| | |
20.06.2015 01:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833252
|
|
jruze
|
|
|
A padá rychleji ne jemu zadek - jsem starí pán
A padá rychleji ne jemu zadek - jsem starí pán:-o
|
|
20.06.2015 11:12 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833302
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): Neporuil (i kdy na půl)- můe za to ten přetlakovej ventil co je zalisovanej do tělesa a ten nejde vyměnit. A pravdou je e není kde brát díly ale..... A mám jiný patent.
Dovolím si nesouhalsit, e za to můe "přetlakový" ventil , on tam toti ádný takový není. Přetlakový ventil - pojistný ventil - je v Hydrobloku u čerpadla. Pod zalisováním je "oupě" které připojí přídavné koule do systému. Celý tlak na hydractivu drí ten jehlovo-kuličkový ventil, který vyndat jde, stačí mikrosmítko co se přimáčkne do sedla pod kuličku a u to protíká do vratky. Moná by pomohlo vyčistit v ultrazvukové lázni ...
Kdyby to bylo vadným kusem z výroby, asi by to dělalo od začátku a ne a po 5 - 6ti letech provozu ?
Dovolím si nesouhalsit, e za to můe "přetlakový" ventil , on tam toti ádný takový není. Přetlakový ventil - pojistný ventil - je v Hydrobloku u čerpadla. Pod zalisováním je "oupě" které připojí přídavné koule do systému. Celý tlak na hydractivu drí ten jehlovo-kuličkový ventil, který vyndat jde, stačí mikrosmítko co se přimáčkne do sedla pod kuličku a u to protíká do vratky. Moná by pomohlo vyčistit v ultrazvukové lázni ...
Kdyby to bylo vadným kusem z výroby, asi by to dělalo od začátku a ne a po 5 - 6ti letech provozu ?
Přílohy: hydractiv_H3.jpg ( 259634b ) - |
|
20.06.2015 12:34 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833360
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Take remíza? Nikdo nemá větího. Gratuluju oběma.
A díky i za ostatní za vysvětlení.
Take remíza? Nikdo nemá větího. Gratuluju oběma. :palec
:-))))
A díky i za ostatní za vysvětlení.
|
|
20.06.2015 17:13 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833401
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Opakování je potřeba, Mikro ...
Viky21 napsal(a): Re: Klesání zadní části vozu - C5 III
Tak mám stejný problém s regulákem
jruze napsal(a): V regulátoru je z výroby vadný díl - je to neopravitelné nedá se vyměnit - musí se dát jiný.Pozná to tak e z přepadu na regulátoru nesmí nic odtékat
jruze napsal(a): můe za to ten přetlakovej ventil co je zalisovanej do tělesa a ten nejde vyměnit
PATaMAT napsal(a): Dovolím si nesouhalsit, e za to můe "přetlakový" ventil , on tam toti ádný takový není. Pod zalisováním je "oupě" které připojí přídavné koule do systému. Celý tlak na hydractivu drí ten jehlovo-kuličkový ventil, který vyndat jde, stačí mikrosmítko co se přimáčkne do sedla pod kuličku a u to protíká do
jruze napsal(a): No je tam jetě něco
PATaMAT napsal(a): Myslí tady ten pístek pro připojení přídavných koulí co sem o něm psal ... tak ten jde normálně vyndat a nemá vliv na padání auta , nedrí tlak, pouze připojuje ... Tlak drí jen a pouze ten jehlovo-kuličkový ventil ...
jruze napsal(a): Vím e se dá vyndat a je to to co způsobuje to e auto vystřelí nahoru - to e nemá vlyv na padání s tím souhlasím
No, na začátku je PADAJÍCÍ zadek , pak nějaký patent, pak přetlakový ventil ( co tam vůbec není ), pak nerozebíratelný díl ( který jde rozebrat ) a který vůbec nesouvisí s padáním zadku, ale způsobuje naopak vystřelení zadku nahoru
Závěr a si udělá kadý sám
Opakování je potřeba, Mikro ...
No, na začátku je PADAJÍCÍ zadek , pak nějaký patent, pak přetlakový ventil ( co tam vůbec není ), pak nerozebíratelný díl ( který jde rozebrat ) a který vůbec nesouvisí s padáním zadku, ale způsobuje naopak vystřelení zadku nahoru
Závěr a si udělá kadý sám
|
|
20.06.2015 19:57 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833440
|
|
jruze
|
|
|
OK - asi to nemá smysl - v podstatě jde o to e to asi oba dovedem opravit sice na to máme různý názor a info ale výsledek je stejný. Já to opravuji (a úspěně) na základě info ze kolícího + své zkuenosti + infu o výrobní vadě na kterou měla být svolávačka.Myslím e je jedno jak a je rozhodující cena a výsledek.
OK - asi to nemá smysl - v podstatě jde o to e to asi oba dovedem opravit sice na to máme různý názor a info ale výsledek je stejný. Já to opravuji (a úspěně) na základě info ze kolícího + své zkuenosti + infu o výrobní vadě na kterou měla být svolávačka.Myslím e je jedno jak a je rozhodující cena a výsledek.;-)
|
|
21.06.2015 21:57 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833637
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak tentokrát je to o mením?
Tak tentokrát je to o mením? :-o
|
|
22.06.2015 13:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833742
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nejdřív 12000 pak 6, 3, 2...a kdy jetě Viky21 pár dní počká, tak mu některý z vás zaplatí za to, e mu to opravíte
Nejdřív 12000 pak 6, 3, 2...a kdy jetě Viky21 pár dní počká, tak mu některý z vás zaplatí za to, e mu to opravíte:-))))
|
|
22.06.2015 15:55 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2833791
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdyby si přihodil i jumep, tak jste hoi v kelu. Ten by to dal za 100,- .
Teda těch jejich korun.
Kdyby si přihodil i jumep, tak jste hoi v kelu. Ten by to dal za 100,- . :-))
Teda těch jejich korun. :-d
|
|
16.07.2015 16:01 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2841501
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Mám rovnaký problém ako je popísané na začiatku vlákna, má niekto link. kde by sa dal kúpi ten regulátor za rozumné peniaze. Alebo je nejaký nový postup na opravu toho starého?
Mám rovnaký problém ako je popísané na začiatku vlákna, má niekto link. kde by sa dal kúpi ten regulátor za rozumné peniaze. Alebo je nejaký nový postup na opravu toho starého?
|
|
02.09.2015 15:36 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
2856677
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Regulátor úspene opravený u PATaMAT, prdelka u nepadá dole Bola vymenená celá tá liatinová čas, pouitý bol diel zo starej generácie C5. Aj s potovným to bolo za 1385,- kč, resp. 51
Regulátor úspene opravený u PATaMAT, prdelka u nepadá dole :-)))) Bola vymenená celá tá liatinová čas, pouitý bol diel zo starej generácie C5. Aj s potovným to bolo za 1385,- kč, resp. 51 :-)
|
|
24.03.2017 18:46 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
|
3053079
|
|
abeckles
|
Město: Horní Ředice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj. Mám zřejmě podobný problém. Po chvilkové jízdě mi po zaparkování klesne zadek auta a na zem. Odemknu, auto chvíli tlakuje, vyskočí nahoru a dorovná výku. Pokud ho takhle nechám, po vychladnutí, tak u neklesne. Alespoň jsem si toho jetě neviml. Dělá mi to tak měsíc, měsíc a půl. Dnes jsem jetě zjistil, e teče přední pístnice, respektive je mokrá na spodní části. Můe to mít nějakou souvislost? Děkuji za radu.
Ahoj. Mám zřejmě podobný problém. Po chvilkové jízdě mi po zaparkování klesne zadek auta a na zem. Odemknu, auto chvíli tlakuje, vyskočí nahoru a dorovná výku. Pokud ho takhle nechám, po vychladnutí, tak u neklesne. Alespoň jsem si toho jetě neviml. Dělá mi to tak měsíc, měsíc a půl. Dnes jsem jetě zjistil, e teče přední pístnice, respektive je mokrá na spodní části. Můe to mít nějakou souvislost? Děkuji za radu.
|
|
| |
|
|