Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Klesání zadní části vozu / C5 III
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 > >|
07.06.2018 18:15 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3162347
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tebe ta ihla neprepusta, ale zasekava sa
treba vymenit ten zadny regulator a k tomu je tu popisane toho dost (da sa pouzit zo starsieho auta a presrobovat to / naskladat)

urcite NEMENIT BHI

29.12.2018 12:39 - Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199059
jency
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, mám tourer z roku 2009.
Všiml jsem si, že poslední dobou mi tak v 90% případů po vypnutí motoru klesne zadek až na doraz, jindy zůstane nahoře. Dříve to rozhodně nedělalo a časově se mi zdá, že to souvisí s výměnou baterky.

Tak sem se chtěl zeptat, jestli by to mohla být závada, nebo jestli se to dá někde změnit v nastavení? Měl jsem pocit, že původní baterka je dost slabá, protože to na mě většinou házelo "Economy mode" a tak nevím, jestli teď je dost silná na to aby se podovozek pumpoval dolu a nahoru a je to normální, nebo je tam nějaká krpa. V uživatelském manuálu jsem nic nenašel.

Dík

29.12.2018 21:26 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199091
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jency napsal(a):
Ahoj, mám tourer z roku 2009.
Všiml jsem si, že poslední dobou mi tak v 90% případů po vypnutí motoru klesne zadek až na doraz, jindy zůstane nahoře. Dříve to rozhodně nedělalo a časově se mi zdá, že to souvisí s výměnou baterky.

Tak sem se chtěl zeptat, jestli by to mohla být závada, nebo jestli se to dá někde změnit v nastavení? Měl jsem pocit, že původní baterka je dost slabá, protože to na mě většinou házelo "Economy mode" a tak nevím, jestli teď je dost silná na to aby se podovozek pumpoval dolu a nahoru a je to normální, nebo je tam nějaká krpa. V uživatelském manuálu jsem nic nenašel.

Dík


Příčin může být víc ale mohl by to dělat regulátor tlaku,nebo pístnice,nebo ventilky v BHI - podle mne regulátor - nastavení-konfigurace není . - zajeď za Pat Mat do Brna

30.12.2018 15:22 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199207
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Příčin může být víc ale mohl by to dělat regulátor tlaku,nebo pístnice,

pokud má automat tak H3+ ..... Ventilek v regulátoru nebo rýha v těsnění pístnice, tak tak ...

01.01.2019 19:54 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199353
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
obaja necitate?
"Ahoj, mám tourer z roku 2009"

tj. X7, tj. klasicky regulator vzadu, staci odkazat na prislusne vlakno

01.01.2019 20:12 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199356
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
obaja necitate?
"Ahoj, mám tourer z roku 2009"

tj. X7, tj. klasicky regulator vzadu, staci odkazat na prislusne vlakno

mᚠpravdu předsedo... koukal sem na popis auta a četl jen ruženu ...

01.01.2019 20:21 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199357
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
obaja necitate?
"Ahoj, mám tourer z roku 2009"

tj. X7, tj. klasicky regulator vzadu, staci odkazat na prislusne vlakno


Tak až jednou vymnenis regulátor a bude to stejne tak potom vyměň BHI -tohle muže dělat i ventilem a LDS potom teče do elektroniky ( z části)

01.01.2019 20:59 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199359
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
tak potom vyměň BHI -tohle muže dělat i ventilem a LDS potom teče do elektroniky ( z části)
Kecy, nemá to kudy téct, zase tady nestraš hned od novýho roku
Tady pod těma lulinama sou ty ventilky .link. ... tak mi ukaž kudy to poteče ... jinak je to kostka hliníku a nemá to kud tect ven.

01.01.2019 21:12 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199360
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Kecy, nemá to kudy téct, zase tady nestraš hned od novýho roku


Jednalo se o C5II - elektronika plná LDS a padal zadek - vyměnil jsem napřed BHI s tím že pístnice udělám potom (vím že x7 nejdou ale byla to dvojka) - pístnic se nikdo ani já nedotkl a auto jezdí už dva roky bez padání a tečení LDS do elektroniky.(egulátor stejný, BHI stejné tak proč padal a přestal ? všchno pod kloboučkem bylo rozsekané)

Vím jak to tam vypadá - mám jich tu přepravku.

01.01.2019 21:20 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199361
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Kecy, nemá to kudy téct, zase tady nestraš hned od novýho roku
Tady pod těma lulinama sou ty ventilky .link. ... tak mi ukaž kudy to poteče ... jinak je to kostka hliníku a nemá to kud tect ven.


kolem klemy a i ten ventibyl pošramocenej.

