| | |
31.05.2012 17:21 -
Re: Přední pístnice - únik LDS / C5 III
|
2481404
|
|
.45acp
|
|
|
Právě, e při prvním zkoumání mi to jako chladící kapalina vůbec nepřipadalo. Barva něco mezi lutou a hnědou, různé fridexy jsou sladké, tohle bylo chuově spí hnusně hořké. Proto jsem vodu hned vyloučil a upnul se na LDS. Ty flíčky na podlaze v garái jsou u suché. To by asi LDS nedokázala úplně zaschnout.
Právě, e při prvním zkoumání mi to jako chladící kapalina vůbec nepřipadalo. Barva něco mezi lutou a hnědou, různé fridexy jsou sladké, tohle bylo chuově spí hnusně hořké. Proto jsem vodu hned vyloučil a upnul se na LDS. Ty flíčky na podlaze v garái jsou u suché. To by asi LDS nedokázala úplně zaschnout.
|
|
31.05.2012 18:13 -
Re: Přední pístnice - únik LDS / C5 III
|
2481408
|
|
jumep
|
|
|
lds by sa rozliezla na 20cm flak, je extremne vzlinava
lds by sa rozliezla na 20cm flak, je extremne vzlinava
|
|
10.10.2013 18:20 -
Re: Přední pístnice - únik LDS / C5 III
|
2625621
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): No ale v popisu má u čísla 6 napsáno / PŘÍPOJKA ZPĚT HYDRAUL VEDENÍ
+ 96 127 591 /
no a to 96127591 je samostatný díl, e je k tomu jetě potřeba přiobjednat ... samozřejmě za samostatnou cenu 153,- kč
Já to léta řeím takhle : .link.
spokja Normaplast 5mm , hadička Semperit 4mm
Nevím kupoval jsem to asi 2x a vdy to bylo komplet(e by jako bonus za velké odběry)
Nevím kupoval jsem to asi 2x a vdy to bylo komplet(e by jako bonus za velké odběry):-))))
|
|
04.04.2015 12:04 -
Re: Přední pístnice
|
2805441
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Niečo som si dnes vimol, tak dokladám foto predných piestnic.
Vžavo KYB 8308 - pôvodná, rok výroby vozidla 31.8.2010
Vpravo KYB 8370 - menená 10/2014 v Citroene - tiekla zo spodu.
Otázka je na čo to tam je, vyzerá to na odvzduňovací ventilok. Môe to ma nejaký súvis s ochranou piestnice na X7 pri neodbornom dvíhaní na dielenský zvedák?
Niečo som si dnes vimol, tak dokladám foto predných piestnic.
Vžavo KYB 8308 - pôvodná, rok výroby vozidla 31.8.2010
Vpravo KYB 8370 - menená 10/2014 v Citroene - tiekla zo spodu.
Otázka je na čo to tam je, vyzerá to na odvzduňovací ventilok. Môe to ma nejaký súvis s ochranou piestnice na X7 pri neodbornom dvíhaní na dielenský zvedák? :nevim
Přílohy: X7_Piestnice.jpg ( 547048b ) - |
|
04.04.2015 19:57 -
Re: Přední pístnice
|
2805739
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
sgt napsal(a): Niečo som si dnes vimol, tak dokladám foto predných piestnic.
Vžavo KYB 8308 - pôvodná, rok výroby vozidla 31.8.2010
Vpravo KYB 8370 - menená 10/2014 v Citroene - tiekla zo spodu.
Otázka je na čo to tam je, vyzerá to na odvzduňovací ventilok. Môe to ma nejaký súvis s ochranou piestnice na X7 pri neodbornom dvíhaní na dielenský zvedák?
ahoj, pozrel som na to u seba
ta s tym ventilkom mam na strane spolujazdca
ta s tou krytkou je na strane vodica
takze takto je to z fabriky....
ahoj, pozrel som na to u seba
ta s tym ventilkom mam na strane spolujazdca
ta s tou krytkou je na strane vodica
takze takto je to z fabriky....
|
|
05.05.2015 18:38 -
Re: Přední pístnice
|
2817646
|
|
Lajči
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Zaujimalo by ma či u ma niekto skusenosti s rozečenými piestmi v predu na X7 Mam staru C5 r.v. 2002 a tam je to v naprostom poriadku Mám aj novu C5 X7 r.v.2010 a u su roztečené
Je to normalne? kilometrovy nabeh u oboch 230 000 km ale u starieho si nie som isty - je holanďan.
