| | |
28.03.2018 12:29 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143759
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Právě, na fotkách od toho rusáka taky nic nevidím. Ale ten popruh to odjistí a někdo tady i psal, e kdy je odjitěná, tak se nesmí pouívat - asi zase e motor najede na doraz a serotuje se to.
Těko říct, u mě v menu automatická ručka vypnout nejde, take jak ji jednou ručně odjistím, tak se mám nachystat na opravu převodovky? Snad ne...
Právě, na fotkách od toho rusáka taky nic nevidím. Ale ten popruh to odjistí a někdo tady i psal, e kdy je odjitěná, tak se nesmí pouívat - asi zase e motor najede na doraz a serotuje se to.
Těko říct, u mě v menu automatická ručka vypnout nejde, take jak ji jednou ručně odjistím, tak se mám nachystat na opravu převodovky? Snad ne...
|
|
28.03.2018 12:39 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143760
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak si zájdi za niekým, kto má Lexiu a nech ti to v menu povolí... Potom sa automaticky nikdy nedotiahne, len ručne.
Tak si zájdi za niekým, kto má Lexiu a nech ti to v menu povolí... Potom sa automaticky nikdy nedotiahne, len ručne.
|
|
28.03.2018 12:42 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143761
|
|
jumep
|
|
|
k tomu nudzovemu odbrzdeniu, manual hovori len toto
3. Nouzový ovladač pro povolení
Nouzový ovladač pro povolení se nachází pod obloením prostřední loketní opěrky.
V případě závady elektricky ovládané parkovací brzdy nebo výpadku akumulátoru lze nouzovým ovladačem mechanicky povolit elektricky ovládanou parkovací brzdu.
Po vyřeení závady lze aktivovat elektricky ovládanou parkovací brzdu přizvednutím jejího elektrického ovladače na dobu delí ne 3 s.
Během opětné aktivace, trvající přiblině 10 a 20 s, kontrolka parkovací brzdy na sdrueném přístroji bliká a na displeji sdrueného přístroje se zobrazí hláení.
Na konci této aktivační fáze je elektricky ovládaná parkovací brzda utaená a kontrolka parkovací brzdy na sdrueném přístroji a LED na ovladači elektricky ovládané parkovací brzdy se rozsvítí bez blikání.
a este prikladam jeden dokument
k tomu nudzovemu odbrzdeniu, manual hovori len toto
3. Nouzový ovladač pro povolení
Nouzový ovladač pro povolení se nachází pod obloením prostřední loketní opěrky.
V případě závady elektricky ovládané parkovací brzdy nebo výpadku akumulátoru lze nouzovým ovladačem mechanicky povolit elektricky ovládanou parkovací brzdu.
Po vyřeení závady lze aktivovat elektricky ovládanou parkovací brzdu přizvednutím jejího elektrického ovladače na dobu delí ne 3 s.
Během opětné aktivace, trvající přiblině 10 a 20 s, kontrolka parkovací brzdy na sdrueném přístroji bliká a na displeji sdrueného přístroje se zobrazí hláení.
Na konci této aktivační fáze je elektricky ovládaná parkovací brzda utaená a kontrolka parkovací brzdy na sdrueném přístroji a LED na ovladači elektricky ovládané parkovací brzdy se rozsvítí bez blikání.
a este prikladam jeden dokument
Přílohy: C5 (X7) - D4EA01HRP0 - Popis - Činnost _ Snímač síly integrovaný v elektrické parkovací brzdě.pdf ( 100975b ) - C5 (X7) - D4EA01HQP0 - Popis - Činnost _ Snímač polohy, integrovaný v elektricky ovládané parkovací brzdě.pdf ( 99857b ) - C5 (X7) - D4EA01HUP0 - Popis - Činnost _ Skupina elektricky ovládané parkovací brzdy.pdf ( 396199b ) - |
|
28.03.2018 13:04 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143771
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Podle toho to tedy vypadá, e po nouzovém odbrdění se automatika odpojí a nic by se rotovat nemělo... Asi tam bude nějaký spínač, co v obrázku není vidět
Díval jsem se na service.citroen a té ručky je 5 verzí, tak snad ta pátá je u vychytaná
:palec
Podle toho to tedy vypadá, e po nouzovém odbrdění se automatika odpojí a nic by se rotovat nemělo... Asi tam bude nějaký spínač, co v obrázku není vidět:)
Díval jsem se na service.citroen a té ručky je 5 verzí, tak snad ta pátá je u vychytaná:)
|
|
28.03.2018 13:21 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143781
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
No, na 9té straně tady píe "Lajči", e po odjitění nouzového ovladače v loketní opěrce potáhl lanka ven z bowdenů, vyměnil plastové dorazy, nasadil lanka do třmenů a po opakovaném zatáhnutí brzdy se to samo "nakalibrovalo" a ve funguje. To by odpovídalo i tomu, co napsal jumep a co je v přiloeném PDFku. Jednotka by se sama měla dostat ze stavu "nouzového vyřazení parkovací brzdy" z činnosti zataením za katapult.
Přizvednout elektrický ovladač parkovací brzdy po dobu 3s....to je superzataení parkovací brzdy,ne?
Něco k udrbě parkovací brzdy (aby se problém neopakoval a brzda byla funkční co nejdéle).
Je mi jasné jak zkontroluju funkčnost parkovací brzdy na třmenu (musí jít zlehka otáčet ramínkem, ve kterém je chycené lanko). Jak ale zjistím, e lanka v bowdenech chodí dobře, to nevím. Je blbost to v rámci pravidelné údrby rozebírat.
No, na 9té straně tady píe "Lajči", e po odjitění nouzového ovladače v loketní opěrce potáhl lanka ven z bowdenů, vyměnil plastové dorazy, nasadil lanka do třmenů a po opakovaném zatáhnutí brzdy se to samo "nakalibrovalo" a ve funguje. To by odpovídalo i tomu, co napsal jumep a co je v přiloeném PDFku. Jednotka by se sama měla dostat ze stavu "nouzového vyřazení parkovací brzdy" z činnosti zataením za katapult.
Přizvednout elektrický ovladač parkovací brzdy po dobu 3s....to je superzataení parkovací brzdy,ne?
Něco k udrbě parkovací brzdy (aby se problém neopakoval a brzda byla funkční co nejdéle).
Je mi jasné jak zkontroluju funkčnost parkovací brzdy na třmenu (musí jít zlehka otáčet ramínkem, ve kterém je chycené lanko). Jak ale zjistím, e lanka v bowdenech chodí dobře, to nevím. Je blbost to v rámci pravidelné údrby rozebírat.
|
|
28.03.2018 15:04 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143795
|
|
jruze
|
|
|
tomio napsal(a): No, na 9té straně tady píe "Lajči", e po odjitění nouzového ovladače v loketní opěrce potáhl lanka ven z bowdenů, vyměnil plastové dorazy, nasadil lanka do třmenů a po opakovaném zatáhnutí brzdy se to samo "nakalibrovalo" a ve funguje. To by odpovídalo i tomu, co napsal jumep a co je v přiloeném PDFku. Jednotka by se sama měla dostat ze stavu "nouzového vyřazení parkovací brzdy" z činnosti zataením za katapult.
Přizvednout elektrický ovladač parkovací brzdy po dobu 3s....to je superzataení parkovací brzdy,ne?
Něco k udrbě parkovací brzdy (aby se problém neopakoval a brzda byla funkční co nejdéle).
Je mi jasné jak zkontroluju funkčnost parkovací brzdy na třmenu (musí jít zlehka otáčet ramínkem, ve kterém je chycené lanko). Jak ale zjistím, e lanka v bowdenech chodí dobře, to nevím. Je blbost to v rámci pravidelné údrby rozebírat.
No zeptej se odborníka Jumepa (a nebo si seeň pracovní postup z citroenu) - by mne zajímalo jak tímto způsobem vyrouboval ten závit z toho protikusu ? toto asi jde v případě e tu pojistku odjistí při odpojené elektronice a potom ti lana chodí volně -zpět je zajistí pohybem vytáhnout a zasunout , ale jestli ti vypadne z jednoho brzdiče a rozeběhne se motor tak bych to od mistra chtěl vidět. no jsou to ale v tom citroenu blbci kdy píí co píí v jejich pracovním postupu (mám za to e jsem ho sem dával - a pokud má manuál tak si tam můe přečíst e po odjitění tímto způsobem má vyhledat servis(odbornej) - jen tam zapomněli napsat e pokud má automatické zabrďování aktivní nesmí to auto zhasnout aby se ta brzda zatáhla (vycházejí z toho e je ta jednotka nefunkční(neroztočí se motor ale to není vdy pravda)
No klidně poslechněte naeho odborníka teoretika a vyzkouejte si to v praxi (doufám e to zase rozpoutá válku) ale mně to nedálo - ono je to troku jinak a o tom můou pohovořit tí co skončili v servisech a stálo je to raketu.Částečně je to tam popsané a třeba to e si ta elektronika dovede počítat otáčky,sílu zataení tam popsali a e kdy toto rozhodí u to nedá dohromady a ani zn.servis dálkovím kodováním.
No zeptej se odborníka Jumepa (a nebo si seeň pracovní postup z citroenu) - by mne zajímalo jak tímto způsobem vyrouboval ten závit z toho protikusu ? toto asi jde v případě e tu pojistku odjistí při odpojené elektronice a potom ti lana chodí volně -zpět je zajistí pohybem vytáhnout a zasunout , ale jestli ti vypadne z jednoho brzdiče a rozeběhne se motor tak bych to od mistra chtěl vidět.:-)))) no jsou to ale v tom citroenu blbci kdy píí co píí v jejich pracovním postupu (mám za to e jsem ho sem dával - a pokud má manuál tak si tam můe přečíst e po odjitění tímto způsobem má vyhledat servis(odbornej) - jen tam zapomněli napsat e pokud má automatické zabrďování aktivní nesmí to auto zhasnout aby se ta brzda zatáhla (vycházejí z toho e je ta jednotka nefunkční(neroztočí se motor ale to není vdy pravda);-)
No klidně poslechněte naeho odborníka teoretika a vyzkouejte si to v praxi (doufám e to zase rozpoutá válku) ale mně to nedálo - ono je to troku jinak a o tom můou pohovořit tí co skončili v servisech a stálo je to raketu.Částečně je to tam popsané a třeba to e si ta elektronika dovede počítat otáčky,sílu zataení tam popsali a e kdy toto rozhodí u to nedá dohromady a ani zn.servis dálkovím kodováním.
|
|
28.03.2018 16:56 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143808
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tomio napsal(a): Tak jetě jednou a doufám, e naposledy.
- Nemám přesné rozměry té součástky, ani výkres. NIC. Proto je to pouze nástřel modelu, který sem narychlo vytvořil "od oka". Slouí to k nastínění moností. Pokud by to někdo opravdu chtěl řeit touto cestou (a já bych to úplně nezavrhoval), je několik moností. Buď mi polete pokozenou součástku (ideálně celý mechanismus) a já podle toho doladím rozměry modelu, nebo se ozvu ruskému koumákovi, co ten model u jednou tvořil.
- O kvalitě tisku a nastavení parametrů se tu můeme "bavit" dlouhé hodiny, ale bylo by to zbytečné. Baví mě to a rád s tím experimentuji. Je mi jasné, co změnit, aby to přítě vylo lépe. Je to ale bezpředmětné, páč by výtisk řeila firma, která se tím iví. Dodán by byl 3D model (stl,obj) a poadavek na materiál a provedení. Přece firmě nebudu posílat Gcode optimalizovaný pro moji tiskárnu, ne?
