| | |
19.05.2017 16:20 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3067071
|
|
jumep
|
|
|
ked uz si to rezal, nesiel by tam niekde dorobit prepad?
ked uz si to rezal, nesiel by tam niekde dorobit prepad? :D
|
|
09.10.2017 13:40 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3100472
|
|
ipe
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 15 |
|
|
V prilohe fotos origo regulatoru pevnosti 5277n7 na c5 III a 5277n3 na C5 I a II. Kedze su to palky za stovky eur, mozete potvrdit ,ze tu staru n3 pre jednu gulu viem premontovat na kocku s dvoma gulami? Na obrazku sa totiz ta n7 tvari ako jeden diel. Da sa to 100% preskladat podla navodu vyssie? Cen.rozdiel je presne dvojnasobny.
V prilohe fotos origo regulatoru pevnosti 5277n7 na c5 III a 5277n3 na C5 I a II. Kedze su to palky za stovky eur, mozete potvrdit ,ze tu staru n3 pre jednu gulu viem premontovat na kocku s dvoma gulami? Na obrazku sa totiz ta n7 tvari ako jeden diel. Da sa to 100% preskladat podla navodu vyssie? Cen.rozdiel je presne dvojnasobny.
Přílohy: 150754863285185414304.jpg ( 3618708b ) - 15075486603241894171067.jpg ( 3591828b ) - |
|
09.10.2017 19:01 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3100589
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ipe, asi si nečetl co sem psal nebo fakt nevím ... ano, a musí přehodit tlumiče prutokové planetové v tom těle regulátoru z tvého původního. je to to co je pod velkým roubením u trubek, klíč myslím 27 .
Ipe, asi si nečetl co sem psal nebo fakt nevím ... ano, a musí přehodit tlumiče prutokové planetové v tom těle regulátoru z tvého původního. je to to co je pod velkým roubením u trubek, klíč myslím 27 .
|
|
09.10.2017 19:05 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3100592
|
|
jumep
|
|
|
nebud lenivy, zajdi von a nafot to (ja lenivy som )
nebud lenivy, zajdi von a nafot to :)) (ja lenivy som :) )
|
|
09.10.2017 20:42 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3100633
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ale já u to fotil a dával to tu... akurát nevím kde to je, nemou to najít ... ale mám to ve fotáku jetě ..
Doufám, e u to bude jasné i těm pomalejím je potřeba vyměnit to kulaté s plíky a dírkou uprostřed z toho původního co byl na autě ... do toho "nového" ( pokud to má jiné číslo)
Ale já u to fotil a dával to tu... akurát nevím kde to je, nemou to najít ... :nevim ale mám to ve fotáku jetě ..
Doufám, e u to bude jasné i těm pomalejím :-D je potřeba vyměnit to kulaté s plíky a dírkou uprostřed :-P z toho původního co byl na autě ... do toho "nového" ( pokud to má jiné číslo)
Přílohy: IMG_5117.JPG ( 3087428b ) - IMG_5118.JPG ( 2815114b ) - IMG_5119.JPG ( 3321701b ) - IMG_5120.JPG ( 2983205b ) - |
|
09.10.2017 21:55 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3100742
|
|
ipe
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 15 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Ipe, asi si nečetl co sem psal nebo fakt nevím ... ano, a musí přehodit tlumiče prutokové planetové v tom těle regulátoru z tvého původního. je to to co je pod velkým roubením u trubek, klíč myslím 27 .
Otazka bola na finalne potvrdenie montaze z 1no guloveho na 2gulovy system co uz vyssie potvrdil jruze. Prehodenie "tlmicov " je celkom jasne popisane. Ale aj tak dik.
Otazka bola na finalne potvrdenie montaze z 1no guloveho na 2gulovy system co uz vyssie potvrdil jruze. Prehodenie "tlmicov " je celkom jasne popisane. Ale aj tak dik.
|
|
10.10.2017 08:14 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3100864
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
PATaMAT napsal(a): 527715, nebo 5277N3 objedná v Citroenu - je to pro c5 I ale to nevadí, ventil je stejný, jen jiné tlumítka uvnitř a ty se přendají ...
Přendají se jen ty vnitřní tlumiče - obrázek napoví .... a celé se to namontuje na tu hliníkovou kostku pro dvě koule místo toho původního patného . Ten ventil jde normálně odmontovat od toho hliníku, jsou to dvě samostatné části ... je to staeno takovým velkým "roubem" přes tu kostku
Tak e polopaticky - ze starého vyndá tlumiče a dá do nového , je to ve jasné ?
Vdy na minulé stránce je to vechno napsané i s obrázkem, .... .link.
Vdy na minulé stránce je to vechno napsané i s obrázkem, .... http://www.c5club.cz/download.php?fileid=3066896
|
|
18.04.2018 18:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3151094
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Ahoj, dnes jsem si přivezl C5 z roku 2010, na diagnostice nic neházelo, kdy jsme sepisovali smlouvu a pak li po půl hodině k autu, vechno ok. Přijel jsem dom, a kdy jsem za půl hoďky vylezl z baráku, zadek seděl na prdeli. U mého předchozího modelu se mi to nikde nestalo, schválně jsem koukal i na prohlídce. Chtěl jsem zkontrolovat mnoství LDS, ale v nádrce nikde nic není přes sítko vidět, měrka hladina tam nikde není. nastartoval jsem, vyjel úplně nahoru a nechal to tam, po dvaceti minutách je předek ok a zadek zase na prdeli.. Co se děje??
Ahoj, dnes jsem si přivezl C5 z roku 2010, na diagnostice nic neházelo, kdy jsme sepisovali smlouvu a pak li po půl hodině :nevimk autu, vechno ok. Přijel jsem dom, a kdy jsem za půl hoďky vylezl z baráku, zadek seděl na prdeli. U mého předchozího modelu se mi to nikde nestalo, schválně jsem koukal i na prohlídce. Chtěl jsem zkontrolovat mnoství LDS, ale v nádrce nikde nic není přes sítko vidět, měrka hladina tam nikde není. nastartoval jsem, vyjel úplně nahoru a nechal to tam, po dvaceti minutách je předek ok a zadek zase na prdeli.. Co se děje??
Přílohy: IMG_20180418_185014.jpg ( 1595260b ) - IMG_20180418_174057.jpg ( 1988200b ) - |
|
18.04.2018 18:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3151098
|
|
jumep
|
|
|
zadny regulator najskor prepusta
zadny regulator najskor prepusta
|
|
18.04.2018 19:01 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3151104
|
|
jumep
|
|
|
je tu o tom dost toho popisaneho
oficialne stoji tusim okolo 400E
je tu o tom dost toho popisaneho
oficialne stoji tusim okolo 400E
|
|
18.04.2018 19:09 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3151115
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 19.04.18 08:02 Důvod: nabidky servisu do SZ | | |
|
18.04.2018 19:29 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3151129
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
jak je ale moné, e po nastartování se to vrátí do správné polohy? S*** mě to, bo k tomu jetě řeím nové sklo (chválabohu na pojiovnu) a manelka se mi vrací v úterý z dovči a já ji chtěl překvapit novým mazlíkem...
jak je ale moné, e po nastartování se to vrátí do správné polohy? S*** mě to, bo k tomu jetě řeím nové sklo (chválabohu na pojiovnu) a manelka se mi vrací v úterý z dovči a já ji chtěl překvapit novým mazlíkem...
|
|
18.04.2018 19:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3151133
|
|
jumep
|
|
|
normalne, hydraulika dotlaci
len ked je system uspany tak to nesleduje
principialne staci otvorit a zatvorit dvere a dorovna to
normalne, hydraulika dotlaci
len ked je system uspany tak to nesleduje
principialne staci otvorit a zatvorit dvere a dorovna to
|
|
19.04.2018 14:40 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3151491
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 19.04.18 18:58 Důvod: zbytecny komentar, tohle jsi taky mohl poslat soukromou zpravou. Ja chapu, ze zde porad musiTE exhibovat, ale doufal jsem, ze tohle \"dokazovani\" a \"upozorneni\" pro jine uz by mohlo skoncit. Pokud si mate co rict, doporucuju tuto diskuzi prenest na jine forum, nebo do jineho komunikacniho media, emaily, ICQ, Skype, Gtalk a podobne jsou plne k dispozici :) | | |
|
19.04.2018 20:41 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3151597
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 19.04.18 20:54 Důvod: ty v**e Jardo, Ty musis mit proste vzdycky posledni slovo ... ale je Ti jedno, ze tim tady porad zas*** diskuzi :-( | | |
|
07.06.2018 14:40 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3162314
|
|
intom
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Ahojte,
Nieco sa mi deje so zadnou hydraulickou napravou (C5 tourer, rok vyroby 2010)
Prejavuje sa to podobne ako v tejto teme, ale uplnu zhodu s vyriesentmi poroblemami som nenasiel.
Co to robi: Pridem k autu a najdem zadny podvozok dole (mam pocit, ze to prislo s prichodom teplych dni). Odomknem auto a otvorim dvere (nenastartujem) a pocujem cerpadlo. Asi po 45 sekundach zadna naprava "vystreli" hore s pocutelnym "odfuknutim". Auto niekedy klesne po 2 hodinach a niekedy aj 3 dni neklesne. LDS mi neunika (to potvrdili aj v servicse).
Okrem tohoto mi to vystrelovanie zacalo robit aj pocas jazdy. Neviem, ci mi postupne klesne auto dole a potom to vystreli hore. Alebo to striela nezavisle od vysky v akej sa zadna naprava nachadza. Toto sa deje pri plynulej jazde bez akehokolvek zasahovania do poloh hydrauliky z mojej strany.
Tu je video po otvoreni auta ("vystrel" je v 44 sekunde)
.link.
Bol som v autorizovanom servise a nevedia presne co sposobuje moj problem, takisto nevedia, ci je to jeden problem alebo dva: klesanie a vystrel. Jednoznacne sa objavili naraz.
Ich podozrenie je:
1) hydraulicky blok pre perovanie (5277N8, = cerpadlo, ventily, riadniaca jednotka) 972 EUR za diel
2) regulator pevnosti perovania (5277N7, zadna naprava) 490 EUR za diel
Pri prvej navsteve mi precistili (zahrdzaveny) senzor vysky, ale to moj problem neodstranilo.
Kedze je to dost penazi, tak sa chcem opytat Vas, ci sa s mojim problemom niekto stretol.
Ci si myslite, ze navrhovana suciastka (alebo obe) naozaj problem odstrania.
Ci sa dane suciastky daju niekde zohnat ako repasovane.
Ci nepoznate nejakeho mechanika (najlepsie v okoli Bratislavy), ktory by to vedel opravit (pripadne zohnat repas) za rozumnu cenu.
Velka vdaka,
Tomas
Ahojte,
Nieco sa mi deje so zadnou hydraulickou napravou (C5 tourer, rok vyroby 2010)
Prejavuje sa to podobne ako v tejto teme, ale uplnu zhodu s vyriesentmi poroblemami som nenasiel.
Co to robi: Pridem k autu a najdem zadny podvozok dole (mam pocit, ze to prislo s prichodom teplych dni). Odomknem auto a otvorim dvere (nenastartujem) a pocujem cerpadlo. Asi po 45 sekundach zadna naprava "vystreli" hore s pocutelnym "odfuknutim". Auto niekedy klesne po 2 hodinach a niekedy aj 3 dni neklesne. LDS mi neunika (to potvrdili aj v servicse).
Okrem tohoto mi to vystrelovanie zacalo robit aj pocas jazdy. Neviem, ci mi postupne klesne auto dole a potom to vystreli hore. Alebo to striela nezavisle od vysky v akej sa zadna naprava nachadza. Toto sa deje pri plynulej jazde bez akehokolvek zasahovania do poloh hydrauliky z mojej strany.
Tu je video po otvoreni auta ("vystrel" je v 44 sekunde)
https://drive.google.com/file/d/189DV2gxK7JgpHwIWB772EGM0r5kU3tBB/view?usp=sharing
Bol som v autorizovanom servise a nevedia presne co sposobuje moj problem, takisto nevedia, ci je to jeden problem alebo dva: klesanie a vystrel. Jednoznacne sa objavili naraz.
Ich podozrenie je:
1) hydraulicky blok pre perovanie (5277N8, = cerpadlo, ventily, riadniaca jednotka) 972 EUR za diel
2) regulator pevnosti perovania (5277N7, zadna naprava) 490 EUR za diel
Pri prvej navsteve mi precistili (zahrdzaveny) senzor vysky, ale to moj problem neodstranilo.
Kedze je to dost penazi, tak sa chcem opytat Vas, ci sa s mojim problemom niekto stretol.
Ci si myslite, ze navrhovana suciastka (alebo obe) naozaj problem odstrania.
Ci sa dane suciastky daju niekde zohnat ako repasovane.
Ci nepoznate nejakeho mechanika (najlepsie v okoli Bratislavy), ktory by to vedel opravit (pripadne zohnat repas) za rozumnu cenu.
Velka vdaka,
Tomas
|
|
| |
|
|