| | |
26.03.2018 17:57 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143270
|
|
jruze
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Zrovna kolecko do planetove prevodovky mi prijde, ze by melo celkem vydrzet pokud je to vec co se netoci porad. Navic se to da vytisknout ze silonu. Ono ABS moc oteruvzdorne neni, PLA je tvrde ale zas nedava teploty. PET by bylo asi lepsi, ale porad se da tisknout jak rikam z nylonu, nebo i z polykarbonatu. Na netu je spousta videi, kde borci testujou silu vytistenych planetovych prevodovek a neco to utahne/unese, takze zase takove maslo to neni. Asi tisknout tensi vrstvu a vyssi teplotu pro lepsi spojeni mezi vrstvama (a bez ventilatoru).
No ono to má sílu a krouák sakra velkej a je to takové ,,chatrné" na to co to má dělat a dělá - na to e to má zastavit auto a to i za jízdy (tam to tedy funguje trochu jinak) tak bych čekal e to udělají bytelnějí a ějakým způsobem to upravovat - upravovat ?? já nepatřím k těm co strkaj rypák do bezpečnostních prvků - asi proto e u jsem viděl pár průserů a hlavně kdy si to uděláte sami je topoloviční průser ne kdy to udělám já jako se ivností. A přidělávat si problém ??? to si díky ivnosti nemůu(neměl bych) ani na svém nato pro zákazníky.
No ono to má sílu a krouák sakra velkej a je to takové ,,chatrné" na to co to má dělat a dělá - na to e to má zastavit auto a to i za jízdy (tam to tedy funguje trochu jinak) tak bych čekal e to udělají bytelnějí a ějakým způsobem to upravovat - upravovat ?? já nepatřím k těm co strkaj rypák do bezpečnostních prvků - asi proto e u jsem viděl pár průserů a hlavně kdy si to uděláte sami je topoloviční průser ne kdy to udělám já jako se ivností. A přidělávat si problém ??? to si díky ivnosti nemůu(neměl bych) ani na svém nato pro zákazníky.;-)
|
|
26.03.2018 18:26 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143290
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
PATaMAT napsal(a): myslím, e tady ten kousek s ozubením - .link. by el na NC vyrobit z kusu "silonu" ertacetalu, ertalonu .... pokud bude 3d model, není problém to stopkou z toho udělat, nebo rovnou z duralu ... myslím e zrovna tady je to jednoduchý kus co do výroby CNC, e tisk je tady zbytečně komplikovaný. Pro tiskárnu to musí mít taky data, tak to poslat na NC ...
To ozubení by stejně nelo vyrobit a k hraně, muselo by se udělat zvlá ozubené kolečko a zvlá kotouč a seroubovat je. No a pak na to ani není potřeba CNC, stačí obyčejná frézka...
Spí je problém, e kdy se zpevní tohle, tak přítě se vysype jiný díl. Měl by tam být koncový spínač, aby to nelo natvrdo na doraz, nebo nějaká spojka co by se protočila.
To ozubení by stejně nelo vyrobit a k hraně, muselo by se udělat zvlá ozubené kolečko a zvlá kotouč a seroubovat je. No a pak na to ani není potřeba CNC, stačí obyčejná frézka...
Spí je problém, e kdy se zpevní tohle, tak přítě se vysype jiný díl. Měl by tam být koncový spínač, aby to nelo natvrdo na doraz, nebo nějaká spojka co by se protočila.
|
|
26.03.2018 18:40 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143291
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
podle me je to na CNC dost male ...i na 3D je to male vuci pevnosti...
ono tam koncovy spinac jako takovy mechanicky neni ,ale je tam proudovy spinac
pokud lana chodi a nejsou zarezle je vse ok...jakmile ale zareznou je konec
podle me je to na CNC dost male :( ...i na 3D je to male vuci pevnosti...
ono tam koncovy spinac jako takovy mechanicky neni ,ale je tam proudovy spinac
pokud lana chodi a nejsou zarezle je vse ok...jakmile ale zareznou je konec :(
|
|
26.03.2018 21:22 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143356
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
No ono je to z plastu z nějakého důvodu. Jak soustava ozubených koleček v pohonu, tak plastový doraz na konci lanka. Jak se něco podělá (buď přidřené lanko, nebo problém na třmenu), tak to odnesou tyto plastové prvky.
V případě plastového dorazu lanka (kdy patně chodí ramínko na třmenu) je to sranda, v případě přidření lanka a okousání ozubených koleček je to průser. Pořád ale mení průser, ne kdyby ten mechanismus byl z kovu. Nebo myslíte, e to takto udělali jen aby z nás mohli tahat peníze? (taky monost).
Jinak v tom ruském odkazu je i postup výměny lanek.
Domácí 3D tisk je v tomto případě dobrý akorát pro to, abych si ověřil, e daná součástka je dobře navrena. Pokud by byl prototyp v pořádku, tisk by se zadal firmě, která s tím má zkuenosti a dělá takto průmyslové věci. Nemyslím si, e by dobře zvládnutý 3D tisk nesnesl srovnání s výliskem
No ono je to z plastu z nějakého důvodu. Jak soustava ozubených koleček v pohonu, tak plastový doraz na konci lanka. Jak se něco podělá (buď přidřené lanko, nebo problém na třmenu), tak to odnesou tyto plastové prvky.
V případě plastového dorazu lanka (kdy patně chodí ramínko na třmenu) je to sranda, v případě přidření lanka a okousání ozubených koleček je to průser. Pořád ale mení průser, ne kdyby ten mechanismus byl z kovu. Nebo myslíte, e to takto udělali jen aby z nás mohli tahat peníze? (taky monost).
Jinak v tom ruském odkazu je i postup výměny lanek.
Domácí 3D tisk je v tomto případě dobrý akorát pro to, abych si ověřil, e daná součástka je dobře navrena. Pokud by byl prototyp v pořádku, tisk by se zadal firmě, která s tím má zkuenosti a dělá takto průmyslové věci. Nemyslím si, e by dobře zvládnutý 3D tisk nesnesl srovnání s výliskem
|
|
26.03.2018 21:26 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143360
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
c5vyskov napsal(a): To ozubení by stejně nelo vyrobit a k hraně, muselo by se udělat zvlá ozubené kolečko a zvlá kotouč a seroubovat je. No a pak na to ani není potřeba CNC, stačí obyčejná frézka...
Já vidím jak je to na obrázku puvodní ohlodané, tak ty zuby nezapadají a na konec, tam by klidně mohlo být plynulé vyjetí a radius.... a kdy to bude dělat malá tenká stopka, udělá to skoro do konce
a malé na CNC ???
CNC nejsou jen megastroje .. zrovna nedávno mi dělal na cnc soustruhu podloky z teflonu do konců tenkých trubek na C5, je to cca díra 3,5 síla 1,5mm a venek průměr 7 mm ...
Já vidím jak je to na obrázku puvodní ohlodané, tak ty zuby nezapadají a na konec, tam by klidně mohlo být plynulé vyjetí a radius.... a kdy to bude dělat malá tenká stopka, udělá to skoro do konce
a malé na CNC ???
CNC nejsou jen megastroje .. zrovna nedávno mi dělal na cnc soustruhu podloky z teflonu do konců tenkých trubek na C5, je to cca díra 3,5 síla 1,5mm a venek průměr 7 mm ...
|
|
27.03.2018 08:06 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143434
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
S novějími CNC zkuenosti nemám, ale připadá mi to jako utopie..toto vyrobit na CNCčku. Průměr té kulaté základny je cca 3-4cm? Jak to vyfrézuje stoupání toho ozubeného kolečka? Nějakou jehlovou frézkou? Zajímavé.
V rychlosti jsem nastřelil zhruba proporce toho "kolečka" a dal to nasimulovat do "sliceru". Výka vrstvy 0.1mm, 100procentní výplň. Při průměru spodní kulaté základny cca 4cm by to tisklo asi hodinu, 4m struny 1.75mm. Večer to zkusím vytlačit..jen tak pro srandu.
