| | |
20.02.2015 23:16 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789824
|
|
jumep
|
|
|
v tom nemas pravdu
standartne vsetky polohy urcuje vyskac (c5 1 a 2 isto) - ked ho das dole a mas ho na niecom polozeny tak odlakuje uplne napravy co chce stale klesat a nejde mu to, ak mas zle nastaveny vyskac a das ho do hornej polohy, bude sa snazit tlacit ho az do naprogramovaneho kroku vyskacu a je mu jedno ci ide bhi do skratu alebo sa nemeni poloha
pri x7 kazdopadne je tam este tlakove cidlo systemu (najskor aby netlacilo bhi do skratu) a je mozne ze aj tento udaj pouziva na vyhodnotenie vrchnej polohy (to je to co si myslim, neni to ojedinela x7 co ma zle piestnice a nejde do hornej polohy, preto to usudzujem) - overit ci je to tak sa da len ze sa na takom aute nic nezmeni, len sa vymenia piestnice, ak to pojde potom v pohode do hornej polohy, pricina je jasna, ak nie, tak premerat a nastavit vysku
v tom nemas pravdu
standartne vsetky polohy urcuje vyskac (c5 1 a 2 isto) - ked ho das dole a mas ho na niecom polozeny tak odlakuje uplne napravy co chce stale klesat a nejde mu to, ak mas zle nastaveny vyskac a das ho do hornej polohy, bude sa snazit tlacit ho az do naprogramovaneho kroku vyskacu a je mu jedno ci ide bhi do skratu alebo sa nemeni poloha
pri x7 kazdopadne je tam este tlakove cidlo systemu (najskor aby netlacilo bhi do skratu) a je mozne ze aj tento udaj pouziva na vyhodnotenie vrchnej polohy (to je to co si myslim, neni to ojedinela x7 co ma zle piestnice a nejde do hornej polohy, preto to usudzujem) - overit ci je to tak sa da len ze sa na takom aute nic nezmeni, len sa vymenia piestnice, ak to pojde potom v pohode do hornej polohy, pricina je jasna, ak nie, tak premerat a nastavit vysku
|
|
20.02.2015 23:43 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789837
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ok, vycházel jsem z toho, e v horní poloze auto vyjede na dorazy a BHI vypne a za pár sekund. Není to hned při dosaení výky, trochu to přitlačí a přes ten doraz. Nebo tam bude kombinace obojího - výkáč musí být v +/- určité výce a zároveň se nepohybuje=horní poloha. Aby byl výkáč tak přesně seřízený na doraz, to se mi nezdá, kdyby měl někdo patně nastavenou výku třeba jen o cm, tak u by mu v horní poloze trvale tlačila BHI...
S tím tlakem u X7 na tom něco je, mohlo by to tak být, ale proč by horní doraz řeili tlakem, kdy ho můou brát z výkáčů? Jestli spí nemá funkci při přetíení auta, aby BHI netlačila přes váhu. Nebo se z tlaku můe brát zatíení nápravy a podle toho upravovat ABS nebo cokoliv...ten snímač nemusí být jen pro funkci BHI.
Ok, vycházel jsem z toho, e v horní poloze auto vyjede na dorazy a BHI vypne a za pár sekund. Není to hned při dosaení výky, trochu to přitlačí a přes ten doraz. Nebo tam bude kombinace obojího - výkáč musí být v +/- určité výce a zároveň se nepohybuje=horní poloha. Aby byl výkáč tak přesně seřízený na doraz, to se mi nezdá, kdyby měl někdo patně nastavenou výku třeba jen o cm, tak u by mu v horní poloze trvale tlačila BHI...
S tím tlakem u X7 na tom něco je, mohlo by to tak být, ale proč by horní doraz řeili tlakem, kdy ho můou brát z výkáčů? Jestli spí nemá funkci při přetíení auta, aby BHI netlačila přes váhu. Nebo se z tlaku můe brát zatíení nápravy a podle toho upravovat ABS nebo cokoliv...ten snímač nemusí být jen pro funkci BHI.
|
|
21.02.2015 11:12 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789923
|
|
jumep
|
|
|
ked presunem vyskac tak ze bude horna poloha v strede tak ostane stat v strede
to ze cerpadlo vrci aj ked je to vo vrchnej polohe je dane tym ze ty sice nevidis pohyb, ale tlakom to rozmackne doraz a este sa to o milimeter dvihne co dojde na spravnu vysku vo vyskaci - presne ako pises, toto sa stane
"patně nastavenou výku třeba jen o cm, tak u by mu v horní poloze trvale tlačila BHI..."
tak s tym snimacom tlaku, vidim ze to je len pri V6 motoroch (kde su 4 vyskace), takze tym to nebude, osobne som v tom ze proste nedokaze vytlacit tie piestnice do dostatocnej vysky, pripadne teda treba skontrolovat vysku
ked presunem vyskac tak ze bude horna poloha v strede tak ostane stat v strede
to ze cerpadlo vrci aj ked je to vo vrchnej polohe je dane tym ze ty sice nevidis pohyb, ale tlakom to rozmackne doraz a este sa to o milimeter dvihne co dojde na spravnu vysku vo vyskaci - presne ako pises, toto sa stane
"patně nastavenou výku třeba jen o cm, tak u by mu v horní poloze trvale tlačila BHI..."
tak s tym snimacom tlaku, vidim ze to je len pri V6 motoroch (kde su 4 vyskace), takze tym to nebude, osobne som v tom ze proste nedokaze vytlacit tie piestnice do dostatocnej vysky, pripadne teda treba skontrolovat vysku
|
|
21.02.2015 21:53 -
Re: Polohy Hydractive
|
2790070
|
|
jruze
|
|
|
Není co řeit - v měřených hodnotách se podívat a vyměnit korektor. nebo podle hodnot ho nastavit - ale pkud s tím nikdo nic nedělal a nesedlo si auto někde na něco břichem tak jak jsem u psal dříve .
Není co řeit - v měřených hodnotách se podívat a vyměnit korektor.;-) nebo podle hodnot ho nastavit - ale pkud s tím nikdo nic nedělal a nesedlo si auto někde na něco břichem tak jak jsem u psal dříve .
|
|
26.03.2015 15:10 -
Re: Polohy Hydractive
|
2802107
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
jumep napsal(a): ...
pri x7 kazdopadne je tam este tlakove cidlo systemu (najskor aby netlacilo bhi do skratu) a je mozne ze aj tento udaj pouziva na vyhodnotenie vrchnej polohy (to je to co si myslim, neni to ojedinela x7 co ma zle piestnice a nejde do hornej polohy, preto to usudzujem) - overit ci je to tak sa da len ze sa na takom aute nic nezmeni, len sa vymenia piestnice, ak to pojde potom v pohode do hornej polohy, pricina je jasna, ak nie, tak premerat a nastavit vysku
skusil som nieco najst o HA3+ pre X7, zial bohu neuspesne. ale ten tlakovy senzor som nasiel na C6 spolu s vysvetlenim funkcie, neviem ci je C5 v tomto tak isto sofistikovana, ale je to kazdopadne zaujimave citanie.
skusil som nieco najst o HA3+ pre X7, zial bohu neuspesne. ale ten tlakovy senzor som nasiel na C6 spolu s vysvetlenim funkcie, neviem ci je C5 v tomto tak isto sofistikovana, ale je to kazdopadne zaujimave citanie.
Přílohy: tech_C6.pdf ( 3108016b ) - |
|
02.11.2015 19:05 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881623
|
|
Livingston
|
Město: aža, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím Vás.
Mám takú, mono hlúpu, otázku. Môe hydractivu nejakým spôsobom vadi dlhie státie v polohe 40km/h? Keby som chcel z nejakých dôvodov, napríklad pre zlý terén necha auto zaparkované so zvýeným podvozkom (napr. dva dni) nemôe to Hydractivu nejako ukodi? Mám C5 I pred faceliftom s Hydractive III+
Ďakujem za odpovede.
Zdravím Vás.
Mám takú, mono hlúpu, otázku. Môe hydractivu nejakým spôsobom vadi dlhie státie v polohe 40km/h? Keby som chcel z nejakých dôvodov, napríklad pre zlý terén necha auto zaparkované so zvýeným podvozkom (napr. dva dni) nemôe to Hydractivu nejako ukodi? Mám C5 I pred faceliftom s Hydractive III+
Ďakujem za odpovede. :-)
|
|
02.11.2015 19:30 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881643
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Spokojne ho mozes nechat v akejkolvek polohe.. tak ako aj predolé modely..a čokolvek s hydropneu podvozkom.
Spokojne ho mozes nechat v akejkolvek polohe.. tak ako aj predolé modely..a čokolvek s hydropneu podvozkom.
|
|
02.11.2015 19:35 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881664
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Akorát si myslím, kdy ho nechá ve výí poloze, po pár dnech odemkne, otevře dveře, tak ti klesne do normální polohy.
Akorát si myslím, kdy ho nechá ve výí poloze, po pár dnech odemkne, otevře dveře, tak ti klesne do normální polohy.
|
|
02.11.2015 20:00 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881743
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Klesne skoro vdy. Po jízdě jsou LDS v okruhu i dusík v koulích ohřáté a při vychladnutí se smrsknou, klesne tlak a po otevření dveří se povolí ventilky a auto klesne a zapne čerpadlo a dotlakuje do vyí polohy. Leda e bys auto nechal a v nejvyí poloze, to se pak ventilky neotevřou a neklesne, dokud mu nedá povel dolů. Take v podstatě jen trochu víc trápí čerpadlo a baterku jetě před tím, ne stihne nastartovat. Pomohlo by ihned po nasednutí zapnout klíček a stoupnout na brzdu. To pak taky čerpadlo netlačí, dokud brzdu nepustí. A tu můe pustit a po nastartování. Ne e by to muselo něčemu vadit, ale čekají nás mrazy a baterky nemáme vichni úplně nový, tak proč je před ledovým startem jetě dímat zvedáním auta a do nebe?
Druhý aspekt toho vyího parkování je, e riskuje oreznutí nasolených mokrých pístnic. Při běný jízdě se pístnice stále otírá těsněním a stíracíma kroukama a nejvíc vytíená část je soustavně lehce mazaná LDS. A kdy to vytáhne na vzduch zvednutím auta, nesetře tu solanku a rez můe rejdit jak v elektrolitu.
A třetí riziko spočívá ve zlodějích katů a FAPů. Pod sputěný auto se nedostanou, zvednutí je jako pozvánka k akci.
Klesne skoro vdy. Po jízdě jsou LDS v okruhu i dusík v koulích ohřáté a při vychladnutí se smrsknou, klesne tlak a po otevření dveří se povolí ventilky a auto klesne a zapne čerpadlo a dotlakuje do vyí polohy. Leda e bys auto nechal a v nejvyí poloze, to se pak ventilky neotevřou a neklesne, dokud mu nedá povel dolů. Take v podstatě jen trochu víc trápí čerpadlo a baterku jetě před tím, ne stihne nastartovat. Pomohlo by ihned po nasednutí zapnout klíček a stoupnout na brzdu. To pak taky čerpadlo netlačí, dokud brzdu nepustí. A tu můe pustit a po nastartování. Ne e by to muselo něčemu vadit, ale čekají nás mrazy a baterky nemáme vichni úplně nový, tak proč je před ledovým startem jetě dímat zvedáním auta a do nebe?
Druhý aspekt toho vyího parkování je, e riskuje oreznutí nasolených mokrých pístnic. Při běný jízdě se pístnice stále otírá těsněním a stíracíma kroukama a nejvíc vytíená část je soustavně lehce mazaná LDS. A kdy to vytáhne na vzduch zvednutím auta, nesetře tu solanku a rez můe rejdit jak v elektrolitu. :-d
A třetí riziko spočívá ve zlodějích katů a FAPů. Pod sputěný auto se nedostanou, zvednutí je jako pozvánka k akci. ;-)
|
|
02.11.2015 20:13 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881767
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
mne sa ale zda ze ked parkujem v hornej polohe, odomknem, otvorim, nastartujem a nic sa nedeje. a ked auto spustim do normalnej polohy, iba vyfuci tlak a klesne. cerpadlo sa teda nespusti. ked ho mam v normalnej polohe tak vrci niekedy hned po odomknuti dialkacom, potom aj po otoceni do zapalovania
mne sa ale zda ze ked parkujem v hornej polohe, odomknem, otvorim, nastartujem a nic sa nedeje. a ked auto spustim do normalnej polohy, iba vyfuci tlak a klesne. cerpadlo sa teda nespusti. ked ho mam v normalnej polohe tak vrci niekedy hned po odomknuti dialkacom, potom aj po otoceni do zapalovania
|
|
02.11.2015 20:20 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881773
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To píu, e pokud je úplně nahoře, tak klesne a po povelu. Samo to neklesne. Pokud je ale kdekoliv jinde ne na krajních polohách, tak klesne a dotlačí, kdy je potřeba.
Větinou po odmknutí dálkáčem právě jen klesne předek, pokloní se ti a čeká, co bude dál. Jak otevře dveře zatlačí, jak nasedne, zase zatlačí, jak nastartuje, zase můe čerpadlo slyet, pokud nebylo dotlakováno a dorovnáno jetě před nastartováním.
To píu, e pokud je úplně nahoře, tak klesne a po povelu. Samo to neklesne. Pokud je ale kdekoliv jinde ne na krajních polohách, tak klesne a dotlačí, kdy je potřeba.
Větinou po odmknutí dálkáčem právě jen klesne předek, pokloní se ti a čeká, co bude dál. Jak otevře dveře zatlačí, jak nasedne, zase zatlačí, jak nastartuje, zase můe čerpadlo slyet, pokud nebylo dotlakováno a dorovnáno jetě před nastartováním.
|
|
02.11.2015 20:35 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881778
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Píe polohu 40km/h, na to jsem reagoval a myslím, e po odemknutí a otevření dveří klesne do normální polohy, jinak zcela vyjímečně souhlasím s Mikrou.
Píe polohu 40km/h, na to jsem reagoval a myslím, e po odemknutí a otevření dveří klesne do normální polohy, jinak zcela vyjímečně souhlasím s Mikrou. :-d
|
|
02.11.2015 20:51 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881780
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
praveze po odomknuti ho podla mna pridvihne. Ked vypnes klucik asi po 3-5 sec auto poklesne vpredu. no a ked ho odomknes dialkacom urcite ti nebude poklesavat ale praveze ho pridvihne ale malicko. a ked otocis klucikom tak ho dvihne do normalnej polohy. a ked je v polohe 40, nemoze klesnut do normalnej polohy. bezne som nechal auto aj tyzden v polohe 40, a drzalo. v ziadnom pripade same neklesne do normalnej polohy. teda hydra z 2013
praveze po odomknuti ho podla mna pridvihne. Ked vypnes klucik asi po 3-5 sec auto poklesne vpredu. no a ked ho odomknes dialkacom urcite ti nebude poklesavat ale praveze ho pridvihne ale malicko. a ked otocis klucikom tak ho dvihne do normalnej polohy. a ked je v polohe 40, nemoze klesnut do normalnej polohy. bezne som nechal auto aj tyzden v polohe 40, a drzalo. v ziadnom pripade same neklesne do normalnej polohy. teda hydra z 2013
|
|
02.11.2015 21:35 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881806
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi je teda rozdíl mezi C5II a X7. My máme nejvyí polohu do 10km/h, tzv. servisní a z ní se auto nemůe spustit dolů jinak, ne povelem a nebo překročením rychlosti 10km/h. Ta do 40km/h je střední vysoká. A z té auto sjede dolů kdykoliv se mu zachce.
To e se mi auto klaní po odemčení dálkou, to vidím několikrát denně. Ale e by se mi potom taky dorovnalo, to jsem jetě nezail. Nejdřív po otevření dveří.
Asi je teda rozdíl mezi C5II a X7. My máme nejvyí polohu do 10km/h, tzv. servisní a z ní se auto nemůe spustit dolů jinak, ne povelem a nebo překročením rychlosti 10km/h. Ta do 40km/h je střední vysoká. A z té auto sjede dolů kdykoliv se mu zachce. :-d
To e se mi auto klaní po odemčení dálkou, to vidím několikrát denně. Ale e by se mi potom taky dorovnalo, to jsem jetě nezail. Nejdřív po otevření dveří.
|
|
02.11.2015 21:43 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881812
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Mikra napsal(a): Asi je teda rozdíl mezi C5II a X7. My máme nejvyí polohu do 10km/h, tzv. servisní a z ní se auto nemůe spustit dolů jinak, ne povelem a nebo překročením rychlosti 10km/h. Ta do 40km/h je střední vysoká. A z té auto sjede dolů kdykoliv se mu zachce.
To e se mi auto klaní po odemčení dálkou, to vidím několikrát denně. Ale e by se mi potom taky dorovnalo, to jsem jetě nezail. Nejdřív po otevření dveří.
no aj dnes som si to vsimol, ze vrcalo po otvoreni dialkacom. vlastne lezem najprv do kufra. teraz som si neni celkom isty ci zacne vrcat az po otvoreni kufra alebo hned po otvoreni dialkou. skusim to vysledovat.
ono sa to chova vzdy akosi inak, raz vrci a jemne dorovnava inokedy nie, asi podla dlzky statia/uniku ? . mozno kufor=dvere v tomto pripade na spustenie cerpadla?
no aj dnes som si to vsimol, ze vrcalo po otvoreni dialkacom. vlastne lezem najprv do kufra. teraz som si neni celkom isty ci zacne vrcat az po otvoreni kufra alebo hned po otvoreni dialkou. skusim to vysledovat.
ono sa to chova vzdy akosi inak, raz vrci a jemne dorovnava inokedy nie, asi podla dlzky statia/uniku ? . mozno kufor=dvere v tomto pripade na spustenie cerpadla?
|
|
02.11.2015 21:59 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881830
|
|
jumep
|
|
|
X7 (rovnako ako C6) ma este aj parkovaciu polohu, poklesne predok po vypnuti kluca, takze cerpalo vrci vzdy ked sa zasa kluc zapne
ale na otazku, kludne sa moze nechat v akejkolvek polohe, jedine co je su prisponovane silentbloky ale dostavaju za jazdy 10x viac zabrat takze je to uplne jedno
to ze auto ked bolo zohriate zmeni po ochladnuti polohu je uplne normalne a nad tym sa tu ani netreba zatazovat
X7 (rovnako ako C6) ma este aj parkovaciu polohu, poklesne predok po vypnuti kluca, takze cerpalo vrci vzdy ked sa zasa kluc zapne
ale na otazku, kludne sa moze nechat v akejkolvek polohe, jedine co je su prisponovane silentbloky ale dostavaju za jazdy 10x viac zabrat takze je to uplne jedno
to ze auto ked bolo zohriate zmeni po ochladnuti polohu je uplne normalne a nad tym sa tu ani netreba zatazovat
|
|
03.11.2015 04:27 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881905
|
|
jruze
|
|
|
Já bych netvrdil e je jedno v jaké poloze - tedy jedná se o horní polohu !!! V té je v systému extrémní tlak který prohne membrány (proto auto v této poloze nepéruje) a tím se zvyuje monost jejich pokození,úniku LDS a namáhá to extrémně celej systém,zvýená by a tak neměla vadit,sníená namáhá více čerpadlo u znovu uvedení do provozu.Řekl bych e pokud si chcete prodlouit ivotnost systému tak dělejte ve jako by tam hydra nebyla.
Já bych netvrdil e je jedno v jaké poloze - tedy jedná se o horní polohu !!! V té je v systému extrémní tlak který prohne membrány (proto auto v této poloze nepéruje) a tím se zvyuje monost jejich pokození,úniku LDS a namáhá to extrémně celej systém,zvýená by a tak neměla vadit,sníená namáhá více čerpadlo u znovu uvedení do provozu.Řekl bych e pokud si chcete prodlouit ivotnost systému tak dělejte ve jako by tam hydra nebyla.;-)
|
|
03.11.2015 07:01 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881933
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádre do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký dalí tlak a proti čemu by působil? Vdy působí jen proti váze auta!
Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádre do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký dalí tlak a proti čemu by působil? Vdy působí jen proti váze auta!
|
|
03.11.2015 07:33 -
Re: Polohy Hydractive
|
2881936
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádre do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký dalí tlak a proti čemu by působil? Vdy působí jen proti váze auta!
Ty jsi moná dobrej teoretik,ale praktik??? - pruení auta nezpůsobuje ,,přesun" kapaliny ,ale průhyb membrány v ,,kouli" a v horní poloze to nepruí protoe tlak kapaliny je o tolik vyí e prohne membránu tak e u tak e nemůe pruit.- tlak vzroste z důvodu e ramena,pístnice se opřou do dorazů pro horní polohu - v této poloze je tlak daleko vyí a trpí vechny spoje trubkohadic a i membrány atd..Ne začne pouívat fiziku tak si o hydraulice v C5 něco přečti(ale tvé tvrzení má své výhody - bude víc práce Hydraulika v C5 nejsou jen spojené nádoby.
Ty jsi moná dobrej teoretik,ale praktik??? - pruení auta nezpůsobuje ,,přesun" kapaliny ,ale průhyb membrány v ,,kouli" ;-) a v horní poloze to nepruí protoe tlak kapaliny je o tolik vyí e prohne membránu tak e u tak e nemůe pruit.- tlak vzroste z důvodu e ramena,pístnice se opřou do dorazů pro horní polohu:-o - v této poloze je tlak daleko vyí a trpí vechny spoje trubkohadic a i membrány atd..Ne začne pouívat fiziku tak si o hydraulice v C5 něco přečti(ale tvé tvrzení má své výhody - bude víc práce:-)) Hydraulika v C5 nejsou jen spojené nádoby.
|
|
| |
|
|