| | |
18.04.2021 09:31 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307166
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Stanjard napsal(a): To je právě ta záhada. I kdy seřídili výku na přesné hodnoty, tak stále ta přední náprava po otočení klíče dost stoupala. A zase po vytaení klíče to kleslo. A nikdo pořád neví čím je to způsobeno. Jestli u mají koule nízký tlak a čerpadlo to pak vytlačí víc? Nebo jsou ko obě přední pístnice?
Bylo to ve dvou autorizákách a u jednoho chlapa co dělá citroeny - nikdo na to nepřiel. Jen jsem vyhodil přes 8 tisíc za výměnu snímačů výky a problém stále přetrvává.
To není záhada, to je FUNKCE toho systému. Výka se u X7 teluje se zapnutým klíčem, to je provozní - jízdní základní poloha. Pokud se nad tím v servisu někdo podivuje a nateluje to samozřejmě blbě, je to teda síla. Stále říkám, e má auto vysoko a stále tomu nevěří
To není záhada, to je FUNKCE toho systému. Výka se u X7 teluje se zapnutým klíčem, to je provozní - jízdní základní poloha. Pokud se nad tím v servisu někdo podivuje a nateluje to samozřejmě blbě, je to teda síla. Stále říkám, e má auto vysoko a stále tomu nevěří ;-)
|
|
18.04.2021 10:53 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307183
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): To není záhada, to je FUNKCE toho systému. Výka se u X7 teluje se zapnutým klíčem, to je provozní - jízdní základní poloha. Pokud se nad tím v servisu někdo podivuje a nateluje to samozřejmě blbě, je to teda síla. Stále říkám, e má auto vysoko a stále tomu nevěří
Já vím, e je to vysoko. Jestli to je funkce, tak ok, ale asi to nastavovali blbě, kdy po jejich nastavení se po otočení klíče zvedla přední náprava do u zvýené polohy.
Take fakt dva autorizáky a chlap co dělá citroeny, neumí správně nastavit výku? Protoe to zřejmě nastavovali s vypnutým klíčem.
Já vím, e je to vysoko. Jestli to je funkce, tak ok, ale asi to nastavovali blbě, kdy po jejich nastavení se po otočení klíče zvedla přední náprava do u zvýené polohy.
Take fakt dva autorizáky a chlap co dělá citroeny, neumí správně nastavit výku?:-o Protoe to zřejmě nastavovali s vypnutým klíčem.
|
|
18.04.2021 10:55 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307184
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
jumep napsal(a): a ako ti nastavili tu vysku
X7 po zapnuti kluca dvihne auto a po vypnuti klesne, je to tzv. parkovacia poloha pre lahsie nastupovanie a vystupovanie z auta
cize riesis VLASTNOST auta, chod si pytat peniaze za to s5
No schválně tam zkusím zajet a zeptat se jich, protoe to evidentně nastavovali s vypnutým klíčem.
No schválně tam zkusím zajet a zeptat se jich, protoe to evidentně nastavovali s vypnutým klíčem.
|
|
18.04.2021 10:58 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307185
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
Jinak vem moc díky za informace.
To je fakt mazec, e dva rozdílné autorizáky neumí nastavit výku.
Mám to k Vám vem docela dost daleko, take mi asi nezbyde, ne tam jet znovu a nadiktovat jim, jak to mají nastavit.
Jinak vem moc díky za informace.
To je fakt mazec, e dva rozdílné autorizáky neumí nastavit výku.
Mám to k Vám vem docela dost daleko, take mi asi nezbyde, ne tam jet znovu a nadiktovat jim, jak to mají nastavit.
|
|
18.04.2021 11:47 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307191
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Stanjard napsal(a): No schválně tam zkusím zajet a zeptat se jich, protoe to evidentně nastavovali s vypnutým klíčem.
Nejsem si teď jist, ale myslím si, e nastavení výky nejde udělat s vypnutým klíčkem. Aspoň já jsem to nikdy nezkouel, auto musí komunikovat s diagnostikou a to bez zaplého klíčku asi moc nejde. Podle mě to prostě nastavovali a měřili blbě, to je ve.
Nejsem si teď jist, ale myslím si, e nastavení výky nejde udělat s vypnutým klíčkem. Aspoň já jsem to nikdy nezkouel, auto musí komunikovat s diagnostikou a to bez zaplého klíčku asi moc nejde. Podle mě to prostě nastavovali a měřili blbě, to je ve.
|
|
18.04.2021 15:32 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307245
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
nVi napsal(a): Asi bych začal rozliením "parkovací" a "jízdní" polohy.
