrát se mi stává e auto pustím dolů a zadek nesleze úplně dolů - nepatrně péruje (né na dorazech-palkách) a to samé jak psal Mikra- ji nií tlak v koulích- membrány jsou víc prohnuté=více LDS v koulích při odtlakování se membrána vrátí do středové polohy.Mezi dnem koíčku a hrdlem( nalívacím otvorem) je +- 3/4 L (u X7 je rozmezí správné hladiny odskok v koíčku a dno koíčku) - bez odtlakování.- do přetečení nádobky je 1L - tolik odtlakování nepustí.(pokud jsou OK dorazy)
a je krasne poznat rozdiel odtlakovane auto a auto spustene do spodnej polohy
ked je spustene dole, das dvihat, reaguje v podstate okamzite a dviha sa, ked je odtlakovane, tak pocujes ako vrci motor BHI a ziadna zmena vysky neviem kolko (nenapadlo ma to nikdy stopovat) - tu sa plnia prave gule a tlakuje system
S tímto souhlasím( to je příznak odtlakované tlakové časti systému ,ale pokud je auto(vejka) dobře nastaveno tak nádobka nepřeteče - přeteče kdy je tam moc LDS a kdy je patně nastaven korektor(větinou a dostkrát se mi stává e auto pustím dolů a zadek nesleze úplně dolů - nepatrně péruje (né na dorazech-palkách) a to samé jak psal Mikra- ji nií tlak v koulích- membrány jsou víc prohnuté=více LDS v koulích při odtlakování se membrána vrátí do středové polohy.Mezi dnem koíčku a hrdlem( nalívacím otvorem) je +- 3/4 L (u X7 je rozmezí správné hladiny odskok v koíčku a dno koíčku) - bez odtlakování.- do přetečení nádobky je 1L - tolik odtlakování nepustí.(pokud jsou OK dorazy)
|
|
19.04.2016 00:09 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943263
|
|
jumep
|
|
|
doraz sa rozcapi jak to, ten tam sluzi ako tlmic narazu
hlavne u X7 je to dost dolezite nepreliat, lebo tam je 7 guli
gula ma objem asi 0.38l x 7 mas 2.6l co by sa mohlo vratit - taky stav nenastane, to by museli vsetky mat 1bar, aby to malo co vytlacit a neprasknutu membranu, kazdopadne 1.3litra to v pohode moze vratit
jo a bavime sa o preteceni - pride zakaznik do pneuservisu, neda auto hore (ako uz velakrat mi takto volali co s tym ze sa im to nechce dvihnut ....) - oni to dvihnu, zhodia kolesa, on si spomene ze ma v aute cigarety / penazenku - otvori dvere a automaticky sa system odtlakuje, lebo sa snazi dorovnat vysku, co sa mu nepodari lebo su kolesa vo vzduchu - bum zrazu tece lds
doraz sa rozcapi jak to, ten tam sluzi ako tlmic narazu
hlavne u X7 je to dost dolezite nepreliat, lebo tam je 7 guli
gula ma objem asi 0.38l x 7 mas 2.6l co by sa mohlo vratit - taky stav nenastane, to by museli vsetky mat 1bar, aby to malo co vytlacit a neprasknutu membranu, kazdopadne 1.3litra to v pohode moze vratit
jo a bavime sa o preteceni - pride zakaznik do pneuservisu, neda auto hore (ako uz velakrat mi takto volali co s tym ze sa im to nechce dvihnut ....) - oni to dvihnu, zhodia kolesa, on si spomene ze ma v aute cigarety / penazenku - otvori dvere a automaticky sa system odtlakuje, lebo sa snazi dorovnat vysku, co sa mu nepodari lebo su kolesa vo vzduchu - bum zrazu tece lds
|
|
19.04.2016 10:35 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943382
|
|
jumep
|
|
|
Odtlakuj to a uvidis. Spustit na spalky to zvladnes
Odtlakuj to a uvidis. Spustit na spalky to zvladnes
|
|
29.05.2016 14:11 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2956620
|
|
natyon
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Zdravím chtěl bych se poptat jestli tady nekdo neví vo slusnym servisu nebo cloveku treba který by me vymenil pravou zadní hadici kape s ni olej.Okolí Vykova četl sem e je nekdo v Olomouci.Diky za info.
Zdravím chtěl bych se poptat jestli tady nekdo neví vo slusnym servisu nebo cloveku treba který by me vymenil pravou zadní hadici kape s ni olej.Okolí Vykova četl sem e je nekdo v Olomouci.Diky za info.
|
|
30.05.2016 10:30 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2956778
|
|
natyon
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
U Pata-Mata sem byl znam ho jezdil sem tam s xantii ale ten me řekl zavadu a taky e tyto auta neopravuje on preferuje spis stary citrony.Proto se poptavam po nekom jinym.Pac v citroenu by me vosklubali.Ale diky alespon za odpovet.
U Pata-Mata sem byl znam ho jezdil sem tam s xantii ale ten me řekl zavadu a taky e tyto auta neopravuje on preferuje spis stary citrony.Proto se poptavam po nekom jinym.Pac v citroenu by me vosklubali.Ale diky alespon za odpovet.
|
|
30.05.2016 10:32 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2956779
|
|
jumep
|
|
|
skus lukiho
skus lukiho
|
|
30.05.2016 11:15 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2956785
|
|
natyon
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
jj diky uz me ozval sam.
jj diky uz me ozval sam.
|
|
19.08.2016 19:57 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2985330
|
|
dano1
|
Město: Topolčany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
jumep napsal(a): vypada to ze je to len zo samotnych hadic - skusit tam vymenit gumicky, cele to poriadne poumyvat a potom kontrolovat kazdu chvilu odkial presne to je ak by nepomohli tie gumicky tam
ja mam asi tie tento problem a chcem sa spyta kde by som tie gumičky zohnal.
ja mam asi tie tento problem a chcem sa spyta kde by som tie gumičky zohnal.
|
|
20.08.2016 00:35 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2985420
|
|
jumep
|
|
|
normalne v citroene
4006 36
4006 38
normalne v citroene
4006 36
4006 38
|
|
07.03.2018 21:06 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
3137999
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Zdravím, sháním někoho, kdo umí repasovat trubkohadici 5270 RN z C5 I H3+. Můu ji poslat i potou, pokud se to dá řeit bez auta.
Zdravím, sháním někoho, kdo umí repasovat trubkohadici 5270 RN z C5 I H3+. Můu ji poslat i potou, pokud se to dá řeit bez auta.
|
|
| |
|
|