 | |  |
01.07.2019 19:44 -
Re: nádobka LDS
|
3228207
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja som ten bezny uzivatel.
pri tej zlej hladine = auto spodna poloha-kvapalina po odmerku som vytiahol striekackou 0.5l . a a nestalo sa vobec nic, auto funguje a subjektivne je makksie
no a vozim v kufri neotvoreny +1liter LDS keby nahodou .
rimmer = to je prave ta legenda medzi servisakmi citroenu...
a preco 0.5litra? lebo tolko tam ten truba v servise odhadom dolial, videl som to
ja som ten bezny uzivatel.
pri tej zlej hladine = auto spodna poloha-kvapalina po odmerku som vytiahol striekackou 0.5l . a a nestalo sa vobec nic, auto funguje a subjektivne je makksie
no a vozim v kufri neotvoreny +1liter LDS keby nahodou .
rimmer = to je prave ta legenda medzi servisakmi citroenu...
a preco 0.5litra? lebo tolko tam ten truba v servise odhadom dolial, videl som to
|
|
01.07.2019 22:50 -
Re: nádobka LDS
|
3228227
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
robo napsal(a): ja som ten bezny uzivatel.
pri tej zlej hladine = auto spodna poloha-kvapalina po odmerku som vytiahol striekackou 0.5l . a a nestalo sa vobec nic, auto funguje a subjektivne je makksie
no a vozim v kufri neotvoreny +1liter LDS keby nahodou .
rimmer = to je prave ta legenda medzi servisakmi citroenu...
a preco 0.5litra? lebo tolko tam ten truba v servise odhadom dolial, videl som to
Soudruzi, ádná legenda ... Běná praxe, dělám zásah na hydraulice, potřebuji odtlakovat systém, proto e ve spodní poloze jsou koule, trubky i pístnice stále pod plným tlakem...!!! Tak e odtlakuju buď diagnostikou nebo " na palky" a z nádobky valí gejzírky ... pokud nejsem nachystaný s odsávačkou Několik stíností, e je tvrdý podvozek .... pokud byly koule OK, vdy pomohlo odsát přebytečnou LDS 
robo, ty si ve spodní poloze vytáhl 0,5 litru, ale dalího minimálně 0,75 a 1 litr bylo natlačeno v koulích a pístnicích a to by u nádobka nepobrala při odtlakování systému
Taky u tu bylo pár brečících s prasklou nádobkou, proč asi?
Soudruzi, ádná legenda ... Běná praxe, dělám zásah na hydraulice, potřebuji odtlakovat systém, proto e ve spodní poloze jsou koule, trubky i pístnice stále pod plným tlakem...!!! Tak e odtlakuju buď diagnostikou nebo " na palky" a z nádobky valí gejzírky ... ;-) pokud nejsem nachystaný s odsávačkou :-p Několik stíností, e je tvrdý podvozek .... pokud byly koule OK, vdy pomohlo odsát přebytečnou LDS ;-)
robo, ty si ve spodní poloze vytáhl 0,5 litru, ale dalího minimálně 0,75 a 1 litr bylo natlačeno v koulích a pístnicích a to by u nádobka nepobrala při odtlakování systému
Taky u tu bylo pár brečících s prasklou nádobkou, proč asi? :-P
|
|
02.07.2019 19:50 -
Re: nádobka LDS
|
3228400
|
|
jruze
|
|

|
Já kdy dělám ramena (kdy odtlakovávám) tak mám u preventivně odsávaku v nádobce = je to rychlé a nenasviním si v dílně - kadá druhá hlavně se sportem přeteče( jsou případy kdy je v provozní poloze víc ne nad dno koíčku) - lidi jsou hohatí = L LDS 250,- + zateklé BHI (motory , pojistky atd..)
