| | |
22.11.2011 08:09 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2426631
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
jumep napsal(a): mozno skusit upgradnut fw. aj ked v X7 si myslim ze to je nejako odladene
dalsia vec, toto nemusi byt nastavitelne priamo v posilovaci, ale napr. BHI alebo podobne, obcas su tam statne sialenosti
Zacinam to chapat pobne. Nastavit se da leccos, ale jednak Lexie na celou radu zasahu pozaduje jakysi petimistny securyty code a druhak - nejsem veru prilis naklonen se vrtat do takto zabezpecenych sekci, aniz bych presne vedel, co delam - nekdo asi vedel, proc to locknul. Btw - povedl se mi pekny figl se sekundarnil infodisplayem. Vecer dam pikcry.
Zacinam to chapat pobne. Nastavit se da leccos, ale jednak Lexie na celou radu zasahu pozaduje jakysi petimistny securyty code a druhak - nejsem veru prilis naklonen se vrtat do takto zabezpecenych sekci, aniz bych presne vedel, co delam - nekdo asi vedel, proc to locknul. Btw - povedl se mi pekny figl se sekundarnil infodisplayem. Vecer dam pikcry.
|
|
03.08.2014 20:06 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721239
|
|
Devilian
|
|
|
Caute
Mam sice len c5 II, ale mam v nej elektricky posilovac riadenia, preto sa chcem opytat, da sa to nastavit aspon u nej? To riadenie je fakt hroza. Len nedavno som napr zistil, ze jednu zakrutu prechadzam skoro vzdy smykom. Auto mi to nepovedalo, ale mal som stiahnute okienko a pocul piskat gumy. To sa mi fakt nezda byt normalne.. A po poslednej ceste z chorvatska som rozhodnuty s tym nieco robit.
Caute
Mam sice len c5 II, ale mam v nej elektricky posilovac riadenia, preto sa chcem opytat, da sa to nastavit aspon u nej? To riadenie je fakt hroza. Len nedavno som napr zistil, ze jednu zakrutu prechadzam skoro vzdy smykom. Auto mi to nepovedalo, ale mal som stiahnute okienko a pocul piskat gumy. To sa mi fakt nezda byt normalne.. A po poslednej ceste z chorvatska som rozhodnuty s tym nieco robit.
|
|
03.08.2014 20:54 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721254
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Ak ti u pískajú gumy, tak to skôr vidím na tie gumy a nie posilovač (ak ovem nejazdí ako Loeb)
Ak ti u pískajú gumy, tak to skôr vidím na tie gumy a nie posilovač (ak ovem nejazdí ako Loeb) :-))))
|
|
03.08.2014 21:35 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721265
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak já nevim, střídám krom C5 jetě 3 dalí auta a nemám a takovej pocit, e bych nevěděl co se pod kolama u C5 děje. A gumy se mi podařilo rozpískat jednou, a to naprosto záměrně a bylo za hranicí normálního průjezdu zatáčkou (viz zelený spolujezdec), take jestli jezdí zatáčky smykem s pískajícíma gumama, a zjistí to teprve po staení okna, tak bych se spí zaměřil na ty gumy, jak říká sgt
Tak já nevim, střídám krom C5 jetě 3 dalí auta a nemám a takovej pocit, e bych nevěděl co se pod kolama u C5 děje. A gumy se mi podařilo rozpískat jednou, a to naprosto záměrně a bylo za hranicí normálního průjezdu zatáčkou (viz zelený spolujezdec), take jestli jezdí zatáčky smykem s pískajícíma gumama, a zjistí to teprve po staení okna, tak bych se spí zaměřil na ty gumy, jak říká sgt :-d
|
|
03.08.2014 22:04 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721273
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
jestli ti pískaji gumy, tak si je nafoukej, jsou měkký, s účinností a citlivostí posilovače to nemá souvislost
jestli ti pískaji gumy, tak si je nafoukej, jsou měkký;-), s účinností a citlivostí posilovače to nemá souvislost
|
|
