02.04.2012 23:10 -
Re: Kondezátor do motorku čerpadla
|
2464788
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
sestava civka, kondik je klasicky LC odrusovaci clen, kdy je kondik paralelne k vinuti motoru a civka seriove. Pokud by byla civka prerusena, bylo by to na ni videt , ale vzit ohmetr a zmerit odpor motoru je zaklad.... zalezi na typu motorku, ale mel by byt nekde kolem 4 az 20R. Motor je jisteny tusim 60A pojistkou, cili hodnota R bude mala, kolem tech 4 az 6R
sestava civka, kondik je klasicky LC odrusovaci clen, kdy je kondik paralelne k vinuti motoru a civka seriove. Pokud by byla civka prerusena, bylo by to na ni videt , ale vzit ohmetr a zmerit odpor motoru je zaklad.... zalezi na typu motorku, ale mel by byt nekde kolem 4 az 20R. Motor je jisteny tusim 60A pojistkou, cili hodnota R bude mala, kolem tech 4 az 6R
|
|
03.04.2012 07:30 -
Re: Kondezátor do motorku čerpadla
|
2464922
|
|
jruze
|
|
|
Roozena napsal(a): sestava civka, kondik je klasicky LC odrusovaci clen, kdy je kondik paralelne k vinuti motoru a civka seriove. Pokud by byla civka prerusena, bylo by to na ni videt , ale vzit ohmetr a zmerit odpor motoru je zaklad.... zalezi na typu motorku, ale mel by byt nekde kolem 4 az 20R. Motor je jisteny tusim 60A pojistkou, cili hodnota R bude mala, kolem tech 4 az 6R
Tady není moc co ke pekulování - pokud je rotor OK změřím jestli je pod proudem přívod - po zapnutí klíčku jestli jde ovládaci (spoutěcí) na slabém konektoru(ten jeden drátek - vede sice do svazku,ale je to jen propojení motor-elektronika na čerpadle) - pokud je toto ve OK tak potřebuje to ovládání co je na statoru.(a pokud se to točilo do té doby ne to rozebral tak bych toho moc nevymýlel ne odkouří jetě rotor - to co jsem nafotil jsem i nabídnul - odezva nebyla tak hodně těstí.
A mezi náma - koukal jsem jetě jednou na úvodní foto - jestli foto neklame je ten rotor opravdu OK ? - ten komutátor a osa motorku ? - je to tam opravdu OK ? podle foto je to tam vyhřátý,vypálený.
Tady není moc co ke pekulování - pokud je rotor OK změřím jestli je pod proudem přívod - po zapnutí klíčku jestli jde ovládaci (spoutěcí) na slabém konektoru(ten jeden drátek - vede sice do svazku,ale je to jen propojení motor-elektronika na čerpadle) - pokud je toto ve OK tak potřebuje to ovládání co je na statoru.(a pokud se to točilo do té doby ne to rozebral tak bych toho moc nevymýlel ne odkouří jetě rotor - to co jsem nafotil jsem i nabídnul - odezva nebyla tak hodně těstí.;-)
A mezi náma - koukal jsem jetě jednou na úvodní foto - jestli foto neklame je ten rotor opravdu OK ? - ten komutátor a osa motorku ? - je to tam opravdu OK ? podle foto je to tam vyhřátý,vypálený.
|
|
03.04.2012 11:52 -
Re: Kondezátor do motorku čerpadla
|
2465121
|
|
pateson
|
Město: Bánov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Odezva nebyla, protoe se současné potýkám s nemocí, rozjíděním zaměstnání a opravou auta. Dal jsem to do servisu, jeliko nemám prostor (ani tech. prostředky) na dalí pátrání. To pak dám vědět jak se povedlo. Vem díky za reakce
Odezva nebyla, protoe se současné potýkám s nemocí, rozjíděním zaměstnání a opravou auta. Dal jsem to do servisu, jeliko nemám prostor (ani tech. prostředky) na dalí pátrání. To pak dám vědět jak se povedlo. Vem díky za reakce
|
|
| |