S novějími CNC zkuenosti nemám, ale připadá mi to jako utopie..toto vyrobit na CNCčku. Průměr té kulaté základny je cca 3-4cm? Jak to vyfrézuje stoupání toho ozubeného kolečka? Nějakou jehlovou frézkou? Zajímavé.
V rychlosti jsem nastřelil zhruba proporce toho "kolečka" a dal to nasimulovat do "sliceru". Výka vrstvy 0.1mm, 100procentní výplň. Při průměru spodní kulaté základny cca 4cm by to tisklo asi hodinu, 4m struny 1.75mm. Večer to zkusím vytlačit..jen tak pro srandu.
Přílohy: ozub.jpg ( 371414b ) - |
|
27.03.2018 09:02 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143447
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Kuelovou frézou by to lo. Ale pořád mi připadá jednoduí to vyrobit na klasice ze dvou kusů.
Plastové je vechno kvůli ceně výroby. Kdyby lo o pojistnou funkci, tak je vechno kovové a plastový se nechá jeden díl za pětikorunu. Takhle jde čistě o oje...., kdy samotné plastové díly neprodávají a za komplet chtějí 25000.
Ten proudový snímač má teda tak velké zpodění, e zareaguje pozdě? Myslel jsem, e se to rozláme, kdy vypadne některé lano, strojek se roztočí, v otáčkách najede natvrdo na doraz a setrvačností motorku se ty převody rozlámou...
Kuelovou frézou by to lo. Ale pořád mi připadá jednoduí to vyrobit na klasice ze dvou kusů.
Plastové je vechno kvůli ceně výroby. Kdyby lo o pojistnou funkci, tak je vechno kovové a plastový se nechá jeden díl za pětikorunu. Takhle jde čistě o oje...., kdy samotné plastové díly neprodávají a za komplet chtějí 25000.
Ten proudový snímač má teda tak velké zpodění, e zareaguje pozdě? Myslel jsem, e se to rozláme, kdy vypadne některé lano, strojek se roztočí, v otáčkách najede natvrdo na doraz a setrvačností motorku se ty převody rozlámou...
|
|
27.03.2018 10:45 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143464
|
|
jruze
|
|
|
S tím souhlasím a nemusí vypadnout lano ale stačí kdy se rozlomí doraz bovdenu (je ale divné e toto se mi stalo na rotíku a jen padla pojistka) - tu rozrotovanou klec převodovky ? - to pánovi prolezl bovden - zatáhla se ale nezabrzdila tak ho nenapadlo nic lepího ne jí tlačítkam podret na druhý stupeň. Druhou co tu mám je e prolezl bovden přes doraz brzda se zatáhla a u neodbrzdila (vyhlásila chybu síly zataení)- odbrzdil jsem přes diag a dopravili na dílnu - nepomohla ani kalibrace a ani dálková v citroenu(napíe provedeno ale chyba přetrvává = výměna za jinou ručku a OK) - dorazy byly samo dané nové.
Ta věc je prostě nevyspytatelná - lano jsem prodáal někomu na club a myslím e jemu to kvůli dorazu přetrhlo lano ?? = tři stejné příčiny - tři různé závady - asi jak kdo má těstí
Dorazy jsem objednal a mám na skladě - jednou na rotíka a 2x volné - jedny někdo po mně chtel ale neuloil jsem si kontak tak pokud to bude číst tak jen jednou volné.(cena těch dvou je necelé 200,- tak si myslím nemá cenu řeit jinak ne origo)
S tím souhlasím a nemusí vypadnout lano ale stačí kdy se rozlomí doraz bovdenu (je ale divné e toto se mi stalo na rotíku a jen padla pojistka) - tu rozrotovanou klec převodovky ? - to pánovi prolezl bovden - zatáhla se ale nezabrzdila tak ho nenapadlo nic lepího ne jí tlačítkam podret na druhý stupeň. Druhou co tu mám je e prolezl bovden přes doraz brzda se zatáhla a u neodbrzdila (vyhlásila chybu síly zataení)- odbrzdil jsem přes diag a dopravili na dílnu - nepomohla ani kalibrace a ani dálková v citroenu(napíe provedeno ale chyba přetrvává = výměna za jinou ručku a OK) - dorazy byly samo dané nové.
