| | |
10.09.2012 14:38 -
Re: Brzdové třmeny
|
2504225
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
třeba tohle to:
.link.
já pouil od firmy Ceat, který je běně k dostání v OBI
třeba tohle to:
http://www.loctite-eshop.cz/loctite-3455-24-ml-tekuty-kov-hlinikovy-p184
já pouil od firmy Ceat, který je běně k dostání v OBI
|
|
13.09.2012 23:31 -
Re: Brzdové třmeny
|
2505289
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak jsem se pustil do opravy těch zadních třmenů. Celý den práce a nejsem ani v polovině. Ani boha se mi nedařílo povolit rouby jak jsou zaoxidiované. Pak jsem na p. straně horni povolil, ale jen co jej vytlačil závit, teď s ním nejde ji hnout a u spodního jsem utrhl hlavu. No paráda. Cca 9 hodin jsem se sr...l s odvrtáváním. rouby jsou fakt tvrdý. Jen jsem brousil vrtáky. Několik jich zlomil. Poraďte čím uvolnit tu oxidaci. WD 40 je nanic. Konkor 101 to samé. Pokouel jsem se povolit rouby na levé straně a bude to to samé. Hlavy roubů jsou ji mírně jeté a gola mi z nich vykluzuje. Kdy si představím, e budu 2 dny odvrtávat, je mi zle. Díky za případné rady.
Tak jsem se pustil do opravy těch zadních třmenů. Celý den práce a nejsem ani v polovině. Ani boha se mi nedařílo povolit rouby jak jsou zaoxidiované. Pak jsem na p. straně horni povolil, ale jen co jej vytlačil závit, teď s ním nejde ji hnout a u spodního jsem utrhl hlavu. No paráda. Cca 9 hodin jsem se sr...l s odvrtáváním. rouby jsou fakt tvrdý. Jen jsem brousil vrtáky. Několik jich zlomil. Poraďte čím uvolnit tu oxidaci. WD 40 je nanic. Konkor 101 to samé. Pokouel jsem se povolit rouby na levé straně a bude to to samé. Hlavy roubů jsou ji mírně jeté a gola mi z nich vykluzuje. Kdy si představím, e budu 2 dny odvrtávat, je mi zle. Díky za případné rady.
|
|
13.09.2012 23:33 -
Re: Brzdové třmeny
|
2505290
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Stanly napsal(a): Tak jsem se pustil do opravy těch zadních třmenů. Celý den práce a nejsem ani v polovině. Ani boha se mi nedařílo povolit rouby jak jsou zaoxidiované. Pak jsem na p. straně horni povolil, ale jen co jej vytlačil závit, teď s ním nejde ji hnout a u spodního jsem utrhl hlavu. No paráda. Cca 9 hodin jsem se sr...l s odvrtáváním. rouby jsou fakt tvrdý. Jen jsem brousil vrtáky. Několik jich zlomil. Poraďte čím uvolnit tu oxidaci. WD 40 je nanic. Konkor 101 to samé. Pokoučel jsem se povolit rouby na pravé straně a bude to to samé. Hlavy jsou ji mírně jeté a gola mi z nich vykluzuje. Kdy si představím, e budu 2 dny odvrtávat, je mi zle. Díky za případné rady.
asi to nebude oxidace, ale lepidlo hodně trpělivosti, a kdy to nejde silou , tak pouij větí sílu
asi to nebude oxidace, ale lepidlo :-(((( hodně trpělivosti, a kdy to nejde silou , tak pouij větí sílu ;-)
|
|
14.09.2012 00:39 -
Re: Brzdové třmeny
|
2505298
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud síla nepomůe a hlavy se ti ohoblujou, tak odřízni roub pilkou těsně u závitu. Ne u hlavy, ale na druhým konci. Vezme sebou trochu hliníku, ale to se nedá nic dělat. V nejhorím ten třmen pouije na druhou stranu. A to bude odříznutý, na lisu to vytlačí. Závit potom odvrtá a vydoluje vytahovákem nebo nahřeje autogenem a vytočí.
Pokud síla nepomůe a hlavy se ti ohoblujou, tak odřízni roub pilkou těsně u závitu. Ne u hlavy, ale na druhým konci. Vezme sebou trochu hliníku, ale to se nedá nic dělat. V nejhorím ten třmen pouije na druhou stranu. A to bude odříznutý, na lisu to vytlačí. Závit potom odvrtá a vydoluje vytahovákem nebo nahřeje autogenem a vytočí.
|
|
14.09.2012 23:17 -
Re: Brzdové třmeny
|
2505487
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Díky za rady. Jetě ne jsem je četl, aplikoval jsem některé z navrhovaných změn, jak se říká, ráno moudřejí večera. No z toho pravého třmenu jsem se poučil. Nicméně mi tam jeden roub zůstal, druhý, jak jsem psal jsem se íleným usílím odvrtal, el sice povolit a vyroubovat, ale ty 2 cm co byl závit to bylo jeho maximum, pak jsem s ním u nehnul. Třmen jsem měl ve velkém svěráku, Nasazenou golu s metrovou tyčí a ani se nepootočil. Lis nemám a nějaké vyraení nepřipadalo v úvahu, měl jsem po nějakých pokusech strach, e třmen rozbiji. Koupil jsem kadmiové vrtáky 6 a 9mm, a rozbruku a dal se do díla. Opět jsem jednu hlavu utrhl a druhou strhnul, tak tu jsem odřízl. Odpojil jsem trubičku. Tenkou flexou odřízl třmen od nápravy, tak abych nepokodil litinové sedlo třmenu, přiel jsem sice o 0,7 mm hliníku, ale ádný problém, no a pak do stojanové vrtačky. Ten kadmiový vrtrák si s tím ocelovým roubem skvěle poradil a nebylo potřeba ani brousit. Protoe neměli dlouhý vrták, tak jsem to vyvrtal z obou stran proti sobě a dílo se podařilo. Vrták doporučuji tak max 9mm, protoe se přesně netrefí střed roubu. Zbytek roubu u el vyrazit. Načisto jsem to projel 10 vrtákem, abych odstranil zbytky oxidace, namazal grafitovou vazelínou, díky radám jsem třmeny přehodil a je to seper. Pravou stranu mám komplet hotovou, na levé jetě odvrtám zbytky roubu z nápravy, ve zkompletuji, odvzduním. Vím, e tento postup není sice profesionální, ale třeba se i někomu tyto zkuenosti a poznatky hodí. Jinak lepidlo to nebylo, alespoň si myslím. Při vrtání tou 9, kdy jsem lízl kraj hliníku se z toho práilo a sypal se takový jako písek, stejný jako byl ten zoxidovaný pod třemana. Díky vem za příspěvky a přeji tastné km.
Díky za rady. Jetě ne jsem je četl, aplikoval jsem některé z navrhovaných změn, jak se říká, ráno moudřejí večera. No z toho pravého třmenu jsem se poučil. Nicméně mi tam jeden roub zůstal, druhý, jak jsem psal jsem se íleným usílím odvrtal, el sice povolit a vyroubovat, ale ty 2 cm co byl závit to bylo jeho maximum, pak jsem s ním u nehnul. Třmen jsem měl ve velkém svěráku, Nasazenou golu s metrovou tyčí a ani se nepootočil. Lis nemám a nějaké vyraení nepřipadalo v úvahu, měl jsem po nějakých pokusech strach, e třmen rozbiji. Koupil jsem kadmiové vrtáky 6 a 9mm, a rozbruku a dal se do díla. Opět jsem jednu hlavu utrhl a druhou strhnul, tak tu jsem odřízl. Odpojil jsem trubičku. Tenkou flexou odřízl třmen od nápravy, tak abych nepokodil litinové sedlo třmenu, přiel jsem sice o 0,7 mm hliníku, ale ádný problém, no a pak do stojanové vrtačky. Ten kadmiový vrtrák si s tím ocelovým roubem skvěle poradil a nebylo potřeba ani brousit. Protoe neměli dlouhý vrták, tak jsem to vyvrtal z obou stran proti sobě a dílo se podařilo. Vrták doporučuji tak max 9mm, protoe se přesně netrefí střed roubu. Zbytek roubu u el vyrazit. Načisto jsem to projel 10 vrtákem, abych odstranil zbytky oxidace, namazal grafitovou vazelínou, díky radám jsem třmeny přehodil a je to seper. Pravou stranu mám komplet hotovou, na levé jetě odvrtám zbytky roubu z nápravy, ve zkompletuji, odvzduním. Vím, e tento postup není sice profesionální, ale třeba se i někomu tyto zkuenosti a poznatky hodí. Jinak lepidlo to nebylo, alespoň si myslím. Při vrtání tou 9, kdy jsem lízl kraj hliníku se z toho práilo a sypal se takový jako písek, stejný jako byl ten zoxidovaný pod třemana. Díky vem za příspěvky a přeji tastné km.
|
|
14.09.2012 23:21 -
Re: Brzdové třmeny
|
2505488
|
|
jumep
|
|
|
ono som to tu uz pisal, hlavu odrezat a tlacit tym smerom, nejde to von z dovodu ze sa tie sroby ohnu
a ps, od ramena to ide odrezat platikom
a ps2, budes mat na 99% loziska v ramenach tiez mrtve
ono som to tu uz pisal, hlavu odrezat a tlacit tym smerom, nejde to von z dovodu ze sa tie sroby ohnu
a ps, od ramena to ide odrezat platikom
a ps2, budes mat na 99% loziska v ramenach tiez mrtve
|
|
23.09.2012 00:44 -
Re: Brzdové třmeny
|
2507110
|
|
vojdan
|
Město: Nová Paka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj, Při demontái mi jeden rádobymechanik točil pístem na druhou stranu a mlátil do toho tak, e úplně ustřihnul závit na samostavu. Vechno ostatní je OK. Na druhé strane točím správně ale píst přesto nezajídí. Kde je ten fígl? pdf o výměně destiček jsem četl, ale prostě mi píst nezajídí. Kdy se dívám na ten co jsem úplně demontoval, tak se roub co je nasazenej v pístu a zajitěnej ségrovkou protáčí??? Co je to za blbost? To přece nesmí. Jak to můe fungovat? Ten samostav se nedá koupit? musím shánět celý třmen?
Ahoj, Při demontái mi jeden rádobymechanik točil pístem na druhou stranu a mlátil do toho tak, e úplně ustřihnul závit na samostavu. Vechno ostatní je OK. Na druhé strane točím správně ale píst přesto nezajídí. Kde je ten fígl? pdf o výměně destiček jsem četl, ale prostě mi píst nezajídí. Kdy se dívám na ten co jsem úplně demontoval, tak se roub co je nasazenej v pístu a zajitěnej ségrovkou protáčí??? Co je to za blbost? To přece nesmí. Jak to můe fungovat? Ten samostav se nedá koupit? musím shánět celý třmen?
|
|
23.09.2012 06:59 -
Re: Brzdové třmeny
|
2507112
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
roub se musí točit. Vdy je to ovládání ruční brzdy. Kdybys to neměl rozdělaný celý, tak by na tom byla páčka ruční brzdy a lanko a u by se to netočilo. Ten, komu se netočí, ten má problém. Take roub podr (svěrák nebo nějaký kletě) a pak toč pístkem.
roub se musí točit. Vdy je to ovládání ruční brzdy. Kdybys to neměl rozdělaný celý, tak by na tom byla páčka ruční brzdy a lanko a u by se to netočilo. Ten, komu se netočí, ten má problém. Take roub podr (svěrák nebo nějaký kletě) a pak toč pístkem.
|
|
22.10.2012 00:06 -
Re: Brzdové třmeny
|
2514491
|
|
vos.pe
|
|
|
SOS...zadní brzdové třmeny mi při ostřejim brzdění drhnou o disky.Kdy jsem auto koupil dělalo to jen při opravdu brutálnim brdění(přikládal jsem to stavu kotoučů) ale stále se to zhoruje.Při výměně destiček jsem ádné chyby nepozoroval,ve lo lehce a kotouče jsou vcelku v dobrém stavu,disky originálni...
SOS...zadní brzdové třmeny mi při ostřejim brzdění drhnou o disky.Kdy jsem auto koupil dělalo to jen při opravdu brutálnim brdění(přikládal jsem to stavu kotoučů) ale stále se to zhoruje.Při výměně destiček jsem ádné chyby nepozoroval,ve lo lehce a kotouče jsou vcelku v dobrém stavu,disky originálni...
|
|
22.10.2012 11:03 -
Re: Brzdové třmeny
|
2514535
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Obvyklá, zde mockrát řeená závada. .link. .link.
Myslím, e zadní třmen bude mít oproti brzdovému kotouči viditelně nakřivo (viz příloha).
Obvyklá, zde mockrát řeená závada. http://www.c5club.cz/diskuze/podvozek-kola-ulozeni/2343703-diksky-drhnou-o-trmeny http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/660576-zvuk-drhnuti-kovu-o-kov-(zezadu)-pri-prudkem-brzden
Myslím, e zadní třmen bude mít oproti brzdovému kotouči viditelně nakřivo (viz příloha).
Přílohy: Image2.jpg ( 162590b ) - Křivý zadní třmen |
|
22.10.2012 19:01 -
Re: Brzdové třmeny
|
2514653
|
|
Darja
|
|
|
Mě začal přibrďovat PP brzdič... lanovody ručky měněné před rokem a půl... má někdo zkuenost, co s tím? Zkusím nechat promazat to táhlo od ručky... ale nevím,.... kdy lehce zatočím, slyím, jak mi pískne deska o kotouč...
Mě začal přibrďovat PP brzdič... lanovody ručky měněné před rokem a půl... má někdo zkuenost, co s tím? Zkusím nechat promazat to táhlo od ručky... ale nevím,.... kdy lehce zatočím, slyím, jak mi pískne deska o kotouč...:nevim
|
|
22.10.2012 19:21 -
Re: Brzdové třmeny
|
2514658
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Darjo promazat to nemá smysl. ten blbý lanovod se prostě někde ohne a je problém. Tam pomůe jedině nový lanovod. Před rokem jsem měnil pravý lanovod DVAKRÁT v roce. Občas člověk natrefí na auus.
PS: pokud se ti nehřeje kolo a neubývají destičky na tom kole, tak si pus více rádio.
Darjo promazat to nemá smysl. ten blbý lanovod se prostě někde ohne a je problém. Tam pomůe jedině nový lanovod. Před rokem jsem měnil pravý lanovod DVAKRÁT v roce. Občas člověk natrefí na auus.
PS: pokud se ti nehřeje kolo a neubývají destičky na tom kole, tak si pus více rádio. ;-)
|
|
22.10.2012 21:27 -
Re: Brzdové třmeny
|
2514775
|
|
Darja
|
|
|
nenenene... origo... lanovody se v neorigu snad ani sehnat nedají... lanka jo... ale dělá to jen jedna strana...
nenenene... origo... lanovody se v neorigu snad ani sehnat nedají... lanka jo... ale dělá to jen jedna strana...
|
|
27.10.2012 01:09 -
Re: Brzdové třmeny
|
2515637
|
|
bobika
|
|
|
Zdravím,nevím jestli se tady mohu zeptat ale zeptám, stále víc a víc my dře zadní třmen do disku kola, při prudkém brdění oto víc.Není nic vydět krom úbytku třmene a dráce v disku.????
Zdravím,nevím jestli se tady mohu zeptat ale zeptám, stále víc a víc my dře zadní třmen do disku kola, při prudkém brdění oto víc.Není nic vydět krom úbytku třmene a dráce v disku.????
|
|
27.10.2012 02:09 -
Re: Brzdové třmeny
|
2515638
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdybys pouil hledání, nebo třeba Rozcestník, tak bys nael správný téma.
.link.
Kdybys pouil hledání, nebo třeba Rozcestník, tak bys nael správný téma.
http://www.c5club.cz/diskuze/podvozek-kola-ulozeni/2343703-diksky-drhnou-o-trmeny/#.UIsluFEY2VU
|
|
| |
|
|