Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Klesání přední části vozu / C5 III
|< < 1 2 3 > >|
07.04.2017 21:06 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3057486
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
myslim si ze tiez ti prepusta regulator, auto ma byt v pozicii ktoru nastavis, pripadne ktoru si pri jazde prestavi podla stavu vozovky, po prejdeni rozbitej cesty a stati na krizovatke moze byt ze sa spusti nizsie lebo prejde cas za ktory vyhodnoti ze je uz mimo zlej vozovky, ale ked ho odstavis musi ostat v rovnakej vyske, hlavne ak ho das do hornej polohy (zmena teplot v guliach moze mat vplyv na vysku - par cm ked v noci napr vychladne)

v podstate ten isty problem ako tu .link.

07.04.2017 22:54 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3057511
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mᚠpravdu ale X7 se po zamknutí sníží o kousek - do parkovací polohy.Jinak po dojezdu ke křižovatce se po zastavení může přizvednout když brzdíš intenzivně potom sleze dolejc a hned nato se dorovnává jak píše Jumep = když budeš pozvolna dojíždět tak po zastavení kousek klesne.

07.04.2017 22:56 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3057512
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vo vyssej polohe sa po vypnuti kluca neznizi
on hovori ze mu to sadne aj z hornej polohy, tam je pomerne jasny regulator

07.04.2017 23:20 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3057514
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
vo vyssej polohe sa po vypnuti kluca neznizi
on hovori ze mu to sadne aj z hornej polohy, tam je pomerne jasny regulator


Souhlasím - ještě že by pouštěl ventil v BHI? také už jsem se s tím setkal ale na II

22.10.2017 14:01 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 3103325
Myšák
Město: Tišnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 174

99 Poslat soukromou zprávu
Řešil už někdo tento problém na X7? Na té mojí předek při nastartovaném motoru i při vypnutém poskakuje...kola v rovině...stoupnu na brzdu a nedělá to (logicky).
A ještě další perlička, ovládacím tlačítkem nejde spustit předek do úplně spodní polohy...zadní kola zmiznou v blatnících, ale přední ne. Diagnostikou (Texa, Lexii nemáme) šlo auto nastavit do všech poloh normálně...i každá náprava zvl᚝.
Že by taky výškáč?

22.10.2017 14:12 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 3103337
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano vyskac a tiez je otazka ci niekto nemenil silenty na ramenach, ono je to tam tak uplne sialene spravene

22.10.2017 16:07 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3103376
Myšák
Město: Tišnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 174

99 Poslat soukromou zprávu
Děkuji. O těch silentech vím svoje...minulý týden jsem je měnil na autě švagrové...docela chuovka. Ona má ale klasickej pružinovej podvozek, takže žádný problém s nastavováním výškáče. Na té mojí to nevypadá, že by to někdo dělal. Tipuji to na oxidaci v korektoru.

22.10.2017 16:08 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3103377
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ono totiz korektor je uchyteny na silente laveho ramena a v podstate na jeho vymenu, resp. akukolvek robotu sa ma popustit naprava

01.12.2017 17:37 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114594
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Abych to upřesnil.
Měl jsem to přímo v Citroenu - říkali, že to bude pravděpodobně špatný regulátor tuhosti vepředu. Zároveň byla v diagnostice chyba zadního výškového korektoru. Pak tvrdili, že přední regulátor zkoušeli, a prý je OK, že by jinak tekl po odpojení. Tak jsem jim věřil. Sám jsem zjistil, že zadní výškáč je OK (lhali mi asi v dalších 3 záležitostech). Ale pořád padá předek. V klidu poklesne, pak dopumpuje a pořád dokola. Neví někdo co s tím?

Přílohy:
hydractive.jpeg ( 98318b ) -

01.12.2017 20:26 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114649
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
když padá, kapalina někde odtíká ... ventil hydractivu nebo ventilky v BHI. Hydractiv zjistíš snadno, odpojit vratnou hadičku a vidíš ... BHI by bylo slyšet jak cvakne aby upustilo, pokud by protíkalo slyšet by nebylo. Dignostika je jednoduchá, stačí ti oči a uši, nic dalšího nepotřebuješ ... a ten pupen na krku Jak si poznal že zadní výškáč je OK ?

