| | |
05.11.2011 16:34 -
Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423643
|
|
karlos07
|
Město: Rokycany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 13 |
|
|
zdravím,nedávno mi praskla maxi pojistka na motůrek hydrauliky.pojistku jsem vyměnil a dolil cca 1 litr LDS.týden bylo ve ok,a nyní,kdy vypnu motor,auto zamknu,tak motůrek hydrauliky stále běí.běí tak dlouho,dokud znova nepraskne maxi pojistka.poradil by jste mi prosím někdo,co s tím?mám nechat motůtek vyčistit,nebo by mohla být chyba jinde?předem moc děkuji.
zdravím,nedávno mi praskla maxi pojistka na motůrek hydrauliky.pojistku jsem vyměnil a dolil cca 1 litr LDS.týden bylo ve ok,a nyní,kdy vypnu motor,auto zamknu,tak motůrek hydrauliky stále běí.běí tak dlouho,dokud znova nepraskne maxi pojistka.poradil by jste mi prosím někdo,co s tím?mám nechat motůtek vyčistit,nebo by mohla být chyba jinde?předem moc děkuji.
|
|
05.11.2011 17:58 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423650
|
|
Mamlas
|
|
|
Nekde se to tu resilo. Do motoru hydrauliky se dostane olej z praskliny nadrzky nebo pri preliti a pak diky tomu praska pojistka. Vycistit a pak uvidis co to bude delat. Pokud si doleval litr LDS a na podvozku netece tak si pro jistotu zkontroluj nadrzku jestli v neni dole prasklina.
Nekde se to tu resilo. Do motoru hydrauliky se dostane olej z praskliny nadrzky nebo pri preliti a pak diky tomu praska pojistka. Vycistit a pak uvidis co to bude delat. Pokud si doleval litr LDS a na podvozku netece tak si pro jistotu zkontroluj nadrzku jestli v neni dole prasklina.
|
|
05.11.2011 22:22 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423687
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
zkontroluj nadruku, kde je ten litr LDS ? jestli není na zemi, tak část bude určitě v moturku, pruklu, snaí se korigovat, zkrat na komutátoru. vyčistit, pořádně zkontrolovat.
zkontroluj nadruku, kde je ten litr LDS ? jestli není na zemi, tak část bude určitě v moturku, pruklu, snaí se korigovat, zkrat na komutátoru. vyčistit, pořádně zkontrolovat.
|
|
05.11.2011 22:42 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423693
|
|
jruze
|
|
|
To co radíte je vechno hezké,ale to BHI nemá důvod běet po jízdě a po zamknutí auta(za předpokladu e je za jízdy v provozní poloze)Tam je zrada asi někde jinde - asi bych to zkusil řeit kontrolou korektorů na diagnostice ,popř. netěsností v okruhu - spí by mne zajímalo kam jde LDS kterou tlačí to BHI - za normálních okolností motor při dorovnávání běí tak 2.a 10vteřin ze spodní polohy tak minutu.Pokud je čerpadlo OK tak spína na takle krátkou dobu.Nehledě na to e má bezpečnostní tepelnou ochranu,která by ho měla vypnou (nevím přesně po jaké době,ale odhad tak do dvou minut určitě.(kdy mám odtlakované celé auto tak se někdy nezvedne najednou-rozepne tahle ochrana)
To co radíte je vechno hezké,ale to BHI nemá důvod běet po jízdě a po zamknutí auta(za předpokladu e je za jízdy v provozní poloze)Tam je zrada asi někde jinde - asi bych to zkusil řeit kontrolou korektorů na diagnostice ,popř. netěsností v okruhu - spí by mne zajímalo kam jde LDS kterou tlačí to BHI - za normálních okolností motor při dorovnávání běí tak 2.a 10vteřin ze spodní polohy tak minutu.Pokud je čerpadlo OK tak spína na takle krátkou dobu.Nehledě na to e má bezpečnostní tepelnou ochranu,která by ho měla vypnou (nevím přesně po jaké době,ale odhad tak do dvou minut určitě.(kdy mám odtlakované celé auto tak se někdy nezvedne najednou-rozepne tahle ochrana)
|
|
06.11.2011 00:22 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423714
|
|
jumep
|
|
|
presne, malo info, dvihne to auto? alebo co sa stane ked ten motor bezi?
