| | |
17.11.2013 21:19 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639091
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): predok viac, zadok menej
idealne ale spoznas ze to funguje ked prejde cez retarderi pri auparku, napr. prve dva a pri tredom ostatnes stat tak by si si mohol vsimnut ze auto poklesne
minule sa mi stalo ze som auto zdvihal na parkovisku lebo som si chcel lahnut a na cosi sa pozriet.
stlacam gombik a na palubnom pc uplne nic, ani ze sa zdviha auto ani ze dosiahnuta poloha. auto sa ale zdvihlo. vypol som motor, pozrel som co som chcel a isiel prec, a a to ani pri 30tke nechcelo klesat, furt v top polohe, tak smiesne skakalo v tej top polohe. tak zastavit, vypnut motor, nastartovat a vsetko ok.
divne
minule sa mi stalo ze som auto zdvihal na parkovisku lebo som si chcel lahnut a na cosi sa pozriet.
stlacam gombik a na palubnom pc uplne nic, ani ze sa zdviha auto ani ze dosiahnuta poloha. auto sa ale zdvihlo. vypol som motor, pozrel som co som chcel a isiel prec, a a to ani pri 30tke nechcelo klesat, furt v top polohe, tak smiesne skakalo v tej top polohe. tak zastavit, vypnut motor, nastartovat a vsetko ok.
divne
|
|
17.11.2013 21:40 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639097
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To si zvednul auto hydraulikou a lehnul si pod to,bez toho aby si to nějakým způsobem zajistil?
To si zvednul auto hydraulikou a lehnul si pod to,bez toho aby si to nějakým způsobem zajistil?:-o
|
|
17.11.2013 22:31 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639114
|
|
jruze
|
|
|
Kdy si auto zvedne do horní polohy a potom zvedne heverem i kdyby ti to z heveru spadlo je tam dost místa a auto zůstane v horní poloze.
Kdy si auto zvedne do horní polohy a potom zvedne heverem i kdyby ti to z heveru spadlo je tam dost místa a auto zůstane v horní poloze.;-)
|
|
17.11.2013 23:02 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639120
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy je v horní poloze a jetě na heveru,pak moná ano,ale na parkoviti pochybuju,e tam ten hever byl,i tak je lepí tam dát nějaký palek,jistota je kulomet.
Kdy je v horní poloze a jetě na heveru,pak moná ano,ale na parkoviti pochybuju,e tam ten hever byl,i tak je lepí tam dát nějaký palek,jistota je kulomet.
|
|
18.11.2013 18:44 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639305
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Čítal som celú diskusiu..tak by som to rád uviedol na pravú mieru
DS,SM,GS,BX, XM I.,xantia I. bez hydractive (do 1994) - majú klasickú hydrauliku , systém po odstavení motora nič netlakuje take auto (podla opotrebenia) padne, prvá padá zadná náprava lebo je prepojená cez brzdový valec (funguje to ako zatazovy regulator..cim nalozenejsia naprava tym silnejsie zadne brzdy), ktorý býva často vydratý..preto často vidno sadnutý zadok a predok hore, ale po čase by predok padol tie..nedá sa to povaova za závadu, auto by muselo by nové alebo s novým brzd valcom alebo piestnicami
-auto parkova v spodnej polohe nemá zmysel, jediná výhoda je mono e sa pri tom premaú piestnice..servisák čo toto odporučil asi niečo fetoval..
XM I., Xantia I. - Hydractive I. bez zamkov, auto tak isto padalo k zemi a nieje to závada
XM II. Xantia X2 - 5 gula- klasická hydra -rovnaky system ako BX -auto klesá
- 6 gula- s protipadacími zámkami - auto neklesá
- 7 gula - hydractive II. s protipadacími zámkami - auto neklesá
- 10 gula - Activa - s protipadacimi zamkami
C5 4 gula- hydractive III
6 gula- hydractive IIIplus
C6 -(asi 6gula) hydractive IIIplus
-8gula -hydractive IIIplus AMVAR
nemám jasno či aj xantia X1 activa mala protipadanie..zas taky prehlad nemam
Čítal som celú diskusiu..tak by som to rád uviedol na pravú mieru
DS,SM,GS,BX, XM I.,xantia I. bez hydractive (do 1994) - majú klasickú hydrauliku , systém po odstavení motora nič netlakuje take auto (podla opotrebenia) padne, prvá padá zadná náprava lebo je prepojená cez brzdový valec (funguje to ako zatazovy regulator..cim nalozenejsia naprava tym silnejsie zadne brzdy), ktorý býva často vydratý..preto často vidno sadnutý zadok a predok hore, ale po čase by predok padol tie..nedá sa to povaova za závadu, auto by muselo by nové alebo s novým brzd valcom alebo piestnicami
-auto parkova v spodnej polohe nemá zmysel, jediná výhoda je mono e sa pri tom premaú piestnice..servisák čo toto odporučil asi niečo fetoval..
XM I., Xantia I. - Hydractive I. bez zamkov, auto tak isto padalo k zemi a nieje to závada
XM II. Xantia X2 - 5 gula- klasická hydra -rovnaky system ako BX -auto klesá
- 6 gula- s protipadacími zámkami - auto neklesá
- 7 gula - hydractive II. s protipadacími zámkami - auto neklesá
- 10 gula - Activa - s protipadacimi zamkami
C5 4 gula- hydractive III
6 gula- hydractive IIIplus
C6 -(asi 6gula) hydractive IIIplus
-8gula -hydractive IIIplus AMVAR
nemám jasno či aj xantia X1 activa mala protipadanie..zas taky prehlad nemam
|
|
18.11.2013 20:02 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639323
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jen doplním -CX Si zapoměl...!-to nejhezčí
Jinak si vzpomínám e v německém manuálu co jsem měl na BX byla spodní poloha označena jako servisní a parkovací...
