| | |
17.04.2018 15:31 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3150378
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Dá se koupit ta objímka na torzku, ale ta stojí přes 3tisíce Měnil sem na korektoru asi 2x kdy byl korektor OK bez vůlí a pracoval, ale je ta kulka v tom plastu zatavená. Povedlo se mi ihned po odřezání flexou těsně u plastu ten zbytek vytáhnout jak plast změknul teplem, do vzniklé díry sem namotoval novou kulku se závitem, zezadu tenká poloviční matice,... mám nadělané nerezové kloubky na Xantie...tady je to stejný průměr. Na to "tykadlo" by se dala navařit nová na konec, ne kupovat za 3 litry Mám i navařovací ocelové.
Ale patent na to nemám, můe to dělat kadej, já dělám jen ty staré popelnice, ale s úsměvem
Dá se koupit ta objímka na torzku, ale ta stojí přes 3tisíce :-)) Měnil sem na korektoru asi 2x kdy byl korektor OK bez vůlí a pracoval, ale je ta kulka v tom plastu zatavená. Povedlo se mi ihned po odřezání flexou těsně u plastu ten zbytek vytáhnout jak plast změknul teplem, do vzniklé díry sem namotoval novou kulku se závitem, zezadu tenká poloviční matice,... mám nadělané nerezové kloubky na Xantie...tady je to stejný průměr. Na to "tykadlo" by se dala navařit nová na konec, ne kupovat za 3 litry ;-) Mám i navařovací ocelové.
Ale patent na to nemám, můe to dělat kadej, já dělám jen ty staré popelnice, ale s úsměvem :-d
|
|
17.04.2018 18:10 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3150441
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
To je teda ranec. Tak me napadlo jestli by nesly pouzit ty kloubky jak byvaly na ovladani skrtici klapky na S120. Ale ty asi byly vetsiho prumeru.
To je teda ranec. Tak me napadlo jestli by nesly pouzit ty kloubky jak byvaly na ovladani skrtici klapky na S120. Ale ty asi byly vetsiho prumeru.
|
|
17.04.2018 18:29 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3150466
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Dá se koupit ta objímka na torzku, ale ta stojí přes 3tisíce Měnil sem na korektoru asi 2x kdy byl korektor OK bez vůlí a pracoval, ale je ta kulka v tom plastu zatavená. Povedlo se mi ihned po odřezání flexou těsně u plastu ten zbytek vytáhnout jak plast změknul teplem, do vzniklé díry sem namotoval novou kulku se závitem, zezadu tenká poloviční matice,... mám nadělané nerezové kloubky na Xantie...tady je to stejný průměr. Na to "tykadlo" by se dala navařit nová na konec, ne kupovat za 3 litry Mám i navařovací ocelové.
Ale patent na to nemám, můe to dělat kadej, já dělám jen ty staré popelnice, ale s úsměvem 8monika.kolarikova@gmail.com.
Na ty staré popelnice (xantii) tu mám novou oblímku i s plastovou tyčkou.(objímek tu mám dost,tyček také a korektorů pár také) - samozřejmě netknuté - orezlé neschovávám. Novej korektor stojí +- 1100,- (to se vyplatí renovovat a doufat e vydrí dlouho.(ano dávám také starí se zárukou a kdyby náhodou tak měním)= samozřejmě za plnou cenu .( ne zdarma)
Na ty staré popelnice (xantii) tu mám novou oblímku i s plastovou tyčkou.(objímek tu mám dost,tyček také a korektorů pár také) - samozřejmě netknuté - orezlé neschovávám. Novej korektor stojí +- 1100,- (to se vyplatí renovovat a doufat e vydrí dlouho.(ano dávám také starí se zárukou a kdyby náhodou tak měním)= samozřejmě za plnou cenu .( ne zdarma)
|
|
17.04.2018 19:44 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3150542
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Snímač - korektor na C5 trpí na dvě věci. Dostane se tam vlhkost a začne blbnout, nebo se vyběhá oska a celé to vakle, pak to nepřesně hlásí. Pokud tyto dvě věci nenastanou, tak vydrí věky, pokud mu ale nezrezne kulovej kloubek. Spadla mě brada na té ceně za objímku s tykadlem na X7 Pro spořivé sem udělal pár fotek, ...