tepelna poistka funguje ako teoreticke casovanie chodu BHI, cize ak to spusti po vypnuti motora, tak:
1. je odideny tranzistor a zopnuty stale
2. predraty spinaci kablik a niekde to privadza 12V na spinanie BHI
3. riadiacka BHI / nieco jej je ..
ak sa len toci motor a nic nedviha tak vlastne cerpadlo tlaci do skratu ... tym ma obrovsky odber a odpali tu 40A poistku ...
presne, malo info, dvihne to auto? alebo co sa stane ked ten motor bezi?
tepelna poistka funguje ako teoreticke casovanie chodu BHI, cize ak to spusti po vypnuti motora, tak:
1. je odideny tranzistor a zopnuty stale
2. predraty spinaci kablik a niekde to privadza 12V na spinanie BHI
3. riadiacka BHI / nieco jej je ..
ak sa len toci motor a nic nedviha tak vlastne cerpadlo tlaci do skratu ... tym ma obrovsky odber a odpali tu 40A poistku ...
|
|
06.11.2011 00:40 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423716
|
|
jruze
|
|
|
Asi bych si moc nehrál - nejcennějí je ten motor(dokud se točí)BHI se nechá dobře prověřit diag. - to nejlepí můe být korektor,který neumí poslat signál v jaké to je poloze - ty dalí a horí popisuje Jumep.Bez diag nic nezmůe a jetě tě to co nevidět bude stát ten motor - čili celé BHI.(BHI bez motoru má skoro kadý kdo kolem toho něco dělá-schoří vdy jen rotor.
Jetě jeden dotaz kdy je auto odemčené popř.nastartované tak BHI běí také pořád?
Asi bych si moc nehrál - nejcennějí je ten motor(dokud se točí)BHI se nechá dobře prověřit diag. - to nejlepí můe být korektor,který neumí poslat signál v jaké to je poloze - ty dalí a horí popisuje Jumep.Bez diag nic nezmůe a jetě tě to co nevidět bude stát ten motor - čili celé BHI.(BHI bez motoru má skoro kadý kdo kolem toho něco dělá-schoří vdy jen rotor.
Jetě jeden dotaz kdy je auto odemčené popř.nastartované tak BHI běí také pořád?
|
|
06.11.2011 01:02 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423720
|
|
karlos07
|
Město: Rokycany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 13 |
|
|
mám ted maxi pojistku odpojenou,jakmile jí zapojím,moturek začne běet i při vypnutém klíčku,ale se zdvihem se nic neděje.pokud nastartuju motor,a zmáčknu tlačítko na zdvih,auto normálně zvedá a spoutí,jak má,do správné polohy,kterou nastavím,ale motůrek prostě nevypne a stále vrčí,i kdy znovu vypnu motor.vrčí do tý doby,dokud neodpojím maxi pojistku znovu,protoe by se jinak po nějaký době odpálila....
mám ted maxi pojistku odpojenou,jakmile jí zapojím,moturek začne běet i při vypnutém klíčku,ale se zdvihem se nic neděje.pokud nastartuju motor,a zmáčknu tlačítko na zdvih,auto normálně zvedá a spoutí,jak má,do správné polohy,kterou nastavím,ale motůrek prostě nevypne a stále vrčí,i kdy znovu vypnu motor.vrčí do tý doby,dokud neodpojím maxi pojistku znovu,protoe by se jinak po nějaký době odpálila....
|
|
06.11.2011 01:07 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423721
|
|
jumep
|
|
|
tak to vypada na to ovladanie ...
+12 tam ide priamo z tej poistky
a tenky kablik je spinaci
skus odpojit ten kablik, ak to pobezi dalej, je to v tych tranzistoroch ...
tak to vypada na to ovladanie ...
