| | |
24.03.2017 20:22 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3053098
|
|
jumep
|
|
|
suvislost nie, kazdopadne zadok na 90% robi regulator
popis k tomu je tu
Odpojit potrubí zpětného vedení kapaliny (2) regulátoru tuhosti.
Zaslepit potrubí, které vede k integrovanému elektronicko-hydraulickému bloku (BHI).
Při motoru v chodu ověřit s pomocí záchytné nádoby průtok kapaliny odpruení :
Teče-li kapalina neustále : Vnitřní únik, vyměnit regulátor tuhosti
Jestlie kapalina odkapává : Regulátor tuhosti je vyhovující
Demontovat zaslepovací zátku z potrubí, které vede do integrovaného elektronicko-hydraulického bloku (BHI).
Připojit potrubí zpětného vedení kapaliny (2).
suvislost nie, kazdopadne zadok na 90% robi regulator
popis k tomu je tu
Odpojit potrubí zpětného vedení kapaliny (2) regulátoru tuhosti.
Zaslepit potrubí, které vede k integrovanému elektronicko-hydraulickému bloku (BHI).
Při motoru v chodu ověřit s pomocí záchytné nádoby průtok kapaliny odpruení :
Teče-li kapalina neustále : Vnitřní únik, vyměnit regulátor tuhosti
Jestlie kapalina odkapává : Regulátor tuhosti je vyhovující
Demontovat zaslepovací zátku z potrubí, které vede do integrovaného elektronicko-hydraulického bloku (BHI).
Připojit potrubí zpětného vedení kapaliny (2).
Přílohy: a1au00ed.jpg ( 51238b ) - |
|
25.03.2017 18:12 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3053323
|
|
abeckles
|
Město: Horní Ředice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Děkuji. Vyzkousime.
Děkuji. Vyzkousime.
|
|
06.04.2017 10:14 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3056941
|
|
abeckles
|
Město: Horní Ředice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Tak vyzkoueno a kapalina odkapava. Obcas to auto spadne az
na zem a nekdy se ani nehne. V případě, ze je auto az na zemi, tak nekdy tlakuje a za chvíli jakoby vyskoci a nekdy tlakuje, ale ani se nehne az to vypada, ze uz dalí tlak nemůe dat a tlakovat postupne přestane. Vim, ze to popisuju zmateně, za coz se omlouvám.
Tak vyzkoueno a kapalina odkapava. Obcas to auto spadne az
na zem a nekdy se ani nehne. V případě, ze je auto az na zemi, tak nekdy tlakuje a za chvíli jakoby vyskoci a nekdy tlakuje, ale ani se nehne az to vypada, ze uz dalí tlak nemůe dat a tlakovat postupne přestane. Vim, ze to popisuju zmateně, za coz se omlouvám.
|
|
07.04.2017 15:29 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3057421
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): Má sice pravdu e je pouitelný,ale stejný není ani přední-zadní (na C5I a II) i mezi nimi je rozdíl a roub drící hliníkovou kosku = stejný závit jako závit koule.
Je to stejné, přední, zadní, prostřední, horní, dolní!!! Různé obj čísla jsou proto, e je rozdíl v "tlumiči" co jsou pod velkým roubením na přípoj trubek. Ale to se přeci dá přendat ze starého co měním ... roub mám přece na tom starém X7 i s hliníkovou kostkou ... Ventily jsou nachlup stejné, to mi věř. Pouze jsou vsazeny jiné tlumiče pro předek a zadek.
Tak a se zase o kousek chytřejí
Já vím, ty to mění za est litrů a já ti kazím kefty ...
Není to originální postup Citroen za bambilion peňěz, ale je to naprosto plnohodnotná oprava.
Sem si vdycky myslel, e toto forum je k tomu, aby se řeily opravy efektivně, levně a bez zbytečných výdajů které jdou obejít a podávaly se zde zaručené informace, ne domněnky a dezinformace.
Je to stejné, přední, zadní, prostřední, horní, dolní!!! Různé obj čísla jsou proto, e je rozdíl v "tlumiči" co jsou pod velkým roubením na přípoj trubek. Ale to se přeci dá přendat ze starého co měním ... ;-) roub mám přece na tom starém X7 i s hliníkovou kostkou ... Ventily jsou nachlup stejné, to mi věř. Pouze jsou vsazeny jiné tlumiče pro předek a zadek.
Tak a se zase o kousek chytřejí :-D
:-p
Já vím, ty to mění za est litrů a já ti kazím kefty ... ;-)
Není to originální postup Citroen za bambilion peňěz, ale je to naprosto plnohodnotná oprava.
Sem si vdycky myslel, e toto forum je k tomu, aby se řeily opravy efektivně, levně a bez zbytečných výdajů které jdou obejít a podávaly se zde zaručené informace, ne domněnky a dezinformace.
;-)
|
|
07.04.2017 17:07 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3057432
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 09.04.17 16:44 Důvod: offtopic | | |
|
08.04.2017 16:52 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3057596
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Mám jiný problém. Dnes najednou auto přestalo pro zadní nápravu uznávat první zvýenou polohu. Přední náprava uznává vechny čtyři, zadní pouze nejnií, jízdní a nejvyí. Má někdo zdůvodnění proč a jak to opravit? Bohuel diag. mám asi 150km od současného místa pobytu.
Mám jiný problém. Dnes najednou auto přestalo pro zadní nápravu uznávat první zvýenou polohu. Přední náprava uznává vechny čtyři, zadní pouze nejnií, jízdní a nejvyí. Má někdo zdůvodnění proč a jak to opravit? Bohuel diag. mám asi 150km od současného místa pobytu.
|
|
08.04.2017 17:11 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3057610
|
|
jumep
|
|
|
to co kazdy, zahrdzaveli klbik na vyskaci?
to co kazdy, zahrdzaveli klbik na vyskaci?
|
|
17.05.2017 09:12 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066464
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahojte.
Dnes som zistil niečo podobné.
Po odstavení vozidla zadok spadne.
Po zamknutí alebo odomknutí auto plynulo zdvihne na normálnu pozíciu.
V Citroene mi povedali e mám mokré tlmiče a e treba vymeni zadné tlmiče.
No 500 je naozaj UPA.
Viete mi poradi?
Mám C5 III 2011 motor RHH
Ďakujem za odpoveď.
Ahojte.
Dnes som zistil niečo podobné.
Po odstavení vozidla zadok spadne.
Po zamknutí alebo odomknutí auto plynulo zdvihne na normálnu pozíciu.
V Citroene mi povedali e mám mokré tlmiče a e treba vymeni zadné tlmiče.
No 500 je naozaj UPA. :-o
Viete mi poradi?
Mám C5 III 2011 motor RHH
Ďakujem za odpoveď. :-)
|
|
17.05.2017 13:32 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066515
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Kdyby to bylo tlumičema, tak pod nima bude mít vyteklé VELKÉ mnoství kapaliny a nebudou "jen" mokré ... myslím, e by to mohl dělat prostřední ventil jako ji mnohokrát ... Opravu za pár peňez sem tu popisoval ...
A jak rychle to spadne ?
Kdyby to bylo tlumičema, tak pod nima bude mít vyteklé VELKÉ mnoství kapaliny a nebudou "jen" mokré ... myslím, e by to mohl dělat prostřední ventil jako ji mnohokrát ... Opravu za pár peňez sem tu popisoval ...
A jak rychle to spadne ?
|
|
17.05.2017 13:57 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066524
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Bol som aj v druhom servise a vraj tlmice.
Akonahle otvorim dvere alebo kufor auto zdvihne.
A padne asi za viac ako minutu.
A podla navodu je to pekne no nemam to kde spravit.
Bol som aj v druhom servise a vraj tlmice.
Akonahle otvorim dvere alebo kufor auto zdvihne.
A padne asi za viac ako minutu.
A podla navodu je to pekne no nemam to kde spravit.:nevim
|
|
17.05.2017 14:57 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066530
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahojte.
Nedalo mi to a vbehol som do Citroenu no regulator viď obrazok 460
Tak nechapem tomu
Ahojte.
Nedalo mi to a vbehol som do Citroenu no regulator viď obrazok 460
Tak nechapem tomu
Přílohy: IMG_1974.JPG ( 1883202b ) - IMG_1973.JPG ( 2267910b ) - |
|
17.05.2017 15:49 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066534
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Pali1979 napsal(a): Bol som aj v druhom servise a vraj tlmice.
Akonahle otvorim dvere alebo kufor auto zdvihne.
A padne asi za viac ako minutu.
Pochop, e kdy to padne za minutu, muselo by to vechno vytéci na zem a to ti nevyteče ... vrací se to od toho ventilu trubičkou z5 do nádobky. jednoducho jde odmontovat trubička a zkontrolovat jestli to tam teče z5 kdy to padá .... Domluv se s Petrem, seeňte starí ventil z jakékoliv C5 I, II, III .... a přendejte ten ventil na tvoji hliník kostku ... pak samozřejmě je potřeba přehodit ty tlumící elementy v ústí trubek, je to banalita ...
Nafotím to pro názornost pro fechny pochybovače ...
"matelko81" je toho důkazem místo slibů
Kdyby si chtěl přeci jen novej díl, tak objednat 527715, nebo 5277N3 ( cena téměř poloviční ) a předělat to uplně stejně ... z tveho starého jen ty tlumítka prohodit ...
Pochop, e kdy to padne za minutu, muselo by to vechno vytéci na zem a to ti nevyteče ... vrací se to od toho ventilu trubičkou z5 do nádobky. jednoducho jde odmontovat trubička a zkontrolovat jestli to tam teče z5 kdy to padá .... Domluv se s Petrem, seeňte starí ventil z jakékoliv C5 I, II, III .... a přendejte ten ventil na tvoji hliník kostku ... pak samozřejmě je potřeba přehodit ty tlumící elementy v ústí trubek, je to banalita ...
Nafotím to pro názornost pro fechny pochybovače ... ;-)
"matelko81" je toho důkazem místo slibů :-d
Kdyby si chtěl přeci jen novej díl, tak objednat 527715, nebo 5277N3 ( cena téměř poloviční ) a předělat to uplně stejně ... z tveho starého jen ty tlumítka prohodit ...
|
|
18.05.2017 12:03 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066748
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Rozřezaná pístnice .... Vechen tlak těsní jedna tenoučká hrana teflonového těsnění. Pístnice co je na fotce tekla tím způsobem, e občas nepravidelně se pod autem objevila louička. Auto NEPADALO a drelo si výku jak má stále !!! Tlakové teflonové těsnění bylo naprosto nepokozené ve 100% stavu !!!
Moje domněnka po prozkoumání funkce pístnice, těsnění a hlavně dvoubřité prachovky je taková, e :
při zvednutí auta, kdy se pístnice "vyvěsí" dojde k podtlaku v pístu a hrana prachovky se vcucne a kousek utrhne a dostane se pod to teflonové těsnění. Tím pak můe protéci kapalina ven. Myslím si, e ale zase časem se ten kousíček vytlačí a přestane to téci. Podle mě ale k tomu samému dochází i při běné jízdě, kdy na ostré hraně na silnici či horizontu dojde k odlehčení auta a velkému vysunutí pístnic. Nasvědčuje tomu, jak moc je ta prachovka okousaná, doslova seraná . Podle toho by to museli v pneuservise vyvěsit snad tisíckrát ....
Jetě by se snad mohly pod těsnění dostávat kousky teflonu odřené z kluzáku pístu ?
Moje doporučení je - tekoucí ukvapeně pístnice neměnit a třeba zase přestanou téci...
V případě padajícího zadku je to jednoznačně ventil vzadu uprostřed - pokud po odpojení u vracečky u něj tamtudy poteče kapalina. Pokud na vratce nepoteče nic, je to ventil v bloku BHI, který drí přívodní tlak. Je to jednoduchá a 100% jistá diagnostika problému "Pali1979"
Rozřezaná pístnice .... Vechen tlak těsní jedna tenoučká hrana teflonového těsnění. Pístnice co je na fotce tekla tím způsobem, e občas nepravidelně se pod autem objevila louička. Auto NEPADALO a drelo si výku jak má stále !!! ;-) Tlakové teflonové těsnění bylo naprosto nepokozené ve 100% stavu !!!
Moje domněnka po prozkoumání funkce pístnice, těsnění a hlavně dvoubřité prachovky je taková, e :
při zvednutí auta, kdy se pístnice "vyvěsí" dojde k podtlaku v pístu a hrana prachovky se vcucne a kousek utrhne a dostane se pod to teflonové těsnění. Tím pak můe protéci kapalina ven. Myslím si, e ale zase časem se ten kousíček vytlačí a přestane to téci. Podle mě ale k tomu samému dochází i při běné jízdě, kdy na ostré hraně na silnici či horizontu dojde k odlehčení auta a velkému vysunutí pístnic. Nasvědčuje tomu, jak moc je ta prachovka okousaná, doslova seraná :-d . Podle toho by to museli v pneuservise vyvěsit snad tisíckrát ....
Jetě by se snad mohly pod těsnění dostávat kousky teflonu odřené z kluzáku pístu ?
Moje doporučení je - tekoucí ukvapeně pístnice neměnit a třeba zase přestanou téci... ;-)
V případě padajícího zadku je to jednoznačně ventil vzadu uprostřed - pokud po odpojení u vracečky u něj tamtudy poteče kapalina. Pokud na vratce nepoteče nic, je to ventil v bloku BHI, který drí přívodní tlak. Je to jednoduchá a 100% jistá diagnostika problému "Pali1979" ;-)
Přílohy: x7_pistnice_1.jpg ( 2510215b ) - x7_pistnice_2.jpg ( 2943459b ) - x7_pistnice_3.jpg ( 3221571b ) - x7_pistnice_4.jpg ( 1691578b ) - |
|
18.05.2017 14:11 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066801
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
ok.
Ďakujem.
Viete mi prosím kde takéto niečo môem objedna alebo zohna?
Písal si tu aj Kdyby si chtěl přeci jen novej díl, tak objednat 527715, nebo 5277N3
Kde to môem objedna a ako?
Otázka je ee e popisuje tlmítka z tveho starého jen ty tlumítka prohodit .. ale neviem čo to je
Ďakujem vopred za radu a info
ok.
Ďakujem.
Viete mi prosím kde takéto niečo môem objedna alebo zohna?
Písal si tu aj Kdyby si chtěl přeci jen novej díl, tak objednat 527715, nebo 5277N3
Kde to môem objedna a ako?
Otázka je ee e popisuje tlmítka z tveho starého jen ty tlumítka prohodit .. ale neviem čo to je
Ďakujem vopred za radu a info
|
|
18.05.2017 21:19 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3066895
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
527715, nebo 5277N3 objedná v Citroenu - je to pro c5 I ale to nevadí, ventil je stejný, jen jiné tlumítka uvnitř a ty se přendají ...
Přendají se jen ty vnitřní tlumiče - obrázek napoví .... a celé se to namontuje na tu hliníkovou kostku pro dvě koule místo toho původního patného . Ten ventil jde normálně odmontovat od toho hliníku, jsou to dvě samostatné části ... je to staeno takovým velkým "roubem" přes tu kostku
Tak e polopaticky - ze starého vyndá tlumiče a dá do nového , je to ve jasné ?
Koukám, e nahoře stránky popisuje Jumep tu JEDNODUCHOU základní diagnostiku odpojením hadičky na trubce zpětného vedení jak sem ti psal já .... jak se pozná jestli je to ten ventil ... má tam i obrázek ... to si můe zkusit sám a doporučuju otevřít napřed nádobku LDS ne to odpojí jinak na tebe vyteče přetlakem dost kapaliny ...
527715, nebo 5277N3 objedná v Citroenu - je to pro c5 I ale to nevadí, ventil je stejný, jen jiné tlumítka uvnitř a ty se přendají ...
Přendají se jen ty vnitřní tlumiče - obrázek napoví .... a celé se to namontuje na tu hliníkovou kostku pro dvě koule místo toho původního patného . Ten ventil jde normálně odmontovat od toho hliníku, jsou to dvě samostatné části ... je to staeno takovým velkým "roubem" přes tu kostku ;-)
Tak e polopaticky - ze starého vyndá tlumiče a dá do nového , je to ve jasné ?
Koukám, e nahoře stránky popisuje Jumep tu JEDNODUCHOU základní diagnostiku odpojením hadičky na trubce zpětného vedení jak sem ti psal já .... jak se pozná jestli je to ten ventil ... má tam i obrázek ... to si můe zkusit sám a doporučuju otevřít napřed nádobku LDS ne to odpojí jinak na tebe vyteče přetlakem dost kapaliny ...
Přílohy: X7_ventil_tlumič.jpg ( 1971814b ) - |
|
19.05.2017 09:26 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3067031
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Dakujem za odpoved.
A uvidime ako dopadnem v Citroene.
Vies mi poradit kde objednat za lepsie ceny zadne tlmice?
Popripade kde najdem vo fore?
Dakujem
Dakujem za odpoved.
A uvidime ako dopadnem v Citroene.
Vies mi poradit kde objednat za lepsie ceny zadne tlmice?
Popripade kde najdem vo fore?
Dakujem
|
|
19.05.2017 16:19 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3067070
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
na tlumiče - pístnice se VYSE*R , to neřeí tvůj problém, u to pochop
na tlumiče - pístnice se VYSE*R , to neřeí tvůj problém, u to pochop ;-)
|
|
| |
|
|