| | |
07.06.2018 18:15 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3162347
|
|
jumep
|
|
|
tebe ta ihla neprepusta, ale zasekava sa
treba vymenit ten zadny regulator a k tomu je tu popisane toho dost (da sa pouzit zo starsieho auta a presrobovat to / naskladat)
urcite NEMENIT BHI
tebe ta ihla neprepusta, ale zasekava sa
treba vymenit ten zadny regulator a k tomu je tu popisane toho dost (da sa pouzit zo starsieho auta a presrobovat to / naskladat)
urcite NEMENIT BHI
|
|
29.12.2018 12:39 -
Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive
|
3199059
|
|
jency
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj, mám tourer z roku 2009.
Viml jsem si, e poslední dobou mi tak v 90% případů po vypnutí motoru klesne zadek a na doraz, jindy zůstane nahoře. Dříve to rozhodně nedělalo a časově se mi zdá, e to souvisí s výměnou baterky.
Tak sem se chtěl zeptat, jestli by to mohla být závada, nebo jestli se to dá někde změnit v nastavení? Měl jsem pocit, e původní baterka je dost slabá, protoe to na mě větinou házelo "Economy mode" a tak nevím, jestli teď je dost silná na to aby se podovozek pumpoval dolu a nahoru a je to normální, nebo je tam nějaká krpa. V uivatelském manuálu jsem nic nenael.
Dík
Ahoj, mám tourer z roku 2009.
Viml jsem si, e poslední dobou mi tak v 90% případů po vypnutí motoru klesne zadek a na doraz, jindy zůstane nahoře. Dříve to rozhodně nedělalo a časově se mi zdá, e to souvisí s výměnou baterky.
Tak sem se chtěl zeptat, jestli by to mohla být závada, nebo jestli se to dá někde změnit v nastavení? Měl jsem pocit, e původní baterka je dost slabá, protoe to na mě větinou házelo "Economy mode" a tak nevím, jestli teď je dost silná na to aby se podovozek pumpoval dolu a nahoru a je to normální, nebo je tam nějaká krpa. V uivatelském manuálu jsem nic nenael.
Dík
|
|
29.12.2018 21:26 -
Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive
|
3199091
|
|
jruze
|
|
|
jency napsal(a): Ahoj, mám tourer z roku 2009.
Viml jsem si, e poslední dobou mi tak v 90% případů po vypnutí motoru klesne zadek a na doraz, jindy zůstane nahoře. Dříve to rozhodně nedělalo a časově se mi zdá, e to souvisí s výměnou baterky.
Tak sem se chtěl zeptat, jestli by to mohla být závada, nebo jestli se to dá někde změnit v nastavení? Měl jsem pocit, e původní baterka je dost slabá, protoe to na mě větinou házelo "Economy mode" a tak nevím, jestli teď je dost silná na to aby se podovozek pumpoval dolu a nahoru a je to normální, nebo je tam nějaká krpa. V uivatelském manuálu jsem nic nenael.
Dík
Příčin můe být víc ale mohl by to dělat regulátor tlaku,nebo pístnice,nebo ventilky v BHI - podle mne regulátor - nastavení-konfigurace není . - zajeď za Pat Mat do Brna
Příčin můe být víc ale mohl by to dělat regulátor tlaku,nebo pístnice,nebo ventilky v BHI - podle mne regulátor :nevim - nastavení-konfigurace není .;-) - zajeď za Pat Mat do Brna
|
|
01.01.2019 19:54 -
Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive
|
3199353
|
|
jumep
|
|
|
obaja necitate?
"Ahoj, mám tourer z roku 2009"
tj. X7, tj. klasicky regulator vzadu, staci odkazat na prislusne vlakno
obaja necitate?
"Ahoj, mám tourer z roku 2009"
tj. X7, tj. klasicky regulator vzadu, staci odkazat na prislusne vlakno
|
|
01.01.2019 21:20 -
Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive
|
3199361
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Kecy, nemá to kudy téct, zase tady nestra hned od novýho roku
Tady pod těma lulinama sou ty ventilky .link. ... tak mi uka kudy to poteče ... jinak je to kostka hliníku a nemá to kud tect ven.
kolem klemy a i ten ventibyl poramocenej.
kolem klemy a i ten ventibyl poramocenej.
Přílohy: BHI.jpg ( 265254b ) - |
|
03.01.2019 20:06 -
Re: Klesání zadku po vypnutí motoru / Hydractive
|
3199652
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Trubky mám z metráe CuNiFe ( asi 500metrů ) ... koncovky, roubení - zakázka CNC, lis s přípravky na koncovky vlastní... Obcházím nádr bokem vdy, natáhnu na trubku ochranou hadičku cca 60 čísel aby se to tam někde neproklepalo a vedu to obloukem okolo trubky do nádre ... spojky pod autem si lisuju sám - starý systém citroen, nebo pouívám takové: .link.
Trubky mám z metráe CuNiFe ( asi 500metrů :-d ) ... koncovky, roubení - zakázka CNC, lis s přípravky na koncovky vlastní... Obcházím nádr bokem vdy, natáhnu na trubku ochranou hadičku cca 60 čísel aby se to tam někde neproklepalo a vedu to obloukem okolo trubky do nádre ... spojky pod autem si lisuju sám - starý systém citroen, nebo pouívám takové: https://www.bekas.cz/detail-zbozi/spojka-pro-cu-trubku-pr-3-4mm-mcc34
|
|
04.01.2019 09:28 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3199707
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak tu treba poveda, e PaM čo sa tyka trubiek robí super slubu. Napíe mail aké trubky chces a behom pár dní (aj na Slovensko) to mas. Takto ete drím pri ivote dve XA čo poznám (X1 a X2) a u boli za mnou aj cudzí žudia - e viem zohna citroen trubky
Ja im len ukáem nákresy hydrauliky/brzdových okruhov nech si vyberu čo chcú Potom to len objednám u PaMa a predám za rovnakú cenu - IMHO to čo robí PaM je skôr charita ako biznis...
Tak tu treba poveda, e PaM čo sa tyka trubiek robí super slubu. Napíe mail aké trubky chces a behom pár dní (aj na Slovensko) to mas. Takto ete drím pri ivote dve XA čo poznám (X1 a X2) a u boli za mnou aj cudzí žudia - e viem zohna citroen trubky :-))))
Ja im len ukáem nákresy hydrauliky/brzdových okruhov nech si vyberu čo chcú ;-) Potom to len objednám u PaMa a predám za rovnakú cenu - IMHO to čo robí PaM je skôr charita ako biznis...
|
|
| |
|
|