Přílohy:
BHI.jpg ( 265254b ) -

02.01.2019 00:40 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199386
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
kolem klemy a i ten ventibyl pošramocenej.

Když do toho někdo jebal tak jo, to může být cokoli kdekoli... ale samo se tam nic nestane ...

02.01.2019 16:13 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199453
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Když do toho někdo jebal tak jo, to může být cokoli kdekoli... ale samo se tam nic nestane ...


Kvůli tomu že byla elektronika plná LDS jsem měnil už několik BHI - zkoučel jsem vzít z jiných ten Okroužek a jsou ve stavu nepoužitelnosti = všechny nepoužitelné (nové nemám a je pro mne jednodušší dát jiné BHI než shánět Okroužky) i pár zadřenejch tu mám. Ale souhlasím že je to tak 1% závad,přidřených pístnic také není moc oproti regulátorům.(zato povolit ty trubky k pístnicím to bývá na x7 docela lahůdka)

02.01.2019 16:27 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199455
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
zkoučel jsem vzít z jiných ten Okroužek a jsou ve stavu nepoužitelnosti = všechny nepoužitelné (nové nemám a je pro mne jednodušší dát jiné BHI než shánět Okroužky)
Že je ten novej rok, poradím ti ... mᚠto kousek .link. a chtěj vždy nateriál NBR 90. Hlavně trvej na tvrdosti 90.... za pár korun a Funguje to sqele

02.01.2019 21:42 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199524
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Že je ten novej rok, poradím ti ... mᚠto kousek .link. a chtěj vždy nateriál NBR 90. Hlavně trvej na tvrdosti 90.... za pár korun a Funguje to sqele


zelenej domeček znám - jezdím tam občas pro atipické řemeny - spíš potřebuji trubičky na hydráuliku a spojky a ty tam myslím nemají

03.01.2019 08:00 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199585
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
zelenej domeček znám - jezdím tam občas pro atipické řemeny - spíš potřebuji trubičky na hydráuliku a spojky a ty tam myslím nemají

Trubičky mám já, stačí říct jaké chceš ...

03.01.2019 16:33 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199641
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Trubičky mám já, stačí říct jaké chceš ...


no klasika - spojku před nádrží až po regulátor = prdla v plastovém úchytu za nádrží (popravdě bych raději na nádrž nesahal a obešel jí - uchycení nádrže je tak sežrané že se obávám že na to šáhnout bude to poslední) - nevím jak to dělᚠty ale já jsem si sundal origo konce z jiných trubek a přípravek na konce trubek mám , hliníkové origo propoiky také (musel bych sehnat jinou dostatečně dlouhou trubku - nová by byla lepší)

03.01.2019 20:06 - Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive 3199652
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Trubky mám z metráže CuNiFe ( asi 500metrů ) ... koncovky, šroubení - zakázka CNC, lis s přípravky na koncovky vlastní... Obcházím nádrž bokem vždy, natáhnu na trubku ochranou hadičku cca 60 čísel aby se to tam někde neproklepalo a vedu to obloukem okolo trubky do nádrže ... spojky pod autem si lisuju sám - starý systém citroen, nebo používám takové: .link.

04.01.2019 00:32 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3199686
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Trubky mám z metráže CuNiFe ( asi 500metrů ) ... koncovky, šroubení - zakázka CNC, lis s přípravky na koncovky vlastní... Obcházím nádrž bokem vždy, natáhnu na trubku ochranou hadičku cca 60 čísel aby se to tam někde neproklepalo a vedu to obloukem okolo trubky do nádrže ... spojky pod autem si lisuju sám - starý systém citroen, nebo používám takové: .link.


Má ta trubka stejný vnější průměr jako origo k hydraulice ? chci použít origo konce a hlinikovou propojovací kosku. Jinak používám origo trubky ale délkou mi z těch co tu mám žádná nevychází - musel bych sehnat .

04.01.2019 08:42 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3199705
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Má ta trubka stejný vnější průměr jako origo k hydraulice ?

Samozřejmě, 3,5mm, je to přímo na Citroeny. Ty si tu pár let chyběl???
.link.


04.01.2019 09:28 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3199707
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak tu treba poveda, že PaM čo sa tyka trubiek robí super službu. Napíšeš mail aké trubky chces a behom pár dní (aj na Slovensko) to mas. Takto ešte držím pri živote dve XA čo poznám (X1 a X2) a už boli za mnou aj cudzí žudia - že viem zohna citroen trubky
Ja im len ukážem nákresy hydrauliky/brzdových okruhov nech si vyberu čo chcú Potom to len objednám u PaMa a predám za rovnakú cenu - IMHO to čo robí PaM je skôr charita ako biznis...

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator