06.02.2024 11:35 -
Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
|
3374424
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Allegro ne, ale eBay něco je v zahraničí, ale nevim, jak tomu věřit.
Myslel jsem, jestli nejsou jetě nějaké zdroje typu citroeny.cz (tam nemaj).
Hledal jsem díl 00005271L5 a 00005271L6.
Allegro ne, ale eBay něco je v zahraničí, ale nevim, jak tomu věřit.
Myslel jsem, jestli nejsou jetě nějaké zdroje typu citroeny.cz (tam nemaj).
Hledal jsem díl 00005271L5 a 00005271L6.
|
|
06.02.2024 11:54 -
Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
|
3374426
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Díky. Hledal jsem plný číslo i s těma nulama, co byla ta chyba.
A dík za ten hint s logem!
Díky. Hledal jsem plný číslo i s těma nulama, co byla ta chyba.
A dík za ten hint s logem!
|
|
07.02.2024 13:42 -
Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
|
3374555
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Jetě: kde by mělo být to logo KYB?
Na vech fotkách vidím jen strojový nápis KYB technickým fontem nahoře to je ono? (příloha)
Zároveň vidím nějaké levnějí, který nahoře nemají ádný popis a jsou viditelně varchrlatějí
Dík
Jetě: kde by mělo být to logo KYB?
Na vech fotkách vidím jen strojový nápis KYB technickým fontem nahoře to je ono? (příloha)
Zároveň vidím nějaké levnějí, který nahoře nemají ádný popis a jsou viditelně varchrlatějí
Dík
Přílohy: 5368.jpg ( 836603b ) - Origo? |
|
26.04.2024 19:20 -
Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
|
3379161
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Do záznamu: tak ve 180 nakonec bylo potřeba vyměnit vechny koule: i ty prostřední byly na hraně.
Plus přední pístnice.
A ramena k tomu
Ale teď to jezdí zase jako ply
Do záznamu: tak ve 180 nakonec bylo potřeba vyměnit vechny koule: i ty prostřední byly na hraně.
Plus přední pístnice.
A ramena k tomu
Ale teď to jezdí zase jako ply
|
|
26.04.2024 19:59 -
Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
|
3379164
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
To jsem asi spí chtěl napsat ke koulim, ale u to nejde smazat
.link.
To jsem asi spí chtěl napsat ke koulim, ale u to nejde smazat
https://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/169190-hydraulicke-koule-perovani-c5/53/#last
|
|
27.06.2024 18:41 -
Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
|
3382139
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Jen se podělím o prima poznatek Čínská náhraka předních písnic naprostá tragédie z auta se stal ebřiňák Máte pocit, e jezdíte na nejvyí polohu 1 strana má snahu troku pruit druhá strana jakoBETON.pŘÍ PROJETÍKANÁLU KTERÉ JSOU DNES VUDE -RÁNY Z PODVOZKU JAK PŘI PRÁZDNEJCH KOULÍCH.Podotýkám e koule s repasoval PAT a jsou v pohodě zkouelí a se jiný .Písnice zasekává-zatuhne kdy je pod tlakem. Take opět zase ven a zapla pánbůh e jsem starý nevyhodil tak taková zkuenost s druhovýrobouPS. mimo jiné se pístnice v ul oení točí
Jen se podělím o prima poznatek Čínská náhraka předních písnic naprostá tragédie z auta se stal ebřiňák Máte pocit, e jezdíte na nejvyí polohu 1 strana má snahu troku pruit druhá strana jakoBETON.pŘÍ PROJETÍKANÁLU KTERÉ JSOU DNES VUDE -RÁNY Z PODVOZKU JAK PŘI PRÁZDNEJCH KOULÍCH.Podotýkám e koule s repasoval PAT a jsou v pohodě zkouelí a se jiný .Písnice zasekává-zatuhne kdy je pod tlakem. Take opět zase ven a zapla pánbůh e jsem starý nevyhodil tak taková zkuenost s druhovýrobouPS. mimo jiné se pístnice v ul oení točí
|
|
28.06.2024 20:44 -
Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III ale čína
|
3382217
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Tak je po pětovné zpětné montái původních origo pistnic z auta opět krásná ehlička.A nyní poznatky:čína fungovala ta 50km a poté jen zhorení.s porovnáním původních na volné vysunutí o 1cm kratí a pří pokusu o vytaení tvrdý dorat originá jetě 5cm posunuti a pruinový doraz,Vdomku se čína protáčí zcela volně a podloky či jak to nazvat jsou výrazně měkčí.Tím chodem doraz-doraz s kratím zdvihem je nyní jasné proč v diag zdvih předku neyl schopen dosáhnot poadované hodnoty -40 d poadované se součesnými-starýmy pístnicemi se vekeré poadované hodnoty dosahují. Video moc velké zájemcům polu na whatsap číslo je v rofilu
Tak je po pětovné zpětné montái původních origo pistnic z auta opět krásná ehlička.A nyní poznatky:čína fungovala ta 50km a poté jen zhorení.s porovnáním původních na volné vysunutí o 1cm kratí a pří pokusu o vytaení tvrdý dorat originá jetě 5cm posunuti a pruinový doraz,Vdomku se čína protáčí zcela volně a podloky či jak to nazvat jsou výrazně měkčí.Tím chodem doraz-doraz s kratím zdvihem je nyní jasné proč v diag zdvih předku neyl schopen dosáhnot poadované hodnoty -40 d poadované se součesnými-starýmy pístnicemi se vekeré poadované hodnoty dosahují. Video moc velké zájemcům polu na whatsap číslo je v rofilu
|
|
| |