| | |
06.03.2021 16:27 -
Re: Polohy Hydractive
|
3302828
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Já zatím půjdu po kabelech, ale pochybuju, e na něco příjdu. Dneska jsem jel na vrakáč pro jiné budíky, ale měli jen z faceliftu.
Já zatím půjdu po kabelech, ale pochybuju, e na něco příjdu. Dneska jsem jel na vrakáč pro jiné budíky, ale měli jen z faceliftu.
|
|
07.03.2021 12:25 -
Re: Polohy Hydractive
|
3302907
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Stav Km je úplně jedno, mám tam 355 000km.
Mám na dílně traktor, a ho dodělám, mrknu na tu kabelá a kdy na nic nepříjdu, tak budu rád za tvou pomoc.
Stav Km je úplně jedno, mám tam 355 000km.
Mám na dílně traktor, a ho dodělám, mrknu na tu kabelá a kdy na nic nepříjdu, tak budu rád za tvou pomoc.
|
|
11.04.2021 17:54 -
Nejvyí poloha
|
3306414
|
|
Josef77
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Zdravím Vás,jsem čerstvým majitelem C5,potřeboval bych radu,musím vyměnit spojku a potřeboval bych vědět jestli není problém zanechat auto třeba týden v maximální poloze hydraktivu.Bude zvedlý komplet předek,zadek na kolech.Jde mi o to,jestli tím hydraulika nějak netrpí.Díky .
Zdravím Vás,jsem čerstvým majitelem C5,potřeboval bych radu,musím vyměnit spojku a potřeboval bych vědět jestli není problém zanechat auto třeba týden v maximální poloze hydraktivu.Bude zvedlý komplet předek,zadek na kolech.Jde mi o to,jestli tím hydraulika nějak netrpí.Díky .
|
|
11.04.2021 18:02 -
Re: Nejvyí poloha
|
3306415
|
|
jumep
|
|
|
Nie, moze to kludne tak byt
Nie, moze to kludne tak byt
|
|
11.04.2021 18:03 -
Re: Nejvyí poloha
|
3306416
|
|
Josef77
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Díky
Díky:palec
|
|
15.04.2021 15:41 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306884
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
Kdy se 3+ dá do druhé nejvyí polohy, tak to má jetě dobře tlumit nebo u to má být tvrdí?
Nael jsem video, jak to má správně fungovat a mě to takhle rozhodně nefunguje.
Video .link.
Potřeboval bych se svézt nějakou jinou C5, abych věděl v jakém stavu to auto vlastně mám Furt si stěuju jak to je tvrdé, ale v autorizáku mi pořád říkají, e to je v pohodě. Ale určitě není, protoe podle toho videa mi to tak dobře nemaká. Koule jsem nechával kontrolovat a ok, motorek čerpadla také (byl u venku a uhlíky ok, vyčítěno)
Snímače vechny vyměněné, dokonce i přední regulátor tuhosti byl venku a měněn za jiný kus, tak u zbývá jen to nejdraí
Ta hydraulika je vlastně docela jednoduchá - čerpadlo, tlakové válce (pístnice), pár snímačů výky a tlakové zásobníky (koule). Koule můou odejít, pístnice téct, snímače blbnout, motorek v čerpadle odejít, ale můe se vlastně něco stát tomu čerpadlu bez motorku?
Kdy se 3+ dá do druhé nejvyí polohy, tak to má jetě dobře tlumit nebo u to má být tvrdí?
Nael jsem video, jak to má správně fungovat a mě to takhle rozhodně nefunguje.
Video https://www.youtube.com/watch?v=0uXF0PcsQAo
Potřeboval bych se svézt nějakou jinou C5, abych věděl v jakém stavu to auto vlastně mám:-D Furt si stěuju jak to je tvrdé, ale v autorizáku mi pořád říkají, e to je v pohodě. Ale určitě není, protoe podle toho videa mi to tak dobře nemaká. Koule jsem nechával kontrolovat a ok, motorek čerpadla také (byl u venku a uhlíky ok, vyčítěno)
Snímače vechny vyměněné, dokonce i přední regulátor tuhosti byl venku a měněn za jiný kus, tak u zbývá jen to nejdraí :-D
Ta hydraulika je vlastně docela jednoduchá - čerpadlo, tlakové válce (pístnice), pár snímačů výky a tlakové zásobníky (koule). Koule můou odejít, pístnice téct, snímače blbnout, motorek v čerpadle odejít, ale můe se vlastně něco stát tomu čerpadlu bez motorku?
|
|
15.04.2021 21:01 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306936
|
|
.45acp
|
|
|
No, moná blbá rada. Ale ne se svézt v jiné C 5 tu ji dříve odborníci radili svezení třeba v Oktávce. Tam by pak měl být patrný rozdíl.
No, moná blbá rada. Ale ne se svézt v jiné C 5 tu ji dříve odborníci radili svezení třeba v Oktávce. Tam by pak měl být patrný rozdíl.
|
|
15.04.2021 22:36 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306940
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Stanjard napsal(a): Kdy se 3+ dá do druhé nejvyí polohy, tak to má jetě dobře tlumit nebo u to má být tvrdí?
Nael jsem video, jak to má správně fungovat a mě to takhle rozhodně nefunguje...
jak vies?
mas to natocene? alebo si sa dokazal popri soferovani na hrbolatej ceste tak vystrcit z okna, aby si pozoroval ako peruje koleso?
sak logicky to ma drzat nastavenu vysku. davas to hore, aby si presiel prekazku. aky zmysel by malo, aby to perovalo az k zemi? to by si pocas brodenia potoka asi moc neocenil
ale pohoda, tiez som bol z toho auta zmateny spociatku
jak vies?
mas to natocene? alebo si sa dokazal popri soferovani na hrbolatej ceste tak vystrcit z okna, aby si pozoroval ako peruje koleso? :)
sak logicky to ma drzat nastavenu vysku. davas to hore, aby si presiel prekazku. aky zmysel by malo, aby to perovalo az k zemi? to by si pocas brodenia potoka asi moc neocenil :)
ale pohoda, tiez som bol z toho auta zmateny spociatku :)
|
|
16.04.2021 11:32 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306978
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
svmn napsal(a): jak vies?
mas to natocene? alebo si sa dokazal popri soferovani na hrbolatej ceste tak vystrcit z okna, aby si pozoroval ako peruje koleso?
sak logicky to ma drzat nastavenu vysku. davas to hore, aby si presiel prekazku. aky zmysel by malo, aby to perovalo az k zemi? to by si pocas brodenia potoka asi moc neocenil
ale pohoda, tiez som bol z toho auta zmateny spociatku
Nejde o výku, to je jasné. Já mluvil o tvrdosti. Na tu zvýenou polohu mi to skáče jak koza. A v poloze komfort, je to tvrdé jako utr.
Nejde o výku, to je jasné. Já mluvil o tvrdosti. Na tu zvýenou polohu mi to skáče jak koza. A v poloze komfort, je to tvrdé jako utr.
|
|
16.04.2021 11:39 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306979
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Myslím si, e má auto moc vysoko a slabí tlak v koulích. Je to ale jen domněnka, auto sem neviděl.
To je dost moné. S tou výkou bylo trápení dost.
Nechal jsem ty výky v autorizáku seřídit a dokud jsem nesedl do auta, bylo to dobré. Jakmile se ale otočilo klíčkem, tak se předek docela dost zvedl a bylo to vysoko - výky jsou 4 (nejnií, komfort, zvýená, nejvyí) a u při komfortu byl předek na té zvýené. Předek tak znal jen tři výky. Nechal jsem to několikrát seřídit, vyměnili vechny snímače výky, koule dle nich prý ok a pořád se to chovalo stejně. A jsem to dal chlapíkovi, co dříve v autorizáku dělal a ten si s tím také nevěděl rady, tak jsem to nechal natvrdo sníit přepsáním hodnot. Je to snesitelnějí, ale stále tvrdé.
To je dost moné. S tou výkou bylo trápení dost.
Nechal jsem ty výky v autorizáku seřídit a dokud jsem nesedl do auta, bylo to dobré. Jakmile se ale otočilo klíčkem, tak se předek docela dost zvedl a bylo to vysoko - výky jsou 4 (nejnií, komfort, zvýená, nejvyí) a u při komfortu byl předek na té zvýené. Předek tak znal jen tři výky. Nechal jsem to několikrát seřídit, vyměnili vechny snímače výky, koule dle nich prý ok a pořád se to chovalo stejně. A jsem to dal chlapíkovi, co dříve v autorizáku dělal a ten si s tím také nevěděl rady, tak jsem to nechal natvrdo sníit přepsáním hodnot. Je to snesitelnějí, ale stále tvrdé.
|
|
16.04.2021 11:51 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306980
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
svmn napsal(a): jak vies?
mas to natocene? alebo si sa dokazal popri soferovani na hrbolatej ceste tak vystrcit z okna, aby si pozoroval ako peruje koleso?
sak logicky to ma drzat nastavenu vysku. davas to hore, aby si presiel prekazku. aky zmysel by malo, aby to perovalo az k zemi? to by si pocas brodenia potoka asi moc neocenil
ale pohoda, tiez som bol z toho auta zmateny spociatku
A koukni na tohle video .link. tam to v té zvýené poloze péruje dost. Mě to na takové cestě poskakuje.
A koukni na tohle video https://m.youtube.com/watch?v=0uXF0PcsQAo tam to v té zvýené poloze péruje dost. Mě to na takové cestě poskakuje.
|
|
16.04.2021 13:02 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306987
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Stanjard napsal(a): A koukni na tohle video .link. tam to v té zvýené poloze péruje dost. Mě to na takové cestě poskakuje.
to video je z casti prevzata reklama na c5 a z casti je to animacia. ani jedno nie je realita. ci tiez sa budes stazovat, ze nevies s jarou zotriet pripaleny hrniec na jeden tah tak, ako v reklame?
ale ak mas pocit, ze to naozaj nie je dobre, tak urcite chod za patom. c5 je (pre mna) auto o pocite a vravim, tiez mi trvalo kym som nasiel referenciu, ze takto to ma byt a je to ok, a co uz treba riesit..
to video je z casti prevzata reklama na c5 a z casti je to animacia. ani jedno nie je realita. ci tiez sa budes stazovat, ze nevies s jarou zotriet pripaleny hrniec na jeden tah tak, ako v reklame? :)
ale ak mas pocit, ze to naozaj nie je dobre, tak urcite chod za patom. c5 je (pre mna) auto o pocite a vravim, tiez mi trvalo kym som nasiel referenciu, ze takto to ma byt a je to ok, a co uz treba riesit..
|
|
16.04.2021 18:55 -
Re: Polohy Hydractive
|
3306992
|
|
vos.pe
|
|
|
Já jsem také měl na vyí polohu pérovíní dost tvrdí,skoro nepouitelné a po opravě předních pístnic(výměně) a seřízení výky to funguje úplně jinak. (asi to bylo v předu o dost vý,podle seřízení světel)
Já jsem také měl na vyí polohu pérovíní dost tvrdí,skoro nepouitelné a po opravě předních pístnic(výměně) a seřízení výky to funguje úplně jinak. (asi to bylo v předu o dost vý,podle seřízení světel)
|
|
17.04.2021 22:26 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307128
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
vos.pe napsal(a): Já jsem také měl na vyí polohu pérovíní dost tvrdí,skoro nepouitelné a po opravě předních pístnic(výměně) a seřízení výky to funguje úplně jinak. (asi to bylo v předu o dost vý,podle seřízení světel)
To je právě ta záhada. I kdy seřídili výku na přesné hodnoty, tak stále ta přední náprava po otočení klíče dost stoupala. A zase po vytaení klíče to kleslo. A nikdo pořád neví čím je to způsobeno. Jestli u mají koule nízký tlak a čerpadlo to pak vytlačí víc? Nebo jsou ko obě přední pístnice?
Bylo to ve dvou autorizákách a u jednoho chlapa co dělá citroeny - nikdo na to nepřiel. Jen jsem vyhodil přes 8 tisíc za výměnu snímačů výky a problém stále přetrvává.
To je právě ta záhada. I kdy seřídili výku na přesné hodnoty, tak stále ta přední náprava po otočení klíče dost stoupala. A zase po vytaení klíče to kleslo. A nikdo pořád neví čím je to způsobeno. Jestli u mají koule nízký tlak a čerpadlo to pak vytlačí víc? Nebo jsou ko obě přední pístnice?
Bylo to ve dvou autorizákách a u jednoho chlapa co dělá citroeny - nikdo na to nepřiel. Jen jsem vyhodil přes 8 tisíc za výměnu snímačů výky a problém stále přetrvává.
|
|
17.04.2021 22:31 -
Re: Polohy Hydractive
|
3307130
|
|
jumep
|
|
|
a ako ti nastavili tu vysku
X7 po zapnuti kluca dvihne auto a po vypnuti klesne, je to tzv. parkovacia poloha pre lahsie nastupovanie a vystupovanie z auta
cize riesis VLASTNOST auta, chod si pytat peniaze za to s5
a ako ti nastavili tu vysku
X7 po zapnuti kluca dvihne auto a po vypnuti klesne, je to tzv. parkovacia poloha pre lahsie nastupovanie a vystupovanie z auta
cize riesis VLASTNOST auta, chod si pytat peniaze za to s5
|
|
| |
|
|