| | |
17.07.2011 18:50 -
Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
2402036
|
|
marekt
|
Město: Nová Baňa, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím vetkých,v piatok som si konečne kúpil C5 Break 2.0 HDI a chcel by som vás poprosit o radu.Auto má 230000 km,predchádzajúci majitež ho mal od 170000 km.O vozidlo sa slune staral,akurát nemenil LDS ani gule perovania.Kede by sa to malo meni pri 200000 km,tak to chcem teraz urobi ja.Zdá sa mi e to pruí normálne,tak neviem,či to dám skontrolova odborníkovi,alebo to preventívne radej vymením.Keď to gule majú za sebou ,malo bz by pruenie tvrdé,nie? Ďakujem za odpovede.
Zdravím vetkých,v piatok som si konečne kúpil C5 Break 2.0 HDI a chcel by som vás poprosit o radu.Auto má 230000 km,predchádzajúci majitež ho mal od 170000 km.O vozidlo sa slune staral,akurát nemenil LDS ani gule perovania.Kede by sa to malo meni pri 200000 km,tak to chcem teraz urobi ja.Zdá sa mi e to pruí normálne,tak neviem,či to dám skontrolova odborníkovi,alebo to preventívne radej vymením.Keď to gule majú za sebou ,malo bz by pruenie tvrdé,nie? Ďakujem za odpovede.
|
|
17.07.2011 20:02 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
2402042
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
gule nerie, dokud pruí nech je tam, nebo jestli má dost peňazí tak pak dle libosti, hlavně důleuté věci, rozvody, provozní kvapaliny atd.. LDS by se vyměnit mohla.
gule nerie, dokud pruí nech je tam, nebo jestli má dost peňazí tak pak dle libosti, hlavně důleuté věci, rozvody, provozní kvapaliny atd.. LDS by se vyměnit mohla.
|
|
20.01.2018 17:08 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125616
|
|
DOUFAK
|
|
|
Dnes jsem doléval krapet LDS do nádobky LDS a při povolení zátky si tato odfoukla.Ptám se,zda-li to tak má být a je to v pořádku,nebo mám ucpanou dirku a to odfouknutí není v pořádku ? díky
Dnes jsem doléval krapet LDS do nádobky LDS a při povolení zátky si tato odfoukla.Ptám se,zda-li to tak má být a je to v pořádku,nebo mám ucpanou dirku a to odfouknutí není v pořádku ? díky :nevim:-(
|
|
20.01.2018 18:14 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125641
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Má tam být lehký přetlak. Dokonce někdy po otevření nechce čerpadlo znova zabrat a musí se tou dírkou trochu přifouknout.
Má tam být lehký přetlak. Dokonce někdy po otevření nechce čerpadlo znova zabrat a musí se tou dírkou trochu přifouknout.
|
|
20.01.2018 18:17 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125644
|
|
DOUFAK
|
|
|
Tak to je vechno v pořádku.Vechno maká jak má. díky Mikra
Tak to je vechno v pořádku.Vechno maká jak má. díky Mikra:palec
|
|
20.01.2018 21:22 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125705
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Budu měnit přední koule, a mám dotaz na nějaký postup. Stačí dát jen auto dolů, kouli sundat a dát novou? díky moc
Budu měnit přední koule, a mám dotaz na nějaký postup. Stačí dát jen auto dolů, kouli sundat a dát novou? díky moc
|
|
20.01.2018 21:29 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125706
|
|
jumep
|
|
|
nie, musi sa system odtlakovat, spodna poloha nie je odtlakovany system
nechat auto na heveri napriklad a potom ho dat do dolnej polohy ked su kolesa vo vzduchu dokaze ten system odtlakovat
nie, musi sa system odtlakovat, spodna poloha nie je odtlakovany system
nechat auto na heveri napriklad a potom ho dat do dolnej polohy ked su kolesa vo vzduchu dokaze ten system odtlakovat
|
|
21.01.2018 08:50 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125757
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
K intervalu výměny koulí. Měl jsem X7 s reálným nájezdem kolem 270 000. Zruen havárií a nyní mám se skutečným nájezdem 145 000 (koupeno v ČR a záznamy ze servisů, faktury z údrby a záznamy z STK jdou hezky lineárně).
Jezdím dost trasy, které znám nazpamě a rozdíl v jízdním komfortu odpruení je nulový. Take ono to asi tak rychle neodchází.
K intervalu výměny koulí. Měl jsem X7 s reálným nájezdem kolem 270 000. Zruen havárií a nyní mám se skutečným nájezdem 145 000 (koupeno v ČR a záznamy ze servisů, faktury z údrby a záznamy z STK jdou hezky lineárně).
Jezdím dost trasy, které znám nazpamě a rozdíl v jízdním komfortu odpruení je nulový. Take ono to asi tak rychle neodchází.
|
|
21.01.2018 11:21 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125781
|
|
jumep
|
|
|
ja dam auto do dolnej polohy a stojim pri tom z odsavackou
ja dam auto do dolnej polohy a stojim pri tom z odsavackou
|
|
21.01.2018 12:32 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125795
|
|
Bobr53
|
|
|
Z manety zadní pístnice vedou dvě zpětná potrubí - jedno vede do tělesa nápravy asi do atmosféry (?) a druhé je zpětná vracečka do nádobky LDS.
Zajímá mě, v jakém případě se vrací LDS touto vratkou do nádobky, zvlátě kdy nádobka je poloena výe ne vyústění druhé trubičky vedoucí z manety do tělesa nápravy? Ptám se proto, e u synovy C5 I byla prasklá zadní maneta a přitom ádný únik kapaliny LDS nebyl na zemi pod autem zpozorovaný.
Z manety zadní pístnice vedou dvě zpětná potrubí - jedno vede do tělesa nápravy asi do atmosféry (?) a druhé je zpětná vracečka do nádobky LDS.
Zajímá mě, v jakém případě se vrací LDS touto vratkou do nádobky, zvlátě kdy nádobka je poloena výe ne vyústění druhé trubičky vedoucí z manety do tělesa nápravy? Ptám se proto, e u synovy C5 I byla prasklá zadní maneta a přitom ádný únik kapaliny LDS nebyl na zemi pod autem zpozorovaný.
|
|
21.01.2018 12:39 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3125796
|
|
jumep
|
|
|
to je na pripadny unik
co dokaze pretlacit okolo tesnenia piestu
a vracia sa to len ze ked sa to naplni dostatocne tak to natlaci hadickou az s5 do nadrzky
to je na pripadny unik
co dokaze pretlacit okolo tesnenia piestu
a vracia sa to len ze ked sa to naplni dostatocne tak to natlaci hadickou az s5 do nadrzky
|
|
22.01.2018 20:16 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3126194
|
|
DOUFAK
|
|
|
PATaMAT - stručně a jasně.Bylo jí MÁLO (oleje) v nádrce LDS.Mám auto od NOVA tj.15 let a vdy byla hladina u z výroby cca 5mm nad svarem co spojuje k sobě nádrku s LDS. Vím co myslí,ale neboj i v nejnií poloze je tam dost místa pro olej,který nikde nevytéká,ani netlakuje víčko atd.Jen ten podtlak od víčka jsem si nedovybavil,proto jsem se ptal a Mikra vysvětlil. Vechno. Bud hodně zdráv.
PATaMAT - stručně a jasně.Bylo jí MÁLO (oleje) v nádrce LDS.Mám auto od NOVA tj.15 let a vdy byla hladina u z výroby cca 5mm nad svarem co spojuje k sobě nádrku s LDS. Vím co myslí,ale neboj i v nejnií poloze je tam dost místa pro olej,který nikde nevytéká,ani netlakuje víčko atd.Jen ten podtlak od víčka jsem si nedovybavil,proto jsem se ptal a Mikra vysvětlil. Vechno. Bud hodně zdráv.:palec
|
|
22.01.2018 20:40 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3126205
|
|
jumep
|
|
|
tak sa spytam, ked ti to nikde netecie kam sa ten olej stratil co si dolial
kym to neodlatkujes tak ta hladina moze kludne byt rozdielna
tak sa spytam, ked ti to nikde netecie kam sa ten olej stratil co si dolial
kym to neodlatkujes tak ta hladina moze kludne byt rozdielna
|
|
22.01.2018 20:58 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3126208
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
5mm nad svárem v normální poloze je myslím u moc ... ale je to tvoje auto, nic mi do toho není, jen ten kdo to odtlakuje někdy, tak by mohl nadávat e to poteče vrchem a nateče ti to do motorku čerpadla ...
Ono nejde o to e v nejnií poloze to stačí pobrat, ono to musí pobrat kdy se to odtlakuje celé ... a to se vrátí o dost více kapaliny ne v nejnií poloze ...
5mm nad svárem v normální poloze je myslím u moc ... ale je to tvoje auto, nic mi do toho není, jen ten kdo to odtlakuje někdy, tak by mohl nadávat e to poteče vrchem a nateče ti to do motorku čerpadla ...
Ono nejde o to e v nejnií poloze to stačí pobrat, ono to musí pobrat kdy se to odtlakuje celé ... a to se vrátí o dost více kapaliny ne v nejnií poloze ...
|
|
22.01.2018 23:02 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3126248
|
|
jruze
|
|
|
Já mám pernamentně připravenou odsávačku (tak 10% nádobek je přeplněných) a k přepadům = ádná pístnice není tak utěsněná aby nebyl průnik do přepadu , únik do manety = patný těsnící Okrouek(první od manety) - pístnice má pod uchicením manety mezi těsněními provrtanou dirku kterou odchází zpět LDS do nádobky - krajní těsnění (kulaty O krouek) zamezuje únik do manety, maneta chrání píst pístnice před nečistotami a z ní jde druhá hadička do nápravnice jako odvzdunění manety - z manety se zpět do nádobky LDS nevrací a ani nemůe - v případě netěsnosti Okrouku (né těsnícího tlakového těsnění) se tlačí LDS do nápravnice.
Já mám pernamentně připravenou odsávačku (tak 10% nádobek je přeplněných) a k přepadům = ádná pístnice není tak utěsněná aby nebyl průnik do přepadu , únik do manety = patný těsnící Okrouek(první od manety) - pístnice má pod uchicením manety mezi těsněními provrtanou dirku kterou odchází zpět LDS do nádobky - krajní těsnění (kulaty O krouek) zamezuje únik do manety, maneta chrání píst pístnice před nečistotami a z ní jde druhá hadička do nápravnice jako odvzdunění manety - z manety se zpět do nádobky LDS nevrací a ani nemůe - v případě netěsnosti Okrouku (né těsnícího tlakového těsnění) se tlačí LDS do nápravnice.
|
|
24.02.2019 16:58 -
Re: Výměna LDS a hydr.koulí - pravidelná ůdrba 200000km
|
3208999
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Ahojte, ako ste sakra povolili zadnu gulu na C5 I? Snaili sme sa so sekáčom...nič sme akurát pootočili celú piestnicu
Ahojte, ako ste sakra povolili zadnu gulu na C5 I? Snaili sme sa so sekáčom...nič sme akurát pootočili celú piestnicu
|
|
| |
|
|