| | |
28.10.2017 08:45 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3105176
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v kazdem vetsim meste je nejaky hydraulik servis ktery ti hadici nalisuje novou na pockani a za par kacek pokud prosakuje
v kazdem vetsim meste je nejaky hydraulik servis ktery ti hadici nalisuje novou na pockani a za par kacek pokud prosakuje
|
|
29.10.2017 16:47 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3105427
|
|
DOUFAK
|
|
|
U někdy někde někomu tekla rozvodová kostka LDS nad zadní nápravou? Nacházím u ní občas kapku oleje a směrem k ní je vechno okolo suché.Take asi teče,či spíe prolíná ona kostka.Louičky nedělá....
U někdy někde někomu tekla rozvodová kostka LDS nad zadní nápravou? Nacházím u ní občas kapku oleje a směrem k ní je vechno okolo suché.Take asi teče,či spíe prolíná ona kostka.Louičky nedělá....;-)
|
|
29.10.2017 17:24 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3105429
|
|
jumep
|
|
|
toto vie robit ked tece piestnica do manzety, manzeta to pruzenim cez odvzdusnenie natlaca do napravy a z napravy to cez sroby drziaku vyteka von
toto vie robit ked tece piestnica do manzety, manzeta to pruzenim cez odvzdusnenie natlaca do napravy a z napravy to cez sroby drziaku vyteka von
|
|
29.10.2017 17:41 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3105431
|
|
DOUFAK
|
|
|
jo jo... levou manetu mám trochu mokrou..
jo jo... levou manetu mám trochu mokrou..
|
|
30.10.2017 18:29 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3105600
|
|
DOUFAK
|
|
|
Já nic dělat nebudu.Jakmile se mi to rozechčije,tak jedu za tebou Jarou.
Já nic dělat nebudu.Jakmile se mi to rozechčije,tak jedu za tebou Jarou.:palec
|
|
16.11.2017 21:20 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3110245
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Tak dnes jsem se konečně dostal k opravě pokozené trubkohadice na zadní levé pístnici.
Ve zkratce:
Cena v Citroenu cca 4500 Kč.
Cena opravy trubkohadice 450 Kč
Čas opravy samotné trubkohadice 15 min.
Oprava proběhla vyříznutím zalisovaných koncovek a staré hadice. Oboje opraveno výměnou hadice za novou a znovu nalisováno na původní koncovky u profíka na hydraulické hadice.
Uvaoval jsem i nad metodou od PATaMATa, ale nedoporučil to profík na hadice z důvodu povrchové koroze na koncovkách (nemuselo by to dobře těsnit a čistit se nám to nechtělo ...průměr trubky koncovek 10mm)
Kadopádně děkuji za rady a nápady na opravu.
Tak dnes jsem se konečně dostal k opravě pokozené trubkohadice na zadní levé pístnici.
Ve zkratce:
Cena v Citroenu cca 4500 Kč.
Cena opravy trubkohadice 450 Kč :palec
Čas opravy samotné trubkohadice 15 min.
Oprava proběhla vyříznutím zalisovaných koncovek a staré hadice. Oboje opraveno výměnou hadice za novou a znovu nalisováno na původní koncovky u profíka na hydraulické hadice.
Uvaoval jsem i nad metodou od PATaMATa, ale nedoporučil to profík na hadice z důvodu povrchové koroze na koncovkách (nemuselo by to dobře těsnit a čistit se nám to nechtělo :-d...průměr trubky koncovek 10mm)
Kadopádně děkuji za rady a nápady na opravu. :palec
Přílohy: IMG_20171116_161951.jpg ( 2620214b ) - IMG_20171116_161958.jpg ( 2261393b ) - IMG_20171116_162008.jpg ( 2043782b ) - |
|
16.11.2017 21:56 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3110296
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Tak přeju aď to drí ! Já je zkouel taky nechat takhle opravovat ve firmě na hydr.hadice a nevydrelo to dlouho netéct...od té doby dávám jen origo.
Tak přeju aď to drí ! Já je zkouel taky nechat takhle opravovat ve firmě na hydr.hadice a nevydrelo to dlouho netéct...od té doby dávám jen origo.
|
|
25.11.2017 08:30 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3112962
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
To Dawe a DOUFAK - tak mám stejnou zkuenost. Hadice začala téct v lisovaném spoji (vydrelo to tak týden )
Vyřeil jsem to tak, e jsem znovu zajel s hadicí do firmy na výrobu hadic a majitel firmy to vzal na sebe jako reklamaci ( s tím jsem ani nepočítal)
Nabízel mi dvě monosti na lisu ty spojky více zalisovat (přelisovat) nebo princip zářezných krouků/prstýnků a nové hadice.
Vybral jsem pro změnu ty krouky s novou hadicí.