A je zajímavé e i plná plastová nádobka na LDS dovede e auto-hydraulika která pracuje s daleko vyími tlaky toto dovede (ne bouchne pokud je tam opravdu o hodně víc LDS)
Já kdy dělám ramena (kdy odtlakovávám) tak mám u preventivně odsávaku v nádobce = je to rychlé a nenasviním si v dílně - kadá druhá hlavně se sportem přeteče( jsou případy kdy je v provozní poloze víc ne nad dno koíčku) - lidi jsou hohatí = L LDS 250,- + zateklé BHI (motory , pojistky atd..)
A je zajímavé e i plná plastová nádobka na LDS dovede e auto-hydraulika která pracuje s daleko vyími tlaky toto dovede (ne bouchne pokud je tam opravdu o hodně víc LDS)
|
|
02.07.2019 20:17 -
Re: nádobka LDS
|
3228412
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
a je stim spojený ,kdy jsem zkouel hydro nahoru dolu e u kadýho kola byl flek? ,vimnul jsem si toho z fotek .protoe jsem popojíděl ve zvedlé poloze a zaparkoval jinak a pak vyfotil.
a je stim spojený ,kdy jsem zkouel hydro nahoru dolu e u kadýho kola byl flek? ,vimnul jsem si toho z fotek .protoe jsem popojíděl ve zvedlé poloze a zaparkoval jinak a pak vyfotil.
|
|
25.03.2025 13:14 -
Re: nádobka LDS
|
3390971
|
|
Jafri
|
Město: Malá Bytča , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím páni,
snail som sa prečíta čo najviac diskusii,(bohuiaž ete nie vetky) no nenaiel som ako sa mení LDS pri H3+. Sú tu čiastkové informácie, z ktorých sa dá posklada nejaká, no nie ucelená informácia. Preto by som sa chcel spýta nasledovné, ak by niekto bol ochotný poradi. Mám C5 X7 s variantou s reimom port.
Problém s piestnicou sa mi nevyhol a musím vymeni pravú prednú piestnicu. No vytiekla mi nejaká čas náplne, zdvíhnutie do maximálnej polohy nebolo moné. Môem dolia do nádrky, no podža spomínaných informácii vo fóre by som prelial poadovaný objem, ak by som iba na najniej polohe auta vyrovnal hladinu mierne nad sitko v nalievacom otvore. Je moné bez diagnostiky dolia správne mnostvo kvapaliny? Keďe tu nebola ete LDS menená, auto je z 2011, bolo by namieste vymeni kompletnú náplň. Predpokladám, e je tu potrebné odvzdunenie aj vzadu.? Je naozaj potrebné sklada aj nárazník alebo by stačil vnútorný podbeh?
Ohžadne výmeny piestnice, bude stači odtlakovanie spôsobom podloenia prednej časti na úroveň vyiu ako je minimálna výka? Vopred vďaka.
Zdravím páni,
snail som sa prečíta čo najviac diskusii,(bohuiaž ete nie vetky) no nenaiel som ako sa mení LDS pri H3+. Sú tu čiastkové informácie, z ktorých sa dá posklada nejaká, no nie ucelená informácia. Preto by som sa chcel spýta nasledovné, ak by niekto bol ochotný poradi. Mám C5 X7 s variantou s reimom port.
Problém s piestnicou sa mi nevyhol a musím vymeni pravú prednú piestnicu. No vytiekla mi nejaká čas náplne, zdvíhnutie do maximálnej polohy nebolo moné. Môem dolia do nádrky, no podža spomínaných informácii vo fóre by som prelial poadovaný objem, ak by som iba na najniej polohe auta vyrovnal hladinu mierne nad sitko v nalievacom otvore. Je moné bez diagnostiky dolia správne mnostvo kvapaliny? Keďe tu nebola ete LDS menená, auto je z 2011, bolo by namieste vymeni kompletnú náplň. Predpokladám, e je tu potrebné odvzdunenie aj vzadu.? Je naozaj potrebné sklada aj nárazník alebo by stačil vnútorný podbeh?
Ohžadne výmeny piestnice, bude stači odtlakovanie spôsobom podloenia prednej časti na úroveň vyiu ako je minimálna výka? Vopred vďaka.
|
|
| |
|
|