Zaujimalo by ma či u ma niekto skusenosti s rozečenými piestmi v predu na X7 Mam staru C5 r.v. 2002 a tam je to v naprostom poriadku Mám aj novu C5 X7 r.v.2010 a u su roztečené
Je to normalne? kilometrovy nabeh u oboch 230 000 km ale u starieho si nie som isty - je holanďan.
|
|
05.05.2015 21:59 -
Re: Přední pístnice
|
2817799
|
|
luta
|
|
|
prosim te, jak to tedy je u C5 I/II a C5 III at jsem v obraze. V jednom servise mi pred zvednutim auta snizili podvozek do nejnizsi polohy, ze se to tak musi delat. Ale s vickem nadrzky nic nedelali.
Ale jak pises tak treba pneu servis to casto nevi. Uz jsem to tu zkousel hledat v historii, urcite se to tu resilo, ale nepovedlo se mi to najit.
prosim te, jak to tedy je u C5 I/II a C5 III at jsem v obraze. V jednom servise mi pred zvednutim auta snizili podvozek do nejnizsi polohy, ze se to tak musi delat. Ale s vickem nadrzky nic nedelali.
Ale jak pises tak treba pneu servis to casto nevi. Uz jsem to tu zkousel hledat v historii, urcite se to tu resilo, ale nepovedlo se mi to najit. :-)
|
|
05.05.2015 22:25 -
Re: Přední pístnice
|
2817835
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vechny C5 se mají před zvedáním heverem, nebo i velkým zvedákem v servisech, zvednout do nejvyí polohy. Pak jsou pístnice nadoraz a nebude se nic u vysouvat.
Jedině u C5 III se musí před sputěním ze servisního zvedáku, kde jsou vechny čtyři kola v luftě, povolit víčko na nádrce LDS. Pokud doma zvedá jen jedno kolo, tak nemusí povolovat nic.
Vechny C5 se mají před zvedáním heverem, nebo i velkým zvedákem v servisech, zvednout do nejvyí polohy. Pak jsou pístnice nadoraz a nebude se nic u vysouvat.
Jedině u C5 III se musí před sputěním ze servisního zvedáku, kde jsou vechny čtyři kola v luftě, povolit víčko na nádrce LDS. Pokud doma zvedá jen jedno kolo, tak nemusí povolovat nic.
|
|
05.05.2015 22:29 -
Re: Přední pístnice
|
2817841
|
|
luta
|
|
|
aha zajimave, ja myslel, ze nejvyssi poloha je pouze pro ulehceni vymeny jednoho kola, system je plne natlakovany a cele auto by se v teto poloze zvedat nemelo. A z toho duvodu ze mi to v servise snizil pred zvednutim do nejnizsi polohy kdy je asi nejnizsi tlak. Servisak mel taky C5 tak jsem si myslel ze to zna..tak jsem prekvapen
aha zajimave, ja myslel, ze nejvyssi poloha je pouze pro ulehceni vymeny jednoho kola, system je plne natlakovany a cele auto by se v teto poloze zvedat nemelo. A z toho duvodu ze mi to v servise snizil pred zvednutim do nejnizsi polohy kdy je asi nejnizsi tlak. Servisak mel taky C5 tak jsem si myslel ze to zna..tak jsem prekvapen :-)
|
|
05.05.2015 22:37 -
Re: Přední pístnice
|
2817859
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tlak se nemění. Ten je daný. Jen se mění mnoství kapaliny v pístnici. Tlak se změní jen zatíením auta. Jde o to, e kdy je to a nahoře, tak u to je na dorazech. Kdy to nechá dole a bude heverovat, tak se to bude pořád vysouvat a zase k dorazu.
Tlak se nemění. Ten je daný. Jen se mění mnoství kapaliny v pístnici. Tlak se změní jen zatíením auta. Jde o to, e kdy je to a nahoře, tak u to je na dorazech. Kdy to nechá dole a bude heverovat, tak se to bude pořád vysouvat a zase k dorazu.
|
|
01.06.2015 10:58 -
Re: Přední pístnice
|
2827223
|
|
Lajči
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Tak som sa rozhodol e vymenim tie predne piestnice. Je tu niekto
Kto to robil? Na čo treba dava pozor? Známy mi rozpraval niečo o
Natlakovani nadrky na lds a problemy s ovzduňovanim. Prosím o radu.
Tak som sa rozhodol e vymenim tie predne piestnice. Je tu niekto
Kto to robil? Na čo treba dava pozor? Známy mi rozpraval niečo o
Natlakovani nadrky na lds a problemy s ovzduňovanim. Prosím o radu.
|
|
01.06.2015 15:07 -
Re: Přední pístnice
|
2827275
|
|
jumep
|
|
|
treba to dvihnut, podlozit a potom odtlakovat system (staci spustit auto do spodnej polohy a ako je predok dvihnuty, tak ho odtlakuje)
povolit poloos, povolit a vytiahnut kost (tycku stabilizatora, sluzi zaroven ako drziak piestnice), povolit rameno uplne dole
povolit trubku z piestnice hore a 3 sroby co ju drzia na mieste
vytiahnut napravu, poloos nechat na mieste, musi ist z naboja a vytiahnuty piestnicu von
namontovat novu piestnicu, pripojit trubku, nasrobovat gulu, zalozit poloos do naboja a nasunut tycku stabilizatora cez piestnicu, nahodit srob dole v ramene
matica na stabilizatore ma byt utiahnuta na 205nm
spodny srob ma byt zatiahnuty na 75nm, pozor ale zatahovat ho az ke je auto v normalnej polohe! (inak sa utrhne ten silent)
treba to dvihnut, podlozit a potom odtlakovat system (staci spustit auto do spodnej polohy a ako je predok dvihnuty, tak ho odtlakuje)
povolit poloos, povolit a vytiahnut kost (tycku stabilizatora, sluzi zaroven ako drziak piestnice), povolit rameno uplne dole
povolit trubku z piestnice hore a 3 sroby co ju drzia na mieste
vytiahnut napravu, poloos nechat na mieste, musi ist z naboja a vytiahnuty piestnicu von
namontovat novu piestnicu, pripojit trubku, nasrobovat gulu, zalozit poloos do naboja a nasunut tycku stabilizatora cez piestnicu, nahodit srob dole v ramene
matica na stabilizatore ma byt utiahnuta na 205nm
spodny srob ma byt zatiahnuty na 75nm, pozor ale zatahovat ho az ke je auto v normalnej polohe! (inak sa utrhne ten silent)
|
|
01.06.2015 16:29 -
Re: Přední pístnice
|
2827279
|
|
Lajči
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
jumep napsal(a): treba to dvihnut, podlozit a potom odtlakovat system (staci spustit auto do spodnej polohy a ako je predok dvihnuty, tak ho odtlakuje)
povolit poloos, povolit a vytiahnut kost (tycku stabilizatora, sluzi zaroven ako drziak piestnice), povolit rameno uplne dole
povolit trubku z piestnice hore a 3 sroby co ju drzia na mieste
vytiahnut napravu, poloos nechat na mieste, musi ist z naboja a vytiahnuty piestnicu von
namontovat novu piestnicu, pripojit trubku, nasrobovat gulu, zalozit poloos do naboja a nasunut tycku stabilizatora cez piestnicu, nahodit srob dole v ramene
matica na stabilizatore ma byt utiahnuta na 205nm
spodny srob ma byt zatiahnuty na 75nm, pozor ale zatahovat ho az ke je auto v normalnej polohe! (inak sa utrhne ten silent)
Fajn to som pochopil dokonca som to aj chcel takto lebo ete pritom chcem vymeni spojku a po vymene aj rozvody Ale čo potom keď budu tlmiče na mieste Dolia Lds a tart? Alebo niečo ete treba robi - myslim so systemom pruenia
Fajn to som pochopil dokonca som to aj chcel takto lebo ete pritom chcem vymeni spojku a po vymene aj rozvody Ale čo potom keď budu tlmiče na mieste Dolia Lds a tart? Alebo niečo ete treba robi - myslim so systemom pruenia :nevim
|
|
| |
|
|