03.08.2014 22:34 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721307
|
|
jumep
|
|
|
nastavit sa to neda, je tam nahrata takato mapa ktora z toho robi v podstate variabilny posilovat
nastavit sa to neda, je tam nahrata takato mapa ktora z toho robi v podstate variabilny posilovat
Přílohy: b3ep163c.jpg ( 13274b ) - |
|
04.08.2014 10:23 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721432
|
|
jumep
|
|
|
mno, tak hentak je to samozrejme, ale tu sa bavime o klasickom diagnostickom nastaveni, tj. nieco ako afil, kde si zmenis rychlosti co a ako ma reagovat (nie preflashovavani mapy, co tiez nejsom si isty ci nebude len v ROMke)
mno, tak hentak je to samozrejme, ale tu sa bavime o klasickom diagnostickom nastaveni, tj. nieco ako afil, kde si zmenis rychlosti co a ako ma reagovat (nie preflashovavani mapy, co tiez nejsom si isty ci nebude len v ROMke)
|
|
04.08.2014 12:14 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721492
|
|
Devilian
|
|
|
Ja do zakrut chodim rychlo, lebo ma to bavi a setri to vacsinou spotrebu (stale ale neprekracujem povolene rychlosti). Vid moja priemerna spotreba v inom vlakne. Par krat som si smyk vsimol, ale od volantu som nic necitil a bolo mokro. Teraz som uz radsej spomalil, predsalen by bola skoda rozbit take auto. Hneva ma skor chovanie auta na dialnici. Staci do volantu jemne tuknut, a auto leti zo strany na stranu, lebo tam jednoducho nie je ziadna tuhost. Pri vyssich rychlostiach na dialnici podla mojho nazoru nema co posilovac robit. Iba ak by bol nejako konstrukcne nutny. Auto sa pri 110 dokaze na dialnici znizit, preto sa pytam, ked vie detekovat tento bod, neda sa taktiez od neho znizit ucinnost posilovaca riadenia na minimum? (len by nebral ohlad na kvalitu vozovky, ale to je v podstate jedno).
PS: Pneumatiky mam Pirelli P7, maju 2 roky a dezen skoro ako nove.
Ja do zakrut chodim rychlo, lebo ma to bavi a setri to vacsinou spotrebu (stale ale neprekracujem povolene rychlosti). Vid moja priemerna spotreba v inom vlakne. Par krat som si smyk vsimol, ale od volantu som nic necitil a bolo mokro. Teraz som uz radsej spomalil, predsalen by bola skoda rozbit take auto. Hneva ma skor chovanie auta na dialnici. Staci do volantu jemne tuknut, a auto leti zo strany na stranu, lebo tam jednoducho nie je ziadna tuhost. Pri vyssich rychlostiach na dialnici podla mojho nazoru nema co posilovac robit. Iba ak by bol nejako konstrukcne nutny. Auto sa pri 110 dokaze na dialnici znizit, preto sa pytam, ked vie detekovat tento bod, neda sa taktiez od neho znizit ucinnost posilovaca riadenia na minimum? (len by nebral ohlad na kvalitu vozovky, ale to je v podstate jedno).
PS: Pneumatiky mam Pirelli P7, maju 2 roky a dezen skoro ako nove.
|
|
04.08.2014 12:41 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721511
|
|
jruze
|
|
|
Devilian napsal(a): Ja do zakrut chodim rychlo, lebo ma to bavi a setri to vacsinou spotrebu (stale ale neprekracujem povolene rychlosti). Vid moja priemerna spotreba v inom vlakne. Par krat som si smyk vsimol, ale od volantu som nic necitil a bolo mokro. Teraz som uz radsej spomalil, predsalen by bola skoda rozbit take auto. Hneva ma skor chovanie auta na dialnici. Staci do volantu jemne tuknut, a auto leti zo strany na stranu, lebo tam jednoducho nie je ziadna tuhost. Pri vyssich rychlostiach na dialnici podla mojho nazoru nema co posilovac robit. Iba ak by bol nejako konstrukcne nutny. Auto sa pri 110 dokaze na dialnici znizit, preto sa pytam, ked vie detekovat tento bod, neda sa taktiez od neho znizit ucinnost posilovaca riadenia na minimum? (len by nebral ohlad na kvalitu vozovky, ale to je v podstate jedno).
PS: Pneumatiky mam Pirelli P7, maju 2 roky a dezen skoro ako nove.
Ale on v podstatě nic nedělá řekl bych od nějakých 100Km/h - kdy mi odeel tak mohu říct e jsem nepocioval ádnou(nebo minimální) změnu nebo né markantní od toho kdy fungoval to čerpadlo se jen veze a nekrmí to proudem alespoň u mne a kdy nenakrmí proudem nemá sílu.
Ale on v podstatě nic nedělá řekl bych od nějakých 100Km/h - kdy mi odeel tak mohu říct e jsem nepocioval ádnou(nebo minimální) změnu nebo né markantní od toho kdy fungoval:nevim to čerpadlo se jen veze a nekrmí to proudem alespoň u mne a kdy nenakrmí proudem nemá sílu.;-)
|
|
04.08.2014 13:03 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2721521
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
My jsme jeli bez posilovače a do Piean a bylo to v pohodě. Řekl bych, e to neposiluje u od niích rychlostí, nebo jen tak málo, e to skoro není znát. Na dálnici při hodně dlouhý jízdě mě někdy i bolej ruce a přál bych si, aby to posilovalo víc.
My jsme jeli bez posilovače a do Piean a bylo to v pohodě. Řekl bych, e to neposiluje u od niích rychlostí, nebo jen tak málo, e to skoro není znát. Na dálnici při hodně dlouhý jízdě mě někdy i bolej ruce a přál bych si, aby to posilovalo víc. :-d
|
|
23.11.2015 20:28 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890543
|
|
voloda007
|
Město: Brno, Auto: Fiat - Grande Punto 1.4 T-Jet LPG | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím, budu pořizovat nové (jeté) auto a C5 III je zatím hlavní favorit. Jsem vozíčkář a v současném Grande Puntu mi max. vyhovuje pro někoho a otravně vysoký účinek posilovače (tuim elektromechanický). V autě mám moc hejblátek na ruce (spojka, brzda a plyn), tak je "přeposilování" super. V tomto vláknu píete, e nastavit účinek u některých C5 III nejde.... netuíte někdo jak je na tom model s 2.0 16V v benzínu r.v. 2009 a mladí? Nebo jestli se u nějaké motorizace C5 III (klidně i diesel) dá říct "ano... u tohoto motoru je moné posilovači přidat na účinku"? A jetě jeden dotaz ke vracení volantu. Docela se tu píe, e volantu se nechce moc vracet... opravdu je to tak patné, e např. při výjezdu z kruháče je potřeba volantu pomoci, aby se vrátil na střed? Neotravoval bych, ale já kdy vlezu do bazaru, tak si auto projedu max. očima. Take chci tímto předejít, e po namontování ručního řízení zjistím, e to nebo tam to je naprd a neřeitelné. Díky moc.
Zdravím, budu pořizovat nové (jeté) auto a C5 III je zatím hlavní favorit. Jsem vozíčkář a v současném Grande Puntu mi max. vyhovuje pro někoho a otravně vysoký účinek posilovače (tuim elektromechanický). V autě mám moc hejblátek na ruce (spojka, brzda a plyn), tak je "přeposilování" super. V tomto vláknu píete, e nastavit účinek u některých C5 III nejde.... netuíte někdo jak je na tom model s 2.0 16V v benzínu r.v. 2009 a mladí? Nebo jestli se u nějaké motorizace C5 III (klidně i diesel) dá říct "ano... u tohoto motoru je moné posilovači přidat na účinku"? A jetě jeden dotaz ke vracení volantu. Docela se tu píe, e volantu se nechce moc vracet... opravdu je to tak patné, e např. při výjezdu z kruháče je potřeba volantu pomoci, aby se vrátil na střed? Neotravoval bych, ale já kdy vlezu do bazaru, tak si auto projedu max. očima. Take chci tímto předejít, e po namontování ručního řízení zjistím, e to nebo tam to je naprd a neřeitelné. Díky moc.
|
|
23.11.2015 20:59 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890548
|
|
jruze
|
|
|
Já jsem zvyklí ovládat volant dlaní (nebo dvouma prstama) a neřekl bych e jde nějak ztuha (na místě kdy stojím není problém prstem strčeným do volantu otočit do plného rejdu , při jízdě (třeba na kruháči,v zatáčkách ) poutím volant a dlaní přibrďuji vracení do přímého směru a to i v nízkých rychlostech. řekl bych e na C5 III jde jetě o něco lehčeji ne na C5 II . jen si nejsem jistý jak půjde (a jak vypadá ) to ruční ovládání ? aby tomu nevadil pevný střed!!!
Já jsem zvyklí ovládat volant dlaní (nebo dvouma prstama) a neřekl bych e jde nějak ztuha (na místě kdy stojím není problém prstem strčeným do volantu otočit do plného rejdu , při jízdě (třeba na kruháči,v zatáčkách ) poutím volant a dlaní přibrďuji vracení do přímého směru a to i v nízkých rychlostech. řekl bych e na C5 III jde jetě o něco lehčeji ne na C5 II . jen si nejsem jistý jak půjde (a jak vypadá ) to ruční ovládání ? aby tomu nevadil pevný střed!!!
|
|
23.11.2015 21:51 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890577
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
divím sa e pre vozíčkarov nepreiel koncept C5 byWire
V tomto raritnom videu je predstavenie :: .link.
Malá poznámka, dvojková C5 s jednotkovým stredovým panelom ,tzn ete v polofacelifte
divím sa e pre vozíčkarov nepreiel koncept C5 byWire
V tomto raritnom videu je predstavenie :: https://www.youtube.com/watch?v=Yizk9s3XUcs
Malá poznámka, dvojková C5 s jednotkovým stredovým panelom ,tzn ete v polofacelifte :-d
|
|
24.11.2015 08:13 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890675
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Volant v C5 III má variabilný posilovač riadenia - t.j. čím ide auto rýchlejie, tým je tuhí. V nízkych rýchlostiach ide ale naozaj žahko. Čo a ale sklamem, tak to je vracanie volantu - je vežmi slabé. Zjavne je to hlavne kvôli pouitej prednej náprave. Na druhú stranu sa ti nestane, e pri prudom rozbiehaní do zatáčky a bude volant "aha", pri tomto type nápravy to nepozná.
Volant v C5 III má variabilný posilovač riadenia - t.j. čím ide auto rýchlejie, tým je tuhí. V nízkych rýchlostiach ide ale naozaj žahko. Čo a ale sklamem, tak to je vracanie volantu - je vežmi slabé. Zjavne je to hlavne kvôli pouitej prednej náprave. Na druhú stranu sa ti nestane, e pri prudom rozbiehaní do zatáčky a bude volant "aha", pri tomto type nápravy to nepozná.
|
|
24.11.2015 09:16 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890697
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Je pravda, ze volant taha pri ruznych vymolech atp. neznatelne oproti starsi C5, to je fakt. Vraceni volantu je ale uplne v pohode, normalne treba pri vjizdeni z vedlejsi na hlavni zatocis a pak ho nechas vracet a prokluzuje ti v rukach az se prakticky vrati skoro do roviny.
Je pravda, ze volant taha pri ruznych vymolech atp. neznatelne oproti starsi C5, to je fakt. Vraceni volantu je ale uplne v pohode, normalne treba pri vjizdeni z vedlejsi na hlavni zatocis a pak ho nechas vracet a prokluzuje ti v rukach az se prakticky vrati skoro do roviny.
|
|
24.11.2015 10:15 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890702
|
|
jumep
|
|
|
pozor este je rozdiel elektroservo - sgt a variabilny posilovac - RimmerCZ
pri elektroserve sa zmena tuhosti dosahuje otackami cerpadla, variabilny posilovac ma ventil
moja skusenost je ze s variabilnym posilovacom sa to vracia lepsie ako pri elektroserve a na volnobeh ide este kus lahsie tocit
pozor este je rozdiel elektroservo - sgt a variabilny posilovac - RimmerCZ
pri elektroserve sa zmena tuhosti dosahuje otackami cerpadla, variabilny posilovac ma ventil
moja skusenost je ze s variabilnym posilovacom sa to vracia lepsie ako pri elektroserve a na volnobeh ide este kus lahsie tocit
|
|
24.11.2015 13:05 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890788
|
|
voloda007
|
Město: Brno, Auto: Fiat - Grande Punto 1.4 T-Jet LPG | Počet příspěvků: 2 |
|
|
jruze.... ruční plyn mám natěstí táhlo, take pevný střed není problém. u jsem tak nějak pochopil, e C5 III pouívá více posilovačů, ale troku tápu v jejich pojmenování. Mám za to (moná se pletu), e existují tři druhy posilovačů:
1) elektro-mechanika (jednodue pouze servomotorek na hřídeli řízení)
2) elektro-hydraulika (samostatné elektrické čerpadlo pro hydrauliku posilovače)
3) hydraulika (klasika - ádný elektromotorek, řemen přímo od motoru k hydraulice posilovače)
Prosím jumep, který z těchto je jak píe "elektroservo" a který "variabilní"?
Vím, e např. u posilovačů 1) a 2) (vw koncern) jde přes VAG diagnostiku poladit účinnost posilovače, jak tu někdo psal, tak u první "novodobá" Fabka to uměla .... ta největí účinnost byl reim pojmenovaný vtipně "Handicap" a podobně to jde i v mém současném Fiat GP, které má na plaubce tlačítko "city". Tlačítko nebude asi nic jiného, ne signál pro diagnostiku at elektro-mechanika přepne na max. účinnost.
Neviml jste si někdo při napojení na diagnostiku, jestli tam tuhle monost nemá i C5 III? Pokud C5 III pouívá posilovače 1) a 2), tak se mi nechce moc věřit, e by to nelo potelovat.
Jinak dík vem za reakce....
jruze.... ruční plyn mám natěstí táhlo, take pevný střed není problém. u jsem tak nějak pochopil, e C5 III pouívá více posilovačů, ale troku tápu v jejich pojmenování. Mám za to (moná se pletu), e existují tři druhy posilovačů:
1) elektro-mechanika (jednodue pouze servomotorek na hřídeli řízení)
2) elektro-hydraulika (samostatné elektrické čerpadlo pro hydrauliku posilovače)
3) hydraulika (klasika - ádný elektromotorek, řemen přímo od motoru k hydraulice posilovače)
Prosím jumep, který z těchto je jak píe "elektroservo" a který "variabilní"?
Vím, e např. u posilovačů 1) a 2) (vw koncern) jde přes VAG diagnostiku poladit účinnost posilovače, jak tu někdo psal, tak u první "novodobá" Fabka to uměla .... ta největí účinnost byl reim pojmenovaný vtipně "Handicap" a podobně to jde i v mém současném Fiat GP, které má na plaubce tlačítko "city". Tlačítko nebude asi nic jiného, ne signál pro diagnostiku at elektro-mechanika přepne na max. účinnost.
Neviml jste si někdo při napojení na diagnostiku, jestli tam tuhle monost nemá i C5 III? Pokud C5 III pouívá posilovače 1) a 2), tak se mi nechce moc věřit, e by to nelo potelovat.
Jinak dík vem za reakce....
|
|
24.11.2015 15:53 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890836
|
|
jumep
|
|
|
to co uvadzas ako 1. sa v c5 nepouziva
2. je napr aj ta 2.0i
3. je klasika, myslim ze to je len v 1.6
a potom tu je 3. s ventilom co je myslim len pri V6
mapa toho ako to chodi je dana vyrobcom a prepat nejde, kazdopadne ten volant ide dost lahko, neni tam co menit nehovoriac o tom ze pri vyssich rychlostiach by bolo nebezpecne keby to bolo chodilo lahko
vsetky okrem tej varianty 3 s ventilom su oznacovane ako nevariabilne aj ked ta elektrohydraulika je vo svojej podstate variabilne servo
to co uvadzas ako 1. sa v c5 nepouziva
2. je napr aj ta 2.0i
3. je klasika, myslim ze to je len v 1.6
a potom tu je 3. s ventilom co je myslim len pri V6
mapa toho ako to chodi je dana vyrobcom a prepat nejde, kazdopadne ten volant ide dost lahko, neni tam co menit nehovoriac o tom ze pri vyssich rychlostiach by bolo nebezpecne keby to bolo chodilo lahko
vsetky okrem tej varianty 3 s ventilom su oznacovane ako nevariabilne aj ked ta elektrohydraulika je vo svojej podstate variabilne servo
|
|
24.11.2015 16:54 -
Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
|
2890866
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ak mozem moj nazor
z fabriky dostanes vyladene auto ktore kladie prijemny odpor volantu a aj sa vracia do 0. moja domnienka je ze geo je zostelovana na konec tolerancie zbiehavosti 10min-kolo kladnej zbiehavosti. volant sa vracia ale kladie aj odpor. /a dezen javi znamky nadmernej zbiehavosti , ostane drsny na krajoch. je to prijemne. kladie umely odpor nie velky.
ked geo je preladena skor do na opacny koniec teda k 0, tak
riadenie sa nevracia uplne , ostava tak jemne visiet. ale chodi to uplne lahucko, hlavne jemne natacanie. so vzrastajucim otocenim volantu vzrasta aj odpor. Na dialnici to ma tiez svoje plusy-minusy najmensi pohyb volantu a auto hned kdesi taha, ked sa ho takmer nedrzis ide sam rovno. ked das do jemnej tiahlej zatacky tak volant povedzme do 0.5cm od stredu sa nevracia a auto vykruzi samo zatacku. A musis volant vratit do 0. toto by reprezentovalo city rezim na GP, ktore som tiez mal svojou lahkostou. no a nezere dezen
Ja chodim po dialniciach ako ze ho drzim dvoma prstami lavej ruky a mikropohybami riadim smer. ja viem nemal by som
neviem co je lepsie ale podla mna toto vracanie volantu ovplyvnuje geo. /jedna vec je zbiehavost ale este aj tie odklony hraju rolu
opisujem podla seba, netvrdim to ako na 100percent
ak mozem moj nazor
z fabriky dostanes vyladene auto ktore kladie prijemny odpor volantu a aj sa vracia do 0. moja domnienka je ze geo je zostelovana na konec tolerancie zbiehavosti 10min-kolo kladnej zbiehavosti. volant sa vracia ale kladie aj odpor. /a dezen javi znamky nadmernej zbiehavosti , ostane drsny na krajoch. je to prijemne. kladie umely odpor nie velky.
ked geo je preladena skor do na opacny koniec teda k 0, tak
riadenie sa nevracia uplne , ostava tak jemne visiet. ale chodi to uplne lahucko, hlavne jemne natacanie. so vzrastajucim otocenim volantu vzrasta aj odpor. Na dialnici to ma tiez svoje plusy-minusy najmensi pohyb volantu a auto hned kdesi taha, ked sa ho takmer nedrzis ide sam rovno. ked das do jemnej tiahlej zatacky tak volant povedzme do 0.5cm od stredu sa nevracia a auto vykruzi samo zatacku. A musis volant vratit do 0. toto by reprezentovalo city rezim na GP, ktore som tiez mal :-(((( svojou lahkostou. no a nezere dezen
Ja chodim po dialniciach ako ze ho drzim dvoma prstami lavej ruky a mikropohybami riadim smer. ja viem nemal by som
neviem co je lepsie ale podla mna toto vracanie volantu ovplyvnuje geo. /jedna vec je zbiehavost ale este aj tie odklony hraju rolu
opisujem podla seba, netvrdim to ako na 100percent
|
|
| |
|
|