01.12.2017 21:20 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114653
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
U x7 jsem se setkal s tím že si sama měnila vejšku jak chtěla a byl KO korektor po výměně OK. - chybu to nehlásilo. (nepochopil jsem to )

02.12.2017 05:19 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114687
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
PATaMAT > jednoducho - zadní výškáč vrací vcelku správné údaje. Akorát jsem smazal chyby, které se už znovu neobjevily.
Jediné, co se vrací je U2005 - Probuzení (anomálie příjmu rychlosti vozidla). Ale co jsem četl na french car foru a MHH auto, tak je to u X7 klasika a všichni to ignotují. Samo bych to tam nechtěl, ale co se dá dělat?

jruze > a který korektor to byl?

Ono jde i o to, že předek padne po zhasnutí a zamknutí. a třeba při nejvyšší poloze to vypadá fakt komicky.

02.12.2017 06:22 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114688
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Byl to přední - postupně se auto snížovalo(né o moc ale svítilo níž) upravit vejšku nešlo , následně se to ještě zhoršilo a korektor mněl zafixovanou nějakou hodnotu a při pokusu mechanicky nereagoval na změnu - po výměně vše OK (jen jsem nepochopil z čeho bral údaj pro polohu ve které auto bylo )

02.12.2017 07:42 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114709
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Soudím, že dle tohoto je zadní korektor OK
(Normální poloha -> nejvyšší -> normální

Přílohy:
Screenshot_20171202_065654.jpeg ( 95166b ) -

02.12.2017 09:35 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114770
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Někde u nádobky ti vyúsuje vratka od předního ventilu do gumové hadičky a jde do nádobky, tak ju odpoj a když tam něco poteče jak to bude padat, je to ono .. pokud tam nic nepoteče je to jinde. U x7 nevím která přesně to je, u takové potvory sem to zatím nikdy nezkoušel, ale někde to tam je

02.12.2017 09:37 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3114771
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
konqui napsal(a):
Soudím, že dle tohoto je zadní korektor OK
(Normální poloha -> nejvyšší -> normální


Nevím proč sem cpete graf ale je to jedno a jak tu několikrát uvedl Jumep promazal a rozhýbal bych kloubek u zadního korektoru.

03.12.2017 17:20 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3115188
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No, možná že kdyby ses podíval na ten graf, tak bys viděl, že hodnoty zadního výškáče kopírují požadovanou výšku a dokonce i reálnou. Promazaný je, měl jsem to celé rozebrané, rozhýbané a namazané. Zítra zkusím odpojit tu vratku k nádobce jak psal PATaMAT.

03.12.2017 17:36 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3115197
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Nevím proč sem cpete graf ale je to jedno a jak tu několikrát uvedl Jumep promazal a rozhýbal bych kloubek u zadního korektoru.

oponoval bych...nikdy to nerozhybes a nepromazes tak aby to chodilo jak ma...kolik ten korektor stoji proboha ?
je to dil ktery podleha opotrebeni jako kazda jina vec ,castecne dar za aktivni podvozek...
nechapu tohle setreni

03.12.2017 18:51 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3115213
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No, ale jedná část je korektor, a druhá to přepákování. Korektor stojí cca 1300. To přepákování (zkurevný plast + objímka na nápravnici) nacěněno v Citroenu asi na 5000. Nicméně tady problém nemám. A přesně kvůli tomu jsem sem dal ten graf - prostě naměřené hodnoty kopírují realitu.

03.12.2017 19:11 - Re: Klesání přední části vozu / C5 III 3115219
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no to by mohlo byt,jen kdyz pripojis osciloskop zjistis ze je to uplne jinak
ono live data v diagboxu maji sve limity

PS jake mas VIN ?

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator