| | |
17.04.2016 18:34 -
Re: karavaning veobecně
|
2942701
|
|
jumep
|
|
|
je tam priamo napisane ze NO INTERVENTION EXCEPT CITROEN APPROVED NETWORK co v preklade znamena ze nezasahovat mimo citroenom autorizovanych servisov - doma si to nema co otvarat a kontrolovat, nie je standartna prevadzkova kvapalina
a pomerne jednoduche preco odtlakovat, staci ist na dvihak a nedat auto do hornej polohy, dvihnes ho, otvoris / zatvoris dvere a auto sa odtlakuje a pretece ti nadobka, zatece motor ... atd. len zato ze do toho liezol a lial tam toho moc (bohuzial su to schopny este stale robit aj v citroen servisoch) - kazdopadne uz sme absolutne mimo tema
je tam priamo napisane ze NO INTERVENTION EXCEPT CITROEN APPROVED NETWORK co v preklade znamena ze nezasahovat mimo citroenom autorizovanych servisov - doma si to nema co otvarat a kontrolovat, nie je standartna prevadzkova kvapalina
a pomerne jednoduche preco odtlakovat, staci ist na dvihak a nedat auto do hornej polohy, dvihnes ho, otvoris / zatvoris dvere a auto sa odtlakuje a pretece ti nadobka, zatece motor ... atd. len zato ze do toho liezol a lial tam toho moc (bohuzial su to schopny este stale robit aj v citroen servisoch) - kazdopadne uz sme absolutne mimo tema
|
|
17.04.2016 19:07 -
Re: karavaning veobecně
|
2942732
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
jruze napsal(a): Kontrolovat hladinu při odtlakování (které se dělá přes diag) mi příjde divné...
Diagnostiku nemám a odtlakovat to umím i bez ní. Kdy u jsem tak zdatný mechanik, e si umím vyčistit motorek čerpadla od LDS, tak určitě dokáu i tohle. Jen musím vědět, e se to má udělat a proč.
Osobně taky kontroluju hladinu LDS jen ve spodní poloze bez odtlakování, ale jenom kdy se jedná o kontrolu provozních kapalin. Pokud bych ale zasáhnul do systému a měl potom dokonce problém s přetečením, tak asi provedu ve podle správnýho postupu. Take si hladinu ověřím s odtlakovanou hydrou.
Diagnostiku nemám a odtlakovat to umím i bez ní. Kdy u jsem tak zdatný mechanik, e si umím vyčistit motorek čerpadla od LDS, tak určitě dokáu i tohle. Jen musím vědět, e se to má udělat a proč.
Osobně taky kontroluju hladinu LDS jen ve spodní poloze bez odtlakování, ale jenom kdy se jedná o kontrolu provozních kapalin. Pokud bych ale zasáhnul do systému a měl potom dokonce problém s přetečením, tak asi provedu ve podle správnýho postupu. Take si hladinu ověřím s odtlakovanou hydrou. ;-)
|
|
17.04.2016 21:41 -
Re: karavaning veobecně
|
2942823
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
mam pocit ze tieto veci furt su neni pochopene.
napriklad = na 1 serviske po 20tkm mi tam dolieval LDS, teraz ked je to v spodnej polohe tak je to po to sitko.
nic neodtlakoval, v normelnej polohe to zdvihol hore, vymenil olej, hodil auto o zem, sadol do auta, spustil to dole a dolial. po sitko.
1. Nevedia vo fabrike kolko tam toho ma byt? Neverim.
2. neverim ani ze to niekde uniklo.
3.ide ma z takychto odbornikov porazit. ovplyvnuje objem LDS tvrdost pruzenia ? rozdiel normal/sport?
4. vie niekto ci to pri tej odtlakovacej procedure pretecie ? Ked v normalnej polohe dolnej je to po sitko?
mam pocit ze tieto veci furt su neni pochopene.
napriklad = na 1 serviske po 20tkm mi tam dolieval LDS, teraz ked je to v spodnej polohe tak je to po to sitko.
nic neodtlakoval, v normelnej polohe to zdvihol hore, vymenil olej, hodil auto o zem, sadol do auta, spustil to dole a dolial. po sitko.
1. Nevedia vo fabrike kolko tam toho ma byt? Neverim.
2. neverim ani ze to niekde uniklo.
3.ide ma z takychto odbornikov porazit. ovplyvnuje objem LDS tvrdost pruzenia ? rozdiel normal/sport?
4. vie niekto ci to pri tej odtlakovacej procedure pretecie ? Ked v normalnej polohe dolnej je to po sitko?
|
|
17.04.2016 22:07 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942833
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
dakujem,
ano v servisnom postupe sa to ma odtlakovat, preco to neurobil servisak v citroene je mi zahadou. sak toto je totalny zaklad na C5, skontrolovat hladinu....no neviem, nabuduce ma tam asi nepustia. ale odmietam tam nechat auto bez dozoru....
dakujem,
ano v servisnom postupe sa to ma odtlakovat, preco to neurobil servisak v citroene je mi zahadou. sak toto je totalny zaklad na C5, skontrolovat hladinu....no neviem, nabuduce ma tam asi nepustia. ale odmietam tam nechat auto bez dozoru....
|
|
17.04.2016 22:12 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942839
|
|
jumep
|
|
|
no ja uz som mal taku co pretiekla a bola pritom len na dne
no ja uz som mal taku co pretiekla a bola pritom len na dne
|
|
17.04.2016 22:43 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942869
|
|
jumep
|
|
|
spodna poloha ma este stale natlakovane gule a s tych ti ide, nie s piestnic
spodna poloha ma este stale natlakovane gule a s tych ti ide, nie s piestnic
|
|
17.04.2016 22:53 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942871
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): no ja uz som mal taku co pretiekla a bola pritom len na dne
no a co to mam odsat? kolko ? jako ? no odhadom 3dcl tam urcite nalial
kruci, to su blbci v tych servisoch.
no a co to mam odsat? kolko ? jako ? no odhadom 3dcl tam urcite nalial
kruci, to su blbci v tych servisoch.
|
|
17.04.2016 22:58 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942872
|
|
jumep
|
|
|
odtlakovat to a ako sa to odtlakovava tak odsavat co narasta hore
a odtlakovanie v domacich podmienkach som tu pisal uz x krat
das auto do spodnej polohy, najdes si spalky asi 2 cm vyssie ako je spodna poloha (tam kde sa dava hever) a potom to auto spustis na tie spalky, nebude to sice uplne vypustene, ale ta troska v tych piestoch uz problem nebude, alebo skratka klasika diagnostika
odtlakovat to a ako sa to odtlakovava tak odsavat co narasta hore
a odtlakovanie v domacich podmienkach som tu pisal uz x krat
das auto do spodnej polohy, najdes si spalky asi 2 cm vyssie ako je spodna poloha (tam kde sa dava hever) a potom to auto spustis na tie spalky, nebude to sice uplne vypustene, ale ta troska v tych piestoch uz problem nebude, alebo skratka klasika diagnostika
|
|
17.04.2016 23:03 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942874
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): odtlakovat to a ako sa to odtlakovava tak odsavat co narasta hore
a odtlakovanie v domacich podmienkach som tu pisal uz x krat
das auto do spodnej polohy, najdes si spalky asi 2 cm vyssie ako je spodna poloha (tam kde sa dava hever) a potom to auto spustis na tie spalky, nebude to sice uplne vypustene, ale ta troska v tych piestoch uz problem nebude, alebo skratka klasika diagnostika
nejdem to teraz robit, kedtak radsej u teba, ale neni lepsie 3deci odsat najprv, len neviem kade [to sitko je vyberacie?] . Bojim sa ze ta hladina zacne tak stupat rychlo ze to nestihnem. no a po odtlakovani doliat kolko ma byt
nejdem to teraz robit, kedtak radsej u teba, ale neni lepsie 3deci odsat najprv, len neviem kade [to sitko je vyberacie?] . Bojim sa ze ta hladina zacne tak stupat rychlo ze to nestihnem. no a po odtlakovani doliat kolko ma byt
|
|
17.04.2016 23:05 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942876
|
|
jumep
|
|
|
nestupa to tak rychlo ze nestihnes, len treba mat teda dostatocnu striekacku
sitko vyberacie nie je
nestupa to tak rychlo ze nestihnes, len treba mat teda dostatocnu striekacku
sitko vyberacie nie je
|
|
17.04.2016 23:57 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942896
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
jruze napsal(a): A jak jí odtlakuje bez diag? ...
Já odtlakovávám tak jak píe Petr nade mnou. Spustím auto co nejní, odměřím palky, zvednu auto, zasunu palky, spustím auto. Tím se tlakem plynu v koulích vytlačí LDS z koulí a doteče do nádrky. Trochu v pístnicích zůstane, ale to je malinko, proti tomu, co se vejde do koulí.
Já odtlakovávám tak jak píe Petr nade mnou. Spustím auto co nejní, odměřím palky, zvednu auto, zasunu palky, spustím auto. Tím se tlakem plynu v koulích vytlačí LDS z koulí a doteče do nádrky. Trochu v pístnicích zůstane, ale to je malinko, proti tomu, co se vejde do koulí.
|
|
18.04.2016 00:46 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942901
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Já odtlakovávám tak jak píe Petr nade mnou. Spustím auto co nejní, odměřím palky, zvednu auto, zasunu palky, spustím auto. Tím se tlakem plynu v koulích vytlačí LDS z koulí a doteče do nádrky. Trochu v pístnicích zůstane, ale to je malinko, proti tomu, co se vejde do koulí.
No já snad kvám půjdu na kolení :
Jumep- a pomerne jednoduche preco odtlakovat, staci ist na dvihak a nedat auto do hornej polohy, dvihnes ho, otvoris / zatvoris dvere a auto sa odtlakuje a pretece ti nadobka, zatece motor ... atd
Jen aby se to zase nezvrhlo - napřed si skus vypustit nádobku na LDS po tvém odtlakování a potom po odtlaku diagnostikou - porovnej mnoství vyputěné LDS.
Jinak pokud odtlakovává diagnostikou tak auto sedne na dorazi a jetě min. minutu stoupá hladina LDS a nehledě na to e odtlakování přes diag otvírá vechny ventilky aby se odtlakovala i ta druhá část (ventilky na zdvih + zásobník tlaku - ten odpustí tou tvou metodou jak? (to je otázka pro oba). - poslední můj přízpěvek k vaim u Mikri to chápu ale u Jumepa ? (to čerpadlo Petře zná i zevnitř (myslím) tak by jsi mohl vědět e je vlastní čerpadlo - zásobník tlaku - elekteventily - vývody předek,zadek) tím e otevře dveře a má svěené kola otevře ventilky na klesnutí né tu druhou část ( vtom řípadě e by nebyly svěené kola ale v nejnií poloza a otevřel by jsi dveře tak by čerpadlo začalo tlačit do pístnic LDS - aby se to nestalo musel bys odpojit aku a to můe zase dělat s dveřma co chce). ale pokud jste o tom přesvědčeni a nebo se přesvědčíte zkoukou vypustit nadrku na LDS v obou případech tak máte samozřejmě pravdu. (A F. sou blbci e ten postup vůbec přidali do diag a zbytečně prodluují čas tohoto úkonu) - k tomuto se dá dojít i logikou (v podstatě je to to samé jako na předchůdcích C5 kde se povoloval roubek na 12 klíč na tlakovém okruhu)
Pro Alxe : prosím o přesunutí do správného vlákna a nebo dle uváení smazat(jestli by to zase mělo rozpoutat neádoucí ....)je to sice blbost vysvětlitelná i logikou,ale vlastně o ničem - asi na nové vlákno ,,jak odtlakovat celí systém a vypustit vechnu LDS" nebo ,,co je odtlakování hydrauliky a jak funguje" nebo ,,kdo má pravdu" nebo nevím ??(zase jsem se chytil)
No já snad kvám půjdu na kolení :
Jumep- a pomerne jednoduche preco odtlakovat, staci ist na dvihak a nedat auto do hornej polohy, dvihnes ho, otvoris / zatvoris dvere a auto sa odtlakuje a pretece ti nadobka, zatece motor ... atd
Jen aby se to zase nezvrhlo - napřed si skus vypustit nádobku na LDS po tvém odtlakování a potom po odtlaku diagnostikou - porovnej mnoství vyputěné LDS.
Jinak pokud odtlakovává diagnostikou tak auto sedne na dorazi a jetě min. minutu stoupá hladina LDS a nehledě na to e odtlakování přes diag otvírá vechny ventilky aby se odtlakovala i ta druhá část (ventilky na zdvih + zásobník tlaku - ten odpustí tou tvou metodou jak? (to je otázka pro oba).;-) - poslední můj přízpěvek k vaim :palec u Mikri to chápu ale u Jumepa ? (to čerpadlo Petře zná i zevnitř (myslím) tak by jsi mohl vědět e je vlastní čerpadlo - zásobník tlaku - elekteventily - vývody předek,zadek) tím e otevře dveře a má svěené kola otevře ventilky na klesnutí;-) né tu druhou část ( vtom řípadě e by nebyly svěené kola ale v nejnií poloza a otevřel by jsi dveře tak by čerpadlo začalo tlačit do pístnic LDS - aby se to nestalo musel bys odpojit aku a to můe zase dělat s dveřma co chce). ale pokud jste o tom přesvědčeni a nebo se přesvědčíte zkoukou vypustit nadrku na LDS v obou případech tak máte samozřejmě pravdu. (A F. sou blbci e ten postup vůbec přidali do diag a zbytečně prodluují čas tohoto úkonu) - k tomuto se dá dojít i logikou (v podstatě je to to samé jako na předchůdcích C5 kde se povoloval roubek na 12 klíč na tlakovém okruhu);-)
Pro Alxe : prosím o přesunutí do správného vlákna a nebo dle uváení smazat(jestli by to zase mělo rozpoutat neádoucí ....)je to sice blbost vysvětlitelná i logikou,ale vlastně o ničem - asi na nové vlákno ,,jak odtlakovat celí systém a vypustit vechnu LDS" nebo ,,co je odtlakování hydrauliky a jak funguje" nebo ,,kdo má pravdu" nebo nevím ??(zase jsem se chytil)
|
|
18.04.2016 10:26 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2942935
|
|
jumep
|
|
|
a kde som povedal ze to odtlakovavam bez diagnostiky, to je pomoc pre tych co si chcu doma skontrolovat hladinu LDS aby to nepreliali
tlakovy zasobnik v BHI je mali, tam tej LDS nebude, to co hlavne stupa LDS je to co je v systeme, dobre vies ze ten system je absolutne jednoduchy
a kde som povedal ze to odtlakovavam bez diagnostiky, to je pomoc pre tych co si chcu doma skontrolovat hladinu LDS aby to nepreliali
tlakovy zasobnik v BHI je mali, tam tej LDS nebude, to co hlavne stupa LDS je to co je v systeme, dobre vies ze ten system je absolutne jednoduchy
|
|
18.04.2016 17:52 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943118
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jumep napsal(a): a kde som povedal ze to odtlakovavam bez diagnostiky, to je pomoc pre tych co si chcu doma skontrolovat hladinu LDS aby to nepreliali
tlakovy zasobnik v BHI je mali, tam tej LDS nebude, to co hlavne stupa LDS je to co je v systeme, dobre vies ze ten system je absolutne jednoduchy
Přesně tak, jsou to rady při úniku, nebo kdy si chci sám zkontrolovat správnou výku kapaliny, je to spíe pro nás laiky, kteří nevlastní diagnostiku a ani sní neumějí pracovat, bylo by smutné, kdyby se na toto ptal servisák.
A e by zrovna Petr nevěděl jak pracuje čerpadlo a nevěděl nic o odtlakování systému diagnostikou se mi zdá hodně málo pravděpodobné, rána pod pás.
Přesně tak, jsou to rady při úniku, nebo kdy si chci sám zkontrolovat správnou výku kapaliny, je to spíe pro nás laiky, kteří nevlastní diagnostiku a ani sní neumějí pracovat, bylo by smutné, kdyby se na toto ptal servisák. ;-)
A e by zrovna Petr nevěděl jak pracuje čerpadlo a nevěděl nic o odtlakování systému diagnostikou se mi zdá hodně málo pravděpodobné, rána pod pás.
|
|
18.04.2016 19:18 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943132
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
hadky a narazky ako vzdy. ja by som sa spytal prakticky =
1. auto je dole, LDS kvapalina je na sitku. to je ale nespravne lebo to neni odvzdusnene ci odtlakovane diagnostikou
A teda
2. kolko treba odsat z X7 aby som dosiahol spravnu hladinu pri spravnom postupe ????nejdem auto davat na spalky, ani nic podnikat. proste je nejak dierkou odsajem.
predpokladajme ze hydra je hydra v x7 rovnaka
AKY JE TEN ROZDIEL - kolko ml robi to odtlakovanie ? Sitko-sitko
vy com sa vam na dielne tocia casto x7 by ste to mohli vediet.dik
PS: ak som to nepochopil tak sorry ale dufam ze chapete co sa pytam
hadky a narazky ako vzdy. ja by som sa spytal prakticky =
1. auto je dole, LDS kvapalina je na sitku. to je ale nespravne lebo to neni odvzdusnene ci odtlakovane diagnostikou
A teda
2. kolko treba odsat z X7 aby som dosiahol spravnu hladinu pri spravnom postupe ????nejdem auto davat na spalky, ani nic podnikat. proste je nejak dierkou odsajem.
predpokladajme ze hydra je hydra v x7 rovnaka
AKY JE TEN ROZDIEL - kolko ml robi to odtlakovanie ? Sitko-sitko
vy com sa vam na dielne tocia casto x7 by ste to mohli vediet.dik
PS: ak som to nepochopil tak sorry ale dufam ze chapete co sa pytam
|
|
18.04.2016 19:32 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
2943134
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím e odpověď nebude jednoznačná. Jde o to, e odtlakováním umoní, aby tlak plynu nad membránou vytlačil z koule LDS. Take nejspí můou být rozdíly mezi auty s novýma a s utahanýma koulema. Ani nevím, jestli vechny X7 mají stejný počet koulí.
U bylo napsáno, e pro běnou kontrolu hladiny stačí dát auto do dolní polohy a zkontrolovat hladinu. Neměla by být nad sítko. Take odsaj tolik, aby byla pod sítkem. Pokud má pochybnosti, nebo problém, bude muset dát auto na palky, nebo zajet na diagnostiku.
A jinak vůbec nechápu, co řeí, kdy má jumepa za rohem.
Myslím e odpověď nebude jednoznačná. Jde o to, e odtlakováním umoní, aby tlak plynu nad membránou vytlačil z koule LDS. Take nejspí můou být rozdíly mezi auty s novýma a s utahanýma koulema. Ani nevím, jestli vechny X7 mají stejný počet koulí.
U bylo napsáno, e pro běnou kontrolu hladiny stačí dát auto do dolní polohy a zkontrolovat hladinu. Neměla by být nad sítko. Take odsaj tolik, aby byla pod sítkem. Pokud má pochybnosti, nebo problém, bude muset dát auto na palky, nebo zajet na diagnostiku.
A jinak vůbec nechápu, co řeí, kdy má jumepa za rohem. :-)
|
|
| |
|
|