+12 tam ide priamo z tej poistky
a tenky kablik je spinaci
skus odpojit ten kablik, ak to pobezi dalej, je to v tych tranzistoroch ...
|
|
06.11.2011 17:21 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2423775
|
|
karlos07
|
Město: Rokycany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Díky za rady,v uterý se na to podívám a dám vědět,jak jsem dopadl.jetě jednou díky.
Díky za rady,v uterý se na to podívám a dám vědět,jak jsem dopadl.jetě jednou díky.
|
|
01.10.2013 08:49 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2623444
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
karlos07 napsal(a): mám ted maxi pojistku odpojenou,jakmile jí zapojím,moturek začne běet i při vypnutém klíčku,ale se zdvihem se nic neděje.pokud nastartuju motor,a zmáčknu tlačítko na zdvih,auto normálně zvedá a spoutí,jak má,do správné polohy,kterou nastavím,ale motůrek prostě nevypne a stále vrčí,i kdy znovu vypnu motor.vrčí do tý doby,dokud neodpojím maxi pojistku znovu,protoe by se jinak po nějaký době odpálila....
Měl jsem podobný problém, jen bez přepálené pojistky. Měnil jsem brzdový destičky a dak jsem si trochu na čas, take auto bylo asi 3 dny se zvednutým předkem bez kol a s odpojenou baterií. Kdy jsem připojil baterku, tak začalo pracovat BHI a do jejího vybytí. Pak jsem zjistil, e mám mokro pod levým kolem. Celý problém byl v tom, e se mi z neznámého důvodu povolila LP koule. LDS vytékala do "kapsy" pod baterkou a kdy jsem to sloil a postavil na kola, tak mi to vychlístlo ven. Nejdřív zděení, pak jsem zjistil co a jak , dotáhl kouli, dolil LDS, nabyl baterku a od té doby OK.
Měl jsem podobný problém, jen bez přepálené pojistky. Měnil jsem brzdový destičky a dak jsem si trochu na čas, take auto bylo asi 3 dny se zvednutým předkem bez kol a s odpojenou baterií. Kdy jsem připojil baterku, tak začalo pracovat BHI a do jejího vybytí. Pak jsem zjistil, e mám mokro pod levým kolem. Celý problém byl v tom, e se mi z neznámého důvodu povolila LP koule. LDS vytékala do "kapsy" pod baterkou a kdy jsem to sloil a postavil na kola, tak mi to vychlístlo ven. Nejdřív zděení, pak jsem zjistil co a jak , dotáhl kouli, dolil LDS, nabyl baterku a od té doby OK. :palec
|
|
01.10.2013 10:06 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2623465
|
|
jruze
|
|
|
Ferro napsal(a): Měl jsem podobný problém, jen bez přepálené pojistky. Měnil jsem brzdový destičky a dak jsem si trochu na čas, take auto bylo asi 3 dny se zvednutým předkem bez kol a s odpojenou baterií. Kdy jsem připojil baterku, tak začalo pracovat BHI a do jejího vybytí. Pak jsem zjistil, e mám mokro pod levým kolem. Celý problém byl v tom, e se mi z neznámého důvodu povolila LP koule. LDS vytékala do "kapsy" pod baterkou a kdy jsem to sloil a postavil na kola, tak mi to vychlístlo ven. Nejdřív zděení, pak jsem zjistil co a jak , dotáhl kouli, dolil LDS, nabyl baterku a od té doby OK.
Můe to být málo LDS,chyba v korektoru(popř.nastavení),nebo trvale seplé ovládání na motoru BHI.
a)kontrola hladiny LDS b)kontrola korektoru a nastavení c) asi nejhorí - výěna elektroniky na motoru BHI.
Můe to být málo LDS,chyba v korektoru(popř.nastavení),nebo trvale seplé ovládání na motoru BHI.:nevim
a)kontrola hladiny LDS b)kontrola korektoru a nastavení c) asi nejhorí - výěna elektroniky na motoru BHI.
|
|
28.05.2015 18:13 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2826302
|
|
Lup
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ahoj.
Mel jsem menenu prasklou tuhle 40. pojistku. Auto fungovalo jak ma. Dnes mi v Barumce auto zvedli na zvedak a menili kolo. Pote kdyz auto dali dolu, tak auto sedlo uplne na zem. A uz se nezvedlo. Praskla ta pojistka. Jelikoz jsem ji nemel a oni tam taky ne, tak jsme ji spojili natvrdo aby se auto zvedlo a mohli jsme odjet. A jeli jsdme hned koupit jinou. Udelal jsem neco spatne ja? Nebo cim by to mohlo byt? Prijeli jsme do Barumky uplne normalne. A po sundani auta ze zvedaku bylo mrtve na spodek
Ahoj.
Mel jsem menenu prasklou tuhle 40. pojistku. Auto fungovalo jak ma. Dnes mi v Barumce auto zvedli na zvedak a menili kolo. Pote kdyz auto dali dolu, tak auto sedlo uplne na zem. A uz se nezvedlo. Praskla ta pojistka. Jelikoz jsem ji nemel a oni tam taky ne, tak jsme ji spojili natvrdo aby se auto zvedlo a mohli jsme odjet. A jeli jsdme hned koupit jinou. Udelal jsem neco spatne ja? Nebo cim by to mohlo byt? Prijeli jsme do Barumky uplne normalne. A po sundani auta ze zvedaku bylo mrtve na spodek :-)
|
|
28.05.2015 18:39 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2826305
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Určítě bych zajel na diagnostiku, nějaká příčina prasklé pojistky bít musí, normální to není, můe bít někde zateklá kapalina a způsobovat tuto závadu.
Určítě bych zajel na diagnostiku, nějaká příčina prasklé pojistky bít musí, normální to není, můe bít někde zateklá kapalina a způsobovat tuto závadu. ;-)
|
|
28.05.2015 18:41 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2826306
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Za prvé: Před zvedáním auta na zvedáku má dát auto do nejvyí polohy. Pak se nemůe stát, e po sputění ze zvedáku spadne a dolů.
A za druhé: Kdy ti praská pojistka, oprava nespočívá ve výměně tý pojistky, ale v odstranění příčiny toho praskání. Takhle si můe zadělat na problém za 20.000,- Kč.
Nejčastějí příčina praskání pojistky na BHI je zatečená LDS do motoru čerpadla. Stane se to prasklou nádrkou na LDS, nebo nějakou jinou netěsností na nádrce a vedení od ní. Oprava je jasná. Odstranit tu netěsnost a vyčistit motor (i uvnitř) od LDS smíchané s uhlíky z motorku. Ta vzniklá pasta je vodivá a způsobuje zkraty, kvůli kterým se vypaluje pojistka. Kdy to zanedbá, hrozí ti, e odejde motor a elektronika na něm. A to je drahá sranda.
Za prvé: Před zvedáním auta na zvedáku má dát auto do nejvyí polohy. Pak se nemůe stát, e po sputění ze zvedáku spadne a dolů.
A za druhé: Kdy ti praská pojistka, oprava nespočívá ve výměně tý pojistky, ale v odstranění příčiny toho praskání. Takhle si můe zadělat na problém za 20.000,- Kč.
Nejčastějí příčina praskání pojistky na BHI je zatečená LDS do motoru čerpadla. Stane se to prasklou nádrkou na LDS, nebo nějakou jinou netěsností na nádrce a vedení od ní. Oprava je jasná. Odstranit tu netěsnost a vyčistit motor (i uvnitř) od LDS smíchané s uhlíky z motorku. Ta vzniklá pasta je vodivá a způsobuje zkraty, kvůli kterým se vypaluje pojistka. Kdy to zanedbá, hrozí ti, e odejde motor a elektronika na něm. A to je drahá sranda.
|
|
28.05.2015 19:17 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2826308
|
|
Lup
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Dekuju. Priste pujde auto do nejvyssi. Uvidime jak to ude jestli jeste praskne. Praskla jednou. Ale diagnostiku samozrejme v hodne dohledne dobe minime nechat udelat. ASi toho na auticku bude jeste hodne. Ten co ho mel pred nama byl asi desny prase... tak kdo vi co vse tam bude a nebude. Jeste jsem si myslel nez se auto zveda na zvedaky jestli by clovek nemel odpojit baterii. Ale to je asi blbost a nedela se to (bezne). Na druhy bod odpovidam ze toho jsem si vedom. Proto se tu ptam na mozne priciny Necham to zkouknout odbornikem co tu mame na Citroeny. Ja jsem na tohle antitalent.
Dekuju za odpovedi
Dekuju. Priste pujde auto do nejvyssi. Uvidime jak to ude jestli jeste praskne. Praskla jednou. Ale diagnostiku samozrejme v hodne dohledne dobe minime nechat udelat. ASi toho na auticku bude jeste hodne. Ten co ho mel pred nama byl asi desny prase... tak kdo vi co vse tam bude a nebude. Jeste jsem si myslel nez se auto zveda na zvedaky jestli by clovek nemel odpojit baterii. Ale to je asi blbost a nedela se to (bezne). Na druhy bod odpovidam ze toho jsem si vedom. Proto se tu ptam na mozne priciny ;-) Necham to zkouknout odbornikem co tu mame na Citroeny. Ja jsem na tohle antitalent.
Dekuju za odpovedi ;-)
|
|
28.05.2015 19:55 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2826338
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Odpojení baterky před zvedáním je nesmysl, ale to zvednutí do nejvyí polohy je u C5 podmínkou. A ne kvůli pojistce, ale kvůli pístnicím. Ale to je jiný téma. Prostě si to vryj do paměti, e ta nejvyí poloha je servisní a před zvedáním auta, třeba jen jednoho kola se to musí udělat. Ono ti taky hrozí nebezpečí, e kdy si dá třeba jedno kolo na hever a nemá to v servisní poloze, zaleze pod auto a bude na něco koukat, tak ti můe auto sjet dolů a nevyleze. Například při otevření dveří, nebo při nějaký manipulaci s korektorem výky apod. Pokud je a nahoře, nemůe dolů sjet jinak, ne tlačítkem po nastartování.
Odpojení baterky před zvedáním je nesmysl, ale to zvednutí do nejvyí polohy je u C5 podmínkou. A ne kvůli pojistce, ale kvůli pístnicím. Ale to je jiný téma. Prostě si to vryj do paměti, e ta nejvyí poloha je servisní a před zvedáním auta, třeba jen jednoho kola se to musí udělat. Ono ti taky hrozí nebezpečí, e kdy si dá třeba jedno kolo na hever a nemá to v servisní poloze, zaleze pod auto a bude na něco koukat, tak ti můe auto sjet dolů a nevyleze. Například při otevření dveří, nebo při nějaký manipulaci s korektorem výky apod. Pokud je a nahoře, nemůe dolů sjet jinak, ne tlačítkem po nastartování.
|
|
28.05.2015 23:48 -
Re: Čerpadlo (motor) hydrauliky stále běí
|
2826390
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Odpojení baterky před zvedáním je nesmysl, ale to zvednutí do nejvyí polohy je u C5 podmínkou. A ne kvůli pojistce, ale kvůli pístnicím. Ale to je jiný téma. Prostě si to vryj do paměti, e ta nejvyí poloha je servisní a před zvedáním auta, třeba jen jednoho kola se to musí udělat. Ono ti taky hrozí nebezpečí, e kdy si dá třeba jedno kolo na hever a nemá to v servisní poloze, zaleze pod auto a bude na něco koukat, tak ti můe auto sjet dolů a nevyleze. Například při otevření dveří, nebo při nějaký manipulaci s korektorem výky apod. Pokud je a nahoře, nemůe dolů sjet jinak, ne tlačítkem po nastartování.
Hydru ovládají elektroventily a ty se po odpojení aku nehnou(nesleze nikam) , ale proč by měl odpojovat aku a po připojení nastavovat x věcí a po připojení čekat třeba na imo fakt nevím - kdy zmáčkne tlačítko nahoru a to je ve.
Hydru ovládají elektroventily a ty se po odpojení aku nehnou(nesleze nikam) , ale proč by měl odpojovat aku a po připojení nastavovat x věcí a po připojení čekat třeba na imo fakt nevím - kdy zmáčkne tlačítko nahoru a to je ve.:palec
|
|
| |
|
|