| | |
16.11.2013 22:51 -
Re: zadní pístnice
|
2638924
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Ok dakujem zatial za radu, zajtra sa do toho pustim.... Este sa opytam.. Ked sa mi podari vybrat tu ihlu tak tu manzeta uz z toho uchytenia len vyberie a dam novu, alebo to treba nejako vypacit?? Niesom na tie veci expert, ale som celkom zrucny ak viem co mam robit.
Ok dakujem zatial za radu, zajtra sa do toho pustim.... Este sa opytam.. Ked sa mi podari vybrat tu ihlu tak tu manzeta uz z toho uchytenia len vyberie a dam novu, alebo to treba nejako vypacit?? Niesom na tie veci expert, ale som celkom zrucny ak viem co mam robit.
|
|
16.11.2013 23:02 -
Re: zadní pístnice
|
2638929
|
|
jumep
|
|
|
potom treba odtlakovat napravu, tj. auto podlozene, das ho do najnizsej polohy a vyheverujes kolesa dohora
potom ich pustis dole, otvoris nadrzku na lds, vytiehnes tie hadicky z manzety, vyrazis ten kuzel s ramena (ked nejde von ihla predpokladam ze bude zahrdzavele aj toto, osobne mam na to 0,5 cm hrubu pasovinu v ktorej mam zabrusene take U, a zboku to vymlatim von)
povolis sponu, zhodis staru manzetu, ocistis to
zhodis manzetu s tycky, ocistis a nasadis novu na tycku
nahodis to hore, nasadis ihlu, trubicky a zacvaknes pasku
kuzel a ihlu odporucam namazat, manzety ma ist trocha ldsky
potom treba odtlakovat napravu, tj. auto podlozene, das ho do najnizsej polohy a vyheverujes kolesa dohora
potom ich pustis dole, otvoris nadrzku na lds, vytiehnes tie hadicky z manzety, vyrazis ten kuzel s ramena (ked nejde von ihla predpokladam ze bude zahrdzavele aj toto, osobne mam na to 0,5 cm hrubu pasovinu v ktorej mam zabrusene take U, a zboku to vymlatim von)
povolis sponu, zhodis staru manzetu, ocistis to
zhodis manzetu s tycky, ocistis a nasadis novu na tycku
nahodis to hore, nasadis ihlu, trubicky a zacvaknes pasku
kuzel a ihlu odporucam namazat, manzety ma ist trocha ldsky
|
|
27.11.2013 22:28 -
Re: zadní pístnice
|
2641661
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Tak uz mam po vymene manziet a rovno som dal aj loziska v ramenach.... Doma ani nahodou, musel som do servisu.. Ale mam otazku.. Nepodarilo sa im vybrat tu kovovu ihlu aj ked som na nu nastriekal vsetko mozne.... Ale vraj to rozobrali z opacnej strany... je to vobec mozne??? Auto normalne funguje a manzeta je ocividne nova a nic nekvapka.....
Tak uz mam po vymene manziet a rovno som dal aj loziska v ramenach.... Doma ani nahodou, musel som do servisu.. Ale mam otazku.. Nepodarilo sa im vybrat tu kovovu ihlu aj ked som na nu nastriekal vsetko mozne.... Ale vraj to rozobrali z opacnej strany... je to vobec mozne??? Auto normalne funguje a manzeta je ocividne nova a nic nekvapka.....
|
|
27.11.2013 22:54 -
Re: zadní pístnice
|
2641665
|
|
jumep
|
|
|
akurat neviem ako dobre sa da nasdit manzeta z opacnej strany ...
ihlu dam von vzdy, ked uz to mam vo zveraku
akurat neviem ako dobre sa da nasdit manzeta z opacnej strany ...
ihlu dam von vzdy, ked uz to mam vo zveraku
|
|
27.11.2013 22:57 -
Re: zadní pístnice
|
2641666
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
No ihla je poriadne ohnuta, uz ju asi nikto nevybere... ale nechceli vrtat, nahrievat som nechcel zase ja.... ale manzeta neprepusta tak asi OK, tak aspon dalsi poznatok....
No ihla je poriadne ohnuta, uz ju asi nikto nevybere... ale nechceli vrtat, nahrievat som nechcel zase ja.... ale manzeta neprepusta tak asi OK, tak aspon dalsi poznatok....
|
|
27.11.2013 23:02 -
Re: zadní pístnice
|
2641667
|
|
jumep
|
|
|
ad ihla
vzdy sa da diera okolo nej vycistit tak ze sa dostane uvolnovak aj dalej
vnutry ohnuta nie je, vacsinou sa mi ulomi z jednej aj druhej strany ako nechce ist, ale tym ze sa to cele tam namaha sa uvolni k stredu a potom to uz len docistujem
a potom mam spraveny vyrazak s ktorym ju prebuchavam z jednej strany na druhu az tak ze ide pomerne lahko, potom zabrusim jednu stranu, naklepem ju tam a vytiahnem kliestami
najviac drzi v tom kuzeli, rameno je relativne makke oproti tej tycke
ad ihla
vzdy sa da diera okolo nej vycistit tak ze sa dostane uvolnovak aj dalej
vnutry ohnuta nie je, vacsinou sa mi ulomi z jednej aj druhej strany ako nechce ist, ale tym ze sa to cele tam namaha sa uvolni k stredu a potom to uz len docistujem
a potom mam spraveny vyrazak s ktorym ju prebuchavam z jednej strany na druhu az tak ze ide pomerne lahko, potom zabrusim jednu stranu, naklepem ju tam a vytiahnem kliestami
najviac drzi v tom kuzeli, rameno je relativne makke oproti tej tycke
|
|
24.12.2013 15:37 -
zadní pistnice rozdíl
|
2649734
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
ahoj chlapy praskl mi obal pistnice a tak ho musím vyměnit ale narazil jsem na problém na autě mám pistnici s pruměrem 39mm a přivezl jsem domu s vrakače průměr přívodní trubky je stejný ale pruměr pístu je 35mm a dosadací plocha pro upnutí je o 5mm iří ne moje co tam byla take tam nejde ale lo by to řeit mezikusem ale co ten pruměr pístu ten bude asi vadit e. Jedná se o systém hydraactive 3+. dík moc za rady a tady foto.
ahoj chlapy praskl mi obal pistnice a tak ho musím vyměnit ale narazil jsem na problém na autě mám pistnici s pruměrem 39mm a přivezl jsem domu s vrakače průměr přívodní trubky je stejný ale pruměr pístu je 35mm a dosadací plocha pro upnutí je o 5mm iří ne moje co tam byla take tam nejde ale lo by to řeit mezikusem ale co ten pruměr pístu ten bude asi vadit e. Jedná se o systém hydraactive 3+. dík moc za rady a tady foto.
Přílohy: DSC_0684.JPG ( 3181607b ) - DSC_0685.JPG ( 2570940b ) - DSC_0687.JPG ( 4256764b ) - |
|
24.12.2013 15:58 -
Re: zadní pistnice rozdíl
|
2649753
|
|
jumep
|
|
|
je sedan do a sedan od
novsi ma vacsi piest
idealne je vymenit teda oba za vacsie alebo si zohnat mensi
je sedan do a sedan od
novsi ma vacsi piest
idealne je vymenit teda oba za vacsie alebo si zohnat mensi
|
|
24.12.2013 16:12 -
Re: zadní pistnice rozdíl
|
2649762
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
mám rok výroby 2002 a mám breaka a tam byl ten větí píst
mám rok výroby 2002 a mám breaka a tam byl ten větí píst
|
|
24.12.2013 16:53 -
Re: zadní pistnice rozdíl
|
2649807
|
|
jumep
|
|
|
sedan DO OPR 09822 m a 37mm a od ma 40
break ma vzdy 40 (3 a 3+ sa lisia zavitom a trubkou) a samozrejme tlakom guli, ale ten je tu nepodstatny
sedan DO OPR 09822 m a 37mm a od ma 40
break ma vzdy 40 (3 a 3+ sa lisia zavitom a trubkou) a samozrejme tlakom guli, ale ten je tu nepodstatny
|
|
24.12.2013 17:40 -
Re: zadní pistnice rozdíl
|
2649832
|
|
jumep
|
|
|
kedze on ma C5 1 tak som sa nad faceliftom ani nepozastavoval
a od 09822 su vsade 40tky
kedze on ma C5 1 tak som sa nad faceliftom ani nepozastavoval
a od 09822 su vsade 40tky
|
|
24.12.2013 23:45 -
Re: zadní pístnice
|
2649924
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Mají na servisboxu chybu, u sem jim před několika lety psal přímo do Francie a ... nic ... mají v popisu celou pístnici průměr 40 , ale v jednotlivých dílech k tomu mají patně zařazené těsnění, průměr 37 ... jak popis, tak čísla. Platí ty rozměry, co mají napsány jako celá pístnice, tzn 40. Tak e objednávat podle toho rozměru co je psána pístnice, k tomu se dopátráte na jiném voze - brejk ...