A dost se mi po tom stýská ,ráno jsem nastoupil nastartoval a čekal a se mi zvedne zadek. To byla nádhera....
Jen doplním -CX Si zapoměl...!-to nejhezčí:palec
Jinak si vzpomínám e v německém manuálu co jsem měl na BX byla spodní poloha označena jako servisní a parkovací...
A dost se mi po tom stýská ,ráno jsem nastoupil nastartoval a čekal a se mi zvedne zadek. To byla nádhera....
|
|
18.11.2013 20:06 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639324
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Spodní bude brzo doporučená jako parkovací i u nás, kvůli kradení katů a FAPů.
Spodní bude brzo doporučená jako parkovací i u nás, kvůli kradení katů a FAPů. :-((((
|
|
18.11.2013 20:49 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639380
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@delict len a poopravím u Xantií:
X1 - väčina u mala protipadacie zámky (6-kulky), bez boli asi len prvé 2 roky výroby (znak na kapote).
X2 - tu mali protipadacie zámky vetky, čie 6 gúž a viac...
@delict len a poopravím u Xantií:
X1 - väčina u mala protipadacie zámky (6-kulky), bez boli asi len prvé 2 roky výroby (znak na kapote).
X2 - tu mali protipadacie zámky vetky, čie 6 gúž a viac...
|
|
18.11.2013 21:13 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639387
|
|
shalafi
|
|
|
mozes doplnit, ze hIII+ (minimalne na c5 x7) po vypnuti motora kusok sadne predok [:
mozes doplnit, ze hIII+ (minimalne na c5 x7) po vypnuti motora kusok sadne predok [:
|
|
18.11.2013 21:35 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639390
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ano,při výměně kola auto do nejvyí polohy,hever, kolo dávám té pod práh,ale myslel jsem auto do nejvyí polohy a lézt pod auto,to bez jakéhokoliv zajitění nikdy,tam hrozí dost velké nebezpečí samovolného sníení podvozku.
Ano,při výměně kola auto do nejvyí polohy,hever, kolo dávám té pod práh,ale myslel jsem auto do nejvyí polohy a lézt pod auto,to bez jakéhokoliv zajitění nikdy,tam hrozí dost velké nebezpečí samovolného sníení podvozku.;-)
|
|
18.11.2013 21:39 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639393
|
|
jumep
|
|
|
C6 napr po otvoreni dveri poklesne tiez (pokial neni zmenena vyska) - kvoli nastupovaniu a vystupovaniu
C6 napr po otvoreni dveri poklesne tiez (pokial neni zmenena vyska) - kvoli nastupovaniu a vystupovaniu
|
|
18.11.2013 21:40 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639394
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ono je to take cudne, zda sa mi ze aj ked odomknem, a stojim v malom naklone, tak sa dorovnava kasna do roviny pred nastartovanim, naco to vybija baterku?
minule si tak stojim na krizovatke, pozeram do spataku a dviha sa mi kufor, jaky to ma vyznam, navyse tie zmeny su vcelku komotne , takze ked sa pohnem vsetko je zas inak
ono je to take cudne, zda sa mi ze aj ked odomknem, a stojim v malom naklone, tak sa dorovnava kasna do roviny pred nastartovanim, naco to vybija baterku?
minule si tak stojim na krizovatke, pozeram do spataku a dviha sa mi kufor, jaky to ma vyznam, navyse tie zmeny su vcelku komotne , takze ked sa pohnem vsetko je zas inak
|
|
18.11.2013 21:42 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639395
|
|
jumep
|
|
|
kym neni system uspaty, kazdych 10s sleduje zmenu na vyskaci, ak je nespravna, dorovnava
a to co dorovnava po odmknuti je vzdy ked sa v podstate zobudi tak dorovnava
kym neni system uspaty, kazdych 10s sleduje zmenu na vyskaci, ak je nespravna, dorovnava
a to co dorovnava po odmknuti je vzdy ked sa v podstate zobudi tak dorovnava
|
|
18.11.2013 21:44 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639396
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ono stačí brzdit před křiovatkou,tím brzděním se mění výka,kdy zastaví a pustí brzdy,auto to dorovná.
Ono stačí brzdit před křiovatkou,tím brzděním se mění výka,kdy zastaví a pustí brzdy,auto to dorovná.
|
|
18.11.2013 21:47 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639397
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
lenze tej moj dorovnava sklon cesty aby drzal auto rovno ,t.j ak je cesta jemne do kopca, dviha zadok
lenze tej moj dorovnava sklon cesty aby drzal auto rovno ,t.j ak je cesta jemne do kopca, dviha zadok
|
|
18.11.2013 22:11 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639404
|
|
jumep
|
|
|
to nema ako dorovnavat, nema tam vodovahu
to nema ako dorovnavat, nema tam vodovahu :)
|
|
18.11.2013 22:17 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639405
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ono to dorovná, ale ne podle vodováhy, ale jak auto stojí do kopce, tak se přesune trochu těitě a propruí víc jen zadek. Potom má co dorovnávat. Navíc kdy se zatáhne ruční na předku, tak zadek klesne, kdy je ručka na zadku a je vlečená náprava, tak zadek stoupne.
Ono to dorovná, ale ne podle vodováhy, ale jak auto stojí do kopce, tak se přesune trochu těitě a propruí víc jen zadek. Potom má co dorovnávat. Navíc kdy se zatáhne ruční na předku, tak zadek klesne, kdy je ručka na zadku a je vlečená náprava, tak zadek stoupne.
|
|
| |
|
|