Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Problém s výškou na přední nápravě
14.06.2013 08:05 - Problém s výškou na přední nápravě 2589217
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1279

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
...

22.05.2013 10:19 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581652
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Dneska ráno jsem přišel k autu, a auto bylo níž jak obvykle. Po odemčení se zvedlo, následovně po rozjetí auta, začalo auto poskakovat. Šlo to z přední nápravy (možná z pravého přední koule), jak kdybych měl píchlé kolo a jel po poli Po asi 800metrů to už bylo k nevydržení , po zastavení a vypnutí motoru, se přední náprava zdvihnula do nejvyšší polohy. Znovu jsem nastartoval a pokračoval dál, po rozjetí se auto dorovnalo do roviny, a po asi 500metrech to přestalo. Dál jsem pokračoval 15km do práce v pohodě. Můžete mi někdo říct, co s tím je?

22.05.2013 10:54 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581665
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Dneska ráno jsem přišel k autu, a auto bylo níž jak obvykle. Po odemčení se zvedlo, následovně po rozjetí auta, začalo auto poskakovat. Šlo to z přední nápravy (možná z pravého přední koule), jak kdybych měl píchlé kolo a jel po poli Po asi 800metrů to už bylo k nevydržení , po zastavení a vypnutí motoru, se přední náprava zdvihnula do nejvyšší polohy. Znovu jsem nastartoval a pokračoval dál, po rozjetí se auto dorovnalo do roviny, a po asi 500metrech to přestalo. Dál jsem pokračoval 15km do práce v pohodě. Můžete mi někdo říct, co s tím je?

výškový korektor?

22.05.2013 14:43 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581692
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
výškový korektor?

To si nemyslím, to by nešlo jen od pravé koule...Pořád se to zvedalo a snižovalo (převalovalo). Jak kdyby se měnil tlak v kouli od minima po maximum.

22.05.2013 15:13 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581696
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
To si nemyslím, to by nešlo jen od pravé koule...Pořád se to zvedalo a snižovalo (převalovalo). Jak kdyby se měnil tlak v kouli od minima po maximum.


Jestli houpe nahoru dolů tak asi ano- korektor - nedovede načíst polohu a hledá kde je.
Já koupil auto(biturbo) se zelenou vodou(LHM) a tak trochu z toho mám zamotanou šišku - po koupi padal zadek,po pár dnech OK a pár dní na to znovu něco - za jízdy se nepatrně přizvedávala někdy prdel, po zhasnutí někdy padla dolů, korektor jiný - dva dny klid a zase - do půl hodiny na zemi. Tak začnem od zadu a uvidím kam až dojdu - jediné pozitivum je že vše mám takže to bude jen sport kdo s koho - jestli vyhraje biturbo nebo já a po čem všem a kdy do srazu vyhraju já (doufám) i kdybych měl vytrhat všechno a dát jiné díly.(chyby žádné a tak nastupuje výměnný obchod,i když po aktualizaci se objevovala chyba pérování,ale v tu dobu se to chovalo normálně- teď chybu nehlásí a zase je ) - je to souboj nervů kdo s koho

22.05.2013 15:26 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581701
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
To by mě jeblo Když by byl korektor špatný, tam je jen jeden na přední nápravě? že mi dělá bordel asi jen jedna strana přední nápravy, je to težké pochytit, auto začne skákat při jízdě jak kdybych v nějaké gangsterské káře s hydraulikou

22.05.2013 16:02 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581702
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
Tak on psal že to šlo možná od pravého kola..tak nevim....když mam auto v servisní ploze (do 40km/h ) tak mi taky skáče jako koza když se přibližuju k těm 40ti....výškový korektor mi taky dělá že auto se z ničeho nic zvedne o kousek a najednou padne zase dolu kde má být....jinak vše v pořádku..korektor mam doma už asi rok připravenej a furt se mi nechce do toho ho měnit:=)
zatim bez problému

22.05.2013 17:35 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581740
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ak ti v prvej zvýšenej polohe skáče ako koza mᚠzle nastavenú výšku. Na prvej zvýšenej (do 40km/h) to musí ešte celkom slušne pruži.

22.05.2013 17:46 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581742
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
jj pruží..ale když se dostanu k těm 40ti tak to skáče ikdyž jedu po rovině...jak kdyby byly brutálně nevyvážený kola:=) neřešim...průží to normálně když jedu pomalejc...

22.05.2013 18:36 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581746
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Tak to bude niektorý vnútorný kĺb poloosi.

22.05.2013 21:28 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581839
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Jestli houpe nahoru dolů tak asi ano- korektor - nedovede načíst polohu a hledá kde je.
Já koupil auto(biturbo) se zelenou vodou(LHM) a tak trochu z toho mám zamotanou šišku - po koupi padal zadek,po pár dnech OK a pár dní na to znovu něco - za jízdy se nepatrně přizvedávala někdy prdel, po zhasnutí někdy padla dolů, korektor jiný - dva dny klid a zase - do půl hodiny na zemi. Tak začnem od zadu a uvidím kam až dojdu - jediné pozitivum je že vše mám takže to bude jen sport kdo s koho - jestli vyhraje biturbo nebo já a po čem všem a kdy do srazu vyhraju já (doufám) i kdybych měl vytrhat všechno a dát jiné díly.(chyby žádné a tak nastupuje výměnný obchod,i když po aktualizaci se objevovala chyba pérování,ale v tu dobu se to chovalo normálně- teď chybu nehlásí a zase je ) - je to souboj nervů kdo s koho


uz som ti povedal, vymen regulator .... (pripadne deaktivuj H3+ v diagnostike a uvidis)

22.05.2013 22:25 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581876
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
uz som ti povedal, vymen regulator .... (pripadne deaktivuj H3+ v diagnostike a uvidis)


+ jsem měl deaktivované už při koupi - já ho sice aktivoval zpět(a nejsem si jistý jestli v tu dobu to nebylo zrovna OK) - teď je deaktivovaný. Vyměním těsnění pístnic(bude jistota),regulátor a dám mu šanci aby neřeklo že jsem mu to překazil rovnou

23.05.2013 06:54 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581917
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak dnes ráno opět. Přišel jsem k autu, a přední celá náprava úplně na zemi, zadek v provozní poloze. Po nastartování předek vyjel až na horu a nereaguje na úpravu výšky, jen zadní náprava funguje jak má. Odjel jsem do práce s tím že se to po cestě zpraví jak včera ale tentokrát nic. Takže je to asi ten přední korektor... Je ho potřeba vyměnit, nebo stačí např. promazat ty táhla, nebo korektor nějak rozhýbat?

23.05.2013 07:25 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581918
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Tak dnes ráno opět. Přišel jsem k autu, a přední celá náprava úplně na zemi, zadek v provozní poloze. Po nastartování předek vyjel až na horu a nereaguje na úpravu výšky, jen zadní náprava funguje jak má. Odjel jsem do práce s tím že se to po cestě zpraví jak včera ale tentokrát nic. Takže je to asi ten přední korektor... Je ho potřeba vyměnit, nebo stačí např. promazat ty táhla, nebo korektor nějak rozhýbat?


vyměnit - pokud to dělá korektor.

23.05.2013 07:55 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581919
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Jak poznám že to dělá korektor?

23.05.2013 08:35 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581924
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Jak poznám že to dělá korektor?


přehod je mezi sebou, když nevěříš

23.05.2013 08:46 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2581928
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Takže je to asi ten přední korektor... Je ho potřeba vyměnit, nebo stačí např. promazat ty táhla, nebo korektor nějak rozhýbat?


Přenos informace o poloze v korektoru je "bezkontaktní" Korektor začne blbnout, když se do něj dostane vlhkost a zaoxiduje napojení desky s tišákem na vývody konektoru. Pak to má "elektrickou" chybu a počítač si neví rady. Samozřejmě je dobré mít táhlo volné - promazané, aby se pohyb dobře přenášel.

Tady sem to kdysi dával: .link.

Ten samý případ s vlhkostí tu v jiném vlákně ... .link.


JOSKO napsal(a):
ahojte,v poslednej dobe sa mi stava ze pocas jazdy sa mi zdvihne zadok do najvyssej polohy.jazda jak na koze.zastavim spustim auto do najnizsej,potom do normalu a po chvili sa mi zadok zdvihne az na doraz.cital som tu o tom vyskovom onom vzadu na torznej tyci,myslite ze by to robilo ono?dakujem za info.


JOSKO napsal(a):
nie pod autom som nebol.len som bol asi pred tyzdnom na umyvarke kde som dal auto umyt aj zospodu,neviem ci by to spolu suviselo.


19.04.2015 19:24 - Re: Problém s výškou na zadni nápravě 2812421
bobr
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Děla mě to same po vyměne konektoru.Někdy normal nekdy zadek tvrdy cca po 50 km. Nemam žadnej tip pošlete tip

19.04.2015 20:42 - Re: Problém s výškou na přední nápravě 2812453
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
bobr napsal(a):
Děla mě to same po vyměne konektoru.Někdy normal nekdy zadek tvrdy cca po 50 km. Nemam žadnej tip pošlete tip


C5 není 2x dobré umívat spodek a motor tlakovou vodou - protlačíš vodu do konektorů,ložisek z. ramen atd.. a potom nastávají problémy . Když tak jen z větší vzdálenosti a né přímo na tyto části.

25.08.2016 00:11 - Re: Problém s výškou na přední nápravě 2987263
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Jedna perlička:
Předek nešel dolů, auto tvrdé.
Odtlakování diagnostikou v pořádku.
Vlezu pod auto abych se podíval, co se na tom bezkontaktním regulátoru může pokazit a mezi páčkou korektoru a rámem jsem našel kousek plastu z montážní lampy, který bránil korektoru v regulaci. Naštěstí nic neprasko a vše zase funguje.


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator