| | |
31.03.2013 13:34 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561535
|
|
DrMarvin
|
|
|
no teď kdy je to udělaný tak to půjde sundat v pohodě..já proklinal toho co vymyslel to zalejt celý zavitakem
no teď kdy je to udělaný tak to půjde sundat v pohodě..já proklinal toho co vymyslel to zalejt celý zavitakem;-)
|
|
31.03.2013 13:34 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561536
|
|
DrMarvin
|
|
|
ty mne bude nahlodávat a já to nakonec tím silikonem maznu a kdy teda....mám ho nechat zaschnout ne to slozim? ty mi davas
ty mne bude nahlodávat a já to nakonec tím silikonem maznu:-D a kdy teda....mám ho nechat zaschnout ne to slozim?;-) ty mi davas:-D
|
|
31.03.2013 14:17 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561539
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím e ne. Já bych to jen povolil, udělal takovou mezírku, aby tam lo něco natlačit a hned dotáhnul. Co bude na víc se vytlačí. Ono to asi musí sednout kov na kov, to by se jinak vrklalo a houpalo. Jde asi spí o to, e se odstraní vechny mezírky a póry a nedostane se tam vlhkost. Bez vody a soli se ádný elektrický článek nekoná.
Myslím e ne. Já bych to jen povolil, udělal takovou mezírku, aby tam lo něco natlačit a hned dotáhnul. Co bude na víc se vytlačí. Ono to asi musí sednout kov na kov, to by se jinak vrklalo a houpalo. Jde asi spí o to, e se odstraní vechny mezírky a póry a nedostane se tam vlhkost. Bez vody a soli se ádný elektrický článek nekoná.
|
|
31.03.2013 14:56 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561544
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mikra napsal(a): Myslím e ne. Já bych to jen povolil, udělal takovou mezírku, aby tam lo něco natlačit a hned dotáhnul. Co bude na víc se vytlačí. Ono to asi musí sednout kov na kov, to by se jinak vrklalo a houpalo. Jde asi spí o to, e se odstraní vechny mezírky a póry a nedostane se tam vlhkost. Bez vody a soli se ádný elektrický článek nekoná.
Opět bych si pane kolego dovolil nesouhlasit Dělal jsem to minulý týden,take můu machrovat a podle toho,co jsem pochopil,co tu psali zkuenějí,tak je potřeba ty dva materiály úplně oddělit. A je to docela logické-aby tam nemohla pronikat vlhkost a mohlo to být "kov na kov",tak by to muselo být na sebe zabrouený,co rozhodně není... Take znova sundat,potřít celou plochu tenoučkou vrstvou a před zaschnutím sloit.
Jak píe Mikra-přebytečný tmel se vytlačí a dret a těsnit to bude dobře. A pokud toho nevyleze nějak extra moc,tak bych to ani neotíral...
Já tam dával tohle: .link.
Opět bych si pane kolego dovolil nesouhlasit :-) Dělal jsem to minulý týden,take můu machrovat a podle toho,co jsem pochopil,co tu psali zkuenějí,tak je potřeba ty dva materiály úplně oddělit. A je to docela logické-aby tam nemohla pronikat vlhkost a mohlo to být "kov na kov",tak by to muselo být na sebe zabrouený,co rozhodně není... Take znova sundat,potřít celou plochu tenoučkou vrstvou a před zaschnutím sloit.
Jak píe Mikra-přebytečný tmel se vytlačí a dret a těsnit to bude dobře. A pokud toho nevyleze nějak extra moc,tak bych to ani neotíral...
Já tam dával tohle: http://www.hylomar.co.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=70
|
|
31.03.2013 16:09 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561569
|
|
Jano
|
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 117 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Opět bych si pane kolego dovolil nesouhlasit Dělal jsem to minulý týden,take můu machrovat a podle toho,co jsem pochopil,co tu psali zkuenějí,tak je potřeba ty dva materiály úplně oddělit. A je to docela logické-aby tam nemohla pronikat vlhkost a mohlo to být "kov na kov",tak by to muselo být na sebe zabrouený,co rozhodně není... Take znova sundat,potřít celou plochu tenoučkou vrstvou a před zaschnutím sloit.
Jak píe Mikra-přebytečný tmel se vytlačí a dret a těsnit to bude dobře. A pokud toho nevyleze nějak extra moc,tak bych to ani neotíral...
Já tam dával tohle: .link.
Tie som menil kotúče pred týdňom a musel som da dole strmeny. Pred rokom som menil žavý za pravý a vymedzil som ich cernym miliónov. Vpohode li odkrúti aj oddeli od ramena. Tak som tam dal znova silikon.
Tie som menil kotúče pred týdňom a musel som da dole strmeny. Pred rokom som menil žavý za pravý a vymedzil som ich cernym miliónov. Vpohode li odkrúti aj oddeli od ramena. Tak som tam dal znova silikon.
|
|
31.03.2013 16:10 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561570
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ono to Hanzi ale uplně oddělit nejde. Elektricky je to spojený. Kdy u ničím, tak roubama. A kdy to dotáhne před zaschnutím, tak v místech, kde jsou nerovnosti, hrbolky a výstupky se stejně opře kov o kov a tak to zase bude vodivě spojený. Take sundat, natřít a přiloit a dotáhnout bude mít stejný účinek, jako kdy udělá jen kvíru, natlačí do ní silikon a dotáhne. Jen to bude poctivěji provedený. Tím silikonem se to neoddělí kov od kovu. Teda ne po celý ploe. Ale tím, e tam není prostor pro vlhkost a sůl, protoe to je silikonem utěsněný, tak nemůe vznikat galvanická reakce.
Ono to Hanzi ale uplně oddělit nejde. Elektricky je to spojený. Kdy u ničím, tak roubama. A kdy to dotáhne před zaschnutím, tak v místech, kde jsou nerovnosti, hrbolky a výstupky se stejně opře kov o kov a tak to zase bude vodivě spojený. Take sundat, natřít a přiloit a dotáhnout bude mít stejný účinek, jako kdy udělá jen kvíru, natlačí do ní silikon a dotáhne. Jen to bude poctivěji provedený. Tím silikonem se to neoddělí kov od kovu. Teda ne po celý ploe. Ale tím, e tam není prostor pro vlhkost a sůl, protoe to je silikonem utěsněný, tak nemůe vznikat galvanická reakce.
|
|
31.03.2013 16:30 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561590
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mikra napsal(a): Ono to Hanzi ale uplně oddělit nejde. Elektricky je to spojený. Kdy u ničím, tak roubama. A kdy to dotáhne před zaschnutím, tak v místech, kde jsou nerovnosti, hrbolky a výstupky se stejně opře kov o kov a tak to zase bude vodivě spojený. Take sundat, natřít a přiloit a dotáhnout bude mít stejný účinek, jako kdy udělá jen kvíru, natlačí do ní silikon a dotáhne. Jen to bude poctivěji provedený. Tím silikonem se to neoddělí kov od kovu. Teda ne po celý ploe. Ale tím, e tam není prostor pro vlhkost a sůl, protoe to je silikonem utěsněný, tak nemůe vznikat galvanická reakce.
To je sice pravda,e to neoddělí úplně,ale tmelem dost eliminuje ta místa,kde by se drela vlhkost tím,e ty dutiny vyplní(samo,e ne dokonale,ale i tak dostatečně účinně).A ty rouby jsou origo oddělený tím lepidlem-to je podle mě důvod,proč tam je,na oxidaci na ploe asi soudruzi zapomněli.
Asi má pravdu v tom,e by to moná stačilo povolit,ale otočit ty rouby jetě párkrát a sundat to úplně a namazat precizněj mi přijde lepí. Není to tolik práce navíc a největí jistota je kulomet na palubě
Trubka to s trochou opatrnosti pustí,take je to jen o tom kadej ten roub otočit 20x a ne jen 10x...
To je sice pravda,e to neoddělí úplně,ale tmelem dost eliminuje ta místa,kde by se drela vlhkost tím,e ty dutiny vyplní(samo,e ne dokonale,ale i tak dostatečně účinně).A ty rouby jsou origo oddělený tím lepidlem-to je podle mě důvod,proč tam je,na oxidaci na ploe asi soudruzi zapomněli.
Asi má pravdu v tom,e by to moná stačilo povolit,ale otočit ty rouby jetě párkrát a sundat to úplně a namazat precizněj mi přijde lepí. Není to tolik práce navíc a největí jistota je kulomet na palubě :-d
Trubka to s trochou opatrnosti pustí,take je to jen o tom kadej ten roub otočit 20x a ne jen 10x...
|
|
31.03.2013 17:02 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561627
|
|
DrMarvin
|
|
|
no v tom pripade by to stacilo dat jenom u kraje ne?:=) nevim...az bude hezky tak to zkusim..ale na zdviz nejedu takze bud to povolim a kdyz ne..tak to bodam a udelam to prinejhorsim az to bude zas blbnout:=)
ale myslim ze to neni otakza 1-2 let ale vic...
no v tom pripade by to stacilo dat jenom u kraje ne?:=) nevim...az bude hezky tak to zkusim..ale na zdviz nejedu takze bud to povolim a kdyz ne..tak to bodam a udelam to prinejhorsim az to bude zas blbnout:=)
ale myslim ze to neni otakza 1-2 let ale vic...
|
|
31.03.2013 17:29 -
Re: Brzdové třmeny
|
2561667
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Kdy jsem je předloni v létě dělal tak jsem na plochu pod třmeny dal novinový papír namatěný vazelínou. Co přečnívalo, to do zimy zmizelo. A ve funguje bez problémů.
U posledních dvou fotek omluvte kvalitu - při opravě mi mobil upadl přímo na krycí sklíčko foáku = prasklina - proto je to zamlené.
Kdy jsem je předloni v létě dělal tak jsem na plochu pod třmeny dal novinový papír namatěný vazelínou. Co přečnívalo, to do zimy zmizelo. A ve funguje bez problémů.
U posledních dvou fotek omluvte kvalitu - při opravě mi mobil upadl přímo na krycí sklíčko foáku = prasklina - proto je to zamlené.
Přílohy: Fotografie0214.jpg ( 639469b ) - Počáteční stav Fotografie0218.jpg ( 703593b ) - Oxidace Fotografie0227.jpg ( 577215b ) - Po sloení s papírem Fotografie0228.jpg ( 664696b ) - Po sloení s papírem |
|
02.04.2013 11:24 -
Re: Brzdové třmeny
|
2562702
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Kdy jsem dělal třmeny před dvěma lety, tak jsem pomazal rameno vazelínou na to dal papír na pečení, napatlal třmen vazelínou a serouboval (obdobně jako TomasT). Po roce jsem to překontroloval. Sundat el lehce a nikde ani náznak chemické reakce.
Kdy jsem dělal třmeny před dvěma lety, tak jsem pomazal rameno vazelínou na to dal papír na pečení, napatlal třmen vazelínou a serouboval (obdobně jako TomasT). Po roce jsem to překontroloval. Sundat el lehce a nikde ani náznak chemické reakce.
|
|
01.05.2013 17:32 -
Re: Brzdové třmeny
|
2574305
|
|
jumep
|
|
|
silikon davam vzdy zacerstva, ak zaschne tak ti to nebude sedet ako ma, ono tam mikrovrstva ostane vzdy a ostatok sa vytlaci
silikon davam vzdy zacerstva, ak zaschne tak ti to nebude sedet ako ma, ono tam mikrovrstva ostane vzdy a ostatok sa vytlaci
|
|
12.01.2014 10:20 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656096
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj vem. Mám dotaz. Dá se sehnat opravná sada zadních třmenů s novejma pístkama ? Já to nemůu nikde sehnat. Poraďte.
Ahoj vem. Mám dotaz. Dá se sehnat opravná sada zadních třmenů s novejma pístkama ? Já to nemůu nikde sehnat. Poraďte.
|
|
12.01.2014 11:13 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656109
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pístky asi nebudou v ádný opravný sadě. Jedině koupit celý třmeny.
Pístky asi nebudou v ádný opravný sadě. Jedině koupit celý třmeny.
|
|
12.01.2014 11:31 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656111
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Nemůu to sehnat, take asi má pravdu a nebudou. I kdy je to divné, na spoustu aut se to sehnat dá, netuím proč na c5 nejsou. Ne bych kupoval novej třmen to raději ty pístky vyrobím. Nebo si je nechám udělat.
Nemůu to sehnat, take asi má pravdu a nebudou. I kdy je to divné, na spoustu aut se to sehnat dá, netuím proč na c5 nejsou. Ne bych kupoval novej třmen to raději ty pístky vyrobím. Nebo si je nechám udělat.
|
|
12.01.2014 11:51 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656117
|
|
jumep
|
|
|
zatial som vedel snad len o jednom piestiku, vacsinou vzdy odide na oxidaciu ten strmen, nie piestik, nejake tu mozno aj mam
zatial som vedel snad len o jednom piestiku, vacsinou vzdy odide na oxidaciu ten strmen, nie piestik, nejake tu mozno aj mam
|
|
12.01.2014 11:56 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656121
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Můj problém je e jeden pístek se nepohybuje a tím pádem jedna destička nebrzdí, zatím jsem to nerozebral. Ale paklie by byl pístek OK a bylo to třmenem, tak ten si troufnu opravit. Ale chtěl jsem raději nové pístky proto je sháním.
Můj problém je e jeden pístek se nepohybuje a tím pádem jedna destička nebrzdí, zatím jsem to nerozebral. Ale paklie by byl pístek OK a bylo to třmenem, tak ten si troufnu opravit. Ale chtěl jsem raději nové pístky proto je sháním.
|
|
12.01.2014 12:02 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656122
|
|
jumep
|
|
|
ono je to tam ulozene v hliniku a fakt som pocul len o jednom zlom piestiku, osobne som ho nevidel
skus to otvorit a uvidis, ked to raz spravis tak to uz potom ak by si to mal aj druhy krat otvarat pojde lahko
ono je to tam ulozene v hliniku a fakt som pocul len o jednom zlom piestiku, osobne som ho nevidel
skus to otvorit a uvidis, ked to raz spravis tak to uz potom ak by si to mal aj druhy krat otvarat pojde lahko
|
|
12.01.2014 12:03 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656123
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak mi to připadá, e to má celý nějak pomotaný. Troufne si opravit hliníkovej třmen s vyranýma dírama? Vyrobí si pístek? Neměl jsi to rozdělaný?
Jede pozpátku.
Kdy ti to nechodí, tak to rozeber, očisti, dej nový gumičky a bude to nejspí dobrý. Pokud ne, nehraj si s brzdama.
Tak mi to připadá, e to má celý nějak pomotaný. Troufne si opravit hliníkovej třmen s vyranýma dírama? Vyrobí si pístek? Neměl jsi to rozdělaný?
Jede pozpátku.
Kdy ti to nechodí, tak to rozeber, očisti, dej nový gumičky a bude to nejspí dobrý. Pokud ne, nehraj si s brzdama.
|
|
12.01.2014 12:42 -
Re: Brzdové třmeny
|
2656135
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Nemám to pomatený. Na vech autech které jsem v ivotě měl jsem si dělal brzdy sám, tak jako větinu oprav. Jistě se zeptá proč ? Protoe jsem jednou byl přítomen v servisu výměně brzdových kotoučů a destiček, a zhrozil jsem se co tam tem rádoby automechanik s tím provedl. Od té doby brzdy na svém autě nikomu nesvěřím. Dělám si je zásadně sám, repasoval jsem brzdy na vech autech co jsem kdy měl, a vysekli mi poklonu i technici při technické kontrole. Je jasné e úplně vechno opravit nejde, ale jde toho hodně, tam kde ti v servisu rovnou nacpou nový brzdový třem se mnohokrát dá jetě spousta věcí opravit. Jenom na C5ku nemůu sehat nové pístky, to ve.
Nemám to pomatený. Na vech autech které jsem v ivotě měl jsem si dělal brzdy sám, tak jako větinu oprav. Jistě se zeptá proč ? Protoe jsem jednou byl přítomen v servisu výměně brzdových kotoučů a destiček, a zhrozil jsem se co tam tem rádoby automechanik s tím provedl. Od té doby brzdy na svém autě nikomu nesvěřím. Dělám si je zásadně sám, repasoval jsem brzdy na vech autech co jsem kdy měl, a vysekli mi poklonu i technici při technické kontrole. Je jasné e úplně vechno opravit nejde, ale jde toho hodně, tam kde ti v servisu rovnou nacpou nový brzdový třem se mnohokrát dá jetě spousta věcí opravit. Jenom na C5ku nemůu sehat nové pístky, to ve.:-))))
|
|
| |
|
|