Mám to tam dva dny tak uvidíme
:palecTo Dawe a DOUFAK - tak mám stejnou zkuenost. Hadice začala téct v lisovaném spoji (vydrelo to tak týden:nevim )
Vyřeil jsem to tak, e jsem znovu zajel s hadicí do firmy na výrobu hadic a majitel firmy to vzal na sebe jako reklamaci ;-) ( s tím jsem ani nepočítal)
Nabízel mi dvě monosti na lisu ty spojky více zalisovat (přelisovat) nebo princip zářezných krouků/prstýnků a nové hadice.
Vybral jsem pro změnu ty krouky s novou hadicí.
Mám to tam dva dny tak uvidíme :-d
:palec
|
|
25.11.2017 13:51 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3112980
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Na prstýnky - Dělám tak svazek 3trubkohadice k předku na H3+ na I a II a některé jezdí u hromadu let a stále suché ... a to se to tam hřeje za motorem ... Ono toti zalisovat na staré trubky je problém, neb je ten puvodní kus větinou u zdeformovanej jak to bylo stlačeno a nové zalisování tak je nedostatečné. Pokud to dělají podle tabulek, je to větinou málo a teče to. Vice zalisovat by pomohlo. Nové hadice i s novejma koncovkama sou prostě nové.... a prstýnky správně aplikované jsou taky OK.
Hadici dvojoplet, ta je sice tvrdí, ale nechá se více zalisovat a netrhá se ....
Taky můe na trubky mosazí naletovat protikus koncovky hadice, prodávají se k navaření, nebo obyč spojku ... kdy se bojí těch krouků ...
Na prstýnky - Dělám tak svazek 3trubkohadice k předku na H3+ na I a II a některé jezdí u hromadu let a stále suché ... a to se to tam hřeje za motorem ... Ono toti zalisovat na staré trubky je problém, neb je ten puvodní kus větinou u zdeformovanej jak to bylo stlačeno a nové zalisování tak je nedostatečné. Pokud to dělají podle tabulek, je to větinou málo a teče to. Vice zalisovat by pomohlo. Nové hadice i s novejma koncovkama sou prostě nové.... a prstýnky správně aplikované jsou taky OK.
Hadici dvojoplet, ta je sice tvrdí, ale nechá se více zalisovat a netrhá se ....
Taky můe na trubky mosazí naletovat protikus koncovky hadice, prodávají se k navaření, nebo obyč spojku ... kdy se bojí těch krouků ...
|
|
26.09.2018 15:44 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3181796
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Omlouvám se chlapi, e píu sem, ale nevím kam to zařadit. Jsme v Řecku a projel jsem nějakou dírou. Kdy jsem zvedl auto 🚗 na hever, začalo valit z tlumiče, viz foto. Auto 🚗 jsem dal dolů ⬇ z heveru, nemehlo na zem, ale je tvrdé. Jaká je pravďepodobnost dojet takto zpět 🔙 do ČR? Na kolik vyjde oprava u nás? Díky za pomoc, nevím, na koho se jinak obrátit.
Omlouvám se chlapi, e píu sem, ale nevím kam to zařadit. Jsme v Řecku a projel jsem nějakou dírou. Kdy jsem zvedl auto 🚗 na hever, začalo valit z tlumiče, viz foto. Auto 🚗 jsem dal dolů ⬇ z heveru, nemehlo na zem, ale je tvrdé. Jaká je pravďepodobnost dojet takto zpět 🔙 do ČR? Na kolik vyjde oprava u nás? Díky za pomoc, nevím, na koho se jinak obrátit.
Přílohy: IMG_20180926_142116.jpg ( 2933647b ) - IMG_20180926_141952.jpg ( 2486480b ) - IMG_20180926_141948.jpg ( 2511340b ) - |
|
26.09.2018 17:02 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3181826
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
hele, volal si mi ... moná je prasklá tyčka z pístnice u kloubku , odhrň tu manetu a vyfo ten klobek a tyčku co prochází manetou do pístu. Pokd je prasklá vychýlila se z osy a tím mohla prasknout bok pístu a blokuje ho tím e je zeikma ... čekáme na foto .. jen poznámka- ty opravené hadice s kolínky do pístnic, vypadá to jak od Petra Bartáka ...
hele, volal si mi ... moná je prasklá tyčka z pístnice u kloubku , odhrň tu manetu a vyfo ten klobek a tyčku co prochází manetou do pístu. Pokd je prasklá vychýlila se z osy a tím mohla prasknout bok pístu a blokuje ho tím e je zeikma ... čekáme na foto .. jen poznámka- ty opravené hadice s kolínky do pístnic, vypadá to jak od Petra Bartáka ...
|
|
26.09.2018 17:29 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3181857
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Snail ja se to vyfotit, pomůe to?
Snail ja se to vyfotit, pomůe to?
Přílohy: IMG_20180926_182128.jpg ( 2172874b ) - IMG_20180926_182117.jpg ( 2760281b ) - IMG_20180926_182115.jpg ( 2637679b ) - IMG_20180926_182106.jpg ( 2883560b ) - IMG_20180926_182100.jpg ( 2816652b ) - |
|
26.09.2018 17:36 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3181871
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
no je to tak, nemá tam tyčku a ani závlačku ten poslední montáník ti to zapřičinil co to rozdělával ... jestli to přeil píst aspoň ta pracovní délka tak ti stačí tyčka z jiné pístnice pokud nebude pístnice celá na silnou trubku na hydractiv. Ten kloubek musí být ale zajitětej v rameni závlačkou z drýtu 2,5 mm aby se nepootočil ten kloubek, ten se toti láme-hýbe pouze jen v jedné ose, ve druhé ose ze rozlomí kdy to není zajitěné a pootočí se to ...
tím koncem co vidí je to v rameni zajitěné
Pokud neseene pístnici pro hydractiv s tlustou trubkou a bude jen s tenkou, tak pokud bude stejný průměr pístu, můe se to přeházet navzájem a pouít plá z té tvojí pístnice .. ty tenké budou na vrakái asi častějí
no je to tak, nemá tam tyčku a ani závlačku ten poslední montáník ti to zapřičinil co to rozdělával ... jestli to přeil píst aspoň ta pracovní délka tak ti stačí tyčka z jiné pístnice pokud nebude pístnice celá na silnou trubku na hydractiv. Ten kloubek musí být ale zajitětej v rameni závlačkou z drýtu 2,5 mm aby se nepootočil ten kloubek, ten se toti láme-hýbe pouze jen v jedné ose, ve druhé ose ze rozlomí kdy to není zajitěné a pootočí se to ...
tím koncem co vidí je to v rameni zajitěné
Pokud neseene pístnici pro hydractiv s tlustou trubkou a bude jen s tenkou, tak pokud bude stejný průměr pístu, můe se to přeházet navzájem a pouít plá z té tvojí pístnice .. ty tenké budou na vrakái asi častějí
Přílohy: tycka.JPG ( 3083185b ) - |
|
26.09.2018 19:18 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3181937
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Uvidíme ráno. Teď jsme ve znackovem servisu Fiatu, ti nás odvezla odtahovka. Tak ráno na to mrknou a uvidíme. Čekal tu na nás jeden mechanik, tak jsem se mu snail vysvětlit, e to nemusí být nový díl, e klidně to můe být ze starího auta, ale říkal, e tady v Řecku moc tyhle auta nejsou, e to bude problém. No uvidíme ráno.
Uvidíme ráno. Teď jsme ve znackovem servisu Fiatu, ti nás odvezla odtahovka. Tak ráno na to mrknou a uvidíme. Čekal tu na nás jeden mechanik, tak jsem se mu snail vysvětlit, e to nemusí být nový díl, e klidně to můe být ze starího auta, ale říkal, e tady v Řecku moc tyhle auta nejsou, e to bude problém. No uvidíme ráno.
|
|
27.09.2018 09:08 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3182229
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Tak doplnili olej, zjistili auto 🚗 zvednout, a začalo to opět chcát. Na fotce ta hadička vlevo z tama neustále vylítává a proto to chčije. Ale asi nechápou, e se jim snaím vysvětlit, e je teda ta pístnice v prdeli. Na druhém kole je krásné vidět. Na téhle straně ne
Tak doplnili olej, zjistili auto 🚗 zvednout, a začalo to opět chcát. Na fotce ta hadička vlevo z tama neustále vylítává a proto to chčije. Ale asi nechápou, e se jim snaím vysvětlit, e je teda ta pístnice v prdeli. Na druhém kole je krásné vidět. Na téhle straně ne
Přílohy: IMG_20180927_100316.jpg ( 2352909b ) - |
|
27.09.2018 09:22 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3182235
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ta pístnice je vprdeli, není tam ta tyčka, nebo je zlomená, takhle ten píst vubec nemá být , opírat se o rameno, tam se musí opírat ta tyčka .. proto ti to teče, vytlačíti píst ven z pístnice ... moc daleko, není tam ta tyčka !!!
za manetou kouká z pístu ta tyčka..
tady má i tu pojistku z dratu co to zajituje v rameni a ty to tam nemá ... to ti dokur.. vilten montáník něktrý
.link.
Ta pístnice je vprdeli, není tam ta tyčka, nebo je zlomená, takhle ten píst vubec nemá být , opírat se o rameno, tam se musí opírat ta tyčka .. proto ti to teče, vytlačíti píst ven z pístnice ... moc daleko, není tam ta tyčka !!!
za manetou kouká z pístu ta tyčka..
tady má i tu pojistku z dratu co to zajituje v rameni a ty to tam nemá ... to ti dokur.. vilten montáník něktrý
http://images40.fotosik.pl/330/53ba36d572a390ac.jpg
Přílohy: 5061.jpg ( 20458b ) - |
|
27.09.2018 12:26 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
3182307
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Tak kdy zvedli auto 🚗 podruhé, aby nám celou tu pistnici vyměnili, tak ta původní normálně sprostě vypadla
Tak kdy zvedli auto 🚗 podruhé, aby nám celou tu pistnici vyměnili, tak ta původní normálně sprostě vypadla
Přílohy: IMG_20180927_132213.jpg ( 3977435b ) - IMG_20180927_132224.jpg ( 3009261b ) - |
|
| |
|
|