| | |
29.05.2017 23:43 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3070637
|
|
jruze
|
|
|
Od zítřka jdu do toho také - musím ale přijet stejnou rychlostí a po stejném povrchu(jinak se automatika zvedne- sníí podle povrchu a rychlosti),potom musím tát na naprosto stejným místě a mít přesnej metr , měřit při stejné teplotě. Je to sice mimo téma ale....
Od zítřka jdu do toho také - musím ale přijet stejnou rychlostí a po stejném povrchu(jinak se automatika zvedne- sníí podle povrchu a rychlosti),potom musím tát na naprosto stejným místě a mít přesnej metr , měřit při stejné teplotě.:-)))) Je to sice mimo téma ale....:-o
|
|
30.05.2017 00:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3070649
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mám to vysledovaný na mladýho sedanu, který mi tu stál před garáí 2 roky. A stál tam bez baterky, take o nějaký práci čerpadla nemůe být řeč. Teda není to X7, ale koule se na slunci asi ohřejou na vech autech stejně. Ráno po studený noci bylo auto ní, v poledne na slunci kousek vý a večer zase kleslo. Dokonce myslím, e se víc přizvedávala strana natočená ke slunci a auto bylo nakloněný ke straně.
A na svým autě v garái mám zase vysledováno, e kdy zaparkuju po jízdě, tak ráno po odemčení auta čerpadlo dotlakovává a zvedá se do normálu. To proto, e celá hydra, která byla jízdou prohřátá, přes noc v garái vychladla a tak tlak v koulích klesl, no a s tím kleslo i auto. Kdy ale po dotlakování neodjedu a jenom jsem odemkl a třeba jsem si jen pro něco el do auta, tak druhý den u auto znova nedotlakovává. Protoe hydra nebyla prohřátá a teda nevychladla a tak ani tlak v koulích neklesl.
Mám to vysledovaný na mladýho sedanu, který mi tu stál před garáí 2 roky. A stál tam bez baterky, take o nějaký práci čerpadla nemůe být řeč. Teda není to X7, ale koule se na slunci asi ohřejou na vech autech stejně. Ráno po studený noci bylo auto ní, v poledne na slunci kousek vý a večer zase kleslo. Dokonce myslím, e se víc přizvedávala strana natočená ke slunci a auto bylo nakloněný ke straně.
A na svým autě v garái mám zase vysledováno, e kdy zaparkuju po jízdě, tak ráno po odemčení auta čerpadlo dotlakovává a zvedá se do normálu. To proto, e celá hydra, která byla jízdou prohřátá, přes noc v garái vychladla a tak tlak v koulích klesl, no a s tím kleslo i auto. Kdy ale po dotlakování neodjedu a jenom jsem odemkl a třeba jsem si jen pro něco el do auta, tak druhý den u auto znova nedotlakovává. Protoe hydra nebyla prohřátá a teda nevychladla a tak ani tlak v koulích neklesl.
|
|
30.05.2017 07:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3070670
|
|
jruze
|
|
|
No dobré postřehy zvlá s tou stranou ke slunci = pokud má klasickou hydru tak ty strany jsou propojené.Mně sa zase stává e se mi předek po odemknutí sníí,ale vysvětlení je jiné=přijídím po hrbolaté cestě a elektronika to zaznamená - přizvedne předek - po odemčení dorovná (je otázka za jak dlouho auto po příjezdu zhasnu zamknu někdy to stihne srovnat = je to jev který se děje běně třeba po příjezdu na křiovatku zastaví a auto po chvilce klesne) Je to opravdu k tématu ale co.
No dobré postřehy zvlá s tou stranou ke slunci = pokud má klasickou hydru tak ty strany jsou propojené.Mně sa zase stává e se mi předek po odemknutí sníí,ale vysvětlení je jiné=přijídím po hrbolaté cestě a elektronika to zaznamená - přizvedne předek - po odemčení dorovná (je otázka za jak dlouho auto po příjezdu zhasnu zamknu někdy to stihne srovnat = je to jev který se děje běně třeba po příjezdu na křiovatku zastaví a auto po chvilce klesne) Je to opravdu k tématu ale co.
|
|
30.05.2017 10:27 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3070719
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Jak by rekl nejmenovany politik co ma rad pozlacena pera s diamanty: At uz je to tak ci onak dulezite je, ze se to po nastartovani zase srovna do roviny
Jak by rekl nejmenovany politik co ma rad pozlacena pera s diamanty: At uz je to tak ci onak ;) dulezite je, ze se to po nastartovani zase srovna do roviny:-))))
|
|
30.05.2017 18:10 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3070792
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
bez baterky je to furt odemčený, kapalina můe proudit mezi pravou a levou stranou. Zamykalo se to u Hydractive 2 u XM/Xantie po odpojení baterky. U H3 je to opačně
bez baterky je to furt odemčený, kapalina můe proudit mezi pravou a levou stranou. Zamykalo se to u Hydractive 2 u XM/Xantie po odpojení baterky. U H3 je to opačně ;-)
|
|
30.05.2017 18:38 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3070793
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hmm, tak se mi to naklonění asi zdálo. Nemůu se hádat, protoe tomu moc nerozumím. Ale e se to v teple zvedá, na to dám krk.
Hmm, tak se mi to naklonění asi zdálo. Nemůu se hádat, protoe tomu moc nerozumím. Ale e se to v teple zvedá, na to dám krk. ;-)
|
|
30.05.2017 19:45 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3070807
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no len aby to nebolo opacne. nechas auto hore a klesne ti zadok a to je cela zahada. sak je tu na to tema.
ako slnko nasvieti co? ved vsetko je zakrytovane. podla tejto teorie by vam roztrhalo aj pneumatiky
no len aby to nebolo opacne. nechas auto hore a klesne ti zadok a to je cela zahada. sak je tu na to tema.
ako slnko nasvieti co? ved vsetko je zakrytovane. podla tejto teorie by vam roztrhalo aj pneumatiky :-d:-d
|
|
30.05.2017 22:46 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3070910
|
|
jruze
|
|
|
Ale jó kadý materiál se teplem roztahuje ale zase neblazněte e vám sluníčko ,,mění " polohy jako tlačítkem a sledovat centimetry ???
Ale jó kadý materiál se teplem roztahuje ale zase neblazněte e vám sluníčko ,,mění " polohy jako tlačítkem a sledovat centimetry ???:-)
|
|
30.05.2017 23:18 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3070920
|
|
Bobr53
|
|
|
Bobr53 napsal(a): Předpokládám e to Jumep myslel tak, e předek stoupne hore po zapnutí zapalování - jste oba ve shodě, kadá C5 X7 po vypnutí klíčku klesne cca 2-3 cm do "zaparkované" polohy a po zapnutí klíčku zase čerpadlo předek zvedne na jízdní polohu.
Edit:
Aha tak doplním a opravím, e to Jumep myslel opravdu jinak, ne jsem předpokládal já - tak takhle se moje X7 na slunci nechová... budu to muset vysledovat. Omluva
Tak jak jsem včera slíbil, hned jsem vykonal:
1) jetě včera před půlnocí jsem pod čumák své X7 postavil dřevěný palek jako měrku, mezera mezi palkem a spodním lemem nárazníku byla 2 mm
2) dnes v poledne jsem provedl kontrolu - mezera mezi palkem a nárazníkem byla opět 2 mm - podotýkám, e na kapotu prailo celé dopoledne ostré slunce, čumák nasměrovaný přímo k východu, tedy u mne se předek slunečním árem nezvedá
3) při zapnutí a vypnutí zapalování se mi předek zvedá/klesá pouze o 1 cm, můj odhad 2-3 cm byl chybný.
Howg
Tak jak jsem včera slíbil, hned jsem vykonal:
1) jetě včera před půlnocí jsem pod čumák své X7 postavil dřevěný palek jako měrku, mezera mezi palkem a spodním lemem nárazníku byla 2 mm
2) dnes v poledne jsem provedl kontrolu - mezera mezi palkem a nárazníkem byla opět 2 mm - podotýkám, e na kapotu prailo celé dopoledne ostré slunce, čumák nasměrovaný přímo k východu, tedy u mne se předek slunečním árem nezvedá
3) při zapnutí a vypnutí zapalování se mi předek zvedá/klesá pouze o 1 cm, můj odhad 2-3 cm byl chybný.
Howg :-))))
|
|
31.05.2017 09:19 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3070944
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Jeste, ze ti ten predek nepadl a spalek ti to nerozparal . U mne se predek po vypnuti zapalovani a zavreni dveri snizi tak o 1 cm, jako kdyby zaklekne. Jinak se to samo temer nehne, leto, zima, ale vzdy to pada dolu.
Jeste, ze ti ten predek nepadl a spalek ti to nerozparal :-d. U mne se predek po vypnuti zapalovani a zavreni dveri snizi tak o 1 cm, jako kdyby zaklekne. Jinak se to samo temer nehne, leto, zima, ale vzdy to pada dolu.
|
|
25.05.2018 17:07 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3159500
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
A ked sme uz pritom, ze nespravna vyska podvozka. Moze tu niekto hodit spravne hodnoty?
Dakujem
A ked sme uz pritom, ze nespravna vyska podvozka. Moze tu niekto hodit spravne hodnoty?
Dakujem
|
|
25.05.2018 17:48 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3159502
|
|
jumep
|
|
|
navod s vyskami je tu aspon 3x
navod s vyskami je tu aspon 3x
|
|
25.05.2018 18:02 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3159504
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Na X7? Tak ten som este nevidel..
Na X7? Tak ten som este nevidel..
|
|
25.05.2018 21:51 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3159546
|
|
jumep
|
|
|
aj na x7
aj na x7
|
|
03.06.2019 23:00 -
C5-III - auto je příli vysoko, pomalá reakce na výku, celkově je to zmatené
|
3224726
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Jsem majitel C5-II a teď jsem si pořídil v alostném stavu, ale za dobrý peníz C5-III.. Rozhodně ale podvozek nefunguje jak má...
Auto na ovládání v kufru i po nasednutí reaguje neskutečně pomalu... Změna výky u té starí C5 je o poznání rychlejí... Navíc mi přijde v \"normální\" poloze auto moc vysoko s přizvednutým předkem.. Pokud dám podvozek \"nahoru\" i po dosaení maximální výky běí čerpadlo a podle zvuku se trápí a trápí jetě pěknou chvíli..
Pak řeknu autu, a se vrátí do normální polohy a ono zůstane nahoře a na displeji mi napíe e je v základní poloze...
Přes smáznutím chyb tam byla sporadická chyba senzoru výky vpředu... Po promazání a zkuební jízdě zůstavají chyby U1118 zavada komunikace BSI, U2118 Probuzení (anomálie příjmu korekce výky) a U2005 Probuzení (anomálie rychlosti vozidla)
Nějaký nápad čím začít?? chová se to fakt zvlátně...
Díky za radu
Jetě pro doplnění.. Odtlakoval jsem systém a po LDS v nádobce ani vidu.. Take zítra doplním.. Jinak nael jsem Poláka se stejnými chybovými kody a stejně zvedlým předkem, a pokud jsem to pochopil správně, tak podezírá přední korektor... Nicméně minulý majitel mého auta prý oba korektory nedávno nechával měnit v autorizovaném servise..
.link.
Frantíci zase na jiných stránkách řeí e je potřeba nějak přeprogramovat BSI, e je chyba tam, ale tomu nějak nerozumím...
Dále jsem nael stránku v němčině, kde někdo řeí tyto chyby a zároveň mu motor P2133 a P2131 signál spínače bodu odporu pedálu akcelerace.. Sice nechápu jaká, ale tyto chyby mám také, nemůe tu být nějaká souvislost??
Jsem majitel C5-II a teď jsem si pořídil v alostném stavu, ale za dobrý peníz C5-III.. Rozhodně ale podvozek nefunguje jak má...
Auto na ovládání v kufru i po nasednutí reaguje neskutečně pomalu... Změna výky u té starí C5 je o poznání rychlejí... Navíc mi přijde v \"normální\" poloze auto moc vysoko s přizvednutým předkem.. Pokud dám podvozek \"nahoru\" i po dosaení maximální výky běí čerpadlo a podle zvuku se trápí a trápí jetě pěknou chvíli..
Pak řeknu autu, a se vrátí do normální polohy a ono zůstane nahoře a na displeji mi napíe e je v základní poloze...
Přes smáznutím chyb tam byla sporadická chyba senzoru výky vpředu... Po promazání a zkuební jízdě zůstavají chyby U1118 zavada komunikace BSI, U2118 Probuzení (anomálie příjmu korekce výky) a U2005 Probuzení (anomálie rychlosti vozidla)
Nějaký nápad čím začít?? chová se to fakt zvlátně...
Díky za radu
Jetě pro doplnění.. Odtlakoval jsem systém a po LDS v nádobce ani vidu.. Take zítra doplním.. Jinak nael jsem Poláka se stejnými chybovými kody a stejně zvedlým předkem, a pokud jsem to pochopil správně, tak podezírá přední korektor... Nicméně minulý majitel mého auta prý oba korektory nedávno nechával měnit v autorizovaném servise..
http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=207840
Frantíci zase na jiných stránkách řeí e je potřeba nějak přeprogramovat BSI, e je chyba tam, ale tomu nějak nerozumím...
Dále jsem nael stránku v němčině, kde někdo řeí tyto chyby a zároveň mu motor P2133 a P2131 signál spínače bodu odporu pedálu akcelerace.. Sice nechápu jaká, ale tyto chyby mám také, nemůe tu být nějaká souvislost??
|
|
04.06.2019 00:48 -
Re: C5-III - auto je příli vysoko, pomalá reakce na výku, celkově je to zmatené
|
3224735
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ako vidim, tak mas tam toho na mraky a este tu mas temu o nefunkcnej klime, kde pomaly z teba lezu dalsie chybove kody (o ktorych tu nic nespominas) a teraz nadobudam dojem, ze je tam toho este viac, co si abudol spomenut.
Nic proti, al nemal by si to lepsie zverit niekomu, kto sa s tym popasuje, co tomu rozumi???
Ty to nemas o dakej jednej chybe, co by sa akosi dalo poriesit, ty tam toho mas hafo.
Chces to riesit cez net roky? Toto asi nebude nikoho bavit, riesit ten hlavolam s tebou tu na fore
Zas tak naivny si asi neni, aby si to chapal.
Ako vidim, tak mas tam toho na mraky a este tu mas temu o nefunkcnej klime, kde pomaly z teba lezu dalsie chybove kody (o ktorych tu nic nespominas) a teraz nadobudam dojem, ze je tam toho este viac, co si abudol spomenut.
Nic proti, al nemal by si to lepsie zverit niekomu, kto sa s tym popasuje, co tomu rozumi???
Ty to nemas o dakej jednej chybe, co by sa akosi dalo poriesit, ty tam toho mas hafo.
Chces to riesit cez net roky? Toto asi nebude nikoho bavit, riesit ten hlavolam s tebou tu na fore
Zas tak naivny si asi neni, aby si to chapal.
|
|
04.06.2019 08:13 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3224745
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
O tom ádná.. Větinu věcí na autě si nechám udělat v sevisu.. Toto auto bylo PRÝ servisovaný v autorizovaném servisu a přijde mi na něm ve poněkud zanedbané... Můj servis, který bude auto dělat má jen diagnostiku Delphi a pochybuju e mechanik bude po věčerech googlit specifické závady... Take já ne přijde na mé auto čas ho celé prolezu, udělám seznam co potřebuju udělat, seenu díly..
Navíc mám tady C5 II s generačně stejným podvozkem, take mám monost i přehodit dily..
Take P2133 a P2131 s podvozkem asi nebudou souviset, je to pravděpodobně jen vadný plynový pedál.. Zatím tedy podezírám přední korektor..
O tom ádná.. Větinu věcí na autě si nechám udělat v sevisu.. Toto auto bylo PRÝ servisovaný v autorizovaném servisu a přijde mi na něm ve poněkud zanedbané... Můj servis, který bude auto dělat má jen diagnostiku Delphi a pochybuju e mechanik bude po věčerech googlit specifické závady... Take já ne přijde na mé auto čas ho celé prolezu, udělám seznam co potřebuju udělat, seenu díly..
Navíc mám tady C5 II s generačně stejným podvozkem, take mám monost i přehodit dily..
Take P2133 a P2131 s podvozkem asi nebudou souviset, je to pravděpodobně jen vadný plynový pedál.. Zatím tedy podezírám přední korektor..
|
|
04.06.2019 08:19 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3224747
|
|
jruze
|
|
|
No pro ,,uivatele" si pořídit X7 v alostném stavu(podle popisu) je sebevrada. (obzvá ,,U" závady mohou být dobrej průser)
Co jsou dobré peníze ? Pro mne byly ,,dobré peníze" 60000,- a to jen s tím e jsem měl díly které jsem mohl potřebovat k opravě doma a nemusel jsem investovat do různých repasů,oprav a prací.
A tady to začíná být zajímavé - .... Delpi diagnostika , díly podvozku z C5II na X7 .... no to bude asi hodně zajímavé téma dobudoucna.
No pro ,,uivatele" si pořídit X7 v alostném stavu(podle popisu) je sebevrada.:nevim (obzvá ,,U" závady mohou být dobrej průser)
Co jsou dobré peníze ? Pro mne byly ,,dobré peníze" 60000,- a to jen s tím e jsem měl díly které jsem mohl potřebovat k opravě doma a nemusel jsem investovat do různých repasů,oprav a prací.
A tady to začíná být zajímavé - .... Delpi diagnostika , díly podvozku z C5II na X7 .... no to bude asi hodně zajímavé téma dobudoucna.
|
|
| |
|
|