Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Klesání zadní části vozu / C5 III
|< < 1 ... 4 5 6 7 8 > >|
08.02.2019 13:35 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206614
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky za reakci. Zadek je stále dole, čili nefunguje něco korektně. Navíc ovládání z kufru fungovalo jenom jednou a po krátkém projetí spadl dolů a teď už to nejede ani z kufru. Nejsem si vědom, že bych evidoval nějaký náraz do zadní nápravy, ale omrknu to celé raději.
Možná mi něco uniká, ale nikdo jiný než ty na můj post nereagoval.

08.02.2019 13:36 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206615
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dury, vše je zde napsáno ... pokud to upadlo, nasadíš nové táhlo, nic se nešteluje. Místo toho psaní si už mohl zvednout auto tlačítkem a kouknout pod auto zezadu. proč si tam lil LITR lds ???? Chceš aby ti praskla nádobka, nebo to zateklo do motoru čerpadla ??? asi ano, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ty jako laik nepoznᚠkolik toho tam je ani náhodou ani odhadem .... tak že teď tam mᚠasi o litr víc ... to ti taky může ztvrdonout nekterá pístnice a nepružit ...

08.02.2019 13:37 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206616
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono není na co reagovat, neb si neudělal nic z toho co se tu píše , tj nekoukl ses na ten zadní korektor s táhlem !!!

08.02.2019 14:12 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206620
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zadek spadl dolu. Na více místech fora jsem četl, že stačilo dolít LDS. Tak sem dal auto do spodní polohy a zkontroloval jestli je dostatek LDS. Nebylo. Musel sem dolit litr abych zalil spodek víčka jak je tu popsáno. Jelikož nejde slyšet čerpadlo, tak mi dávalo smysl dle pročtené diskuse zkontrolovat pojistku. Pak se ptám co dále, mohu udělat proto abych určil závadu (ne vyřešil), než budu solit vatu v servisu.Děkuji

08.02.2019 14:50 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206624
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dury napsal(a):
Zadek spadl dolu. Na více místech fora jsem četl, že stačilo dolít LDS. Tak sem dal auto do spodní polohy a zkontroloval jestli je dostatek LDS. Nebylo. Musel sem dolit litr abych zalil spodek víčka jak je tu popsáno. Jelikož nejde slyšet čerpadlo, tak mi dávalo smysl dle pročtené diskuse zkontrolovat pojistku. Pak se ptám co dále, mohu udělat proto abych určil závadu (ne vyřešil), než budu solit vatu v servisu.Děkuji


Chceš reakci od někoho jiného ? - neslyšíš čerpadlo po výměně pojistky ? - Nasměruj se směr Brno,Olomouc, nebo k Lukimu (pokud to neleží celé na zemi) tak se po dobré silnici opatrně dojet.Stejně s tím nic neuděláš.

08.02.2019 19:14 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206643
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dury napsal(a):
V utery večer při jízdě spadl zadek, nenapsal žádnou hlášku.
Včera sem dolil litr LDS. projel auto a povedlo se ovladanim z kufru zadek trochu zvednout.
Pak sem to projel a hlasil suspension systel faultly. a opět spadlo za jizdy
BHI nevrčí,

odle všeho ti předek ti nepadá, povedlo se ti zadek přizvednout tlačítkem v kufru ... tak že čerpadlo asi jelo, tím čerpadlem to asi nebude. Pokud zadní korektor hlásí nesmyslný údaj když třeba upadlo rezavé táhlo od něj na torzku, nemá to údaj výšky vzadu tak to nepošle kapalinu na nápravu a nejde čerpadlo, neb neví co se děje a má asi velmi rozdílné udaje předek zadek tak to hlásí chybu ... Jestli si u x7 dolil v dolní poloze na dno košíku, mᚠtam o 0,5 až 1 litr víc kapaliny než má být !!! Hrozí prasknutí nádobky a vytečení do motoru BHI ...
Pro všechny ...
Množství kapaliny LDS se neměří ve spodní poloze auta stojícího na kolech!!!
Měří se to po úplném odtlakování systému. Jak toho lze v domácích podmínkách docílit i bez diagnostiky píšu zde několikrát v různých vláknech ... Ale s tvým přístupem řešení problému tě to nemusí zajímat

08.02.2019 22:35 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206652
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jestli to chápu dobře já tak je v háji pojistka - proto nejde BHI - myslím že tlačítko v kufru obchází údaje z korektoru= tlačítkem by by to mělo jít zvednout. podle mne je problém v regulátoru a prdla pojistka (proto nejde BHI) = pojistka je v té krabičce vedle aku Takže by asi bylo lepší aby si udělal vejlet do Brna , nebo Olomouce než to rozštrachá víc než to je.

10.02.2019 20:17 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206913
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
odle všeho ti předek ti nepadá, povedlo se ti zadek přizvednout tlačítkem v kufru ... tak že čerpadlo asi jelo, tím čerpadlem to asi nebude. Pokud zadní korektor hlásí nesmyslný údaj když třeba upadlo rezavé táhlo od něj na torzku, nemá to údaj výšky vzadu tak to nepošle kapalinu na nápravu a nejde čerpadlo, neb neví co se děje a má asi velmi rozdílné udaje předek zadek tak to hlásí chybu ... Jestli si u x7 dolil v dolní poloze na dno košíku, mᚠtam o 0,5 až 1 litr víc kapaliny než má být !!! Hrozí prasknutí nádobky a vytečení do motoru BHI ...
Pro všechny ...
Množství kapaliny LDS se neměří ve spodní poloze auta stojícího na kolech!!!
Měří se to po úplném odtlakování systému. Jak toho lze v domácích podmínkách docílit i bez diagnostiky píšu zde několikrát v různých vláknech ... Ale s tvým přístupem řešení problému tě to nemusí zajímat

toto doliatie po rysku mi spravil servisak na prvej prehliadke v citroene. odvtedy presli 4 roky. BOL SOM PRI TOM. odhadom tam naozaj dal cez 0.5-0.8 litra.
ma niekto nejaky typ jak to odsat ? mam napriklad tu lidl odsavacku oleja, ktoru pouzivam. mam to presne na spodnem sitku.rad by som to poriesil sam , teda kolko ? a ako ? takto to dodrbali asi vacsine majitelom a ak by to niekto zmeral kolko odobrat pri stave "po sitko" , bolo by to fakt poucne pre kopec ludi

10.02.2019 21:11 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206922
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já jsem dal auto do nejnižší polohy, změřil výšku po držáky na umístění heveru, uřízl 4 špalky, zvedl auto na špalky a spustil auto do nejnižší polohy, musí být všechny kola ve vzduchu, pak jsem otevřel nádržku a injekční stříkačkou odsál přebytečnou kapalinu do sklenice, nic jiného než tu stříkačku jsem po ruce neměl.

10.02.2019 21:13 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206923
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Já jsem dal auto do nejnižší polohy, změřil výšku po držáky na umístění heveru, uřízl 4 špalky, zvedl auto na špalky a spustil auto do nejnižší polohy, musí být všechny kola ve vzduchu, pak jsem otevřel nádržku a injekční stříkačkou odsál přebytečnou kapalinu do sklenice, nic jiného než tu stříkačku jsem po ruce neměl.

zdendo ja mam ale pocit ze ked toto spravim pretecie mi to skor ako zareagujem

10.02.2019 21:37 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206924
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak dej auto do nejnižší polohy, dej kolem víčka hadry, pomalu otevírej víčko a ta trocha se vsaje do těch hadrů, také jsem to tak udělal po koupi auta, dá se to ohlídat, já tam měl víc jak litr navíc, pak to teprve odtlakuj na těch špalkách, už by nemělo nic přetýct, sám mám v nádržce po odtlakování asi půl cm nad sítko, tak nevím, zda to nechat, nebo ještě odsát.

10.02.2019 21:39 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206925
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no toz sem dolil ve spodni poloze jak se tu jinde pise, na postup podle PATaMATa jsem nenrazil, az dnes. Mel sem Xantii, tam nebylo treba odtlakovavat
Ujel sem tak 1km, tak snad cajk. Odsal sem tedy cca co sem dolil (z nadrzky strikackou s hadickou)
pojistka je OK, je tam 80.
v normalni cestovni poloze predek OK, zadek dole
pak sem dal horni polohu a i zadek po delsi chvili vylezl nahoru, al opakovane uz ne, ztvrdly, na trech kolech.
cerpadlo tedy jede, ale nejde tak slyset. Vzdycky slo slyset i pri otevreni dveri.
pod zadek nestrcim ani hever jak je nizko, toz jedu do servisu

11.02.2019 11:19 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206966
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dury napsal(a):
pojistka je OK, je tam 80.

Ty chceš svařovat nebo jen jezdit ?? Koleduješ si o problém... Patří tam 40.

11.02.2019 12:20 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3206968
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ja to tam nedal, tak sem to auto koupil

11.02.2019 20:23 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3207065
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
80A poistka = zhorety motor BHI
ak este ide tak to treba vyriesit urgentne a idealne to daj porzret niekomu, lebo takto to sa bude tahat este dlho a nemusi to dopadnut dobre

12.02.2019 07:56 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3207109
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
80A poistka = zhorety motor BHI
ak este ide tak to treba vyriesit urgentne a idealne to daj porzret niekomu, lebo takto to sa bude tahat este dlho a nemusi to dopadnut dobre


A kterou pojistku má 80A ? - tu v BSM (maxipojistku)? nebo tu druhou v té malé vedle AKU ? - pochybuji že tam někdo dal 80A
Podle mne je původ problému regulátor - ostatní je důsledek.

12.02.2019 09:25 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3207158
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
vedle AKU jsou pojistky a pod nima ta řada maxipojstek, uplně ta vpravo (8) je tam 80A

12.02.2019 10:44 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3207171
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
X7 ma poistku cerpadla v tom boxe vedla baterky, cerveny kryt, poistka je na 2 sroboch

preco sa pustas do niecoho o com nemas absolutne zakladnu predstavu, toto nemoze dobre dopadnut, ja nemam nic proti tomu si to pozriet a riesit sam, ale tym ako sa tu zamotavas to skratka nemas predstavu a takto sa to velmi zle riesi

25.02.2019 06:26 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3209152
dury
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
dury napsal(a):
no toz sem dolil ve spodni poloze jak se tu jinde pise, na postup podle PATaMATa jsem nenrazil, az dnes. Mel sem Xantii, tam nebylo treba odtlakovavat
Ujel sem tak 1km, tak snad cajk. Odsal sem tedy cca co sem dolil (z nadrzky strikackou s hadickou)
pojistka je OK, je tam 80.
v normalni cestovni poloze predek OK, zadek dole
pak sem dal horni polohu a i zadek po delsi chvili vylezl nahoru, al opakovane uz ne, ztvrdly, na trech kolech.
cerpadlo tedy jede, ale nejde tak slyset. Vzdycky slo slyset i pri otevreni dveri.
pod zadek nestrcim ani hever jak je nizko, toz jedu do servisu

tak to byl vadny zadni snimac vysky

10.04.2019 23:03 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3215866
Luxy
Město: Lučenec , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte,
už asi 2 mesiace sledujem zvláštnu vec, auto pri vypnutí zapažovania klesne /celé auto aj predok aj zadok/ , na začiatku to bolo len možno pár mm ale zdá sa, to klesanie sa stále zväčšuje, teraz to vyzerá na 2 - 2,5 cm. Pri zapnutí zapažovania sa to zase zdvihne na normálnu výšku. Robí to zakaždým, čiže je jedno akou cestou idem, proste pri vypnutí klesne celé auto a pri následnom zapnutí zapažovania sa zase zdvihne /aj 5x za sebou/
Auto má za sebou tachometrových 235.000, chystám sa na výmenu lds, rieši ešte niečo iné, alebo mám by v kžude. Kupoval som ho cca v 10.2018 a začalo to robi niekedy v januári.
A ešte mám pocit, že je auto akoby tvrdšie na jamách, ale je to možno len môj subjektívny pocit

|< < 1 ... 4 5 6 7 8 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator