| | |
20.10.2014 22:45 -
Re: Polohy Hydractive
|
2743813
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ahoj chlapi, mam C5 III X7 hydraktiv a treba po ranu kdyz se to zvedne, tak na plny rejd chvili citim takove křupnutí nekde z podvozku, dela to jen chvili a pak uz to jezdi normalne, je to nejaka zavada nebo to dela bezne?
Ahoj chlapi, mam C5 III X7 hydraktiv a treba po ranu kdyz se to zvedne, tak na plny rejd chvili citim takove křupnutí nekde z podvozku, dela to jen chvili a pak uz to jezdi normalne, je to nejaka zavada nebo to dela bezne?
|
|
21.10.2014 10:02 -
Re: Polohy Hydractive
|
2743907
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jestli to dělá jen při plném rejdu, tak je to pravděpodobně některý z kloubů na předních poloosách = výměna
jestli to dělá jen při plném rejdu, tak je to pravděpodobně některý z kloubů na předních poloosách = výměna
|
|
21.10.2014 11:54 -
Re: Polohy Hydractive
|
2743920
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Bluemotion:
Toto bude trochu patné vlákno. To je buď řízení nebo jiné prvky přední nápravy, na patnou funkci pérování si přece nestěuje.
Jinak na plný rejd se mi u více aut ozvalo nějaké klepnutí, jak dojede něco na doraz. Některá auta na krajní rejd vrněla, jak se servo snaí dostat to dál a u to nejde. Ale u X7 zrovna nyní tedy klid.
Bluemotion:
Toto bude trochu patné vlákno. To je buď řízení nebo jiné prvky přední nápravy, na patnou funkci pérování si přece nestěuje.
Jinak na plný rejd se mi u více aut ozvalo nějaké klepnutí, jak dojede něco na doraz. Některá auta na krajní rejd vrněla, jak se servo snaí dostat to dál a u to nejde. Ale u X7 zrovna nyní tedy klid.
|
|
21.10.2014 18:11 -
Re: Polohy Hydractive
|
2743979
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Dalo by se nějak přes diagnostiku nastavit, aby tereni poloha nebyla omezená pouze 40km/h? Třeba posunou tu horní hranici na 80km/h?
Dalo by se nějak přes diagnostiku nastavit, aby tereni poloha nebyla omezená pouze 40km/h? Třeba posunou tu horní hranici na 80km/h?
|
|
21.10.2014 18:54 -
Re: Polohy Hydractive
|
2743982
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Potřebuje něco urvat na nápravě? Tak přijeď a já ti to udělám palicí i bez diagnostiky.
Potřebuje něco urvat na nápravě? Tak přijeď a já ti to udělám palicí i bez diagnostiky. :-))))
|
|
21.10.2014 19:40 -
Re: Polohy Hydractive
|
2743995
|
|
jumep
|
|
|
diagnostikou isto nie (teda na 99%, nepozeral som to konkretne) - je to dane mapou
diagnostikou isto nie (teda na 99%, nepozeral som to konkretne) - je to dane mapou
|
|
21.10.2014 23:08 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744063
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ahoj chlapi, ja se tu vcera v tom prostoural vic, asi jsem to spatne popsal, nebylo to ani tak pri plnem rejdu, spis kdyz se auto nahlo pri zataceni, dnes jsem zjistil v pneuservisu ze se pomalu zvedam do servisni polohy, tak po prezuti jsem jel koupi LDS kapalinu protoze na dne mrizky jsem zadnou nevidel, no ac nerad koupil jsem litr za 508 kc v citroenu protoze mensi baleni neni, naivne jsem si myslel ze doliju treba 1 dcl, ale ejhle spolklo to litr a mrizku jeste nevidim, ale uz nic neslysim, mohlo to byt nedostatkem kapaliny?
Ahoj chlapi, ja se tu vcera v tom prostoural vic, asi jsem to spatne popsal, nebylo to ani tak pri plnem rejdu, spis kdyz se auto nahlo pri zataceni, dnes jsem zjistil v pneuservisu ze se pomalu zvedam do servisni polohy, tak po prezuti jsem jel koupi LDS kapalinu protoze na dne mrizky jsem zadnou nevidel, no ac nerad koupil jsem litr za 508 kc v citroenu protoze mensi baleni neni, naivne jsem si myslel ze doliju treba 1 dcl, ale ejhle spolklo to litr a mrizku jeste nevidim, ale uz nic neslysim, mohlo to byt nedostatkem kapaliny?
|
|
21.10.2014 23:28 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744066
|
|
jumep
|
|
|
to skor nie
problem je ze hladina sa ma kontrolovat po odtlakovani systemu
ak si ale tolko dolial, nieke musi utekat, osobne by som to typoval na predne piestnice ...
to skor nie
problem je ze hladina sa ma kontrolovat po odtlakovani systemu
ak si ale tolko dolial, nieke musi utekat, osobne by som to typoval na predne piestnice ...
|
|
22.10.2014 00:23 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744091
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Rikali na stk ze je mam orosene, ale mam auto z Francie a jeste jsem to nekontroloval vis..co by to znamenalo? Myslim jak nakladna je oprava?
