| | |
06.01.2015 18:08 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772493
|
|
jruze
|
|
|
Zkus zaloit kola klínama(přední) a podle mne to neudělá - takhle ti to brzdící zadní kola natlačí jakoby pod auto a tím se to nadzvedne - jinak tam nic co by takto přizvedávalo auto není
Zkus zaloit kola klínama(přední) a podle mne to neudělá - takhle ti to brzdící zadní kola natlačí jakoby pod auto a tím se to nadzvedne - jinak tam nic co by takto přizvedávalo auto není;-)
|
|
06.01.2015 21:26 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772611
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Tak jsem si vzal z komory klíny a el to zkusit. Biturbo mělo celkem chu ty klíny přejet, celkem solidně se posunulo vzad ne narazilo na odpor a přilo mi e se zvedá i zadek. Kdy jsem zatáhl ručku a dal R, tak se zadek nezvedal. Kdy jsem klíny zahodil a vycouval, zadek se nadzvednul a kdy jsem na N pustil brzdu, cítil jsem jak klesnul. Auto bylo celou dobu v normální poloze. Z toho to na ty brzdy vypadá. Ale:
Kdy dám auto dolů nebo nahoru a začnu couvat, tak se zadek nezvedá. Celkem mi to přijde divný na to, aby to opravdu byly brzdy. A taky mi přijde divný, e kdy jedu, zabrzdím, dám N a následně odbrzdím, tak zadek nevyskočí nahoru. Pokud by to bylo brzdama (stále to nevylučuju), tak na zpátečku přece zadek tlačím(zvedne se) a na D zadek táhnu, take klesne, případně ho jednotka přitlakuje a zůstane ve správné výce, pak by ovem měl při zastavení, navolení N s následným uvolněním brzdy přece vystřelit nahoru a následně se srovnat. Jsem z toho jelen, dvanácterák...
Tak jsem si vzal z komory klíny a el to zkusit. Biturbo mělo celkem chu ty klíny přejet, celkem solidně se posunulo vzad ne narazilo na odpor a přilo mi e se zvedá i zadek. Kdy jsem zatáhl ručku a dal R, tak se zadek nezvedal. Kdy jsem klíny zahodil a vycouval, zadek se nadzvednul a kdy jsem na N pustil brzdu, cítil jsem jak klesnul. Auto bylo celou dobu v normální poloze. Z toho to na ty brzdy vypadá. Ale:
Kdy dám auto dolů nebo nahoru a začnu couvat, tak se zadek nezvedá. Celkem mi to přijde divný na to, aby to opravdu byly brzdy. A taky mi přijde divný, e kdy jedu, zabrzdím, dám N a následně odbrzdím, tak zadek nevyskočí nahoru. Pokud by to bylo brzdama (stále to nevylučuju), tak na zpátečku přece zadek tlačím(zvedne se) a na D zadek táhnu, take klesne, případně ho jednotka přitlakuje a zůstane ve správné výce, pak by ovem měl při zastavení, navolení N s následným uvolněním brzdy přece vystřelit nahoru a následně se srovnat. Jsem z toho jelen, dvanácterák...:nevim:nevim:nevim
|
|
06.01.2015 22:36 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772640
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nemusej bejt brzdy vadný. Má AP a tak se rozjídí se zabrděným autem. Ta AP pořád trochu táhne a záleí na tom, který brzdy povolujou dřív při poutění pedálu. Jestli přední, nebo zadní. Neviděl bych to jako chybu, ale jako vlastnost vlečený nápravy. To je jako kdy stojím na brzdě, někdo vystoupí z auta a já brzdu pustím. Pak teprve se auto zvedne.
Nemusej bejt brzdy vadný. Má AP a tak se rozjídí se zabrděným autem. Ta AP pořád trochu táhne a záleí na tom, který brzdy povolujou dřív při poutění pedálu. Jestli přední, nebo zadní. Neviděl bych to jako chybu, ale jako vlastnost vlečený nápravy. To je jako kdy stojím na brzdě, někdo vystoupí z auta a já brzdu pustím. Pak teprve se auto zvedne.
|
|
06.01.2015 22:51 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772643
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Jo to co Mikro píe je taky varianta. Zico prej nechával zadní brzdy dělat, take proto jsem se ubíral spí směrem software. Hlavně mě zaráí e se to projevuje jen na normální poloze...
Jo to co Mikro píe je taky varianta. Zico prej nechával zadní brzdy dělat, take proto jsem se ubíral spí směrem software. Hlavně mě zaráí e se to projevuje jen na normální poloze...
|
|
06.01.2015 23:08 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772644
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi proto, e v normální poloze je to auto nejměkčí a má největí monost pohybu. Kdy je a dole, tak u moc klesnout nemůe a kdy je nahoře, tak je dost tvrdý a tolik nepruí.
Asi proto, e v normální poloze je to auto nejměkčí a má největí monost pohybu. Kdy je a dole, tak u moc klesnout nemůe a kdy je nahoře, tak je dost tvrdý a tolik nepruí. :nevim
|
|
07.01.2015 01:03 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772650
|
|
jumep
|
|
|
neries problem ktory tam neni .. to je presne to zaradenie pri stati na brzde to podvihne
neries problem ktory tam neni .. to je presne to zaradenie pri stati na brzde to podvihne
|
|
07.01.2015 06:57 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772657
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
No je to první automat který tohle dělá, asi to opravdu bude konstrukcí nápravy. A rozhodně to nevidím jako problém, spí naopak.
No je to první automat který tohle dělá, asi to opravdu bude konstrukcí nápravy. A rozhodně to nevidím jako problém, spí naopak. ;-)
|
|
07.01.2015 08:38 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772686
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Podvozek si ije prostě svým ivotem a tak to neřeím. J.C.
Podvozek si ije prostě svým ivotem a tak to neřeím. J.C.
|
|
07.01.2015 22:26 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772884
|
|
Hanz 397
|
|
|
johnny.m napsal(a): No je to první automat který tohle dělá, asi to opravdu bude konstrukcí nápravy. A rozhodně to nevidím jako problém, spí naopak.
Mě to dělá taky,ale nikdy jsem nad tím nepřemýlel -bude to,jak v podstatě vichni píou,vlastnost,ne vada.
Vimni si třeba,e kdy razantněj(ale ne zas nějak extra)zabrzdí a zůstane stát na brzdě se zařazeným D,tak kdy tu brzdu pustí,zadek se taky zvedne. A to samý bude i s tím zařazením R.
Mě to dělá taky,ale nikdy jsem nad tím nepřemýlel ;-)-bude to,jak v podstatě vichni píou,vlastnost,ne vada.
Vimni si třeba,e kdy razantněj(ale ne zas nějak extra)zabrzdí a zůstane stát na brzdě se zařazeným D,tak kdy tu brzdu pustí,zadek se taky zvedne. A to samý bude i s tím zařazením R.
|
|
07.01.2015 22:43 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772885
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Jojo, my kvalitáři se vdycky ve vem ouráme .
Jojo, my kvalitáři se vdycky ve vem ouráme :-D.
|
|
20.02.2015 08:41 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789266
|
|
ati
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën BX17 D | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj, neviem ci pisem do spravneho vlakna, mam takyto problem:
pri dvihani auta z normalnej polohy cerpadlo BHI neprestane tocit po dosiahnuti ziadnej zvysenej polohy, ako keby sa ziadna poloha ani nedosiahla (ani na displeji v aute) len vrci dalej. Ked vypnem zapalovanie vrci takisto dalej az do Eco modu. Auto sa ale fyzicky zdvihne vzdy uplne hore. Ked pocas dvihania znova nastavim normalnu vysku, tak pocitac ukazuje len polohu auta v normalnej vyske, ziadnu potrebu znizenia (fyzicky auto klesne). Diagnostika neukazala vraj ziadnu chybu (Citroen).
Piestnice tecu (odporucanie na vymenu) a mal som doliatu LDS (tiez Citroen, nasledne nafuknuta nadrz - toto uz vyriesil Jumep )
Ma niekto nejaky napad, co s tym?
Ahoj, neviem ci pisem do spravneho vlakna, mam takyto problem:
pri dvihani auta z normalnej polohy cerpadlo BHI neprestane tocit po dosiahnuti ziadnej zvysenej polohy, ako keby sa ziadna poloha ani nedosiahla (ani na displeji v aute) len vrci dalej. Ked vypnem zapalovanie vrci takisto dalej az do Eco modu. Auto sa ale fyzicky zdvihne vzdy uplne hore. Ked pocas dvihania znova nastavim normalnu vysku, tak pocitac ukazuje len polohu auta v normalnej vyske, ziadnu potrebu znizenia (fyzicky auto klesne). Diagnostika neukazala vraj ziadnu chybu (Citroen).
Piestnice tecu (odporucanie na vymenu) a mal som doliatu LDS (tiez Citroen, nasledne nafuknuta nadrz - toto uz vyriesil Jumep ;-) )
Ma niekto nejaky napad, co s tym?
|
|
20.02.2015 13:11 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789468
|
|
jruze
|
|
|
ati napsal(a): Ahoj, neviem ci pisem do spravneho vlakna, mam takyto problem:
pri dvihani auta z normalnej polohy cerpadlo BHI neprestane tocit po dosiahnuti ziadnej zvysenej polohy, ako keby sa ziadna poloha ani nedosiahla (ani na displeji v aute) len vrci dalej. Ked vypnem zapalovanie vrci takisto dalej az do Eco modu. Auto sa ale fyzicky zdvihne vzdy uplne hore. Ked pocas dvihania znova nastavim normalnu vysku, tak pocitac ukazuje len polohu auta v normalnej vyske, ziadnu potrebu znizenia (fyzicky auto klesne). Diagnostika neukazala vraj ziadnu chybu (Citroen).
Piestnice tecu (odporucanie na vymenu) a mal som doliatu LDS (tiez Citroen, nasledne nafuknuta nadrz - toto uz vyriesil Jumep )
Ma niekto nejaky napad, co s tym?
Nejmení zlo je ovladač polohy - tím bych začal a diagnostikou - pokračoval bych měřenými hodnotami v diag - kontrolou elektroniky BHI a popř. kontrolou elektroniky ovládání samotného motoru. Předpokládám e ti nikdo neporadí jinak od PC ne já.(to e není chyba je logické - tato část elektroniky v podstatě umí jen chybu korektorů )
Nejmení zlo je ovladač polohy - tím bych začal a diagnostikou - pokračoval bych měřenými hodnotami v diag - kontrolou elektroniky BHI a popř. kontrolou elektroniky ovládání samotného motoru.;-) Předpokládám e ti nikdo neporadí jinak od PC ne já.(to e není chyba je logické - tato část elektroniky v podstatě umí jen chybu korektorů;-) )
|
|
20.02.2015 13:22 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789470
|
|
ati
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën BX17 D | Počet příspěvků: 2 |
|
|
dakujem. zacnem to teda na tom jednoduchsom konci, uvidime kam to dospeje. dam vediet
dakujem. zacnem to teda na tom jednoduchsom konci, uvidime kam to dospeje. dam vediet
|
|
20.02.2015 13:29 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789473
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Korektory můe vynechat, píe, e auto cvičí normálně, pouze BHI stále vrčí a na displeji se mu neznázorňuje zvedání nebo sniování podvozku, problém bude asi jinde. Asi by chtělo udělat někým povolaným diagnostiku.
Korektory můe vynechat, píe, e auto cvičí normálně, pouze BHI stále vrčí a na displeji se mu neznázorňuje zvedání nebo sniování podvozku, problém bude asi jinde. Asi by chtělo udělat někým povolaným diagnostiku. :nevim
|
|
20.02.2015 13:46 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789477
|
|
jumep
|
|
|
osobne si myslim piestnice
x7 ma tlakove cidlo v systeme, zla piestnica neumozni dosiahnut tlak
osobne si myslim piestnice
x7 ma tlakove cidlo v systeme, zla piestnica neumozni dosiahnut tlak
|
|
20.02.2015 20:46 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789672
|
|
jumep
|
|
|
nedosiahne tlaku vrchnej polohy, to tlakove cidlo tam na nieco bude podla mna
a inak na vrchnu pohohu maximalne ze je rozladeny vyskac a vyska a tym to nedosiahne polohu, ak to neni tym nedostatocnym tlakom
nedosiahne tlaku vrchnej polohy, to tlakove cidlo tam na nieco bude podla mna
a inak na vrchnu pohohu maximalne ze je rozladeny vyskac a vyska a tym to nedosiahne polohu, ak to neni tym nedostatocnym tlakom
|
|
20.02.2015 22:07 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789774
|
|
jumep
|
|
|
ale ja nehovorim ze nedokaze dat tlak
ale este raz
v systeme x7 je snimac tlaku v hydraulike
ak bude netesna piestnica tak v systeme nenastane dostatocne velky tlak ktory to vyhodnoti ako vrchnu polohu tak sa to stale snazi tlacit (pocul som ako to vrci a neni to do skratu hydrauliky)
ale ja nehovorim ze nedokaze dat tlak
ale este raz
v systeme x7 je snimac tlaku v hydraulike
ak bude netesna piestnica tak v systeme nenastane dostatocne velky tlak ktory to vyhodnoti ako vrchnu polohu tak sa to stale snazi tlacit (pocul som ako to vrci a neni to do skratu hydrauliky)
|
|
20.02.2015 23:07 -
Re: Polohy Hydractive
|
2789818
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Horní/dolní polohu to podle mě vyhodnotí z toho, e hodnota z výkáče přestane narůstat: hodnota roste=zvedám, hodnota se zastaví=jsem na dorazu. U II to tak vypadá, BHI běí, auto se zvedá, dojede na doraz a BHI po pár sekundách vypne. Čistě z výkáče to krajní polohy brát nemůe, protoe kdyby byl pootočený, tak by auto u bylo na dorazech a BHI by se snaila pořád tlačit. A u II je to bez snímače tlaku, ten bude u X7 na něco jiného.
Ale chtělo by to vyzkouet, jestli kdy pootočíte výkáč, tak jestli bude BHI v hodní/spodní poloze normálně vypínat.
Horní/dolní polohu to podle mě vyhodnotí z toho, e hodnota z výkáče přestane narůstat: hodnota roste=zvedám, hodnota se zastaví=jsem na dorazu. U II to tak vypadá, BHI běí, auto se zvedá, dojede na doraz a BHI po pár sekundách vypne. Čistě z výkáče to krajní polohy brát nemůe, protoe kdyby byl pootočený, tak by auto u bylo na dorazech a BHI by se snaila pořád tlačit. A u II je to bez snímače tlaku, ten bude u X7 na něco jiného.
Ale chtělo by to vyzkouet, jestli kdy pootočíte výkáč, tak jestli bude BHI v hodní/spodní poloze normálně vypínat.
|
|
| |
|
|