| | |
04.11.2015 02:55 -
Re: Polohy Hydractive
|
2882294
|
|
jruze
|
|
|
Myslím že jsi také měnil minimálně jednou přední pístnici protože vyjížděla o 5cm víc ven než druhá- a víš proč? V té pítnici je gumovej doraz(vevnitř a i venku) - pístnice jsou propojené(spojené nádoby) - to způsobí efekt pérování - ten doraz by mohl pustit tak 3.-4. cm a pokud ho namáháš váhou auta tak ho rozmačkáš a výsledek je ,,delší chod " pístnice a za určitých podmínek třeba když sjedeš kolem z obrubníku tak se ozve bouchnutí - to je výsledek KO dorazu v pístnici. A pokus o kterém mluvím já je že donutíš propérovat auto zvedlé v horní poloze(na rovné ploše celej předek,nebo zadek) - nemyslím o centimetr!!! to pustí doraz,myslím přetlačit pístnici-tlak v systému
Myslím že jsi také měnil minimálně jednou přední pístnici protože vyjížděla o 5cm víc ven než druhá- a víš proč? V té pítnici je gumovej doraz(vevnitř a i venku) - pístnice jsou propojené(spojené nádoby) - to způsobí efekt pérování - ten doraz by mohl pustit tak 3.-4. cm a pokud ho namáháš váhou auta tak ho rozmačkáš a výsledek je ,,delší chod " pístnice a za určitých podmínek třeba když sjedeš kolem z obrubníku tak se ozve bouchnutí - to je výsledek KO dorazu v pístnici. A pokus o kterém mluvím já je že donutíš propérovat auto zvedlé v horní poloze(na rovné ploše celej předek,nebo zadek);-) - nemyslím o centimetr!!! to pustí doraz,myslím přetlačit pístnici-tlak v systému;-)
|
|
04.11.2015 08:10 -
Re: Polohy Hydractive
|
2882311
|
|
c5vyskov
|
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To zvyšování tlaku při zvedání bude dané pákama ramene, ve vyšší poloze je rameno jinak natočené a silově to na pístnici asi vyjde na vyšší sílu. Ve předu se při zvedání tlak zvyšovat nebude, je to stejné jak např. hever panenka, ať zvedáš jakoukoliv váhu, jde to pořád stejně těžko, dole i nahoře. Není důvod, aby to šlo nahoře hůř
A pérování je funkční i v horní poloze, jenom je předpružené na velkou sílu. Nedávno jsem při zvedlém autě nakládal věci na přívěs a přes tažné to škubalo autem nahorů dolů, pak to po otevření dveří ještě dotlačilo do horní polohy.
To zvyšování tlaku při zvedání bude dané pákama ramene, ve vyšší poloze je rameno jinak natočené a silově to na pístnici asi vyjde na vyšší sílu. Ve předu se při zvedání tlak zvyšovat nebude, je to stejné jak např. hever panenka, ať zvedáš jakoukoliv váhu, jde to pořád stejně těžko, dole i nahoře. Není důvod, aby to šlo nahoře hůř:-)
A pérování je funkční i v horní poloze, jenom je předpružené na velkou sílu. Nedávno jsem při zvedlém autě nakládal věci na přívěs a přes tažné to škubalo autem nahorů dolů, pak to po otevření dveří ještě dotlačilo do horní polohy.
|
|
04.11.2015 08:55 -
Re: Polohy Hydractive
|
2882313
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): To zvyšování tlaku při zvedání bude dané pákama ramene, ve vyšší poloze je rameno jinak natočené a silově to na pístnici asi vyjde na vyšší sílu. Ve předu se při zvedání tlak zvyšovat nebude, je to stejné jak např. hever panenka, ať zvedáš jakoukoliv váhu, jde to pořád stejně těžko, dole i nahoře. Není důvod, aby to šlo nahoře hůř
A pérování je funkční i v horní poloze, jenom je předpružené na velkou sílu. Nedávno jsem při zvedlém autě nakládal věci na přívěs a přes tažné to škubalo autem nahorů dolů, pak to po otevření dveří ještě dotlačilo do horní polohy.
Holt jinej kraj - jinej mrav asi tam máte jiné auta než co jezdí ke mně a i mé - u mejch aut 4x jsem s pérováním nehnul a to jsem do jednoho dal 600Kg (víc jsem neměl) - pokud ho nechám jen o polohu vejš tak padne na dorazy,pokud nahoře zůstane tam - předek nemám jak zatížit a nehodlám dos..t př.pístnice ,zadních mám dost i s koulema. - na zadku dřív než to povolí dolů zlikviduji pístnice i s koulema
Holt jinej kraj - jinej mrav asi tam máte jiné auta než co jezdí ke mně a i mé - u mejch aut 4x jsem s pérováním nehnul a to jsem do jednoho dal 600Kg (víc jsem neměl) - pokud ho nechám jen o polohu vejš tak padne na dorazy,pokud nahoře zůstane tam - předek nemám jak zatížit a nehodlám dos..t př.pístnice ,zadních mám dost i s koulema.;-) - na zadku dřív než to povolí dolů zlikviduji pístnice i s koulema:-o
|
|
04.11.2015 09:47 -
Re: Polohy Hydractive
|
2882316
|
|
jumep
|
|
|
keby si cital tak vies co som tam dopisal, hornu polohu nema auto natlacit do skratu ako ju natlaci
ono je to pekne pocut na cerpadle, ide normlanym zvukom a potom v hornej polohe ostane ist tazko az zastane - to je to co rozmackava silenty a pohne sa nebadatelne, ale zablokuje system, myslim ze toto je neziaduca vec, aj ked na vela autach prave to robi
keby si cital tak vies co som tam dopisal, hornu polohu nema auto natlacit do skratu ako ju natlaci
ono je to pekne pocut na cerpadle, ide normlanym zvukom a potom v hornej polohe ostane ist tazko az zastane - to je to co rozmackava silenty a pohne sa nebadatelne, ale zablokuje system, myslim ze toto je neziaduca vec, aj ked na vela autach prave to robi
|
|
04.11.2015 12:15 -
Re: Polohy Hydractive
|
2882332
|
|
ivanivan
|
|
|
C5 lll má vždy HA3+? Nebo to má jinak, než l a ll?
C5 lll má vždy HA3+? Nebo to má jinak, než l a ll?
|
|
10.11.2015 22:22 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885631
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Ahojte ked auto v normalnej polohe nema rovnaku vysku v predu a vzadu (vpredu je vyssie ako vzadu) plati to aj pre spodnu polohu (zadok vojde do blatnikov,predok nie) je to problem rozhodenej vysky popripade cidla? Doplnim ze do najvyssej polohy nezdvihne cele auto- zadok ano, predok nie - to moze byt problem gul alebo piestnic pri najazde 220 000km?
Ahojte ked auto v normalnej polohe nema rovnaku vysku v predu a vzadu (vpredu je vyssie ako vzadu) plati to aj pre spodnu polohu (zadok vojde do blatnikov,predok nie) je to problem rozhodenej vysky popripade cidla? Doplnim ze do najvyssej polohy nezdvihne cele auto- zadok ano, predok nie - to moze byt problem gul alebo piestnic pri najazde 220 000km?
|
|
10.11.2015 22:24 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885635
|
|
jumep
|
|
|
tie gule si riesil?
tie gule si riesil?
|
|
11.11.2015 07:51 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885695
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
jumep napsal(a): tie gule si riesil?
gule su stale povodne ako ked som bol u teba. myslim, ze vtedy mali okolo 40-50% ? viem ze su suce na vymenu
gule su stale povodne ako ked som bol u teba. myslim, ze vtedy mali okolo 40-50% ? viem ze su suce na vymenu
|
|
11.11.2015 07:53 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885696
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
jruze napsal(a): Změř na prahách né na blatníkách.LDSky je tam dost? (měří se ve spodní poloze!!) Vejšku snímá korektor - né koule(i kdyby byly KO tak se to zvedne - nepérovalo by to v normál poloze - předek je těžší a potřebuje větší tlak pro zvednutí-čerpadlo zastavuje při zvolené poloze? a zvedne se rýchle-pomalu?
lds je dost, v spodnej polohe ju vidim na dne sitka, auto sa zdviha do vsetkych poloh bezproblemovo pomerne rychlo, cerpadlo zastavi vzdy. jedine do najvyssej polohy nezdvihne predok, cerpadlo vrci az do chybovej hlasky. vysku na prahoch zmeram vecer.
lds je dost, v spodnej polohe ju vidim na dne sitka, auto sa zdviha do vsetkych poloh bezproblemovo pomerne rychlo, cerpadlo zastavi vzdy. jedine do najvyssej polohy nezdvihne predok, cerpadlo vrci az do chybovej hlasky. vysku na prahoch zmeram vecer.
|
|
11.11.2015 09:41 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885725
|
|
jumep
|
|
|
takze je jednoznacne ten predok zle, otazka je neni jedna strana vyssie ako druha?
takze je jednoznacne ten predok zle, otazka je neni jedna strana vyssie ako druha?
|
|
11.11.2015 12:49 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885772
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
jumep napsal(a): takze je jednoznacne ten predok zle, otazka je neni jedna strana vyssie ako druha?
podla oka vyzera byt predok na oboch stranach rovnako, ocividne oproti zadku je o dost vyssie minimalne o 5cm, v normalnej polohe je auto makke ked s nim zakyvam. ked prejdem po jame alebo hrbe ozve sa dost casto tupe buchnutie (to bude asi tymi gulami?), vo vyssich polohach je auto tvrde, ked s nim prejdem par metrov tak je to ako na koze.
podla oka vyzera byt predok na oboch stranach rovnako, ocividne oproti zadku je o dost vyssie minimalne o 5cm, v normalnej polohe je auto makke ked s nim zakyvam. ked prejdem po jame alebo hrbe ozve sa dost casto tupe buchnutie (to bude asi tymi gulami?), vo vyssich polohach je auto tvrde, ked s nim prejdem par metrov tak je to ako na koze.
|
|
11.11.2015 12:53 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885773
|
|
jumep
|
|
|
tazko takto povedat, nevie sa to dvihnut preto ze zakladna vyska je vysoko, on sa potom snazi dvihat, dojde na doraz a ide do skratu a potom hodi chybu
pozret ci ten predok nie je zahrdzaveli na vyskaci a ci nieco neni ohnute
tazko takto povedat, nevie sa to dvihnut preto ze zakladna vyska je vysoko, on sa potom snazi dvihat, dojde na doraz a ide do skratu a potom hodi chybu
pozret ci ten predok nie je zahrdzaveli na vyskaci a ci nieco neni ohnute
|
|
11.11.2015 14:26 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885787
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Měl jsem něco podobného. Po koupi auta jsem měl předek o 4-5 cm výše, než měl být. Poznal jsem to až když jsem stál hned vedle C5 mého šéfa.
Při pokynu zvednutí na první zvýšenou polohu ještě OK. Při pokusu zvednutí až nahoru se předek už skoro nezvedal a motor BHI furt vrčel, jen mi to neházelo žádnou chybu.
Pak jsem si koupil diagnostiku a nastavil správnou základní jízdní výšku. Je tam na to program, kde se zadá průměr kol a změří se výška příslušných prvků náprav nad terénem. Výsledek jednoduchého výpočtu se zadá do diag, ozve se zavrčení motoru BHI a auto je ve správné výšce. Od té doby přechod do všech poloh OK.
Měl jsem něco podobného. Po koupi auta jsem měl předek o 4-5 cm výše, než měl být. Poznal jsem to až když jsem stál hned vedle C5 mého šéfa.
Při pokynu zvednutí na první zvýšenou polohu ještě OK. Při pokusu zvednutí až nahoru se předek už skoro nezvedal a motor BHI furt vrčel, jen mi to neházelo žádnou chybu.
Pak jsem si koupil diagnostiku a nastavil správnou základní jízdní výšku. Je tam na to program, kde se zadá průměr kol a změří se výška příslušných prvků náprav nad terénem. Výsledek jednoduchého výpočtu se zadá do diag, ozve se zavrčení motoru BHI a auto je ve správné výšce. Od té doby přechod do všech poloh OK.
|
|
11.11.2015 17:27 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885829
|
|
jruze
|
|
|
Má rozhozenou vejšku jak vzadu tak vepředu - zadek má dorazy vejš - nastavovat to diag je píchnutí do vosího hnízda - toto slouží jen na doladění(může se to celé ro...srat) - myslím že takto že diag je jen na některých vejkých obsahů s více než dvěma korektory. se seřizováním přes diag si už por lidí zavařilo(ale alespoň je práce)
Má rozhozenou vejšku jak vzadu tak vepředu - zadek má dorazy vejš - nastavovat to diag je píchnutí do vosího hnízda - toto slouží jen na doladění(může se to celé ro...srat) - myslím že takto že diag je jen na některých vejkých obsahů s více než dvěma korektory.:nevim se seřizováním přes diag si už por lidí zavařilo(ale alespoň je práce:-)))))
|
|
11.11.2015 18:49 -
Re: Polohy Hydractive
|
2885848
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Takze najlepsie by bolo zajst k jumepovi, pozriet to,nastavit a rovno vymenit gule.to ale nebude lacna zalezitost.zakladna cena je asi 112€ za kus neviem aka velka zlava sa da vybavit...a druhovyroba asi nebude ok alebo?
Takze najlepsie by bolo zajst k jumepovi, pozriet to,nastavit a rovno vymenit gule.to ale nebude lacna zalezitost.zakladna cena je asi 112€ za kus neviem aka velka zlava sa da vybavit...a druhovyroba asi nebude ok alebo?
|
|
| |
|
|