Ta věc je prostě nevyspytatelná - lano jsem prodáal někomu na club a myslím e jemu to kvůli dorazu přetrhlo lano ?? = tři stejné příčiny - tři různé závady - asi jak kdo má těstí;-)
Dorazy jsem objednal a mám na skladě - jednou na rotíka a 2x volné - jedny někdo po mně chtel ale neuloil jsem si kontak tak pokud to bude číst tak jen jednou volné.(cena těch dvou je necelé 200,- tak si myslím nemá cenu řeit jinak ne origo)
|
|
27.03.2018 21:16 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143588
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
autodiag napsal(a): noo nejsem si jistej ale podle posledniho obrazku ,pokud neni extra zvetseny to nevytiskne moc dobre.
Ten poslední obrázek je simulace tras, které tryska projde. Výsledný výtisk můe vypadat jinak, záleí na nastavení teploty trysky (hotend), mnoství struny, kterou přes trysku ene (koeficient posuvu extruderu) a chlazení. Čím víc chladí, tím má přesnějí výsledek, ale horí propojení vrstev.
První tisk se povedl tak na půl. Ozubené kolo je velice sluné. Zuby jsou krásně prokreslené, víc si od domácí tiskárny přát nejde. Podloka byla tenká a tři spodní zoubky malé, take to lo odlomit rukou. To by se muselo jinak dimenzovat. Ale jak jsem psal dřív. Doma odladí prototyp (model) a nechá si to vytisknout firmou, která se tím zabývá, materiálem který je na to určený.
Jo, celé jsem to musel zmenit. Odhadem je průměr té kulaté základny cca 25mm. Vytisknuto za 20min, krok 0.1mm.
Ten poslední obrázek je simulace tras, které tryska projde. Výsledný výtisk můe vypadat jinak, záleí na nastavení teploty trysky (hotend), mnoství struny, kterou přes trysku ene (koeficient posuvu extruderu) a chlazení. Čím víc chladí, tím má přesnějí výsledek, ale horí propojení vrstev.
První tisk se povedl tak na půl. Ozubené kolo je velice sluné. Zuby jsou krásně prokreslené, víc si od domácí tiskárny přát nejde. Podloka byla tenká a tři spodní zoubky malé, take to lo odlomit rukou. To by se muselo jinak dimenzovat. Ale jak jsem psal dřív. Doma odladí prototyp (model) a nechá si to vytisknout firmou, která se tím zabývá, materiálem který je na to určený.
Jo, celé jsem to musel zmenit. Odhadem je průměr té kulaté základny cca 25mm. Vytisknuto za 20min, krok 0.1mm.
Přílohy: ozub_tisk_PLA_01.jpg ( 215320b ) - |
|
27.03.2018 21:30 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143602
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Řeím teď ale jinou věc. Parkovací brzda teď zazlobila. Předpokládám, e se to podaří opravit a e to odnesly jen plastové dorazy.
Co ale dál? Nechat automatické zatahování ručky zakázané, nebo to zase povolit a jednou za čas zkontrolovat chod lanek a páčky na zadním brzdovém třmenu? Nehrozí to, e pokud se ta ručka nebude poívat, tak to celé zatuhne včetně bowdenů? Na staré 307mičce jsem si zvyknul na zimu ručku nepouívat (sem tam se v mrazech kousla), od jara to zase lapalo bez problému.
Řeím teď ale jinou věc. Parkovací brzda teď zazlobila. Předpokládám, e se to podaří opravit a e to odnesly jen plastové dorazy.
Co ale dál? Nechat automatické zatahování ručky zakázané, nebo to zase povolit a jednou za čas zkontrolovat chod lanek a páčky na zadním brzdovém třmenu? Nehrozí to, e pokud se ta ručka nebude poívat, tak to celé zatuhne včetně bowdenů? Na staré 307mičce jsem si zvyknul na zimu ručku nepouívat (sem tam se v mrazech kousla), od jara to zase lapalo bez problému.
|
|
28.03.2018 07:29 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143673
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja vim co ten posledni obrazek je a neni to simulace tras je to presne tak jak to bude
popisovat mi tiskarnu nemusis,prvni svoji jsem si postavil pred vice nez 5 roky a bohuzel se bojim ze o tisku jeste moc nevis
a posle onrazku to dopadlo presne tak jak jsem ti napsal a to velmi spatne
1.mas nevhodne nastavene perimetry
2.mas nevhodne nastavenou vypln
3.mas nevhodne nastavenou horni a spodni vrstvu
ty jsi rozmery odhadoval ???..ja nevim ale trochu presne by to byt melo
pokud to takhle posles firme v Gcode vytiskne to stejne jako ty
ja vim co ten posledni obrazek je a neni to simulace tras je to presne tak jak to bude
popisovat mi tiskarnu nemusis,prvni svoji jsem si postavil pred vice nez 5 roky ;) a bohuzel se bojim ze o tisku jeste moc nevis
a posle onrazku to dopadlo presne tak jak jsem ti napsal a to velmi spatne :(
1.mas nevhodne nastavene perimetry
2.mas nevhodne nastavenou vypln
3.mas nevhodne nastavenou horni a spodni vrstvu
ty jsi rozmery odhadoval ???..ja nevim ale trochu presne by to byt melo
pokud to takhle posles firme v Gcode vytiskne to stejne jako ty
|
|
28.03.2018 07:56 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143680
|
|
jruze
|
|
|
Já bych se spí bál o tu ručku protoe pokud to nebude to pravé ořechové tak se to roseká úplně a v nevhodnou dobu.
Já bych se spí bál o tu ručku protoe pokud to nebude to pravé ořechové tak se to roseká úplně a v nevhodnou dobu.
|
|
28.03.2018 08:57 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143683
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jako nemusí to být úplně patně... Jestli ten díl při normálním provozu vydrí, tak by pak fungoval jako pojistka, kdy se přítě kousnou lana nebo něco, tak se rozseká u jenom tenhle díl za pětikorunu...
Jako nemusí to být úplně patně... Jestli ten díl při normálním provozu vydrí, tak by pak fungoval jako pojistka, kdy se přítě kousnou lana nebo něco, tak se rozseká u jenom tenhle díl za pětikorunu... :-d
|
|
28.03.2018 09:19 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143691
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Jako nemusí to být úplně patně... Jestli ten díl při normálním provozu vydrí, tak by pak fungoval jako pojistka, kdy se přítě kousnou lana nebo něco, tak se rozseká u jenom tenhle díl za pětikorunu...
To ano pokud před zabrděním - pokud po tak to bude muset rozebrat asi toto vyměnit a pokusit se jí znovu nahodit aby se dostala do stavu odbrděno a zaskočila pojistka (pokud to při rozpadnutí přeije motorek a jeho osa (neohne se nebo to nezničí něco jiného atd...) no myslím e zase platí kdy má na opici musí mít i na banány - myslím e to vymysleli dobře ale přidali tam spoustu dalího a sloitého a tak e to ,,dalí" ovlyvňuje chod tohoto celku a bez něj to nejde kvůli otravným hlákám a nemonosti je deaktivovat,vypnout,odkonfigurovat.(normální cestou) - u i to e deaktivace funkční brzdy musí mít trvale rozsvícenou kontrolku (a při porue to řve neustále a cesta třeba 1000Km na dovču atd.. můe být dost otravná) - přidali do toho systém nouzového zastavení a to mohlo být třeba samostatně a dalí (mně se posrala - prdla pojistka v odbrděném stavu a řvalo to pořád včetně signalizace jen proto e nebyla napájená elektronika a tudí nezabrďovala =to jsem věděl i bez toho.)- nestačilo by kdyby mi to řeklo jen při pokusu jí pouít? no a protoe s tím jezdila manelka a je tam nahraná četina která neumí navi a budík (ten je v I) tak neustále volala e jí to něco dělá ne jsem jí vysvětli e na těchto autech si toho nemá vímat.
To ano pokud před zabrděním - pokud po tak to bude muset rozebrat asi toto vyměnit a pokusit se jí znovu nahodit aby se dostala do stavu odbrděno a zaskočila pojistka (pokud to při rozpadnutí přeije motorek a jeho osa (neohne se nebo to nezničí něco jiného atd...) no myslím e zase platí kdy má na opici musí mít i na banány - myslím e to vymysleli dobře ale přidali tam spoustu dalího a sloitého a tak e to ,,dalí" ovlyvňuje chod tohoto celku a bez něj to nejde kvůli otravným hlákám a nemonosti je deaktivovat,vypnout,odkonfigurovat.(normální cestou) - u i to e deaktivace funkční brzdy musí mít trvale rozsvícenou kontrolku (a při porue to řve neustále a cesta třeba 1000Km na dovču atd.. můe být dost otravná) - přidali do toho systém nouzového zastavení a to mohlo být třeba samostatně a dalí (mně se posrala - prdla pojistka v odbrděném stavu a řvalo to pořád včetně signalizace jen proto e nebyla napájená elektronika a tudí nezabrďovala =to jsem věděl i bez toho.)- nestačilo by kdyby mi to řeklo jen při pokusu jí pouít? no a protoe s tím jezdila manelka a je tam nahraná četina která neumí navi a budík (ten je v I) tak neustále volala e jí to něco dělá ne jsem jí vysvětli e na těchto autech si toho nemá vímat.
|
|
28.03.2018 09:29 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143692
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Tak jetě jednou a doufám, e naposledy.
- Nemám přesné rozměry té součástky, ani výkres. NIC. Proto je to pouze nástřel modelu, který sem narychlo vytvořil "od oka". Slouí to k nastínění moností. Pokud by to někdo opravdu chtěl řeit touto cestou (a já bych to úplně nezavrhoval), je několik moností. Buď mi polete pokozenou součástku (ideálně celý mechanismus) a já podle toho doladím rozměry modelu, nebo se ozvu ruskému koumákovi, co ten model u jednou tvořil.
- O kvalitě tisku a nastavení parametrů se tu můeme "bavit" dlouhé hodiny, ale bylo by to zbytečné. Baví mě to a rád s tím experimentuji. Je mi jasné, co změnit, aby to přítě vylo lépe. Je to ale bezpředmětné, páč by výtisk řeila firma, která se tím iví. Dodán by byl 3D model (stl,obj) a poadavek na materiál a provedení. Přece firmě nebudu posílat Gcode optimalizovaný pro moji tiskárnu, ne?
Jen tak pro představu...průměr toho ozubeného kolečka je cca 15mm. Takové detaily, které jsou vidět na výe přiloených fotkách chtějí trochu zvětení.
Podtreno sečteno. Pokud někdo má chu jít touto cestou, rád pomůu.
autodiag: Chlape, raději se tady s tebou nebudu hádat, páč by sme zanesly vlákno nesmyslama. Rád se s tebou pohádám osobně někde na pivu
Tak jetě jednou a doufám, e naposledy.
- Nemám přesné rozměry té součástky, ani výkres. NIC. Proto je to pouze nástřel modelu, který sem narychlo vytvořil "od oka". Slouí to k nastínění moností. Pokud by to někdo opravdu chtěl řeit touto cestou (a já bych to úplně nezavrhoval), je několik moností. Buď mi polete pokozenou součástku (ideálně celý mechanismus) a já podle toho doladím rozměry modelu, nebo se ozvu ruskému koumákovi, co ten model u jednou tvořil.
- O kvalitě tisku a nastavení parametrů se tu můeme "bavit" dlouhé hodiny, ale bylo by to zbytečné. Baví mě to a rád s tím experimentuji. Je mi jasné, co změnit, aby to přítě vylo lépe. Je to ale bezpředmětné, páč by výtisk řeila firma, která se tím iví. Dodán by byl 3D model (stl,obj) a poadavek na materiál a provedení. Přece firmě nebudu posílat Gcode optimalizovaný pro moji tiskárnu, ne?
Jen tak pro představu...průměr toho ozubeného kolečka je cca 15mm. Takové detaily, které jsou vidět na výe přiloených fotkách chtějí trochu zvětení.
