| | |
31.01.2009 20:22 -
Představeni Hydractive III
|
386885
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
Odkaz na video, které vám česky přiblíí fungování Hydractive III v C5.
.link.
Odkaz na video, které vám česky přiblíí fungování Hydractive III v C5.
http://cz.youtube.com/watch?v=gv75ZY1afJM&feature=related
|
|
01.02.2009 13:11 -
Re: Představeni Hydractive III
|
386901
|
|
máca
|
|
|
jo to je paráda.Díky.
:palec jo to je paráda.Díky.
|
|
01.02.2009 13:12 -
Re: Představeni Hydractive III
|
386902
|
|
Darja
|
|
|
Ted jsem to videla a packa. Sosla bych to z youtube a dala na klub. Skoda, aby tohle video zmizelo z netu
Ted jsem to videla a packa. Sosla bych to z youtube a dala na klub. Skoda, aby tohle video zmizelo z netu:palec
|
|
01.02.2009 15:00 -
Re: Představeni Hydractive III
|
386904
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
staniz se: .link.
staniz se: http://www.c5club.cz/page/kod-39/sub-386903.html :)
|
|
01.02.2009 19:46 -
Re: Představeni Hydractive III
|
386916
|
|
alud
|
Město: Litomyl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Tak jsem to prohlédnul a děkuji za upozornění - velmi dobré...
Tak jsem to prohlédnul a děkuji za upozornění - velmi dobré...
|
|
06.01.2010 11:26 -
Re: Představeni Hydractive III
|
1430413
|
|
ctirad23
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Díky,díky,díky ...
Díky,díky,díky ... :palec
|
|
06.01.2010 16:28 -
Re: Představeni Hydractive III
|
1430426
|
|
jagrim
|
Město: Nový Hrádek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Super
Super;-):palec
|
|
23.05.2012 16:29 -
perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480437
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Prezentace systému H3+ je vysvětlena sice na dospělelejím bráchovi -C6, ale pincipielně se to dá vztáhnout i na C5III(pokud se mejlim - nevradit mě... )
.link.
Prezentace systému H3+ je vysvětlena sice na dospělelejím bráchovi -C6, ale pincipielně se to dá vztáhnout i na C5III(pokud se mejlim - nevradit mě... :-) )
http://www.youtube.com/watch?v=L2q03XZugwg&feature=related
|
|
23.05.2012 18:05 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480449
|
|
Jakub
|
Město: , Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
"New Citröen C6 offers the best suspension... in the world"
"New Citröen C6 offers the best suspension... in the world" :)
|
|
23.05.2012 19:02 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480459
|
|
jumep
|
|
|
az na to ze X7 nema AMVARove piesty
edit: a tiez iba vyssie verzie maju 4 vyskace, inak su po starom 2
az na to ze X7 nema AMVARove piesty
edit: a tiez iba vyssie verzie maju 4 vyskace, inak su po starom 2
|
|
23.05.2012 20:47 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480494
|
|
.45acp
|
|
|
Na jedničkový C5 mám snad taky H3+ patrně se esti koulema. Tady na videu to vypadalo na 7. Co tam je za rozdíly? Přitom se to pořád nazýva H3+.
Na jedničkový C5 mám snad taky H3+ patrně se esti koulema. Tady na videu to vypadalo na 7. Co tam je za rozdíly? Přitom se to pořád nazýva H3+.
|
|
23.05.2012 20:54 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480495
|
|
jumep
|
|
|
1 a 2 maju rovnaky system
x7 tiez, az na to ze tam pribudla gula kde su vzadu na regulatore 2 a kazda z nich ma v podstate na starost jedno zadne kolo
c6 ma oproti nasmu c5 systemu este AMVAR piestnice ktore ovladaju tuhost pruzenia, u c5 mame len regulator ktory otvara a zatvara stredove gule ...
1 a 2 maju rovnaky system
x7 tiez, az na to ze tam pribudla gula kde su vzadu na regulatore 2 a kazda z nich ma v podstate na starost jedno zadne kolo
c6 ma oproti nasmu c5 systemu este AMVAR piestnice ktore ovladaju tuhost pruzenia, u c5 mame len regulator ktory otvara a zatvara stredove gule ...
|
|
23.05.2012 21:07 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480496
|
|
.45acp
|
|
|
Jen mi je divný, e výrobce pouil pro systém stejné označení. Třeba H4, nebo H3++ by moná bylo pro zákazníky, kteří o tom u něco slyeli větí lákadlo
Jen mi je divný, e výrobce pouil pro systém stejné označení. Třeba H4, nebo H3++ by moná bylo pro zákazníky, kteří o tom u něco slyeli větí lákadlo:-d
|
|
23.05.2012 21:12 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480497
|
|
jumep
|
|
|
v podstate hydroblok a system je stale o tom istom, bhi je rovnaky motor a rovnaka krabicka ... takze to nedavali ako zmenu, dali tam len ten amvar ktory ale zasa neni o hydraulike ...
tiez som skor ako som si to cele prezrel hovoril ze to mohli dat ako h4 alebo nieco lebo je to novsie, ale principialne je to stale h3+ a tu su rezervi citroenu, daju tam nieco naviac ale nespravia s toho marketing ... tak ako ford s natacacich svetiel a podobne .. veci co bereme ako dost normalne ostatny robia marketing ...
v podstate hydroblok a system je stale o tom istom, bhi je rovnaky motor a rovnaka krabicka ... takze to nedavali ako zmenu, dali tam len ten amvar ktory ale zasa neni o hydraulike ...
tiez som skor ako som si to cele prezrel hovoril ze to mohli dat ako h4 alebo nieco lebo je to novsie, ale principialne je to stale h3+ a tu su rezervi citroenu, daju tam nieco naviac ale nespravia s toho marketing ... tak ako ford s natacacich svetiel a podobne .. veci co bereme ako dost normalne ostatny robia marketing ...
|
|
23.05.2012 21:36 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480503
|
|
.45acp
|
|
|
No právě, kadý větinou z minimální úpravy hned udělá technický zázrak se zaručenou úsporou čehokoliv, v tomto případě bych to prezentoval jako něco co vyehlí úplně vechny nerovnosti. I kdy to je vlastně pravda a ve skutečnosti zas tak nepřeháním.
No právě, kadý větinou z minimální úpravy hned udělá technický zázrak se zaručenou úsporou čehokoliv, v tomto případě bych to prezentoval jako něco co vyehlí úplně vechny nerovnosti. I kdy to je vlastně pravda a ve skutečnosti zas tak nepřeháním.
|
|
23.05.2012 21:37 -
Re: perfektní video pro pochopení fce H3+
|
2480504
|
|
jumep
|
|
|
no jo, si nastuduj k tomu autu ine veci ktore ako uzasne novinky ponukali 5-6 rokov po citroene ... (o natacacich svetlach pomlcim .... )
no jo, si nastuduj k tomu autu ine veci ktore ako uzasne novinky ponukali 5-6 rokov po citroene ... (o natacacich svetlach pomlcim .... :) )
|
|
24.05.2012 07:17 -
Re: Představeni Hydractive III
|
2480528
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No mně to leí v hlavě celé 3 roky, co to auto mám. Myslím neschopnost marketingu. Já sám jsem auto vybral z jiných důvodů a e to má nějaké super pérování jsem se dozvěděl a ve stádiu finálního výběru tuím dokonce na tomto webu. Kadý výrobce otravuje půl roku se stejnou reklamou na naprostou blbost, ale citroni nevychvalují nejlepí systém odpruení! Přitom velmi levný systém. Přiznejme - jsou podobně luxusní, ale třeba jeden měch u Audi stojí 55000, jedna koule kolem 1000.
Stále nejlepí video je na youtube ji dávno - asi 5 minut film česky
No mně to leí v hlavě celé 3 roky, co to auto mám. Myslím neschopnost marketingu. Já sám jsem auto vybral z jiných důvodů a e to má nějaké super pérování jsem se dozvěděl a ve stádiu finálního výběru tuím dokonce na tomto webu. Kadý výrobce otravuje půl roku se stejnou reklamou na naprostou blbost, ale citroni nevychvalují nejlepí systém odpruení! Přitom velmi levný systém. Přiznejme - jsou podobně luxusní, ale třeba jeden měch u Audi stojí 55000, jedna koule kolem 1000.
Stále nejlepí video je na youtube ji dávno - asi 5 minut film česky
|
|
24.05.2012 09:56 -
Re: Představeni Hydractive III
|
2480538
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
koda tý patý reklamy.. V reklamách na fábie pořád jetě zdůrazňujou takovej základ, jako sou elektrický okna...
koda tý patý reklamy.. V reklamách na fábie pořád jetě zdůrazňujou takovej základ, jako sou elektrický okna... ;-)
|
|
| |
|
|