v Citroën Service chybně uvedené údaje. Jedná se konkrétně o těsnění pro vůz C5 II CYLINDRES SPHERES SUSPENSION AR, ET BERLINE 5PTES, CYLINDRE SUS AR GAUCHE DIAM 40 . Na kartě máte k tomuto válci DIAM 40 přiřazena těsnění DIAM 37, konkrétně 5272 18 JOINT TORIQUE DIAM 37,3 EP3, 5272 29 a 5272 31. Chyba se vyskytuje u vech typů C5 II BERLINE. Správně tam mají být uvedeny díly pro DIAM 40 a to - 5272 28 JOINT TORIQUE DIAM 40 E3, 5272 30 a 5272 32
.link.
to je to o čem píu .... ale kdy se koukne v servisboxu na celou pístnici, je v popisu 40mm
jruze napsal(a): Teď jsem to tu řeil při přetěsnění pístnic - měl jsem tu mení rozebral a byly tam větí - zadali jsme podle vin a mení ????? nechápali ani v Citroenu )
Mají na servisboxu chybu, u sem jim před několika lety psal přímo do Francie a ... nic ... mají v popisu celou pístnici průměr 40 , ale v jednotlivých dílech k tomu mají patně zařazené těsnění, průměr 37 ... jak popis, tak čísla. Platí ty rozměry, co mají napsány jako celá pístnice, tzn 40. Tak e objednávat podle toho rozměru co je psána pístnice, k tomu se dopátráte na jiném voze - brejk ...
v Citroën Service chybně uvedené údaje. Jedná se konkrétně o těsnění pro vůz C5 II CYLINDRES SPHERES SUSPENSION AR, ET BERLINE 5PTES, CYLINDRE SUS AR GAUCHE DIAM 40 . Na kartě máte k tomuto válci DIAM 40 přiřazena těsnění DIAM 37, konkrétně 5272 18 JOINT TORIQUE DIAM 37,3 EP3, 5272 29 a 5272 31. Chyba se vyskytuje u vech typů C5 II BERLINE. Správně tam mají být uvedeny díly pro DIAM 40 a to - 5272 28 JOINT TORIQUE DIAM 40 E3, 5272 30 a 5272 32
http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/6/6585/6585784_21d0f1a7b905a1ae713980914e08da90/images/citroen_service.jpg?ver=2
to je to o čem píu .... ale kdy se koukne v servisboxu na celou pístnici, je v popisu 40mm
Přílohy: citroen_service.jpg ( 398288b ) - |
|
27.12.2013 16:26 -
Re: zadní pístnice
|
2650834
|
|
kszotek123
|
Město: Bohumin, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Cauki, nevim jestli to patri sem, ale dnes se mi zdalo ze auto je v zadni casti nejake tvrde. Tak jsem zastavil, kouknu a nic divneho nevidim. Tak jsem ho zkusil prizvednout a najednou zasyceni a od zadni pistnice (manzety) zacala strikat kapalina. Ujel jsem jeste cca 4km domu, po ceste uz vysadilo servo a zadek zustal tvrdy. Kouknul jsem pod auto a obe manzety mokre a dost to z nich teklo. Je to cca 2h auto zatim nesedlo na pripravene podkladky ( pro pripad ze by se vypustil podvozek a auto si chtelo capnout) Nevite co by mohlo byt pricinou a do ceho se pustit? Dik
Cauki, nevim jestli to patri sem, ale dnes se mi zdalo ze auto je v zadni casti nejake tvrde. Tak jsem zastavil, kouknu a nic divneho nevidim. Tak jsem ho zkusil prizvednout a najednou zasyceni a od zadni pistnice (manzety) zacala strikat kapalina. Ujel jsem jeste cca 4km domu, po ceste uz vysadilo servo a zadek zustal tvrdy. Kouknul jsem pod auto a obe manzety mokre a dost to z nich teklo. Je to cca 2h auto zatim nesedlo na pripravene podkladky ( pro pripad ze by se vypustil podvozek a auto si chtelo capnout) Nevite co by mohlo byt pricinou a do ceho se pustit? Dik
|
|
| |
|
|