Horkovzdukou ohřát a vytáhnout starej kloubek, na novej dát obyč matku aby vymezila díru v plastu, zalepit závitovým lepidlem ... Kulky jsou nerez, ty navařovací ocel a lutý pozink ...
patent na to nemám - volně k pouití bez postihu
Snímač - korektor na C5 trpí na dvě věci. Dostane se tam vlhkost a začne blbnout, nebo se vyběhá oska a celé to vakle, pak to nepřesně hlásí. Pokud tyto dvě věci nenastanou, tak vydrí věky, pokud mu ale nezrezne kulovej kloubek. Spadla mě brada na té ceně za objímku s tykadlem na X7 :-( Pro spořivé sem udělal pár fotek, ...
Horkovzdukou ohřát a vytáhnout starej kloubek, na novej dát obyč matku aby vymezila díru v plastu, zalepit závitovým lepidlem ... Kulky jsou nerez, ty navařovací ocel a lutý pozink ...
patent na to nemám - volně k pouití bez postihu :-D
Přílohy: kor_01.jpg ( 3312032b ) - kor_02.jpg ( 2874295b ) - kor_03.jpg ( 3929098b ) - kul_zavit.jpg ( 2239375b ) - kul_navar.jpg ( 2227555b ) - |
|
17.04.2018 20:36 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3150566
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Milane a jaka je %tualni sance u stareho korektoru kteremu rozhejbes kloubek, ze nenastane problem se zatekanim nebo vybehanou oskou o kterem pises oproti novemu?
Milane a jaka je %tualni sance u stareho korektoru kteremu rozhejbes kloubek, ze nenastane problem se zatekanim nebo vybehanou oskou o kterem pises oproti novemu?
|
|
17.04.2018 20:39 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3150571
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
vyběhanou osku pozná rukou, ale to musí vlézt pod auto ... no a voda můe zatýct i do nového, těsní to guma na konektoru a ten zustane starý.
vyběhanou osku pozná rukou, ale to musí vlézt pod auto ... no a voda můe zatýct i do nového, těsní to guma na konektoru a ten zustane starý.
|
|
17.04.2018 21:51 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3150675
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
jruze napsal(a): Netesni to guma - je tam odvětrání - malej otvor( já vím ty to dělá i s materiálem ze 150,-)
Otvor je pod konektorem v korektoru jak jsou piny ale to celé je zatěsněné obvodovou gumou na konektoru co zastrčí do korektoru. a nedělám to za 150,- ale za 1,50 - má chybu v čárce A právě kdy zarezne kloubek, vetinou to vubec nechodí, tak se to ani nevyběhá. Sem rád, e sleduje moje ceny a postupy třeba se jetě na starý kolena něco naučí novýho.
Otvor je pod konektorem v korektoru jak jsou piny ale to celé je zatěsněné obvodovou gumou na konektoru co zastrčí do korektoru. a nedělám to za 150,- ale za 1,50 - má chybu v čárce ;-) A právě kdy zarezne kloubek, vetinou to vubec nechodí, tak se to ani nevyběhá. Sem rád, e sleduje moje ceny a postupy :-D třeba se jetě na starý kolena něco naučí novýho.
|
|
14.04.2024 19:06 -
Re: Nezobrazuje nejvyí polohu.
|
3378205
|
|
maba57
|
Město: Preov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Umiestnil som svoj príspevok sem, hovorí sa v ňom o tom čo sme chceli riei /výmena guličiek, nové tiahlo/.
Zadný korektor je zhora skrutkou M6 prichytený na takom tvarovanom plechu a ten je dvoma maticami prichytený cez skrutky, ktoré idu niekde z krytu rezervy. Je to také hrdzavé, e sme sa báli ich povoli, aby sa sme tie skrutky nezlomili. Čo ak by sa tie skrutky zlomili, dajú sa vymeni? V kufri, mieste pre rezervu je taký.... zablendovaný otvor. Slúi na niečo také?
Myslím, e je lepie necha ten plech a da korektor dole povolením tej skrutky M6, aj ked aj tam je hrdza a trochu tesno.
Skúsenosti?
Umiestnil som svoj príspevok sem, hovorí sa v ňom o tom čo sme chceli riei /výmena guličiek, nové tiahlo/.
Zadný korektor je zhora skrutkou M6 prichytený na takom tvarovanom plechu a ten je dvoma maticami prichytený cez skrutky, ktoré idu niekde z krytu rezervy. Je to také hrdzavé, e sme sa báli ich povoli, aby sa sme tie skrutky nezlomili. Čo ak by sa tie skrutky zlomili, dajú sa vymeni? V kufri, mieste pre rezervu je taký.... zablendovaný otvor. Slúi na niečo také?
Myslím, e je lepie necha ten plech a da korektor dole povolením tej skrutky M6, aj ked aj tam je hrdza a trochu tesno.
Skúsenosti?
|
|
| |
|
|