| | |
22.10.2014 14:18 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744188
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no a este podotazka = ma vyska hladiny vplyv na "tvrdost perovania" ?
normalne by logicky s tym nemalo byt nic spolocne, ale ked je teda pretlakovana [aspon ako pisete u starsej X7?] koli comu?
no a este podotazka = ma vyska hladiny vplyv na "tvrdost perovania" ?
normalne by logicky s tym nemalo byt nic spolocne, ale ked je teda pretlakovana [aspon ako pisete u starsej X7?] koli comu?
|
|
22.10.2014 14:27 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744192
|
|
jumep
|
|
|
vplyv to nebude mat, moze to mat len silno teoreticky a to tak ze v podstate ked to zavres tak by to nevedelo klesat, nemala by sa kam vracat kvapalina, ale tolko tlaku tam nebude aby to brzdilo
vplyv na perovanie bude mat stav napravy a gule
vplyv to nebude mat, moze to mat len silno teoreticky a to tak ze v podstate ked to zavres tak by to nevedelo klesat, nemala by sa kam vracat kvapalina, ale tolko tlaku tam nebude aby to brzdilo
vplyv na perovanie bude mat stav napravy a gule
|
|
22.10.2014 14:35 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744196
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nádrka není pod vysokým tlakem. Jen je v ní mírný tlak. To proto, aby čerpadlo nemuselo nasávat a aby se nedostávala do nádrky voda a bordel. Někdy po otevření nádrky čerpadlo nemůe natlakovat, dokud se do dírky ve víčku trochu nefoukne. Obvykle stačí jen tlak pusou, někdy to chce malinko fouknout pumpičkou nebo kompresorem. Ale fakt jen málo. Tlak se v tom při běným provozu nijak nedofukuje, ale vytváří se jen klesáním a stoupáním hladiny LDS při zvýení a sníení podvozku. Take ádná bomba, jen prostě lehký přetlak oproti atmosférickýmu tlaku.
Nádrka není pod vysokým tlakem. Jen je v ní mírný tlak. To proto, aby čerpadlo nemuselo nasávat a aby se nedostávala do nádrky voda a bordel. Někdy po otevření nádrky čerpadlo nemůe natlakovat, dokud se do dírky ve víčku trochu nefoukne. Obvykle stačí jen tlak pusou, někdy to chce malinko fouknout pumpičkou nebo kompresorem. Ale fakt jen málo. Tlak se v tom při běným provozu nijak nedofukuje, ale vytváří se jen klesáním a stoupáním hladiny LDS při zvýení a sníení podvozku. Take ádná bomba, jen prostě lehký přetlak oproti atmosférickýmu tlaku.
|
|
22.10.2014 14:37 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744199
|
|
jumep
|
|
|
zasa sa zopakujem, pretlak moze byt rajcinovy, spenatovy .. v nadrke je vyssi tlak ako atmosfericky v hodnote tak 1bar viac ako atm.
zasa sa zopakujem, pretlak moze byt rajcinovy, spenatovy .. v nadrke je vyssi tlak ako atmosfericky v hodnote tak 1bar viac ako atm.
|
|
22.10.2014 14:47 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744201
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já nepsal protlak, ale přetlak. Co je vyí tlak ne atmosférický.
Já nepsal protlak, ale přetlak. Co je vyí tlak ne atmosférický. :-))))
|
|
22.10.2014 15:01 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744210
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Tak ja uz mam zkontrolovano, na normalni polohu LDS nevidim, kdyz jsem dal auto dolu tak pribyly tak 2cm..takze to mam tak do poloviny sloupce mezi sitkem a vickem, to asi tak muzu nechat ne?
Tak ja uz mam zkontrolovano, na normalni polohu LDS nevidim, kdyz jsem dal auto dolu tak pribyly tak 2cm..takze to mam tak do poloviny sloupce mezi sitkem a vickem, to asi tak muzu nechat ne?
|
|
22.10.2014 15:02 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744212
|
|
jumep
|
|
|
tak to mas moc, ked to das odtlakovat uplne tak ti to pretece vrchom
tak to mas moc, ked to das odtlakovat uplne tak ti to pretece vrchom
|
|
22.10.2014 15:25 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744218
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Co to znamena ze to dam odtlakovat?
Co to znamena ze to dam odtlakovat?
|
|
22.10.2014 15:47 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744227
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To se dělá při nějakých opravách, nebo výměně LDS. Běně se neodtlakovává. Ale pro tebe to znamená, e to má spustit do nejnií polohy a odsát tolik, abys měl jen zalitý sítko. Jinak nikdy neví, co se stane, kdy se něco podělá a odtlakuje a bude mít vyteklý LDS do motoru hydrauliky a má o problém víc.
To se dělá při nějakých opravách, nebo výměně LDS. Běně se neodtlakovává. Ale pro tebe to znamená, e to má spustit do nejnií polohy a odsát tolik, abys měl jen zalitý sítko. Jinak nikdy neví, co se stane, kdy se něco podělá a odtlakuje a bude mít vyteklý LDS do motoru hydrauliky a má o problém víc.
|
|
22.10.2014 16:05 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744229
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
O.K tak ja to odsaju, je pravda ze ta nadoba je docela velka tak ty dva cm muzou byt i pul litr..dik
O.K tak ja to odsaju, je pravda ze ta nadoba je docela velka tak ty dva cm muzou byt i pul litr..dik
|
|
22.10.2014 19:05 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744279
|
|
jumep
|
|
|
tentokrat sa mylis mikra,aby bolo jasna vid priloha
medzi spodnou polohou a odtlakovanym autom je rozdiel kludne pol litra az liter, dokaze to nastupat tolko ze ked bol len spodok kosika tak to tece vrchom
ako som uz inde par krat pisal, odlakovat sa to da jednoducho aj tak ze podlozis spaliky a spustis ho na ne, ono sa to odtlakuje (take akurat, nie prilis vysoke, ale ani nizke aby to proste na ne sadlo)
tentokrat sa mylis mikra,aby bolo jasna vid priloha
medzi spodnou polohou a odtlakovanym autom je rozdiel kludne pol litra az liter, dokaze to nastupat tolko ze ked bol len spodok kosika tak to tece vrchom
ako som uz inde par krat pisal, odlakovat sa to da jednoducho aj tak ze podlozis spaliky a spustis ho na ne, ono sa to odtlakuje (take akurat, nie prilis vysoke, ale ani nizke aby to proste na ne sadlo)
Přílohy: C5 (X7) - B3BD0101P0 - Kontrola - Doplnění _ Hydraulický okruh pérování.pdf ( 215431b ) - |
|
22.10.2014 19:41 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744299
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
takze dolievanie [kontrola stavu hladiny] ked je auto v spodnej polohu je tiez zle?
auto sa musi odtlakovat cez diagnostiku ?
a preco sa LDS ma spotrebovat do dvoch tyzdnov? mne dokonca lial z dvoch flasiek, jednej zvysok a potom otvoril novu
takze dolievanie [kontrola stavu hladiny] ked je auto v spodnej polohu je tiez zle?
auto sa musi odtlakovat cez diagnostiku ?
a preco sa LDS ma spotrebovat do dvoch tyzdnov? mne dokonca lial z dvoch flasiek, jednej zvysok a potom otvoril novu
|
|
22.10.2014 20:07 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744317
|
|
jumep
|
|
|
to s tou LDS som nepochopil a riesili sme to uz pred rokmi ze preco to akoze tak chcu .... na nic sa neprislo ... to by som ignoroval
spodna poloha je relativne tiez zle, ale stale lepsie ako ked tam niekto hukne LHM vo vrchnej polohe
to s tou LDS som nepochopil a riesili sme to uz pred rokmi ze preco to akoze tak chcu .... na nic sa neprislo ... to by som ignoroval
spodna poloha je relativne tiez zle, ale stale lepsie ako ked tam niekto hukne LHM vo vrchnej polohe
|
|
22.10.2014 20:16 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744323
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A v čem jsem se mýlil?
e nestačí zalitý dno sítka?
Nějak nevidím, co jsem popletl.
OK, tak opravuju. Ne zalitý dno sítka, ale raději trochu míň.
A v čem jsem se mýlil?
e nestačí zalitý dno sítka?
Nějak nevidím, co jsem popletl. :nevim
OK, tak opravuju. Ne zalitý dno sítka, ale raději trochu míň. :-))))
|
|
22.10.2014 20:19 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744324
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
kurna, tak preco to v autorizaku nerobia podla postupu, este je to aj nasej reci. a je to jednoducha operacia
vlastne co sa divim, uz sme sa o tom bavili
ked je clovek pedant aby si vsetko pozistoval a daval bacha co mu s tym vyparatia. potom sa vsetci cuduju ze maju uniky, vyhorete motorky a pod...
casto staci iba dodrziavat postupy od vyrobcu
kurna, tak preco to v autorizaku nerobia podla postupu, este je to aj nasej reci. a je to jednoducha operacia
vlastne co sa divim, uz sme sa o tom bavili
ked je clovek pedant aby si vsetko pozistoval a daval bacha co mu s tym vyparatia. potom sa vsetci cuduju ze maju uniky, vyhorete motorky a pod...
casto staci iba dodrziavat postupy od vyrobcu:-((((
|
|
22.10.2014 20:24 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744328
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Oni mají zkuenosti a tak dají raději tak málo, e se hladina sítka ani nedotkne a tak nemusejí odtlakovávat. Normohodiny mají zaplacený i s odtlakováním, LDS mají nafasovanou podle popisu a kdy zbyde litr domů, tak je vyděláno.
Oni mají zkuenosti a tak dají raději tak málo, e se hladina sítka ani nedotkne a tak nemusejí odtlakovávat. Normohodiny mají zaplacený i s odtlakováním, LDS mají nafasovanou podle popisu a kdy zbyde litr domů, tak je vyděláno. :-))))
|
|
06.01.2015 15:57 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772464
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Ahoj, nikde jsem tu nenael zmínku o přizvednutí zadku při couvání. Pokadé, kdy zařadím zpátečku, zadek se lehce přizvedne a po vyřazení klesne zpět. Mám originál tané s odnímacím hákem Bosal, můe to mít souvislost s ním?
Ahoj, nikde jsem tu nenael zmínku o přizvednutí zadku při couvání. Pokadé, kdy zařadím zpátečku, zadek se lehce přizvedne a po vyřazení klesne zpět. Mám originál tané s odnímacím hákem Bosal, můe to mít souvislost s ním?
|
|
06.01.2015 16:50 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772469
|
|
Henry
|
|
|
Nemůe to být zatuhlejma zadnima brzdama???
Nemůe to být zatuhlejma zadnima brzdama???
|
|
06.01.2015 17:00 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772475
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
tak to mě čéče nenapadlo, ale myslím e ne, dělá to hned jak na automatu zařadím zpátečku. Jak sednu do auta, tak to pro jistotu prověřím.
:-)))) tak to mě čéče nenapadlo, ale myslím e ne, dělá to hned jak na automatu zařadím zpátečku. Jak sednu do auta, tak to pro jistotu prověřím.
|
|
06.01.2015 17:59 -
Re: Polohy Hydractive
|
2772489
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
johnny.m napsal(a): Ahoj, nikde jsem tu nenael zmínku o přizvednutí zadku při couvání. Pokadé, kdy zařadím zpátečku, zadek se lehce přizvedne a po vyřazení klesne zpět. Mám originál tané s odnímacím hákem Bosal, můe to mít souvislost s ním?
Má předpokládám nohu na brzdě ... myslím, e se zadek celého auta nadlehčuje a předek jde naopak dolů z důvodu zařazení zpátečky, tlačí to auto dozadu a zadek vlastně nahoru a předek to táhne dolů ty poloosy jak je to v záběru a stojí na brzdě, pak jede a je to pořád v záběru ...
Má předpokládám nohu na brzdě ... myslím, e se zadek celého auta nadlehčuje a předek jde naopak dolů z důvodu zařazení zpátečky, tlačí to auto dozadu a zadek vlastně nahoru a předek to táhne dolů ty poloosy jak je to v záběru a stojí na brzdě, pak jede a je to pořád v záběru ...
|
|
| |
|
|