| | |
07.04.2017 21:06 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3057486
|
|
jumep
|
|
|
myslim si ze tiez ti prepusta regulator, auto ma byt v pozicii ktoru nastavis, pripadne ktoru si pri jazde prestavi podla stavu vozovky, po prejdeni rozbitej cesty a stati na krizovatke moze byt ze sa spusti nizsie lebo prejde cas za ktory vyhodnoti ze je uz mimo zlej vozovky, ale ked ho odstavis musi ostat v rovnakej vyske, hlavne ak ho das do hornej polohy (zmena teplot v guliach moze mat vplyv na vysku - par cm ked v noci napr vychladne)
v podstate ten isty problem ako tu .link.
myslim si ze tiez ti prepusta regulator, auto ma byt v pozicii ktoru nastavis, pripadne ktoru si pri jazde prestavi podla stavu vozovky, po prejdeni rozbitej cesty a stati na krizovatke moze byt ze sa spusti nizsie lebo prejde cas za ktory vyhodnoti ze je uz mimo zlej vozovky, ale ked ho odstavis musi ostat v rovnakej vyske, hlavne ak ho das do hornej polohy (zmena teplot v guliach moze mat vplyv na vysku - par cm ked v noci napr vychladne)
v podstate ten isty problem ako tu http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/2497874-klesani-zadni-casti-vozu-c5-iii/3
|
|
07.04.2017 22:54 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3057511
|
|
jruze
|
|
|
Má pravdu ale X7 se po zamknutí sníí o kousek - do parkovací polohy.Jinak po dojezdu ke křiovatce se po zastavení můe přizvednout kdy brzdí intenzivně potom sleze dolejc a hned nato se dorovnává jak píe Jumep = kdy bude pozvolna dojídět tak po zastavení kousek klesne.
Má pravdu ale X7 se po zamknutí sníí o kousek - do parkovací polohy.Jinak po dojezdu ke křiovatce se po zastavení můe přizvednout kdy brzdí intenzivně potom sleze dolejc a hned nato se dorovnává jak píe Jumep = kdy bude pozvolna dojídět tak po zastavení kousek klesne.
|
|
07.04.2017 22:56 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3057512
|
|
jumep
|
|
|
vo vyssej polohe sa po vypnuti kluca neznizi
on hovori ze mu to sadne aj z hornej polohy, tam je pomerne jasny regulator
vo vyssej polohe sa po vypnuti kluca neznizi
on hovori ze mu to sadne aj z hornej polohy, tam je pomerne jasny regulator
|
|
22.10.2017 14:01 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3103325
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Řeil u někdo tento problém na X7? Na té mojí předek při nastartovaném motoru i při vypnutém poskakuje...kola v rovině...stoupnu na brzdu a nedělá to (logicky).
A jetě dalí perlička, ovládacím tlačítkem nejde spustit předek do úplně spodní polohy...zadní kola zmiznou v blatnících, ale přední ne. Diagnostikou (Texa, Lexii nemáme) lo auto nastavit do vech poloh normálně...i kadá náprava zvlá.
e by taky výkáč?
Řeil u někdo tento problém na X7? Na té mojí předek při nastartovaném motoru i při vypnutém poskakuje...kola v rovině...stoupnu na brzdu a nedělá to (logicky).
A jetě dalí perlička, ovládacím tlačítkem nejde spustit předek do úplně spodní polohy...zadní kola zmiznou v blatnících, ale přední ne. Diagnostikou (Texa, Lexii nemáme) lo auto nastavit do vech poloh normálně...i kadá náprava zvlá.
e by taky výkáč?
|
|
22.10.2017 14:12 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3103337
|
|
jumep
|
|
|
ano vyskac a tiez je otazka ci niekto nemenil silenty na ramenach, ono je to tam tak uplne sialene spravene
ano vyskac a tiez je otazka ci niekto nemenil silenty na ramenach, ono je to tam tak uplne sialene spravene
|
|
22.10.2017 16:07 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3103376
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Děkuji. O těch silentech vím svoje...minulý týden jsem je měnil na autě vagrové...docela chuovka. Ona má ale klasickej pruinovej podvozek, take ádný problém s nastavováním výkáče. Na té mojí to nevypadá, e by to někdo dělal. Tipuji to na oxidaci v korektoru.
