| | |
08.02.2019 13:35 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206614
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Díky za reakci. Zadek je stále dole, čili nefunguje něco korektně. Navíc ovládání z kufru fungovalo jenom jednou a po krátkém projetí spadl dolů a teď u to nejede ani z kufru. Nejsem si vědom, e bych evidoval nějaký náraz do zadní nápravy, ale omrknu to celé raději.
Moná mi něco uniká, ale nikdo jiný ne ty na můj post nereagoval.
Díky za reakci. Zadek je stále dole, čili nefunguje něco korektně. Navíc ovládání z kufru fungovalo jenom jednou a po krátkém projetí spadl dolů a teď u to nejede ani z kufru. Nejsem si vědom, e bych evidoval nějaký náraz do zadní nápravy, ale omrknu to celé raději.
Moná mi něco uniká, ale nikdo jiný ne ty na můj post nereagoval.
|
|
08.02.2019 13:36 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206615
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Dury, ve je zde napsáno ... pokud to upadlo, nasadí nové táhlo, nic se neteluje. Místo toho psaní si u mohl zvednout auto tlačítkem a kouknout pod auto zezadu. proč si tam lil LITR lds ???? Chce aby ti praskla nádobka, nebo to zateklo do motoru čerpadla ??? asi ano, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ty jako laik nepozná kolik toho tam je ani náhodou ani odhadem .... tak e teď tam má asi o litr víc ... to ti taky můe ztvrdonout nekterá pístnice a nepruit ...
Dury, ve je zde napsáno ... pokud to upadlo, nasadí nové táhlo, nic se neteluje. Místo toho psaní si u mohl zvednout auto tlačítkem a kouknout pod auto zezadu. proč si tam lil LITR lds ???? Chce aby ti praskla nádobka, nebo to zateklo do motoru čerpadla ??? asi ano, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ty jako laik nepozná kolik toho tam je ani náhodou ani odhadem .... ;-) tak e teď tam má asi o litr víc ... to ti taky můe ztvrdonout nekterá pístnice a nepruit ...
|
|
08.02.2019 13:37 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206616
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Ono není na co reagovat, neb si neudělal nic z toho co se tu píe , tj nekoukl ses na ten zadní korektor s táhlem !!!
Ono není na co reagovat, neb si neudělal nic z toho co se tu píe , tj nekoukl ses na ten zadní korektor s táhlem !!!
|
|
08.02.2019 14:12 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206620
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Zadek spadl dolu. Na více místech fora jsem četl, e stačilo dolít LDS. Tak sem dal auto do spodní polohy a zkontroloval jestli je dostatek LDS. Nebylo. Musel sem dolit litr abych zalil spodek víčka jak je tu popsáno. Jeliko nejde slyet čerpadlo, tak mi dávalo smysl dle pročtené diskuse zkontrolovat pojistku. Pak se ptám co dále, mohu udělat proto abych určil závadu (ne vyřeil), ne budu solit vatu v servisu.Děkuji
Zadek spadl dolu. Na více místech fora jsem četl, e stačilo dolít LDS. Tak sem dal auto do spodní polohy a zkontroloval jestli je dostatek LDS. Nebylo. Musel sem dolit litr abych zalil spodek víčka jak je tu popsáno. Jeliko nejde slyet čerpadlo, tak mi dávalo smysl dle pročtené diskuse zkontrolovat pojistku. Pak se ptám co dále, mohu udělat proto abych určil závadu (ne vyřeil), ne budu solit vatu v servisu.Děkuji
|
|
08.02.2019 19:14 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206643
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
dury napsal(a): V utery večer při jízdě spadl zadek, nenapsal ádnou hláku.
Včera sem dolil litr LDS. projel auto a povedlo se ovladanim z kufru zadek trochu zvednout.
Pak sem to projel a hlasil suspension systel faultly. a opět spadlo za jizdy
BHI nevrčí,
odle veho ti předek ti nepadá, povedlo se ti zadek přizvednout tlačítkem v kufru ... tak e čerpadlo asi jelo, tím čerpadlem to asi nebude. Pokud zadní korektor hlásí nesmyslný údaj kdy třeba upadlo rezavé táhlo od něj na torzku, nemá to údaj výky vzadu tak to nepole kapalinu na nápravu a nejde čerpadlo, neb neví co se děje a má asi velmi rozdílné udaje předek zadek tak to hlásí chybu ... Jestli si u x7 dolil v dolní poloze na dno koíku, má tam o 0,5 a 1 litr víc kapaliny ne má být !!! Hrozí prasknutí nádobky a vytečení do motoru BHI ...
Pro vechny ...
Mnoství kapaliny LDS se neměří ve spodní poloze auta stojícího na kolech!!!
Měří se to po úplném odtlakování systému. Jak toho lze v domácích podmínkách docílit i bez diagnostiky píu zde několikrát v různých vláknech ... Ale s tvým přístupem řeení problému tě to nemusí zajímat
odle veho ti předek ti nepadá, povedlo se ti zadek přizvednout tlačítkem v kufru ... tak e čerpadlo asi jelo, tím čerpadlem to asi nebude. Pokud zadní korektor hlásí nesmyslný údaj kdy třeba upadlo rezavé táhlo od něj na torzku, nemá to údaj výky vzadu tak to nepole kapalinu na nápravu a nejde čerpadlo, neb neví co se děje a má asi velmi rozdílné udaje předek zadek tak to hlásí chybu ... Jestli si u x7 dolil v dolní poloze na dno koíku, má tam o 0,5 a 1 litr víc kapaliny ne má být !!! Hrozí prasknutí nádobky a vytečení do motoru BHI ... ;-)
Pro vechny ...
Mnoství kapaliny LDS se neměří ve spodní poloze auta stojícího na kolech!!!
Měří se to po úplném odtlakování systému. Jak toho lze v domácích podmínkách docílit i bez diagnostiky píu zde několikrát v různých vláknech ... Ale s tvým přístupem řeení problému tě to nemusí zajímat ;-)
|
|
08.02.2019 22:35 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206652
|
|
jruze
|
|
|
Jestli to chápu dobře já tak je v háji pojistka - proto nejde BHI - myslím e tlačítko v kufru obchází údaje z korektoru= tlačítkem by by to mělo jít zvednout. podle mne je problém v regulátoru a prdla pojistka (proto nejde BHI) = pojistka je v té krabičce vedle aku Take by asi bylo lepí aby si udělal vejlet do Brna , nebo Olomouce ne to roztrachá víc ne to je.
Jestli to chápu dobře já tak je v háji pojistka - proto nejde BHI - myslím e tlačítko v kufru obchází údaje z korektoru= tlačítkem by by to mělo jít zvednout. podle mne je problém v regulátoru a prdla pojistka (proto nejde BHI) = pojistka je v té krabičce vedle aku;-) Take by asi bylo lepí aby si udělal vejlet do Brna , nebo Olomouce ne to roztrachá víc ne to je.;-)
|
|
10.02.2019 20:17 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206913
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
PATaMAT napsal(a): odle veho ti předek ti nepadá, povedlo se ti zadek přizvednout tlačítkem v kufru ... tak e čerpadlo asi jelo, tím čerpadlem to asi nebude. Pokud zadní korektor hlásí nesmyslný údaj kdy třeba upadlo rezavé táhlo od něj na torzku, nemá to údaj výky vzadu tak to nepole kapalinu na nápravu a nejde čerpadlo, neb neví co se děje a má asi velmi rozdílné udaje předek zadek tak to hlásí chybu ... Jestli si u x7 dolil v dolní poloze na dno koíku, má tam o 0,5 a 1 litr víc kapaliny ne má být !!! Hrozí prasknutí nádobky a vytečení do motoru BHI ...
Pro vechny ...
Mnoství kapaliny LDS se neměří ve spodní poloze auta stojícího na kolech!!!
Měří se to po úplném odtlakování systému. Jak toho lze v domácích podmínkách docílit i bez diagnostiky píu zde několikrát v různých vláknech ... Ale s tvým přístupem řeení problému tě to nemusí zajímat
toto doliatie po rysku mi spravil servisak na prvej prehliadke v citroene. odvtedy presli 4 roky. BOL SOM PRI TOM. odhadom tam naozaj dal cez 0.5-0.8 litra.
ma niekto nejaky typ jak to odsat ? mam napriklad tu lidl odsavacku oleja, ktoru pouzivam. mam to presne na spodnem sitku.rad by som to poriesil sam , teda kolko ? a ako ? takto to dodrbali asi vacsine majitelom a ak by to niekto zmeral kolko odobrat pri stave "po sitko" , bolo by to fakt poucne pre kopec ludi
toto doliatie po rysku mi spravil servisak na prvej prehliadke v citroene. odvtedy presli 4 roky. BOL SOM PRI TOM. odhadom tam naozaj dal cez 0.5-0.8 litra.
ma niekto nejaky typ jak to odsat ? mam napriklad tu lidl odsavacku oleja, ktoru pouzivam. mam to presne na spodnem sitku.rad by som to poriesil sam , teda kolko ? a ako ? takto to dodrbali asi vacsine majitelom a ak by to niekto zmeral kolko odobrat pri stave "po sitko" , bolo by to fakt poucne pre kopec ludi
|
|
10.02.2019 21:11 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206922
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já jsem dal auto do nejnií polohy, změřil výku po dráky na umístění heveru, uřízl 4 palky, zvedl auto na palky a spustil auto do nejnií polohy, musí být vechny kola ve vzduchu, pak jsem otevřel nádrku a injekční stříkačkou odsál přebytečnou kapalinu do sklenice, nic jiného ne tu stříkačku jsem po ruce neměl.
Já jsem dal auto do nejnií polohy, změřil výku po dráky na umístění heveru, uřízl 4 palky, zvedl auto na palky a spustil auto do nejnií polohy, musí být vechny kola ve vzduchu, pak jsem otevřel nádrku a injekční stříkačkou odsál přebytečnou kapalinu do sklenice, nic jiného ne tu stříkačku jsem po ruce neměl. ;-)
|
|
10.02.2019 21:37 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206924
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dej auto do nejnií polohy, dej kolem víčka hadry, pomalu otevírej víčko a ta trocha se vsaje do těch hadrů, také jsem to tak udělal po koupi auta, dá se to ohlídat, já tam měl víc jak litr navíc, pak to teprve odtlakuj na těch palkách, u by nemělo nic přetýct, sám mám v nádrce po odtlakování asi půl cm nad sítko, tak nevím, zda to nechat, nebo jetě odsát.
Tak dej auto do nejnií polohy, dej kolem víčka hadry, pomalu otevírej víčko a ta trocha se vsaje do těch hadrů, také jsem to tak udělal po koupi auta, dá se to ohlídat, já tam měl víc jak litr navíc, pak to teprve odtlakuj na těch palkách, u by nemělo nic přetýct, sám mám v nádrce po odtlakování asi půl cm nad sítko, tak nevím, zda to nechat, nebo jetě odsát.
|
|
10.02.2019 21:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206925
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
no toz sem dolil ve spodni poloze jak se tu jinde pise, na postup podle PATaMATa jsem nenrazil, az dnes. Mel sem Xantii, tam nebylo treba odtlakovavat
Ujel sem tak 1km, tak snad cajk. Odsal sem tedy cca co sem dolil (z nadrzky strikackou s hadickou)
pojistka je OK, je tam 80.
v normalni cestovni poloze predek OK, zadek dole
pak sem dal horni polohu a i zadek po delsi chvili vylezl nahoru, al opakovane uz ne, ztvrdly, na trech kolech.
cerpadlo tedy jede, ale nejde tak slyset. Vzdycky slo slyset i pri otevreni dveri.
pod zadek nestrcim ani hever jak je nizko, toz jedu do servisu
no toz sem dolil ve spodni poloze jak se tu jinde pise, na postup podle PATaMATa jsem nenrazil, az dnes. Mel sem Xantii, tam nebylo treba odtlakovavat
Ujel sem tak 1km, tak snad cajk. Odsal sem tedy cca co sem dolil (z nadrzky strikackou s hadickou)
pojistka je OK, je tam 80.
v normalni cestovni poloze predek OK, zadek dole
pak sem dal horni polohu a i zadek po delsi chvili vylezl nahoru, al opakovane uz ne, ztvrdly, na trech kolech.
cerpadlo tedy jede, ale nejde tak slyset. Vzdycky slo slyset i pri otevreni dveri.
pod zadek nestrcim ani hever jak je nizko, toz jedu do servisu
|
|
11.02.2019 12:20 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3206968
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
ja to tam nedal, tak sem to auto koupil
ja to tam nedal, tak sem to auto koupil
|
|
11.02.2019 20:23 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3207065
|
|
jumep
|
|
|
80A poistka = zhorety motor BHI
ak este ide tak to treba vyriesit urgentne a idealne to daj porzret niekomu, lebo takto to sa bude tahat este dlho a nemusi to dopadnut dobre
80A poistka = zhorety motor BHI
ak este ide tak to treba vyriesit urgentne a idealne to daj porzret niekomu, lebo takto to sa bude tahat este dlho a nemusi to dopadnut dobre
|
|
12.02.2019 09:25 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3207158
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
vedle AKU jsou pojistky a pod nima ta řada maxipojstek, uplně ta vpravo (8) je tam 80A
vedle AKU jsou pojistky a pod nima ta řada maxipojstek, uplně ta vpravo (8) je tam 80A
|
|
12.02.2019 10:44 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3207171
|
|
jumep
|
|
|
X7 ma poistku cerpadla v tom boxe vedla baterky, cerveny kryt, poistka je na 2 sroboch
preco sa pustas do niecoho o com nemas absolutne zakladnu predstavu, toto nemoze dobre dopadnut, ja nemam nic proti tomu si to pozriet a riesit sam, ale tym ako sa tu zamotavas to skratka nemas predstavu a takto sa to velmi zle riesi
X7 ma poistku cerpadla v tom boxe vedla baterky, cerveny kryt, poistka je na 2 sroboch
preco sa pustas do niecoho o com nemas absolutne zakladnu predstavu, toto nemoze dobre dopadnut, ja nemam nic proti tomu si to pozriet a riesit sam, ale tym ako sa tu zamotavas to skratka nemas predstavu a takto sa to velmi zle riesi
|
|
25.02.2019 06:26 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3209152
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
dury napsal(a): no toz sem dolil ve spodni poloze jak se tu jinde pise, na postup podle PATaMATa jsem nenrazil, az dnes. Mel sem Xantii, tam nebylo treba odtlakovavat
Ujel sem tak 1km, tak snad cajk. Odsal sem tedy cca co sem dolil (z nadrzky strikackou s hadickou)
pojistka je OK, je tam 80.
v normalni cestovni poloze predek OK, zadek dole
pak sem dal horni polohu a i zadek po delsi chvili vylezl nahoru, al opakovane uz ne, ztvrdly, na trech kolech.
cerpadlo tedy jede, ale nejde tak slyset. Vzdycky slo slyset i pri otevreni dveri.
pod zadek nestrcim ani hever jak je nizko, toz jedu do servisu
tak to byl vadny zadni snimac vysky
tak to byl vadny zadni snimac vysky
|
|
10.04.2019 23:03 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3215866
|
|
Luxy
|
Město: Lučenec , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahojte,
u asi 2 mesiace sledujem zvlátnu vec, auto pri vypnutí zapažovania klesne /celé auto aj predok aj zadok/ , na začiatku to bolo len mono pár mm ale zdá sa, to klesanie sa stále zväčuje, teraz to vyzerá na 2 - 2,5 cm. Pri zapnutí zapažovania sa to zase zdvihne na normálnu výku. Robí to zakadým, čie je jedno akou cestou idem, proste pri vypnutí klesne celé auto a pri následnom zapnutí zapažovania sa zase zdvihne /aj 5x za sebou/
Auto má za sebou tachometrových 235.000, chystám sa na výmenu lds, riei ete niečo iné, alebo mám by v kžude. Kupoval som ho cca v 10.2018 a začalo to robi niekedy v januári.
A ete mám pocit, e je auto akoby tvrdie na jamách, ale je to mono len môj subjektívny pocit
Ahojte,
u asi 2 mesiace sledujem zvlátnu vec, auto pri vypnutí zapažovania klesne /celé auto aj predok aj zadok/ , na začiatku to bolo len mono pár mm ale zdá sa, to klesanie sa stále zväčuje, teraz to vyzerá na 2 - 2,5 cm. Pri zapnutí zapažovania sa to zase zdvihne na normálnu výku. Robí to zakadým, čie je jedno akou cestou idem, proste pri vypnutí klesne celé auto a pri následnom zapnutí zapažovania sa zase zdvihne /aj 5x za sebou/
Auto má za sebou tachometrových 235.000, chystám sa na výmenu lds, riei ete niečo iné, alebo mám by v kžude. Kupoval som ho cca v 10.2018 a začalo to robi niekedy v januári.
A ete mám pocit, e je auto akoby tvrdie na jamách, ale je to mono len môj subjektívny pocit :)
|
|
| |
|
|