Otočením klíčku do 1 polohy se předek trochu zvedne a a při otočení do 0 za se spadne(pokud byl nastavený jiný ne výchozí reim).
Po nastartování u se systém řídí tím co za reim(výku) člověk zvolí.
Co se týče seřízení tak u V6 to neobejde jak u u klasické C5 s 4 válcem. Tady prostě výku po-otočením korektoru nenastaví. Tady je korektor na kadé nápravě.
Musí jen skrze diagnostiku(A DIAGBOX to nastavuje v krocích) a to bez inicializace nelze.
A asi bych se řídil spíe výkou lemu blatníků a pocitem.(Ikdy je to na hovado)
Ne čistě hodnotami které se tam po odečtu výky pod autem a výpočtu zadávají. To auto pak je relativně hodně vysoko.
Dík za zaslání, ale ty soubory mi nejdou otevřít. Take jsem zas na začátku, kdy to tady v Liberci nikdo neumí.
Na druhou stranu, přeci to z výroby museli nastavit podle nějakých hodnot, aby to bylo pohodlné a ne podle oka.
Dík za zaslání, ale ty soubory mi nejdou otevřít. Take jsem zas na začátku, kdy to tady v Liberci nikdo neumí.
Na druhou stranu, přeci to z výroby museli nastavit podle nějakých hodnot, aby to bylo pohodlné a ne podle oka.
|
|
21.04.2021 09:58 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307639
|
|
jumep
|
|
|
nVi: nastavis, ked ohnes tie drziaky vyskacov tak sa to rozhadze az tak ze to ani diagnostikou nenastavis, cize plati to co aj u 4valcov, len inym sposobom, auto v rovine, diagnostika a prihnut drziaky aby na oboch stranach bola 0 a celkovo auto v spravnej vyske, netreba rovanko ako pri 4valci robit nic diagnostikou (kedze to bolo raz vo vyrobe nastavene, nema sa to preco rozosrat, len mechanickym ohybom)
nVi: nastavis, ked ohnes tie drziaky vyskacov tak sa to rozhadze az tak ze to ani diagnostikou nenastavis, cize plati to co aj u 4valcov, len inym sposobom, auto v rovine, diagnostika a prihnut drziaky aby na oboch stranach bola 0 a celkovo auto v spravnej vyske, netreba rovanko ako pri 4valci robit nic diagnostikou (kedze to bolo raz vo vyrobe nastavene, nema sa to preco rozosrat, len mechanickym ohybom)
|
|
21.04.2021 12:02 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307657
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jumep napsal(a): nVi: nastavis, ked ohnes tie drziaky vyskacov tak sa to rozhadze az tak ze to ani diagnostikou nenastavis, cize plati to co aj u 4valcov, len inym sposobom, auto v rovine, diagnostika a prihnut drziaky aby na oboch stranach bola 0 a celkovo auto v spravnej vyske, netreba rovanko ako pri 4valci robit nic diagnostikou (kedze to bolo raz vo vyrobe nastavene, nema sa to preco rozosrat, len mechanickym ohybom)
Peo, měl sem tu jednu takovou a ma předních to psalo jednu stranu do + a druhou do - . Ohybal sem dráky, ale kdy sem to chtěl srovnat na přiblinou hodnotu tak to buď lezlo brutálně nahoru, nebo zad brutálně dolu. Zadek byly hodnoty cca stejne +. Načtení výek samozřejmě neproběhlo korektně, ten co se odchyloval ten to nezapsalo ... Nic se mi s tím nepodařilo aby to zapsalo. Tak sem to seřídil aby to mělo výku jak má být, ale ty hodnoty tam prostě byly patně na tom jednom korektoru. Auto se zdá funguje. taky si s tím nevím rady.
Peo, měl sem tu jednu takovou a ma předních to psalo jednu stranu do + a druhou do - . Ohybal sem dráky, ale kdy sem to chtěl srovnat na přiblinou hodnotu tak to buď lezlo brutálně nahoru, nebo zad brutálně dolu. Zadek byly hodnoty cca stejne +. Načtení výek samozřejmě neproběhlo korektně, ten co se odchyloval ten to nezapsalo ... Nic se mi s tím nepodařilo aby to zapsalo. Tak sem to seřídil aby to mělo výku jak má být, ale ty hodnoty tam prostě byly patně na tom jednom korektoru. Auto se zdá funguje. taky si s tím nevím rady. :nevim
|
|
21.04.2021 17:07 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307688
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Peo, měl sem tu jednu takovou a ma předních to psalo jednu stranu do + a druhou do - . Ohybal sem dráky, ale kdy sem to chtěl srovnat na přiblinou hodnotu tak to buď lezlo brutálně nahoru, nebo zad brutálně dolu. Zadek byly hodnoty cca stejne +. Načtení výek samozřejmě neproběhlo korektně, ten co se odchyloval ten to nezapsalo ... Nic se mi s tím nepodařilo aby to zapsalo. Tak sem to seřídil aby to mělo výku jak má být, ale ty hodnoty tam prostě byly patně na tom jednom korektoru. Auto se zdá funguje. taky si s tím nevím rady.
No takhle jsem to nakonec nechal udělat já. Natvrdo se vepředu přepsaly hodnoty. Moná by to chtělo jetě troku dolů.
A četl jsem i na jiném fóru, e dělá tvrdost auta v podstatě na přání, je to tak? U estiválce je to sloitějí e?
No takhle jsem to nakonec nechal udělat já. Natvrdo se vepředu přepsaly hodnoty. Moná by to chtělo jetě troku dolů.
A četl jsem i na jiném fóru, e dělá tvrdost auta v podstatě na přání, je to tak? U estiválce je to sloitějí e?
|
|
21.04.2021 17:56 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307696
|
|
jumep
|
|
|
a bol tam spravny korektor?
a bol tam spravny korektor?
|
|
21.04.2021 18:56 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307697
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
jumep napsal(a): a bol tam spravny korektor?
To bylo snad první, co servis udělal, kdy si nevěděli rady. Vechny korektory vyměnili - bohuel to nepomohlo, take jsem za to dal zbytečně 8 tisíc. Za to u jsem mohl mít pár koulí vyměněných
To bylo snad první, co servis udělal, kdy si nevěděli rady. Vechny korektory vyměnili - bohuel to nepomohlo, take jsem za to dal zbytečně 8 tisíc. Za to u jsem mohl mít pár koulí vyměněných
|
|
22.04.2021 14:26 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307780
|
|
jumep
|
|
|
to bola otazka PaMovi, tebe jednoznacne riesia vlastnost ako zavadu ... to uz som ti komentoval
to bola otazka PaMovi, tebe jednoznacne riesia vlastnost ako zavadu ... to uz som ti komentoval
|
|
03.06.2021 21:55 -
Re: Polohy Hydractive
|
3312199
|
|
Ph34k
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Chlapi, nedávno som prezuval na letné gumy a odvtedy mam takto vysoko podvozok. Toto je podža displeja normálna pozícia a pri vypnutom motore aj vytiahnutom kžúče zo zapažovania. Inak je ete o niečo vyie. Na naich okreskach mi to extra nevadí, ale ís s takýmto podvozkom po nemeckej diažnici 150kmh je dos adrenalín keďe to auto pláva ako hovado. Vedel by sa mi niekto z okolia NZ NR TT BA na to pozrie a nastavi to. Ideálne do soboty
Chlapi, nedávno som prezuval na letné gumy a odvtedy mam takto vysoko podvozok. Toto je podža displeja normálna pozícia a pri vypnutom motore aj vytiahnutom kžúče zo zapažovania. Inak je ete o niečo vyie. Na naich okreskach mi to extra nevadí, ale ís s takýmto podvozkom po nemeckej diažnici 150kmh je dos adrenalín keďe to auto pláva ako hovado. Vedel by sa mi niekto z okolia NZ NR TT BA na to pozrie a nastavi to. Ideálne do soboty
Přílohy: C09DE6E5-4979-4A3E-9B69-052BBD2AF520.jpeg ( 3268678b ) - DECB178C-49AC-408F-BF3D-7F019D80F1E0.jpeg ( 3729939b ) - |
|
02.05.2022 08:26 -
Hydraulického odpruení a jeho nejvyí pozice
|
3339360
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Mám dalí dotaz ohledně hydraulického odpruení. Kdy auto nadzvednu třeba před parkováním a nechám to na nejvyí pozici nebo ho nechám několik dní zvednuté, vadí to něčemu? Sniuje se tím ivotnost odpruení, nevím jaká je jeho poruchovost, ale abych tomu neel naproti. Kdy to nadzvednu a vystupuji z vyí pozice, je to daleko lepí. Standardně je auto při vypnutí motoru v poloze pro parkování.
Mám dalí dotaz ohledně hydraulického odpruení. Kdy auto nadzvednu třeba před parkováním a nechám to na nejvyí pozici nebo ho nechám několik dní zvednuté, vadí to něčemu? Sniuje se tím ivotnost odpruení, nevím jaká je jeho poruchovost, ale abych tomu neel naproti. Kdy to nadzvednu a vystupuji z vyí pozice, je to daleko lepí. Standardně je auto při vypnutí motoru v poloze pro parkování.
|
|
| |
|
|