Jen tak pro představu...průměr toho ozubeného kolečka je cca 15mm. Takové detaily, které jsou vidět na výe přiloených fotkách chtějí trochu zvětení.
Podtreno sečteno. Pokud někdo má chu jít touto cestou, rád pomůu.
autodiag: Chlape, raději se tady s tebou nebudu hádat, páč by sme zanesly vlákno nesmyslama. Rád se s tebou pohádám osobně někde na pivu
no cas je drahy a kdo nechce chapat ....
ano mas ti super je to krasny a zadej to firme ta tu udela lepsi jak nove ..hodne stesti
no cas je drahy a kdo nechce chapat ....
ano mas ti super je to krasny a zadej to firme ta tu udela lepsi jak nove ;) ..hodne stesti
|
|
28.03.2018 18:48 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143837
|
|
jruze
|
|
|
A tak jak to tu vypadá tak si stáhnu ty ručky co jsou k dispozici do zásoby domů ne mi je někdo koupí - asi budou brzo potřeba.(takovejhle rad,úprav u tu bylo a nakonec to stejně dopadne jako vdy) a to se nejedná jen o tenhle drahej nesmysl. Dělejte jak myslíte = ta ručka nesmí být aktívní a pokud je tak pokud je odjitěná tak v tomto stavu ji nesmíte zabrzdit a ani v takovém případě zhasnout auto= po zhasnutí motoru pokud je aktivované automatické zabrzdění se snaí o zataení lan a tím jí zničíte.(nebo musíte za přecedou ten to umí - ve zn.servisu ne tam vám dají novou protoe to neumí,nejde to a ani nesmí.)
A tak jak to tu vypadá tak si stáhnu ty ručky co jsou k dispozici do zásoby domů ne mi je někdo koupí - asi budou brzo potřeba.(takovejhle rad,úprav u tu bylo a nakonec to stejně dopadne jako vdy) a to se nejedná jen o tenhle drahej nesmysl. Dělejte jak myslíte = ta ručka nesmí být aktívní a pokud je tak pokud je odjitěná tak v tomto stavu ji nesmíte zabrzdit a ani v takovém případě zhasnout auto= po zhasnutí motoru pokud je aktivované automatické zabrzdění se snaí o zataení lan a tím jí zničíte.(nebo musíte za přecedou ten to umí - ve zn.servisu ne tam vám dají novou protoe to neumí,nejde to a ani nesmí.)
|
|
28.03.2018 23:21 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143881
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Proč to tisknout, kdy to jde krásně vyrobit z kovu
.link.
Tady dělají podobné kolečko
.link.
Proč to tisknout, kdy to jde krásně vyrobit z kovu :-D
https://www.youtube.com/watch?v=RnIvhlKT7SY
;-)
Tady dělají podobné kolečko
https://youtu.be/TmT5iJslyeQ?t=157
|
|
29.03.2018 00:12 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143882
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jetě co píe manuál o nouzovém uvolnění el. ruční brzdy:
...to co se píe pár příspěvků vý, obnovení funkce (po opravě) podrením tlačítka...
ALE:
Dokud není obnovena funkce parkovací brzdy, je pro zabránění pokození brzdy třeba ponechat vypnuté zapalování.
Take jo, ádné vylepení se ani v páté modifikaci brzdy nekoná Mohli to napsat alespoň tučně nebo k tomu dát vykřičník, v tom textu se to úplně ztratí, jedna krátká bezvýznamná věta
Podle manuálu by pro brzdu měla být pojistka F9 někde v motorovém prostoru??? Bude dobré napsat si to na lísteček do auta, pro případ nouze, a nemusím volat odtahovku Deaktivovat automatiku se mi nechce, u jsem zlenivěl, je fajn kdy člověk nemusí myslet na brzdu. Navíc mám obavu, e kdybych ji přepnul do manuálního reimu, tak si na nutnost zatáhnout za tlačítko tak zvyknu, e bych za něho omylem zatáhl i kdy bude brzda nefunkční. Ta pojistka je jistota...
Jetě co píe manuál o nouzovém uvolnění el. ruční brzdy:
...to co se píe pár příspěvků vý, obnovení funkce (po opravě) podrením tlačítka...
ALE:
Dokud není obnovena funkce parkovací brzdy, je pro zabránění pokození brzdy třeba ponechat vypnuté zapalování.
Take jo, ádné vylepení se ani v páté modifikaci brzdy nekoná:) Mohli to napsat alespoň tučně nebo k tomu dát vykřičník, v tom textu se to úplně ztratí, jedna krátká bezvýznamná věta:)
Podle manuálu by pro brzdu měla být pojistka F9 někde v motorovém prostoru??? Bude dobré napsat si to na lísteček do auta, pro případ nouze, a nemusím volat odtahovku:) Deaktivovat automatiku se mi nechce, u jsem zlenivěl, je fajn kdy člověk nemusí myslet na brzdu. Navíc mám obavu, e kdybych ji přepnul do manuálního reimu, tak si na nutnost zatáhnout za tlačítko tak zvyknu, e bych za něho omylem zatáhl i kdy bude brzda nefunkční. Ta pojistka je jistota...
|
|
29.03.2018 05:07 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143883
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Jetě co píe manuál o nouzovém uvolnění el. ruční brzdy:
...to co se píe pár příspěvků vý, obnovení funkce (po opravě) podrením tlačítka...
ALE:
Dokud není obnovena funkce parkovací brzdy, je pro zabránění pokození brzdy třeba ponechat vypnuté zapalování.
Take jo, ádné vylepení se ani v páté modifikaci brzdy nekoná Mohli to napsat alespoň tučně nebo k tomu dát vykřičník, v tom textu se to úplně ztratí, jedna krátká bezvýznamná věta
Podle manuálu by pro brzdu měla být pojistka F9 někde v motorovém prostoru??? Bude dobré napsat si to na lísteček do auta, pro případ nouze, a nemusím volat odtahovku Deaktivovat automatiku se mi nechce, u jsem zlenivěl, je fajn kdy člověk nemusí myslet na brzdu. Navíc mám obavu, e kdybych ji přepnul do manuálního reimu, tak si na nutnost zatáhnout za tlačítko tak zvyknu, e bych za něho omylem zatáhl i kdy bude brzda nefunkční. Ta pojistka je jistota...
Ta pojistka je v té krabičce vedle aku a první nebo druhá odspodu z těch malejch - to je sice jistota , ale dostupnost
Mne zachránilo to (potřeboval jsem přeházet auta a 3.-4.x jsem popojíděl dva tři metry) e a)byla shnilá pojistka , b)e se hned pákrát po sobě zabrzdila a odbrzdila a při poslední její akci kdy prolezl doraz a natěstí drák bovdenu podrel bovden se zoxidovaná pojistka načala tak e po zabrdění a velmi kratké době (pár vteřin) aktivovalo odbrdění (pojíčděl jsem o metr-dva to nestačila ani dojet ta ručka do koncovejch poloh) chroupla ta pojistka. No kdybych pouil ten návod (jak aktivovat zpět brzdu) tak po výměně pojistky při dalím pokusu automatického zabrdění zaplakal.
Tak kdo si vyzkouí zdejí návod odblokování a zpětného uvedení do provozu ručky ? (nehlaste se vichni - mám jen dvě ručky)
c5vyskov : ono by tam mělo být napsáno ,, v případě poruchy vypnte motor pouijte nouzové odbrdění a přesuňte vozidlo na místo kde nebude překáet - vyhledejte odbornou pomoc !!!" no některé slova vynechali. (ono to nouzové odbrdění má slouit v podstatě jen k monosti přesunu vozu třeba z křiovatky nebo místa kde by blokovalo průjez ostatním účastníkům provozu a dalí u je na odborné pomoci - jene ti co zaplakali to pojali tak e nouzově odbrzdím a vesele pokračuji dál.(potom to končí přetrenými lany,rozlámanou převodovkou , nebo ,,jen" rozházenou elektronikou kterou u nikdo neumí (nebo zn.servis,normální smrtelník) nedá dohromady.(ty lana nemají variabilní monost zataení = jedou natvrdo a kdy projede jeden doraz (asi táké záleí který - zřejmě je horí ten s tím zátěovím snímačem) tak to nezaznamená e je jedno lano u zataené a roztrhne to převodovku(ale to je jen doměnka-nebyl jsem u toho - větinou jsem a kdy je KO.
Ta pojistka je v té krabičce vedle aku a první nebo druhá odspodu z těch malejch - to je sice jistota , ale dostupnost :nevim :-((((
Mne zachránilo to (potřeboval jsem přeházet auta a 3.-4.x jsem popojíděl dva tři metry) e a)byla shnilá pojistka , b)e se hned pákrát po sobě zabrzdila a odbrzdila a při poslední její akci kdy prolezl doraz a natěstí drák bovdenu podrel bovden se zoxidovaná pojistka načala tak e po zabrdění a velmi kratké době (pár vteřin) aktivovalo odbrdění (pojíčděl jsem o metr-dva to nestačila ani dojet ta ručka do koncovejch poloh) chroupla ta pojistka. No kdybych pouil ten návod (jak aktivovat zpět brzdu) tak po výměně pojistky při dalím pokusu automatického zabrdění zaplakal.
Tak kdo si vyzkouí zdejí návod odblokování a zpětného uvedení do provozu ručky ? (nehlaste se vichni - mám jen dvě ručky)
c5vyskov : ono by tam mělo být napsáno ,, v případě poruchy vypnte motor pouijte nouzové odbrdění a přesuňte vozidlo na místo kde nebude překáet - vyhledejte odbornou pomoc !!!" no některé slova vynechali. (ono to nouzové odbrdění má slouit v podstatě jen k monosti přesunu vozu třeba z křiovatky nebo místa kde by blokovalo průjez ostatním účastníkům provozu a dalí u je na odborné pomoci - jene ti co zaplakali to pojali tak e nouzově odbrzdím a vesele pokračuji dál.(potom to končí přetrenými lany,rozlámanou převodovkou , nebo ,,jen" rozházenou elektronikou kterou u nikdo neumí (nebo zn.servis,normální smrtelník) nedá dohromady.(ty lana nemají variabilní monost zataení = jedou natvrdo a kdy projede jeden doraz (asi táké záleí který - zřejmě je horí ten s tím zátěovím snímačem) tak to nezaznamená e je jedno lano u zataené a roztrhne to převodovku(ale to je jen doměnka-nebyl jsem u toho - větinou jsem a kdy je KO.
|
|
29.03.2018 08:26 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143907
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ja to moc nechapu a nechci se tady s nikym prit ale uz jsem prodal 4 rucky a minimalne u dvou vim ze kdyz se ta totalka natahovala na vlek tak sem pouzil nouzove odbrzdeni a po opetovne montazi do jineho auta to normalne fungovalo. Tak ja nevim jak to teda je. Stejne je to uplne na nic. Nejake el. nesmysly za desetitisice.
Ja to moc nechapu a nechci se tady s nikym prit ale uz jsem prodal 4 rucky a minimalne u dvou vim ze kdyz se ta totalka natahovala na vlek tak sem pouzil nouzove odbrzdeni a po opetovne montazi do jineho auta to normalne fungovalo. Tak ja nevim jak to teda je. Stejne je to uplne na nic. Nejake el. nesmysly za desetitisice.
|
|
29.03.2018 08:52 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143911
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Já u věřím té nejhorí variantě. Kdy v jednom odstavečku v návodu napíou:
Nouzové odbrdění
Pokud můete vozidlo nastartovat: při běícím motoru selápněte brzdový pedál po celou dobu provádění úkonu .
a v dalím odstavci:
Dokud není obnovena funkce parkovací brzdy, je pro zabránění pokození brzdy třeba ponechat vypnuté zapalování.
To je na hlavu...
Na tom motorku je snímač otáček, kdy se přetrhne jedno lano, tak po dotaení o určitý počet otáček by se měl motor vypnout, ne e pojede pořád a druhé lano vytrhne z převodovky Mělo by to tak fungovat
Já u věřím té nejhorí variantě. Kdy v jednom odstavečku v návodu napíou:
Nouzové odbrdění
Pokud můete vozidlo nastartovat: při běícím motoru selápněte brzdový pedál po celou dobu provádění úkonu .
a v dalím odstavci:
Dokud není obnovena funkce parkovací brzdy, je pro zabránění pokození brzdy třeba ponechat vypnuté zapalování.
To je na hlavu...
Na tom motorku je snímač otáček, kdy se přetrhne jedno lano, tak po dotaení o určitý počet otáček by se měl motor vypnout, ne e pojede pořád a druhé lano vytrhne z převodovky:) Mělo by to tak fungovat:)
|
|
29.03.2018 09:00 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143915
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Deaktivovat automatiku se mi nechce, u jsem zlenivěl, je fajn kdy člověk nemusí myslet na brzdu. Navíc mám obavu, e kdybych ji přepnul do manuálního reimu, tak si na nutnost zatáhnout za tlačítko tak zvyknu, e bych za něho omylem zatáhl i kdy bude brzda nefunkční. Ta pojistka je jistota...
Nikto nevraví e musí deaktivova natrvalo. Jednoducho bude ma v menu monos zapnú/vypnú automatiku. Keď vetko funguje, nechá si automatiku. Keď ti niečo zblbne, vypne v menu automatiku a ručná bude fungova v manuálnom reime a takto to môe jazdi kým to neopraví
Nikto nevraví e musí deaktivova natrvalo. Jednoducho bude ma v menu monos zapnú/vypnú automatiku. Keď vetko funguje, nechá si automatiku. Keď ti niečo zblbne, vypne v menu automatiku a ručná bude fungova v manuálnom reime a takto to môe jazdi kým to neopraví ;-)
|
|
29.03.2018 09:06 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143916
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Já u věřím té nejhorí variantě. Kdy v jednom odstavečku v návodu napíou:
Nouzové odbrdění
Pokud můete vozidlo nastartovat: při běícím motoru selápněte brzdový pedál po celou dobu provádění úkonu .
a v dalím odstavci:
Dokud není obnovena funkce parkovací brzdy, je pro zabránění pokození brzdy třeba ponechat vypnuté zapalování.
To je na hlavu...
Na tom motorku je snímač otáček, kdy se přetrhne jedno lano, tak po dotaení o určitý počet otáček by se měl motor vypnout, ne e pojede pořád a druhé lano vytrhne z převodovky Mělo by to tak fungovat
To Luki :
Nefunguje ( a také někde v pracovních postupech uvádějí e má zkontrolovat vzdálenost vysunutí obou lan = musí být stejná - nejsem si vědom e by tam psali způsob odstrenění tohoto problému) a je to moná úmyslně takto napsané = kolik asi tak můe být cena mechanismu ručky ? = jsou to jejich prachy a zajitění práce. - ten snímač podle mne jen detekuje pohyb motorku a zároveň předává info o počtu otáček do jednotky - pokud se dostane mimo toleranci naprogramované v elektronice vyhodí chybu a tu při troe těstí jde zkalibrovat (no nepovedlo se ani dálkovím kódováním + to rozhodilo údaj o síle zataení která asi souvisí s počtem otáček motoru kdy u by k tomu mělo dojít) bohuel se nedostane nikde ke schematům elektroniky aby jsi mohl zjistit který ,,váb" to má nastarosti a mohl by někdo toto dát do normy. (to si ale chrání výrobce a ne citroen - kdyby to citroen věděl nebo mněl arogantní by to sehnal) (nejsem elektronik tak snad to není takovej nesmysl co jsem napsal)
To Luki :
Nefunguje ( a také někde v pracovních postupech uvádějí e má zkontrolovat vzdálenost vysunutí obou lan = musí být stejná - nejsem si vědom e by tam psali způsob odstrenění tohoto problému) a je to moná úmyslně takto napsané = kolik asi tak můe být cena mechanismu ručky ? = jsou to jejich prachy a zajitění práce.;-) - ten snímač podle mne jen detekuje pohyb motorku a zároveň předává info o počtu otáček do jednotky - pokud se dostane mimo toleranci naprogramované v elektronice vyhodí chybu a tu při troe těstí jde zkalibrovat (no nepovedlo se ani dálkovím kódováním + to rozhodilo údaj o síle zataení která asi souvisí s počtem otáček motoru kdy u by k tomu mělo dojít) bohuel se nedostane nikde ke schematům elektroniky aby jsi mohl zjistit který ,,váb" to má nastarosti a mohl by někdo toto dát do normy.;-) (to si ale chrání výrobce a ne citroen - kdyby to citroen věděl nebo mněl arogantní by to sehnal) (nejsem elektronik tak snad to není takovej nesmysl co jsem napsal)
|
|
28.04.2018 22:39 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3153641
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Tak jsem pořídil novějí C5 a u má také elektrickou ruční brzdu. Neustále s ní zápasím. Je nějaká sekvence jak vypnout motor ani by se zabrzdila? Například průjezdní myčky u jezdím se zapnutým motorem, protoe vypnutí motoru a následné odbrzdění je tak zdlouhavé, e to prostě nedám.
Tak jsem pořídil novějí C5 a u má také elektrickou ruční brzdu. Neustále s ní zápasím. Je nějaká sekvence jak vypnout motor ani by se zabrzdila? Například průjezdní myčky u jezdím se zapnutým motorem, protoe vypnutí motoru a následné odbrzdění je tak zdlouhavé, e to prostě nedám.
|
|
28.04.2018 22:51 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3153642
|
|
jumep
|
|
|
jedine ju deaktivovat aby sa sama nezatahovala
jedine ju deaktivovat aby sa sama nezatahovala
|
|
29.04.2018 07:44 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3153654
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja se setkal uz s minimalne dvouma X7 kde brzda zakazat nesla
ja se setkal uz s minimalne dvouma X7 kde brzda zakazat nesla :-(
|
|
29.04.2018 07:59 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3153656
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
JirkoR - lápnout na brzdu a klepnout dolů na ovladač ručky trvá jednu vteřinu. Jestli toto nedá, tak nechápu, jak můe řídit.
Pokud to jde zakázat, tak je to na nervy, protoe po kadém vypnutí motoru se ozve pískání, e auto není zabrděné.
Jakékoli mechanické zařízení funguje lépe, kdy se pouívá. Pokud se vypne, tak zatuhne v dané poloze, zanese se pínou... a pak můe být problém to rozchodit.
Nebo jako Praákovi ti nemůe být problém najít si normální myčku, kde se auto nevláčí myčkou, ale kartáče jezdí kolem stojícího auta.
JirkoR - lápnout na brzdu a klepnout dolů na ovladač ručky trvá jednu vteřinu. Jestli toto nedá, tak nechápu, jak můe řídit.
Pokud to jde zakázat, tak je to na nervy, protoe po kadém vypnutí motoru se ozve pískání, e auto není zabrděné.
Jakékoli mechanické zařízení funguje lépe, kdy se pouívá. Pokud se vypne, tak zatuhne v dané poloze, zanese se pínou... a pak můe být problém to rozchodit.
Nebo jako Praákovi ti nemůe být problém najít si normální myčku, kde se auto nevláčí myčkou, ale kartáče jezdí kolem stojícího auta.
|
|
| |
|
|