| | |
19.03.2009 01:42 -
Re: Polohy Hydractive
|
659436
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Xantie a C5 mají protipadací kouli. Nespoutí se. pokud je ráno spadlá, značí to závadu na Hydroactivu.
Xantie a C5 mají protipadací kouli. Nespoutí se. pokud je ráno spadlá, značí to závadu na Hydroactivu.
|
|
19.03.2009 09:12 -
Re: Polohy Hydractive
|
659440
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
vseved napsal(a): Xantie a C5 mají protipadací kouli. Nespoutí se. pokud je ráno spadlá, značí to závadu na Hydroactivu.
Xantie zamky a protipadaci kouli mivala, ale tak dobre ji zase neznam, C5 vsak zadnou protipadaci kouli nema. C5 ma 4 koule a v pripade hydractive 3+ 6 kouli.
Hydraulicky system u Xantie a C5 se podstatne lisi a C5 vse resi v BHI tedy v hydraulickem bloku obsahujici cerpadlo, elektroniku, nadrzku a vsechna mozna dalsi hejblatka a ventily
Informace o Hydractive C5 jsou napr. zde: .link.
Xantie zamky a protipadaci kouli mivala, ale tak dobre ji zase neznam, C5 vsak zadnou protipadaci kouli nema. C5 ma 4 koule a v pripade hydractive 3+ 6 kouli. :)
Hydraulicky system u Xantie a C5 se podstatne lisi a C5 vse resi v BHI tedy v hydraulickem bloku obsahujici cerpadlo, elektroniku, nadrzku a vsechna mozna dalsi hejblatka a ventily :)
Informace o Hydractive C5 jsou napr. zde: http://www.c5club.cz/page/kod-39/sub-35412.html
|
|
19.03.2009 09:26 -
Re: Polohy Hydractive
|
659443
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
mno tak protipadačka tak ouplně s NEpadáním není spřaená ( je pár XA bez protipadačky, lae se zámkama ) a s hydroactivem to u vůbec nemá nic společnýho.... i dy ty to asi bere jen na C5
Asi sme drobet zamíchali historii se současností
Jestli se pletu, rád se poučím - C5
mno tak protipadačka tak ouplně s NEpadáním není spřaená ( je pár XA bez protipadačky, lae se zámkama ) a s hydroactivem to u vůbec nemá nic společnýho.... i dy ty to asi bere jen na C5 :nevim
Asi sme drobet zamíchali historii se současností :-d
Jestli se pletu, rád se poučím - C5
|
|
19.03.2009 09:28 -
Re: Polohy Hydractive
|
659444
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
a je to tady, ne sem se rozhoupal, alx to vyřeil
a je to tady, ne sem se rozhoupal, alx to vyřeil :palec
|
|
19.03.2009 09:40 -
Re: Polohy Hydractive
|
659448
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
sorry sem začal reagovat, pak mi do toho skočila práce a zmatek je na světě.
jj C5club chápu, lae ňák sme s mácou zabrousili a k BX, no....
ééé a jinak C5 nepadá proč, jen BHI ( samodorovnávání při zatíení/odlehčení, ani by běel motor ) bo má zámky?
sorry sem začal reagovat, pak mi do toho skočila práce a zmatek je na světě.:-(
jj C5club chápu, lae ňák sme s mácou zabrousili a k BX, no....
ééé a jinak C5 nepadá proč, jen BHI ( samodorovnávání při zatíení/odlehčení, ani by běel motor ) bo má zámky?
|
|
19.03.2009 10:01 -
Re: Polohy Hydractive
|
659449
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
Buchta napsal(a): ééé a jinak C5 nepadá proč, jen BHI ( samodorovnávání při zatíení/odlehčení, ani by běel motor ) bo má zámky?
se priznam ze to presne nevim, ale doufam ze nekecam, kdyz reknu ze u C5 to resi prave BHI. Ale jde o tom ze C5 ma system v tomto smeru podstatne jednodussi. Nema brzdovy okruh, ani okruh pro posilovac, takze vlastne nedochazi k unikum.
Polohy snimaji elektronicke snimace, neco nazpusob korektoru, avsak ty davaji informaci BHI a ta dle potreby dotlakuje apod.
Myslim ze timto trochu odbocujeme od toho na co se ptal milos
Zkratka jak to jiz bylo u predchozich Citroenu s hydraulikou, zadna parkovaci poloha neni. A padani je znacne, ne-li uplne, omezeno jednoduchosti celeho systemu. Takze maximalne dochazi k nejakemu malemu dorovnani, pokud treba rano prijdes k autu uz pri odemknuti auta. Ovsem toto dorovnani, dle jinych diskuzi zde, byva zrejme zapricineno tim, ze treba elektronika nestaci zareagovat dorovnanim polohy pri vystupovani auta a vypinani motoru, atd atd.
se priznam ze to presne nevim, ale doufam ze nekecam, kdyz reknu ze u C5 to resi prave BHI. Ale jde o tom ze C5 ma system v tomto smeru podstatne jednodussi. Nema brzdovy okruh, ani okruh pro posilovac, takze vlastne nedochazi k unikum.
Polohy snimaji elektronicke snimace, neco nazpusob korektoru, avsak ty davaji informaci BHI a ta dle potreby dotlakuje apod.
Myslim ze timto trochu odbocujeme od toho na co se ptal milos :)
Zkratka jak to jiz bylo u predchozich Citroenu s hydraulikou, zadna parkovaci poloha neni. :) A padani je znacne, ne-li uplne, omezeno jednoduchosti celeho systemu. Takze maximalne dochazi k nejakemu malemu dorovnani, pokud treba rano prijdes k autu uz pri odemknuti auta. Ovsem toto dorovnani, dle jinych diskuzi zde, byva zrejme zapricineno tim, ze treba elektronika nestaci zareagovat dorovnanim polohy pri vystupovani auta a vypinani motoru, atd atd. :)
|
|
19.03.2009 10:07 -
Re: Polohy Hydractive
|
659450
|
|
tief
|
|
|
Maly prehlad:
>= hydraktiv 3( 3+ )
c5 si hlida a resi vysku auta elektronicky, tzn pocitac sleduje napravy(resp. uhol stabilizatora), ked je nejaka nizsie, otvori prislusny ventil, zapne cerpadlo, vygeneruje tlak a dorovna vysku, ked je auto vyssie nez ma byt proste len otvori ventil, upusti lds a zrovna auto. ak je auto v spravnej polohe ventily su zavrete tzn auto drzi vysku ( aj po vypnuti motora ).
< hydraktiv 3
starsie verzie mali toto riesene trocha inak, vyska sa sledovala mechanicky za pomoci vyskoveho korektoru, u xantie bol za vyskovym korektorom este mechanicky ( hydraulicky ) zamok, ktory pri vypnuti motora a poklesu tlaku v primarnom okruhu zamkol
privod tlaku k pistnici aby si auto zachovalo vysku.
inak teoreticky ak by vsetky komponentny v starsom citroene boli 100% tesne auto by si normalne drzalo vysku ale toto bolo VELMI tazke dosiahnut hlavny problem = brzdovy valec. U c5 je toto vyriesene tym ze brzdy nie su sucastou hydraulickeho okruhu - co je na jednej strane skoda
Maly prehlad: :-)
>= hydraktiv 3( 3+ )
c5 si hlida a resi vysku auta elektronicky, tzn pocitac sleduje napravy(resp. uhol stabilizatora), ked je nejaka nizsie, otvori prislusny ventil, zapne cerpadlo, vygeneruje tlak a dorovna vysku, ked je auto vyssie nez ma byt proste len otvori ventil, upusti lds a zrovna auto. ak je auto v spravnej polohe ventily su zavrete tzn auto drzi vysku ( aj po vypnuti motora ).
< hydraktiv 3
starsie verzie mali toto riesene trocha inak, vyska sa sledovala mechanicky za pomoci vyskoveho korektoru, u xantie bol za vyskovym korektorom este mechanicky ( hydraulicky ) zamok, ktory pri vypnuti motora a poklesu tlaku v primarnom okruhu zamkol
privod tlaku k pistnici aby si auto zachovalo vysku.
inak teoreticky ak by vsetky komponentny v starsom citroene boli 100% tesne auto by si normalne drzalo vysku ale toto bolo VELMI tazke dosiahnut :) hlavny problem = brzdovy valec. U c5 je toto vyriesene tym ze brzdy nie su sucastou hydraulickeho okruhu - co je na jednej strane skoda :)
|
|
19.03.2009 13:01 -
Re: Polohy Hydractive
|
659463
|
|
milos
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
U nechme poloh. Nebudu ji sputět do parkovací polohy, podle reakcí jsem pochopil,e k tomu není důvod.
Jetě k úniku kapaliny co jsem psal na začátku. Ráno jsem byl u mého mechanika a ten to prohlédl a zkonstatoval , e to vypadá na únik kapaliny ze serva. Zatím to otřel a vyčistil a uvidíme kde se to projeví.
U nechme poloh. Nebudu ji sputět do parkovací polohy, podle reakcí jsem pochopil,e k tomu není důvod.
Jetě k úniku kapaliny co jsem psal na začátku. Ráno jsem byl u mého mechanika a ten to prohlédl a zkonstatoval , e to vypadá na únik kapaliny ze serva. Zatím to otřel a vyčistil a uvidíme kde se to projeví.
|
|
19.03.2009 19:49 -
Re: Polohy Hydractive
|
659479
|
|
jumep
|
|
|
ono to bude uplne klasicke, tecuce trubkohadice, postup je taky ze ich odmontujes (tym sa vypusti aj LDS) a zaneses do nejakeho servisu kde robia hydrohadice, tam ti prehodia hadice a namontujes to tam ... je to bezna zavada, tecuce hadice
a co sa tyka polohy, spodna poloha na C5 je podla navodu na zlepsenie pristupu do kufra pri nakladani a vykladani veci
ono to bude uplne klasicke, tecuce trubkohadice, postup je taky ze ich odmontujes (tym sa vypusti aj LDS) a zaneses do nejakeho servisu kde robia hydrohadice, tam ti prehodia hadice a namontujes to tam ... je to bezna zavada, tecuce hadice
a co sa tyka polohy, spodna poloha na C5 je podla navodu na zlepsenie pristupu do kufra pri nakladani a vykladani veci
|
|
23.03.2009 04:06 -
Re: Polohy Hydractive
|
659592
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Trubkohadice ti opraví "Pat a Mat", je z Brna a je opravdu moc ikovnej a levnej. Chtěl jsem si je opravit sám, ale po prohlídce toho co by to vechno obnáelo jsem usoudil, e je lepí to nechat zkuenějímu. Jel jsem za ním 180km jednu cestu a nelituju toho, fakt je dobrej
Trubkohadice ti opraví "Pat a Mat", je z Brna a je opravdu moc ikovnej a levnej. Chtěl jsem si je opravit sám, ale po prohlídce toho co by to vechno obnáelo jsem usoudil, e je lepí to nechat zkuenějímu. Jel jsem za ním 180km jednu cestu a nelituju toho, fakt je dobrej:palec
|
|
23.03.2009 08:45 -
Re: Polohy Hydractive
|
659594
|
|
tief
|
|
|
Ak si ochotny cestovat XY km odporucam servis Holetin, profesionalny servis, dvaja fakt sikovny manici, kompletne vybavena dielna, diagnostika a skusenosti.
Ak si ochotny cestovat XY km odporucam servis Holetin, profesionalny servis, dvaja fakt sikovny manici, kompletne vybavena dielna, diagnostika a skusenosti.
|
|
23.03.2009 10:53 -
Re: Polohy Hydractive
|
659596
|
|
milos
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Ale já zatím trubkohadice mám v pořádku. LDS prolíná s kolínka , které je zalisované v servo čerpadle viz foto: .link.
Dá se to nějak opravit ?
Ale já zatím trubkohadice mám v pořádku. LDS prolíná s kolínka , které je zalisované v servo čerpadle viz foto: http://www.c5club.cz/showpic.php?cc=84224587&cmain=17050281&oid=155087854
Dá se to nějak opravit ?
|
|
17.11.2013 21:01 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639086
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Ako zistim ze od 110km rychlosti mi auto klesne z normalnej polohy do este nizsej? deje sa to vobec ?
podla marketingu to tak ma fungovat ale ani po 10tisic km som to neregistroval ....
fakt je ze zistit pokles 1 ci 2cm dost tazko ale je to vobec tak?
Ako zistim ze od 110km rychlosti mi auto klesne z normalnej polohy do este nizsej? deje sa to vobec ?
podla marketingu to tak ma fungovat ale ani po 10tisic km som to neregistroval ....
fakt je ze zistit pokles 1 ci 2cm dost tazko ale je to vobec tak?
|
|
17.11.2013 21:03 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639087
|
|
jumep
|
|
|
nemas sancu pocitit alebo zbadat, 1cm nezaznamenas a pri prejdeni nejakej nerovnosti sa to vrati a potom zasa klesne, pri odhlucnenej X7 asi ani nezacujes ked bhi zavrci, pri c5 1 a 2 to bolo pocut ked dorovnaval
nemas sancu pocitit alebo zbadat, 1cm nezaznamenas a pri prejdeni nejakej nerovnosti sa to vrati a potom zasa klesne, pri odhlucnenej X7 asi ani nezacujes ked bhi zavrci, pri c5 1 a 2 to bolo pocut ked dorovnaval
|
|
17.11.2013 21:05 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639088
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): nemas sancu pocitit alebo zbadat, 1cm nezaznamenas a pri prejdeni nejakej nerovnosti sa to vrati a potom zasa klesne, pri odhlucnenej X7 asi ani nezacujes ked bhi zavrci, pri c5 1 a 2 to bolo pocut ked dorovnaval
pocut bhi je iba pri vypnutom motore , ide dole vsetko ci iba predok?
pocut bhi je iba pri vypnutom motore , ide dole vsetko ci iba predok?
|
|
17.11.2013 21:07 -
Re: Polohy Hydractive
|
2639089
|
|
jumep
|
|
|
predok viac, zadok menej
idealne ale spoznas ze to funguje ked prejde cez retarderi pri auparku, napr. prve dva a pri tredom ostatnes stat tak by si si mohol vsimnut ze auto poklesne
predok viac, zadok menej
idealne ale spoznas ze to funguje ked prejde cez retarderi pri auparku, napr. prve dva a pri tredom ostatnes stat tak by si si mohol vsimnut ze auto poklesne
|
|
| |
|
|