Podtreno sečteno. Pokud někdo má chu jít touto cestou, rád pomůu.
autodiag: Chlape, raději se tady s tebou nebudu hádat, páč by sme zanesly vlákno nesmyslama. Rád se s tebou pohádám osobně někde na pivu :palec
|
|
28.03.2018 09:35 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143696
|
|
jruze
|
|
|
autodiag napsal(a): ja vim co ten posledni obrazek je a neni to simulace tras je to presne tak jak to bude
popisovat mi tiskarnu nemusis,prvni svoji jsem si postavil pred vice nez 5 roky a bohuzel se bojim ze o tisku jeste moc nevis
a posle onrazku to dopadlo presne tak jak jsem ti napsal a to velmi spatne
1.mas nevhodne nastavene perimetry
2.mas nevhodne nastavenou vypln
3.mas nevhodne nastavenou horni a spodni vrstvu
ty jsi rozmery odhadoval ???..ja nevim ale trochu presne by to byt melo
pokud to takhle posles firme v Gcode vytiskne to stejne jako ty
a pojedu pro olej tak ti vezmu torzo ručky a můe si hrát - kdo si hraje nezlobí No a kdy na to příjde mám tu jednu s chybou elektroniky (moná pro martina jednodueji řeitelnou) nebo druhou k mání (můu mít) plně funkční. = to je z mého pohledu jak bych řeil - toto bych si nedovolil montovat zákazníkovi = to by za určitých okolností mohl být sakra velkej průser (pro mne e jsem udělal zásah do něčeho co Citroen výslovně zakazuje - myslím e to kolečko to drí zabrděné - připusme e to chroupne a odbrzdí - někoho to převejkne = kdo to odnese?)
a pojedu pro olej tak ti vezmu torzo ručky a můe si hrát - kdo si hraje nezlobí:-)))) No a kdy na to příjde mám tu jednu s chybou elektroniky (moná pro martina jednodueji řeitelnou) nebo druhou k mání (můu mít) plně funkční. = to je z mého pohledu jak bych řeil - toto bych si nedovolil montovat zákazníkovi = to by za určitých okolností mohl být sakra velkej průser (pro mne e jsem udělal zásah do něčeho co Citroen výslovně zakazuje - myslím e to kolečko to drí zabrděné - připusme e to chroupne a odbrzdí - někoho to převejkne = kdo to odnese?)
|
|
28.03.2018 09:40 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3143697
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nouzové odbrdění jde přes popruh ve schránce, ne? Ale přiznám se e nechápu jak funguje, kdy z té převodovky jdou lanka přímo k brzdičům, co se tam teda rozpojí. A jestli to pak trvale řve, to by na té dovolené bylo pěkně na prd
Kromě opice/banánů je jetě monost pokusný králík Někdo kdo to vyzkouí, případně po půl roce rozebere, jak je to omleté...
Nebo celé převody kuchnout a dát tam odolnějí - díval jsem se třeba akuroubovák Makita za 3500, kovová planetová převodovka, včetně 2 baterií...vzít z něho jen tu převodovku a zbytek upravit, motor nechat původní, koncový převod změnit aby vyel stejný jak v originále... Do 10t se musí vejít s přehledem a bude to na věky. Těch 25t za originál s plastovýma kolečkama je mimo mísu.
Nouzové odbrdění jde přes popruh ve schránce, ne? Ale přiznám se e nechápu jak funguje, kdy z té převodovky jdou lanka přímo k brzdičům, co se tam teda rozpojí. A jestli to pak trvale řve, to by na té dovolené bylo pěkně na prd:)
Kromě opice/banánů je jetě monost pokusný králík:-d Někdo kdo to vyzkouí, případně po půl roce rozebere, jak je to omleté...
Nebo celé převody kuchnout a dát tam odolnějí - díval jsem se třeba akuroubovák Makita za 3500, kovová planetová převodovka, včetně 2 baterií...vzít z něho jen tu převodovku a zbytek upravit, motor nechat původní, koncový převod změnit aby vyel stejný jak v originále... Do 10t se musí vejít s přehledem a bude to na věky. Těch 25t za originál s plastovýma kolečkama je mimo mísu.
|
|
| |
|
|