Rikali na stk ze je mam orosene, ale mam auto z Francie a jeste jsem to nekontroloval vis..co by to znamenalo? Myslim jak nakladna je oprava?
|
|
22.10.2014 06:45 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744099
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Opakuji jasněji to, co píe výe jumep:
Mokré sítko v nádri LDS se má objevit při klesnutí do nejnií polohy na naprosté rovině. Pokud jsi kontroloval při běné poloze auta a dolil litr, tak tam má moc.
Bacha - pokud má moc a půjde do nejnií polohy, tak začne nádr přetékat a LDS teče na motor hydrauliky, co je to nejhoí, co pro něj můe být.
X7 se do nejvyí polohy opravdu zvedá pomalu a pokud by nebyla LDS, tak se zvedání prostě zastaví. Pokud ses do servisní polohy dostal, tak ty 2 tuny tam nezvedl vzduch.
Opakuji jasněji to, co píe výe jumep:
Mokré sítko v nádri LDS se má objevit při klesnutí do nejnií polohy na naprosté rovině. Pokud jsi kontroloval při běné poloze auta a dolil litr, tak tam má moc.
Bacha - pokud má moc a půjde do nejnií polohy, tak začne nádr přetékat a LDS teče na motor hydrauliky, co je to nejhoí, co pro něj můe být.
X7 se do nejvyí polohy opravdu zvedá pomalu a pokud by nebyla LDS, tak se zvedání prostě zastaví. Pokud ses do servisní polohy dostal, tak ty 2 tuny tam nezvedl vzduch.
|
|
22.10.2014 08:25 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744101
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous napsal(a): Opakuji jasněji to, co píe výe jumep:
Mokré sítko v nádri LDS se má objevit při klesnutí do nejnií polohy na naprosté rovině. Pokud jsi kontroloval při běné poloze auta a dolil litr, tak tam má moc.
Bacha - pokud má moc a půjde do nejnií polohy, tak začne nádr přetékat a LDS teče na motor hydrauliky, co je to nejhoí, co pro něj můe být.
X7 se do nejvyí polohy opravdu zvedá pomalu a pokud by nebyla LDS, tak se zvedání prostě zastaví. Pokud ses do servisní polohy dostal, tak ty 2 tuny tam nezvedl vzduch.
ked je jej tam moc, a vicko je zavrete a da sa do spodnej polohy tak sa nieco stane?
rozthne to nadobku ci?
ked je jej tam moc, a vicko je zavrete a da sa do spodnej polohy tak sa nieco stane?
rozthne to nadobku ci?
|
|
22.10.2014 09:49 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744117
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
vilous napsal(a): Opakuji jasněji to, co píe výe jumep:
Mokré sítko v nádri LDS se má objevit při klesnutí do nejnií polohy na naprosté rovině. Pokud jsi kontroloval při běné poloze auta a dolil litr, tak tam má moc.
Bacha - pokud má moc a půjde do nejnií polohy, tak začne nádr přetékat a LDS teče na motor hydrauliky, co je to nejhoí, co pro něj můe být.
X7 se do nejvyí polohy opravdu zvedá pomalu a pokud by nebyla LDS, tak se zvedání prostě zastaví. Pokud ses do servisní polohy dostal, tak ty 2 tuny tam nezvedl vzduch.
A safra, dnes to zkontroluju kdyz tak to nejak odsaju..dik za radu
A safra, dnes to zkontroluju kdyz tak to nejak odsaju..dik za radu
|
|
22.10.2014 10:09 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744121
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
bluemotion:
Pokud je tam víc jen o litr, tak ten by se měl při klesání do nejnií polohy snad do té nadoby vejít. Ale doporučuji zkouet ve dvou. Otevřít víko LDS v normální poloze auta a jeden bude za volantem a jeden čumět na stav v nádri a poslat auto dolů. Pokud začne hladina v nádri stoupat a moc, tak klesání přeruit a kapalinu odebrat. Pokud se do nádre vejde, tak nechat dojet auto dolů a kapalinu pak taky odebrat.
robo:
Zajímavý dotaz - ale to je na zkuenějí. Ta nádr obecně je přetlaková a pohybem hladiny kapaliny za jízdy se v ní vytváří přetlak. Při otevření proto trochu foukne. Zda vydrí přetlak váhu auta nebo prdne nebo začne kapalina unikat ventýlkem ve víku - to nemám zkuenost.
bluemotion:
Pokud je tam víc jen o litr, tak ten by se měl při klesání do nejnií polohy snad do té nadoby vejít. Ale doporučuji zkouet ve dvou. Otevřít víko LDS v normální poloze auta a jeden bude za volantem a jeden čumět na stav v nádri a poslat auto dolů. Pokud začne hladina v nádri stoupat a moc, tak klesání přeruit a kapalinu odebrat. Pokud se do nádre vejde, tak nechat dojet auto dolů a kapalinu pak taky odebrat.
robo:
Zajímavý dotaz - ale to je na zkuenějí. Ta nádr obecně je přetlaková a pohybem hladiny kapaliny za jízdy se v ní vytváří přetlak. Při otevření proto trochu foukne. Zda vydrí přetlak váhu auta nebo prdne nebo začne kapalina unikat ventýlkem ve víku - to nemám zkuenost.
|
|
22.10.2014 10:21 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744127
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous :
lebo ja som na prvej prehliadke bol svedkom ako tam servisak lial LDS, viem ze tam dolial minimalne 0.5litra a to som sa cudoval ze by vo fabrike nevedeli kolko tam toho ma byt? A kto by zozral 0.5litra za 20tisic? Zeby nemali proceduru ako to cele odvzdusnit v zavode sa mi tiez nechce verit. No a za svet si nespomeniem ci auto bolo v normalnej alebo dolnej polohe. no tak ale dik za tip ze to nejdem otvarat....ked tak skocim k nam na banku ked sa toho nakopi viac. Jedno viem isto, na zdvihak ho dal v normalnej polohe a otvoril vicko ked menil olej.Este som sa ho pytal preco nie v hornej, povedal ze vicko staci......
vilous :
lebo ja som na prvej prehliadke bol svedkom ako tam servisak lial LDS, viem ze tam dolial minimalne 0.5litra a to som sa cudoval ze by vo fabrike nevedeli kolko tam toho ma byt? A kto by zozral 0.5litra za 20tisic? Zeby nemali proceduru ako to cele odvzdusnit v zavode sa mi tiez nechce verit. No a za svet si nespomeniem ci auto bolo v normalnej alebo dolnej polohe. no tak ale dik za tip ze to nejdem otvarat....ked tak skocim k nam na banku ked sa toho nakopi viac. Jedno viem isto, na zdvihak ho dal v normalnej polohe a otvoril vicko ked menil olej.Este som sa ho pytal preco nie v hornej, povedal ze vicko staci......
|
|
22.10.2014 10:42 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744129
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
V Citroenu jsem se ptal a bylo mi řečeno e první co se projeví je mírné cukání v plnem rejdu. pak je třeba doplnit při odtkakovaném system. Naplnit to po sítko není na měřítko, tak nevím. nalít tam moc je asi taky patně. J.C.
V Citroenu jsem se ptal a bylo mi řečeno e první co se projeví je mírné cukání v plnem rejdu. pak je třeba doplnit při odtkakovaném system. Naplnit to po sítko není na měřítko, tak nevím. nalít tam moc je asi taky patně. J.C.
|
|
22.10.2014 10:57 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744135
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ta nádrka je sice přetlaková, ale jen lehce. Musí tam být vzduchová rezerva, aby se vzduch nad hladinou mohl stlačit a přetlak vzduchu mohl odfouknout ventilkem ve víčku. Kdy do ventilku stoupne hladina LDS místo vzduchu, tak to nedokáe tak rychle propoutět a buď vyrazí víčko, nebo prdne nádrka.
V mnoství LDS jsou jistý rezervy. Take není nutně potřeba měřít hladinu při odtlakovaným systému, bohatě postačí spustit auto a dolů a mít lehce zalitý sítko v nádrce.
Ta nádrka je sice přetlaková, ale jen lehce. Musí tam být vzduchová rezerva, aby se vzduch nad hladinou mohl stlačit a přetlak vzduchu mohl odfouknout ventilkem ve víčku. Kdy do ventilku stoupne hladina LDS místo vzduchu, tak to nedokáe tak rychle propoutět a buď vyrazí víčko, nebo prdne nádrka.
V mnoství LDS jsou jistý rezervy. Take není nutně potřeba měřít hladinu při odtlakovaným systému, bohatě postačí spustit auto a dolů a mít lehce zalitý sítko v nádrce.
|
|
22.10.2014 12:06 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744158
|
|
jumep
|
|
|
videl som tu nadrzku ktora bola nafuknuta jak balon (zmeneny tvar)
na funkcnost systemu tam staci 2.5l LDS
inak ked kontrolujem po dolievacoch, tak auto spustim, stojim pri nadrzke s velkou striekackou a odsavam
ale ako vidim, mal si orosenu piestnicu co pri X7 znamena ze tece a mozes ju vymenit, obcas to sposobi ze sa auto neda ani dvihnut do uplnehornej polohy (ps. nove vicka v X7 uz nerobia tlak v systeme ale su prepojene s okolitou atm. prave kvoli odpalovaniu piestnic)
kazdopadne to buchnutie o ktorom sa tu od zaciatku hovori nema co take z toho sposobit, osobne by som to typol na niektory silent / cap ktory je prilepeny a pohnutim sa napruzi a "odrhne"
v horsom pripade je vybity ...
videl som tu nadrzku ktora bola nafuknuta jak balon (zmeneny tvar)
na funkcnost systemu tam staci 2.5l LDS
inak ked kontrolujem po dolievacoch, tak auto spustim, stojim pri nadrzke s velkou striekackou a odsavam
ale ako vidim, mal si orosenu piestnicu co pri X7 znamena ze tece a mozes ju vymenit, obcas to sposobi ze sa auto neda ani dvihnut do uplnehornej polohy (ps. nove vicka v X7 uz nerobia tlak v systeme ale su prepojene s okolitou atm. prave kvoli odpalovaniu piestnic)
kazdopadne to buchnutie o ktorom sa tu od zaciatku hovori nema co take z toho sposobit, osobne by som to typol na niektory silent / cap ktory je prilepeny a pohnutim sa napruzi a "odrhne"
v horsom pripade je vybity ...
|
|
22.10.2014 13:08 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744167
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To je velmi zajímavý příspěvek. A něco budu chtít opravit, tak si tam nechám dát to nepřetlakové víčko, pokud tedy nebude stát jako půlka auta. Nebo e by stačilo nějak fíkaně vyřadit ten ventýlek ve víčku?Psalo se tu o tom hodně ve vláknu ohledně zvedání X7 na strojním heveru.
To je velmi zajímavý příspěvek. A něco budu chtít opravit, tak si tam nechám dát to nepřetlakové víčko, pokud tedy nebude stát jako půlka auta. Nebo e by stačilo nějak fíkaně vyřadit ten ventýlek ve víčku?Psalo se tu o tom hodně ve vláknu ohledně zvedání X7 na strojním heveru.
|
|
22.10.2014 13:43 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744175
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
jumep napsal(a): videl som tu nadrzku ktora bola nafuknuta jak balon (zmeneny tvar)
na funkcnost systemu tam staci 2.5l LDS
inak ked kontrolujem po dolievacoch, tak auto spustim, stojim pri nadrzke s velkou striekackou a odsavam
ale ako vidim, mal si orosenu piestnicu co pri X7 znamena ze tece a mozes ju vymenit, obcas to sposobi ze sa auto neda ani dvihnut do uplnehornej polohy (ps. nove vicka v X7 uz nerobia tlak v systeme ale su prepojene s okolitou atm. prave kvoli odpalovaniu piestnic)
kazdopadne to buchnutie o ktorom sa tu od zaciatku hovori nema co take z toho sposobit, osobne by som to typol na niektory silent / cap ktory je prilepeny a pohnutim sa napruzi a "odrhne"
v horsom pripade je vybity ...
Jooo, presne tak nejak na me pusobilo to lupnuti, jako by se neco odlepilo...tak to asi nic nebude, dela to jen chvilku treba rano, ja nikdy nejezdli s hydraktivem, tak asi prehnane nasloucham jinak diky za prispevky, aspon vidim ze jsem na dobrem foru kde tomu spousta lidi rozumni...
Jooo, presne tak nejak na me pusobilo to lupnuti, jako by se neco odlepilo...tak to asi nic nebude, dela to jen chvilku treba rano, ja nikdy nejezdli s hydraktivem, tak asi prehnane nasloucham :-d jinak diky za prispevky, aspon vidim ze jsem na dobrem foru kde tomu spousta lidi rozumni...
|
|
22.10.2014 13:50 -
Re: Polohy Hydractive
|
2744179
|
|
jumep
|
|
|
upravujem, konkretne to je takto:
3. SÉRIOVÉ RIEENIE
Mezi čísly DAM 12030 CJ a 12173 CJ : Montá hadice propojení s atmosférou, připojené k nádrce.
Od č. DAM 12174 CJ : Montá nádrky kapaliny LDS vybavené uzávěrem s přetlakovým ventilem.
ked pozres na objednacie cisla tak je tam RP cislo 4009 V9 na vicko, ale aj na nadrz
upravujem, konkretne to je takto:
3. SÉRIOVÉ RIEENIE
Mezi čísly DAM 12030 CJ a 12173 CJ : Montá hadice propojení s atmosférou, připojené k nádrce.
Od č. DAM 12174 CJ : Montá nádrky kapaliny LDS vybavené uzávěrem s přetlakovým ventilem.
ked pozres na objednacie cisla tak je tam RP cislo 4009 V9 na vicko, ale aj na nadrz
|
|
| |
|
|