| | |
10.05.2020 08:08 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269201
|
|
Thomson1
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Zdravim tak jsem po kontrole maxi pojistek. Pojistky jsou ok tzn. čerpadlo je ko Takze ne si uziju jízdu v Exclusive benzinovým obyvaku čeká mě investice a prace. Jdou ty čerpadla repasovat opravit apod? Díky za info a případně nabídky na čerpadlo. Diky
Zdravim tak jsem po kontrole maxi pojistek. Pojistky jsou ok tzn. čerpadlo je ko:-(((( Takze ne si uziju jízdu v Exclusive benzinovým obyvaku čeká mě investice a prace. Jdou ty čerpadla repasovat opravit apod? Díky za info a případně nabídky na čerpadlo. Diky
|
|
10.05.2020 12:04 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269230
|
|
Thomson1
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Upřímně netuím proto jsem se ptal ale u mě to stejně ni neřeí pojistky jsou ok ale čerpadlo neběí nevím con jiného by to mohlo být.
Upřímně netuím proto jsem se ptal ale u mě to stejně ni neřeí pojistky jsou ok ale čerpadlo neběí:-(((( nevím con jiného by to mohlo být.
|
|
10.05.2020 13:22 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269262
|
|
Hanz 397
|
|
|
Thomson1 napsal(a): Upřímně netuím proto jsem se ptal ale u mě to stejně ni neřeí pojistky jsou ok ale čerpadlo neběí nevím con jiného by to mohlo být.
A je velkej problém je zkontrolovat vechny? Není jich tam 56 a je do nich (větinou) bez problémů vidět... 😉
Jinak jsem u tady měl auto, kde čerpadlo bylo ok, pojistka taky, na konektoru bylo palubní napětí a čerpadlo stejně nelo. Někde v kabelái byl patný spoj, nebo přeruení a jak se to zatíilo motorem čerpadla, tak napětí padlo na cca 3V...
Vyřeil jsem to nataením by-passu... Bylo to na X7 a nechtělo se mi rozplétat tu čínskou polívku podél blatníků a pod oknem 🤦♂️
A je velkej problém je zkontrolovat vechny? Není jich tam 56 a je do nich (větinou) bez problémů vidět... 😉
Jinak jsem u tady měl auto, kde čerpadlo bylo ok, pojistka taky, na konektoru bylo palubní napětí a čerpadlo stejně nelo. Někde v kabelái byl patný spoj, nebo přeruení a jak se to zatíilo motorem čerpadla, tak napětí padlo na cca 3V...
Vyřeil jsem to nataením by-passu... Bylo to na X7 a nechtělo se mi rozplétat tu čínskou polívku podél blatníků a pod oknem 🤦♂️
|
|
10.05.2020 18:04 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269306
|
|
jumep
|
|
|
X7 sme uz tiez riesili ze tam bol nacaty kabel (natiahol sa druhy)
u c5 1,2 som sa s tym nestretol este
skor ako budes hadzat flintu do zita, by som sa pozrel na to diagnostikou, alebo to nechal pozret niekomu, kto ma o tom predstavu
X7 sme uz tiez riesili ze tam bol nacaty kabel (natiahol sa druhy)
u c5 1,2 som sa s tym nestretol este
skor ako budes hadzat flintu do zita, by som sa pozrel na to diagnostikou, alebo to nechal pozret niekomu, kto ma o tom predstavu
|
|
10.05.2020 23:06 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269375
|
|
Thomson1
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Diagnostika nehlásí nic (načteno Lexií a Delphi) Kdy odpojím kabel od čerpadla diag to vidí a napíe klasiku přeruený obvod,zkrat. Palubák v autě píe Suspension Fault a viz foto...hláka na fotu se objeví po stisku tlačítka v autě na změnu polohy. Pojistky jsou ok. Prvotní problém byl neustále zvedání zadní nápravy do maximální polohy(předek byl ok). Vyndal jsem baterii nechal jí nabít. Na zadní nápravu jsem objednal originál kolektor a chtěl se pustit do jeho výměny. Auto stálo na místě vzhledem k tvrdému zadku jsem to nepokouel. Rozhodl jsem se kolektor vyměnit a dal do auta nabitou baterii...auto krasně chytlo a zajel jsem cca 20m na dílnu. Hydro motor ji neběel. Je moné, e by vadný zadní korektor měl vliv na chod čerpadla??? Nebo kde začít poraďte......díky. T.
Diagnostika nehlásí nic (načteno Lexií a Delphi) Kdy odpojím kabel od čerpadla diag to vidí a napíe klasiku přeruený obvod,zkrat. Palubák v autě píe Suspension Fault a viz foto...hláka na fotu se objeví po stisku tlačítka v autě na změnu polohy. Pojistky jsou ok. Prvotní problém byl neustále zvedání zadní nápravy do maximální polohy(předek byl ok). Vyndal jsem baterii nechal jí nabít. Na zadní nápravu jsem objednal originál kolektor a chtěl se pustit do jeho výměny. Auto stálo na místě vzhledem k tvrdému zadku jsem to nepokouel. Rozhodl jsem se kolektor vyměnit a dal do auta nabitou baterii...auto krasně chytlo a zajel jsem cca 20m na dílnu. Hydro motor ji neběel. Je moné, e by vadný zadní korektor měl vliv na chod čerpadla??? Nebo kde začít poraďte......díky. T.
Přílohy: C5 hláka.JPG ( 1185308b ) - |
|
11.05.2020 12:42 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269412
|
|
Thomson1
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 38 |
|
|
PATaMAT napsal(a): No a ten korektor si u vyměnil nebo ne? Je divné, e ti Lexie nic nepíe kdy ti to dává takovou hláku na displej.
NE kolektor jsem jetě neměnil....Začnu s ním a pak budu řeit to čerpadlo nebo jiný návrh? Díky za kadou radu...
NE kolektor jsem jetě neměnil....Začnu s ním a pak budu řeit to čerpadlo nebo jiný návrh? Díky za kadou radu...
|
|
12.05.2020 07:16 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269543
|
|
Thomson1
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 38 |
|
|
jruze napsal(a): Páčka korektoru musí směřovat přiblině dolů - to co popisuje (,,cvičení" nahoru - dolů) je příznak přetočeného korektoru páčkou nahoru a to e u BHI nic nedělá je - můe být e díky tomu e to běhalo neustále prasklá maxipojistka
Maxi pojistky jsou vsechny ok. Podivam se na ten kolektor pripadne ho vymenim za novy. Diky
|
|
12.05.2020 09:01 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3269545
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
To e to běhalo nahoru dolu, bez předelé zjevné příčiny - nikdo na to nesahal ... je tím, e korektor je patný a je potřeba ho vyměnit za nový. To si měl udělat hned a pokud by to nepomohlo, pak tu teprve týdny diskutovat
To e to běhalo nahoru dolu, bez předelé zjevné příčiny - nikdo na to nesahal ... je tím, e korektor je patný a je potřeba ho vyměnit za nový. To si měl udělat hned a pokud by to nepomohlo, pak tu teprve týdny diskutovat ;-)
|
|
12.02.2021 09:33 -
HYDRAULICKÉ ČERPADLO
|
3300455
|
|
Kamillkral
|
Město: Jiřice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj, má někdo zkuenosti kdy je patné čerpadlo včetně elektroniky. A není čitelný títek?
Nemáte někdo nějaké schéma zapojení konektoru, čerpadla a elektroniky?
Ahoj, má někdo zkuenosti kdy je patné čerpadlo včetně elektroniky. A není čitelný títek?
Nemáte někdo nějaké schéma zapojení konektoru, čerpadla a elektroniky?
|
|
17.03.2021 13:15 -
Hydraulické čerpadlo - BHI - řídící jednotka
|
3303588
|
|
TimCo
|
Město: Rajhrad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím vechny příznivce C5.
Pročetl jsem céléé toto vlákno a úplně jsem nenael odpověď.
Diagnostika mi hlásí závadu komunikace s jednotkou BHI. Potřebuji auto zvednout z nejnií polohy pomocí diagnostiky, ale tím pádem nemám anci.
Mám toti vadný motor (zcela po smrti) a takhle to nepůjde ani natáhnout na odtahovku do servisu.
Dle informací zde se elektronika na čerpadle nekazí, ale kdy nekomunikuje s diagnostikou, asi nebude OK.
Jinak dokud fungoval motor, hydraulika fungovala, tlačítka také, zvedala i spoutěla.
Zdravím vechny příznivce C5.
Pročetl jsem céléé toto vlákno a úplně jsem nenael odpověď.
Diagnostika mi hlásí závadu komunikace s jednotkou BHI. Potřebuji auto zvednout z nejnií polohy pomocí diagnostiky, ale tím pádem nemám anci.
Mám toti vadný motor (zcela po smrti) a takhle to nepůjde ani natáhnout na odtahovku do servisu.
Dle informací zde se elektronika na čerpadle nekazí, ale kdy nekomunikuje s diagnostikou, asi nebude OK.
Jinak dokud fungoval motor, hydraulika fungovala, tlačítka také, zvedala i spoutěla.
|
|
17.03.2021 16:21 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3303594
|
|
jumep
|
|
|
a je nieco odpojene? (motorova jednotka, alebo bsm a pod?)
poistka G39 (mala poistkovka pri bsi) je ok?
a je nieco odpojene? (motorova jednotka, alebo bsm a pod?)
poistka G39 (mala poistkovka pri bsi) je ok?
|
|
17.03.2021 17:00 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3303595
|
|
TimCo
|
Město: Rajhrad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ve zapojeno. Jetě nedávno mi diagnostika jednotku BHI detekovala.
Pojistku G39 zkontroluji. O víkendu jsem prohlel vechny pojistky a byly OK. Ale podívám se. Díky moc.
Ve zapojeno. Jetě nedávno mi diagnostika jednotku BHI detekovala.
Pojistku G39 zkontroluji. O víkendu jsem prohlel vechny pojistky a byly OK. Ale podívám se. Díky moc.
|
|
17.03.2021 20:35 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3303627
|
|
TimCo
|
Město: Rajhrad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
G39 v pořádku. 40A megapojistka taky OK. Motor BHI po přivedení 12V na ovládací PIN jede.
Motor auta právě nastartovat nelze.
Lexia mi hlásí na jednotce podvozku a korektoru světlometů "Závada - komunikace". Vechny ostatní jednotky v autě normálně s diagnostikou komunikují. Jednotka BHI mi před nějakým časem také normálně komunikovala.
Ale jinak kdy fungoval motor auta, podvozek fungoval také v pohodě, jen diagnostika hlásila závadu komunikace.
G39 v pořádku. 40A megapojistka taky OK. Motor BHI po přivedení 12V na ovládací PIN jede.
Motor auta právě nastartovat nelze.
Lexia mi hlásí na jednotce podvozku a korektoru světlometů "Závada - komunikace". Vechny ostatní jednotky v autě normálně s diagnostikou komunikují. Jednotka BHI mi před nějakým časem také normálně komunikovala.
Ale jinak kdy fungoval motor auta, podvozek fungoval také v pohodě, jen diagnostika hlásila závadu komunikace.
|
|
| |
|
|