| | |
18.03.2021 09:35 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3303635
|
|
jumep
|
|
|
kontroluj konektor na bhi a dobre prezri jeho stav
jednotka ako tak ma len napajanie (ta G39 poistka) a can data do bsi, ak to ma musi ju to videt
to napajanie ide na pin H4 toho konektoru BHI a H1 je kostra, pripadne si to zmeraj (samozrejme nenapchaj do toho neviem co aby si neposkodil pin) - co pozeram je to trvalo napajane a este skontroluj MF2 poistku (pod bsm 80A)
kontroluj konektor na bhi a dobre prezri jeho stav
jednotka ako tak ma len napajanie (ta G39 poistka) a can data do bsi, ak to ma musi ju to videt
to napajanie ide na pin H4 toho konektoru BHI a H1 je kostra, pripadne si to zmeraj (samozrejme nenapchaj do toho neviem co aby si neposkodil pin) - co pozeram je to trvalo napajane a este skontroluj MF2 poistku (pod bsm 80A)
|
|
18.03.2021 10:13 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3303649
|
|
jruze
|
|
|
Není ten konektor co jde do elektroniky od LDS ? ( několik jsem jich kvůli tomu měnil ) - odejdou těsnící O krouky pod kloboučkama el. ventilků a dovede tu jednotku vyzkratovat ( větinou nepomůe ani vyčitění) , ovládání el. motorku BHI je také z té elektroniky - zkus tam nacvaknout jinou elektroniku jestli ji potom diagnostika uvidí? ( bude mít jistotu jestli hledat jinde nebo v elektronice
Není ten konektor co jde do elektroniky od LDS ? ( několik jsem jich kvůli tomu měnil ) - odejdou těsnící O krouky pod kloboučkama el. ventilků a dovede tu jednotku vyzkratovat ( větinou nepomůe ani vyčitění) , ovládání el. motorku BHI je také z té elektroniky - zkus tam nacvaknout jinou elektroniku jestli ji potom diagnostika uvidí? ( bude mít jistotu jestli hledat jinde nebo v elektronice;-)
|
|
21.03.2021 08:30 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3303828
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
TimCo napsal(a): G39 v pořádku. 40A megapojistka taky OK. Motor BHI po přivedení 12V na ovládací PIN jede.
tim si overis jen silove napajeni motoru a jeho spinani,ktere dela BHI
TimCo napsal(a): Motor auta právě nastartovat nelze.
pokud nebude elektronika BHI pracovat spravne auto nenastartujes
TimCo napsal(a): Lexia mi hlásí na jednotce podvozku a korektoru světlometů "Závada - komunikace". Vechny ostatní jednotky v autě normálně s diagnostikou komunikují. Jednotka BHI mi před nějakým časem také normálně komunikovala.
to je trochu protichudne,pokud nekomunikuje BHI nemela by komunikovat ECU,ABS popropade jednotka automatu a svetel,je to jedna seriova motorova CAN vetev
to je trochu protichudne,pokud nekomunikuje BHI nemela by komunikovat ECU,ABS popropade jednotka automatu a svetel,je to jedna seriova motorova CAN vetev
|
|
12.05.2022 17:49 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3340378
|
|
honza98
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravím, po koupi auta (C5 X7 2.0 HDI 103kw 2012) mi při přezouvání kol vytekla LDS dirkou v nádobce (přechozí majitel nalil moc kapaliny) - snail jsem se co nejvíce LDS zachytit do hadru a doufal jsem, e to bude v pořádku. Tento týden, cca 2 měsíce po přezouvání jsem měl vypálenou pojistku - vyměněna, auto se normálně zvedlo, ale BHI se raději vymontovalo. Teď otázka, očekával jsem, e v elektromotoru BHI bude LDS a to bude příčinou vypálené pojistky - motor je ale čistý, viz fotky. V elektronice také ádný známky LDS, jen na titěném spoji byl prach mezi dvěma piny (z konektoru) - nevím, zda to mohlo dva piny propojit a být příčinou zkratu. Co by dále mohlo vypálení pojistky způsobit? Den předtím jsem jel v deti bez spodního krytu motoru - mohla se dostat voda ke konektorům? Děkuju za info
Zdravím, po koupi auta (C5 X7 2.0 HDI 103kw 2012) mi při přezouvání kol vytekla LDS dirkou v nádobce (přechozí majitel nalil moc kapaliny) - snail jsem se co nejvíce LDS zachytit do hadru a doufal jsem, e to bude v pořádku. Tento týden, cca 2 měsíce po přezouvání jsem měl vypálenou pojistku - vyměněna, auto se normálně zvedlo, ale BHI se raději vymontovalo. Teď otázka, očekával jsem, e v elektromotoru BHI bude LDS a to bude příčinou vypálené pojistky - motor je ale čistý, viz fotky. V elektronice také ádný známky LDS, jen na titěném spoji byl prach mezi dvěma piny (z konektoru) - nevím, zda to mohlo dva piny propojit a být příčinou zkratu. Co by dále mohlo vypálení pojistky způsobit? Den předtím jsem jel v deti bez spodního krytu motoru - mohla se dostat voda ke konektorům? Děkuju za info :-)
Přílohy: IMG_20220512_161246.jpg ( 1446139b ) - IMG_20220512_154536.jpg ( 800340b ) - IMG_20220512_154539.jpg ( 588699b ) - IMG_20220512_154547.jpg ( 1028781b ) - IMG_20220512_154532.jpg ( 1492807b ) - |
|
13.05.2022 14:46 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3340522
|
|
jruze
|
|
|
Nic z toho - ve ostatní krom napájení motoru BHI je ovládací - pokud jsou dobře nastavené vejky se cerpadlo vypne v poadované poloze a není důvod aby pojistka praskla - na to aby odela pojistka by čerpadlo muselo běet a auto by se muselo zvednou do nej polohy , co to ale můe způsobit je problém na z.regulátoru 😉
Nic z toho - ve ostatní krom napájení motoru BHI je ovládací - pokud jsou dobře nastavené vejky se cerpadlo vypne v poadované poloze a není důvod aby pojistka praskla - na to aby odela pojistka by čerpadlo muselo běet a auto by se muselo zvednou do nej polohy , co to ale můe způsobit je problém na z.regulátoru 😉
|
|
14.05.2022 17:52 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3340658
|
|
honza98
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Tak BHI vrácena do auta a auto se chová tak, jak má - po dosaení výky se BHI vypne. Není ani rozhozená výka auta, take regulátory výky jsou snad taky v pořádku...
Tak BHI vrácena do auta a auto se chová tak, jak má - po dosaení výky se BHI vypne. Není ani rozhozená výka auta, take regulátory výky jsou snad taky v pořádku...
|
|
| |
|
|