Děkuji. O těch silentech vím svoje...minulý týden jsem je měnil na autě vagrové...docela chuovka. Ona má ale klasickej pruinovej podvozek, take ádný problém s nastavováním výkáče. Na té mojí to nevypadá, e by to někdo dělal. Tipuji to na oxidaci v korektoru.
|
|
22.10.2017 16:08 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3103377
|
|
jumep
|
|
|
ono totiz korektor je uchyteny na silente laveho ramena a v podstate na jeho vymenu, resp. akukolvek robotu sa ma popustit naprava
ono totiz korektor je uchyteny na silente laveho ramena a v podstate na jeho vymenu, resp. akukolvek robotu sa ma popustit naprava
|
|
01.12.2017 17:37 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3114594
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Abych to upřesnil.
Měl jsem to přímo v Citroenu - říkali, e to bude pravděpodobně patný regulátor tuhosti vepředu. Zároveň byla v diagnostice chyba zadního výkového korektoru. Pak tvrdili, e přední regulátor zkoueli, a prý je OK, e by jinak tekl po odpojení. Tak jsem jim věřil. Sám jsem zjistil, e zadní výkáč je OK (lhali mi asi v dalích 3 záleitostech). Ale pořád padá předek. V klidu poklesne, pak dopumpuje a pořád dokola. Neví někdo co s tím?
Abych to upřesnil.
Měl jsem to přímo v Citroenu - říkali, e to bude pravděpodobně patný regulátor tuhosti vepředu. Zároveň byla v diagnostice chyba zadního výkového korektoru. Pak tvrdili, e přední regulátor zkoueli, a prý je OK, e by jinak tekl po odpojení. Tak jsem jim věřil. Sám jsem zjistil, e zadní výkáč je OK (lhali mi asi v dalích 3 záleitostech). Ale pořád padá předek. V klidu poklesne, pak dopumpuje a pořád dokola. Neví někdo co s tím?
Přílohy: hydractive.jpeg ( 98318b ) - |
|
01.12.2017 20:26 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3114649
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
kdy padá, kapalina někde odtíká ... ventil hydractivu nebo ventilky v BHI. Hydractiv zjistí snadno, odpojit vratnou hadičku a vidí ... BHI by bylo slyet jak cvakne aby upustilo, pokud by protíkalo slyet by nebylo. Dignostika je jednoduchá, stačí ti oči a ui, nic dalího nepotřebuje ... a ten pupen na krku Jak si poznal e zadní výkáč je OK ?
kdy padá, kapalina někde odtíká ... ventil hydractivu nebo ventilky v BHI. Hydractiv zjistí snadno, odpojit vratnou hadičku a vidí ... BHI by bylo slyet jak cvakne aby upustilo, pokud by protíkalo slyet by nebylo. Dignostika je jednoduchá, stačí ti oči a ui, nic dalího nepotřebuje ... a ten pupen na krku ;-) Jak si poznal e zadní výkáč je OK ?
|
|
01.12.2017 21:20 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3114653
|
|
jruze
|
|
|
U x7 jsem se setkal s tím e si sama měnila vejku jak chtěla a byl KO korektor po výměně OK. - chybu to nehlásilo. (nepochopil jsem to )
U x7 jsem se setkal s tím e si sama měnila vejku jak chtěla a byl KO korektor po výměně OK. - chybu to nehlásilo. (nepochopil jsem to ):nevim
|
|
02.12.2017 05:19 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3114687
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
PATaMAT > jednoducho - zadní výkáč vrací vcelku správné údaje. Akorát jsem smazal chyby, které se u znovu neobjevily.
Jediné, co se vrací je U2005 - Probuzení (anomálie příjmu rychlosti vozidla). Ale co jsem četl na french car foru a MHH auto, tak je to u X7 klasika a vichni to ignotují. Samo bych to tam nechtěl, ale co se dá dělat?
jruze > a který korektor to byl?
Ono jde i o to, e předek padne po zhasnutí a zamknutí. a třeba při nejvyí poloze to vypadá fakt komicky.
PATaMAT > jednoducho - zadní výkáč vrací vcelku správné údaje. Akorát jsem smazal chyby, které se u znovu neobjevily.
Jediné, co se vrací je U2005 - Probuzení (anomálie příjmu rychlosti vozidla). Ale co jsem četl na french car foru a MHH auto, tak je to u X7 klasika a vichni to ignotují. Samo bych to tam nechtěl, ale co se dá dělat?
jruze > a který korektor to byl?
Ono jde i o to, e předek padne po zhasnutí a zamknutí. a třeba při nejvyí poloze to vypadá fakt komicky.
|
|
02.12.2017 06:22 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3114688
|
|
jruze
|
|
|
Byl to přední - postupně se auto sníovalo(né o moc ale svítilo ní) upravit vejku nelo , následně se to jetě zhorilo a korektor mněl zafixovanou nějakou hodnotu a při pokusu mechanicky nereagoval na změnu - po výměně ve OK (jen jsem nepochopil z čeho bral údaj pro polohu ve které auto bylo )
Byl to přední - postupně se auto sníovalo(né o moc ale svítilo ní) upravit vejku nelo , následně se to jetě zhorilo a korektor mněl zafixovanou nějakou hodnotu a při pokusu mechanicky nereagoval na změnu - po výměně ve OK (jen jsem nepochopil z čeho bral údaj pro polohu ve které auto bylo )
|
|
02.12.2017 07:42 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3114709
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Soudím, e dle tohoto je zadní korektor OK
(Normální poloha -> nejvyí -> normální
Soudím, e dle tohoto je zadní korektor OK
(Normální poloha -> nejvyí -> normální
Přílohy: Screenshot_20171202_065654.jpeg ( 95166b ) - |
|
02.12.2017 09:35 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3114770
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Někde u nádobky ti vyúsuje vratka od předního ventilu do gumové hadičky a jde do nádobky, tak ju odpoj a kdy tam něco poteče jak to bude padat, je to ono .. pokud tam nic nepoteče je to jinde. U x7 nevím která přesně to je, u takové potvory sem to zatím nikdy nezkouel, ale někde to tam je
Někde u nádobky ti vyúsuje vratka od předního ventilu do gumové hadičky a jde do nádobky, tak ju odpoj a kdy tam něco poteče jak to bude padat, je to ono .. pokud tam nic nepoteče je to jinde. U x7 nevím která přesně to je, u takové potvory sem to zatím nikdy nezkouel, ale někde to tam je ;-)
|
|
03.12.2017 17:20 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3115188
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
No, moná e kdyby ses podíval na ten graf, tak bys viděl, e hodnoty zadního výkáče kopírují poadovanou výku a dokonce i reálnou. Promazaný je, měl jsem to celé rozebrané, rozhýbané a namazané. Zítra zkusím odpojit tu vratku k nádobce jak psal PATaMAT.
No, moná e kdyby ses podíval na ten graf, tak bys viděl, e hodnoty zadního výkáče kopírují poadovanou výku a dokonce i reálnou. Promazaný je, měl jsem to celé rozebrané, rozhýbané a namazané. Zítra zkusím odpojit tu vratku k nádobce jak psal PATaMAT.
|
|
03.12.2017 18:51 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3115213
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
No, ale jedná část je korektor, a druhá to přepákování. Korektor stojí cca 1300. To přepákování (zkurevný plast + objímka na nápravnici) nacěněno v Citroenu asi na 5000. Nicméně tady problém nemám. A přesně kvůli tomu jsem sem dal ten graf - prostě naměřené hodnoty kopírují realitu.
No, ale jedná část je korektor, a druhá to přepákování. Korektor stojí cca 1300. To přepákování (zkurevný plast + objímka na nápravnici) nacěněno v Citroenu asi na 5000. Nicméně tady problém nemám. A přesně kvůli tomu jsem sem dal ten graf - prostě naměřené hodnoty kopírují realitu.
|
|
03.12.2017 19:11 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3115219
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no to by mohlo byt,jen kdyz pripojis osciloskop zjistis ze je to uplne jinak
ono live data v diagboxu maji sve limity
PS jake mas VIN ?
no to by mohlo byt,jen kdyz pripojis osciloskop zjistis ze je to uplne jinak
ono live data v diagboxu maji sve limity :(
PS jake mas VIN ?
|
|
| |
|
|