Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Polohy Hydractive
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 17 > >|
06.01.2015 18:08 - Re: Polohy Hydractive 2772493
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zkus založit kola klínama(přední) a podle mne to neudělá - takhle ti to brzdící zadní kola natlačí jakoby pod auto a tím se to nadzvedne - jinak tam nic co by takto přizvedávalo auto není

06.01.2015 21:26 - Re: Polohy Hydractive 2772611
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem si vzal z komory klíny a šel to zkusit. Biturbo mělo celkem chu ty klíny přejet, celkem solidně se posunulo vzad než narazilo na odpor a přišlo mi že se zvedá i zadek. Když jsem zatáhl ručku a dal R, tak se zadek nezvedal. Když jsem klíny zahodil a vycouval, zadek se nadzvednul a když jsem na N pustil brzdu, cítil jsem jak klesnul. Auto bylo celou dobu v normální poloze. Z toho to na ty brzdy vypadá. Ale:

Když dám auto dolů nebo nahoru a začnu couvat, tak se zadek nezvedá. Celkem mi to přijde divný na to, aby to opravdu byly brzdy. A taky mi přijde divný, že když jedu, zabrzdím, dám N a následně odbrzdím, tak zadek nevyskočí nahoru. Pokud by to bylo brzdama (stále to nevylučuju), tak na zpátečku přece zadek tlačím(zvedne se) a na D zadek táhnu, takže klesne, případně ho jednotka přitlakuje a zůstane ve správné výšce, pak by ovšem měl při zastavení, navolení N s následným uvolněním brzdy přece vystřelit nahoru a následně se srovnat. Jsem z toho jelen, dvanácterák...

06.01.2015 22:36 - Re: Polohy Hydractive 2772640
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nemusej bejt brzdy vadný. MᚠAP a tak se rozjíždíš se zabržděným autem. Ta AP pořád trochu táhne a záleží na tom, který brzdy povolujou dřív při pouštění pedálu. Jestli přední, nebo zadní. Neviděl bych to jako chybu, ale jako vlastnost vlečený nápravy. To je jako když stojím na brzdě, někdo vystoupí z auta a já brzdu pustím. Pak teprve se auto zvedne.

06.01.2015 22:51 - Re: Polohy Hydractive 2772643
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Jo to co Mikro píšeš je taky varianta. Zico prej nechával zadní brzdy dělat, takže proto jsem se ubíral spíš směrem software. Hlavně mě zaráží že se to projevuje jen na normální poloze...

06.01.2015 23:08 - Re: Polohy Hydractive 2772644
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Asi proto, že v normální poloze je to auto nejměkčí a má největší možnost pohybu. Když je až dole, tak už moc klesnout nemůže a když je nahoře, tak je dost tvrdý a tolik nepruží.

07.01.2015 01:03 - Re: Polohy Hydractive 2772650
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
neries problem ktory tam neni .. to je presne to zaradenie pri stati na brzde to podvihne

07.01.2015 06:57 - Re: Polohy Hydractive 2772657
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
No je to první automat který tohle dělá, asi to opravdu bude konstrukcí nápravy. A rozhodně to nevidím jako problém, spíš naopak.

07.01.2015 08:38 - Re: Polohy Hydractive 2772686
J.Cimrman
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 144

99 Poslat soukromou zprávu
Podvozek si žije prostě svým životem a tak to neřeším. J.C.

07.01.2015 22:26 - Re: Polohy Hydractive 2772884
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
No je to první automat který tohle dělá, asi to opravdu bude konstrukcí nápravy. A rozhodně to nevidím jako problém, spíš naopak.

Mě to dělá taky,ale nikdy jsem nad tím nepřemýšlel -bude to,jak v podstatě všichni píšou,vlastnost,ne vada.
Všimni si třeba,že když razantnějš(ale ne zas nějak extra)zabrzdíš a zůstaneš stát na brzdě se zařazeným D,tak když tu brzdu pustíš,zadek se taky zvedne. A to samý bude i s tím zařazením R.

07.01.2015 22:43 - Re: Polohy Hydractive 2772885
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Jojo, my kvalitáři se vždycky ve všem šouráme .

20.02.2015 08:41 - Re: Polohy Hydractive 2789266
ati
Město: Pezinok, Auto: Citroën BX17 DPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, neviem ci pisem do spravneho vlakna, mam takyto problem:
pri dvihani auta z normalnej polohy cerpadlo BHI neprestane tocit po dosiahnuti ziadnej zvysenej polohy, ako keby sa ziadna poloha ani nedosiahla (ani na displeji v aute) len vrci dalej. Ked vypnem zapalovanie vrci takisto dalej az do Eco modu. Auto sa ale fyzicky zdvihne vzdy uplne hore. Ked pocas dvihania znova nastavim normalnu vysku, tak pocitac ukazuje len polohu auta v normalnej vyske, ziadnu potrebu znizenia (fyzicky auto klesne). Diagnostika neukazala vraj ziadnu chybu (Citroen).
Piestnice tecu (odporucanie na vymenu) a mal som doliatu LDS (tiez Citroen, nasledne nafuknuta nadrz - toto uz vyriesil Jumep )
Ma niekto nejaky napad, co s tym?

20.02.2015 13:11 - Re: Polohy Hydractive 2789468
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ati napsal(a):
Ahoj, neviem ci pisem do spravneho vlakna, mam takyto problem:
pri dvihani auta z normalnej polohy cerpadlo BHI neprestane tocit po dosiahnuti ziadnej zvysenej polohy, ako keby sa ziadna poloha ani nedosiahla (ani na displeji v aute) len vrci dalej. Ked vypnem zapalovanie vrci takisto dalej az do Eco modu. Auto sa ale fyzicky zdvihne vzdy uplne hore. Ked pocas dvihania znova nastavim normalnu vysku, tak pocitac ukazuje len polohu auta v normalnej vyske, ziadnu potrebu znizenia (fyzicky auto klesne). Diagnostika neukazala vraj ziadnu chybu (Citroen).
Piestnice tecu (odporucanie na vymenu) a mal som doliatu LDS (tiez Citroen, nasledne nafuknuta nadrz - toto uz vyriesil Jumep )
Ma niekto nejaky napad, co s tym?


Nejmenší zlo je ovladač polohy - tím bych začal a diagnostikou - pokračoval bych měřenými hodnotami v diag - kontrolou elektroniky BHI a popř. kontrolou elektroniky ovládání samotného motoru. Předpokládám že ti nikdo neporadí jinak od PC než já.(to že není chyba je logické - tato část elektroniky v podstatě umí jen chybu korektorů )

20.02.2015 13:22 - Re: Polohy Hydractive 2789470
ati
Město: Pezinok, Auto: Citroën BX17 DPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
dakujem. zacnem to teda na tom jednoduchsom konci, uvidime kam to dospeje. dam vediet

20.02.2015 13:29 - Re: Polohy Hydractive 2789473
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Korektory může vynechat, píše, že auto cvičí normálně, pouze BHI stále vrčí a na displeji se mu neznázorňuje zvedání nebo snižování podvozku, problém bude asi jinde. Asi by chtělo udělat někým povolaným diagnostiku.

20.02.2015 13:46 - Re: Polohy Hydractive 2789477
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
osobne si myslim piestnice
x7 ma tlakove cidlo v systeme, zla piestnica neumozni dosiahnut tlak

20.02.2015 17:08 - Re: Polohy Hydractive 2789545
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
osobne si myslim piestnice
x7 ma tlakove cidlo v systeme, zla piestnica neumozni dosiahnut tlak


Kdyby nebyl tlak tak se auto nezvedne - a nebo sleze dolů - drží ho ventil pro snížení v BHI - pokud točí pořád i po dosežení nejvyšší polohy tak jen dva důvody : korektor neví kde auto je (ukazuje nesmysl) nebo problém přímo na BHI - nedovede vypnout. To je můj názor od PC (třetí jsem uvedl už předtím - dostává trvale příkaz ke zvedání od ovládání(ale to by asi mělo vypnout stejně po dosažení nej polohy.

20.02.2015 20:46 - Re: Polohy Hydractive 2789672
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nedosiahne tlaku vrchnej polohy, to tlakove cidlo tam na nieco bude podla mna

a inak na vrchnu pohohu maximalne ze je rozladeny vyskac a vyska a tym to nedosiahne polohu, ak to neni tym nedostatocnym tlakom

20.02.2015 22:01 - Re: Polohy Hydractive 2789755
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nedosiahne tlaku vrchnej polohy, to tlakove cidlo tam na nieco bude podla mna

a inak na vrchnu pohohu maximalne ze je rozladeny vyskac a vyska a tym to nedosiahne polohu, ak to neni tym nedostatocnym tlakom


To čerpadlo pokud má dost LDS tak je schopné dát daleko vyšší tlak než potřebuje na zvednutí auta - to se dá lehko vyzkoušet - do normální polohy a pořádně zatížit třeba zadek - pokud se zvedne(jako že podle mne ano) tak je problém jak jsem psal.Mimo to to čerpadlo by se mělo zastavit do pár minut samo pokud je OK spínací část motoru - je tam ochrana. takže pokud běhá pořád do odpojení AKU tak už je tam nějaký problém.

20.02.2015 22:07 - Re: Polohy Hydractive 2789774
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ale ja nehovorim ze nedokaze dat tlak

ale este raz

v systeme x7 je snimac tlaku v hydraulike
ak bude netesna piestnica tak v systeme nenastane dostatocne velky tlak ktory to vyhodnoti ako vrchnu polohu tak sa to stale snazi tlacit (pocul som ako to vrci a neni to do skratu hydrauliky)

20.02.2015 23:07 - Re: Polohy Hydractive 2789818
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Horní/dolní polohu to podle mě vyhodnotí z toho, že hodnota z výškáče přestane narůstat: hodnota roste=zvedám, hodnota se zastaví=jsem na dorazu. U II to tak vypadá, BHI běží, auto se zvedá, dojede na doraz a BHI po pár sekundách vypne. Čistě z výškáče to krajní polohy brát nemůže, protože kdyby byl pootočený, tak by auto už bylo na dorazech a BHI by se snažila pořád tlačit. A u II je to bez snímače tlaku, ten bude u X7 na něco jiného.
Ale chtělo by to vyzkoušet, jestli když pootočíte výškáč, tak jestli bude BHI v hodní/spodní poloze normálně vypínat.

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 17 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator