| | |
02.12.2019 15:16 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249507
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): srandičky ... u baterky v kufru to nehledej, ale koukni pod kapotu .link.
ta krabička s červeným víčkem
Tak proud u do silnějího konektoru vede - byla patná pojistka. Ale mám jiný dotaz.
Kdy se zkouel motor nasucho na stole, tak se sepne při správné polaritě - jakmile se dá + a - obráceně, tak netočí. Na kabelech ale tchán naměřil opačnou polaritu a tím pádem se při připojení konektorů a zkouce nasucho motor neroztočil.
Je to normální? Nebo to je jetě něčím ovládané co polaritu změní?
Tak proud u do silnějího konektoru vede - byla patná pojistka. Ale mám jiný dotaz.
Kdy se zkouel motor nasucho na stole, tak se sepne při správné polaritě - jakmile se dá + a - obráceně, tak netočí. Na kabelech ale tchán naměřil opačnou polaritu a tím pádem se při připojení konektorů a zkouce nasucho motor neroztočil.
Je to normální? Nebo to je jetě něčím ovládané co polaritu změní?
|
|
02.12.2019 19:49 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249524
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
V silnějím konektoru proud je a po stisknutí tlačítka ve slabím taky. Přesto ale po zapojení nasucho to neběelo - ten motor je po vyčitění v pořádku a napájený natvrdo běhá krásně. Kdy se na silnějí konektor na elektronice přivede + a - tak se točí.
Je ale pravda, e je auto po vyputění hydrauliky lehlé na břie, tak to moná můe mít vliv proč motor neběí.
V silnějím konektoru proud je a po stisknutí tlačítka ve slabím taky. Přesto ale po zapojení nasucho to neběelo - ten motor je po vyčitění v pořádku a napájený natvrdo běhá krásně. Kdy se na silnějí konektor na elektronice přivede + a - tak se točí.
Je ale pravda, e je auto po vyputění hydrauliky lehlé na břie, tak to moná můe mít vliv proč motor neběí.
|
|
02.12.2019 20:04 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249525
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud se nepletu tak po pripojeni jen napajeni motoru by se motor tocit nemel
a neni tam proud ale napeti
pokud se nepletu tak po pripojeni jen napajeni motoru by se motor tocit nemel
a neni tam proud ale napeti ;)
|
|
02.12.2019 21:03 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249544
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
myslim to i tak ze ani po pripojeni natvrdo na baterii,kdyz jste to zkouseli by se nemel roztocit..
a obracene ho pripojovat neni uz vubec dobry napad..
je take mozne ze mas vadny vyskovy korektor,resp mimo pracovni rozsah a auto nema duvod sepnout motor pro natlakovami systemu..muze byt o vyskocene tahlo nebo upadly/protoceny korektor...moznosti je spousta
myslim to i tak ze ani po pripojeni natvrdo na baterii,kdyz jste to zkouseli by se nemel roztocit..
a obracene ho pripojovat neni uz vubec dobry napad..
je take mozne ze mas vadny vyskovy korektor,resp mimo pracovni rozsah a auto nema duvod sepnout motor pro natlakovami systemu..muze byt o vyskocene tahlo nebo upadly/protoceny korektor...moznosti je spousta
|
|
02.12.2019 21:27 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249553
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
autodiag napsal(a): myslim to i tak ze ani po pripojeni natvrdo na baterii,kdyz jste to zkouseli by se nemel roztocit..
a obracene ho pripojovat neni uz vubec dobry napad..
je take mozne ze mas vadny vyskovy korektor,resp mimo pracovni rozsah a auto nema duvod sepnout motor pro natlakovami systemu..muze byt o vyskocene tahlo nebo upadly/protoceny korektor...moznosti je spousta
Ty korektory podezírám, ale auto teď leí na břie, take není monost to zkontrolovat. Nechám to zase sloit dohromady a uvidí se.
Četl jsem tu, e pokud se to nechce zvedat, tak je nutné udělat přetlak v nádobce nebo to přizvednout vzadu. To ale předpokládám za stavu, kdy ten motor běí ale auto se nezvedá ne?
A vadný výkový korektor nevyhodí chybu v řídící jednotce nebo do řídící jednotky chyby neposílá? Na displayi se auto zvedá - ve skutečnosti motor neběí
Ty korektory podezírám, ale auto teď leí na břie, take není monost to zkontrolovat. Nechám to zase sloit dohromady a uvidí se.
Četl jsem tu, e pokud se to nechce zvedat, tak je nutné udělat přetlak v nádobce nebo to přizvednout vzadu. To ale předpokládám za stavu, kdy ten motor běí ale auto se nezvedá ne?
A vadný výkový korektor nevyhodí chybu v řídící jednotce nebo do řídící jednotky chyby neposílá? Na displayi se auto zvedá - ve skutečnosti motor neběí :-)
|
|
02.12.2019 22:10 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249573
|
|
jruze
|
|
|
Řekl byc e je ai lepí to dát opravit někomu kdo ví co a jak s tím (rovnou) a néa kdy si nevíte rady a celé to roztracháte a dose..te. - větinou to bývá rychlejí a levnějí
Řekl byc e je ai lepí to dát opravit někomu kdo ví co a jak s tím (rovnou) a néa kdy si nevíte rady a celé to roztracháte a dose..te.;-) - větinou to bývá rychlejí a levnějí;-)
|
|
03.12.2019 02:35 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249581
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
existuje vec,odtahovka se to jmenuje mas to v povinym ruceni do 50 az 100km
jak pise Jarda nemrdaj se do toho ,kdys tomu houby rozumis,nadelas vic skody nez uzitku
existuje vec,odtahovka se to jmenuje mas to v povinym ruceni do 50 az 100km
jak pise Jarda nemrdaj se do toho ,kdys tomu houby rozumis,nadelas vic skody nez uzitku
|
|
03.12.2019 08:06 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249594
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Chybí mi tady začátek celé anabáze, proč se do toho vrtalo ... V Liberci je na citroeny Bartoň.
Je docela moné, e stačí celé auto lehce pozvednout aby nebylo tak nízko - některý z korektorů můe u být mimo zonu čtení polohy. Dělá to na mě dojem, e prvotně odela pojistka kvuli zasr-anému elektromotoru ... pak u do toho jebali samí kutilové a "odborníci" a mohlo se přihodit ledacos V příloze "opravený" BHI co na mě vykouk minulý týden ...
Chybí mi tady začátek celé anabáze, proč se do toho vrtalo ... V Liberci je na citroeny Bartoň.
Je docela moné, e stačí celé auto lehce pozvednout aby nebylo tak nízko - některý z korektorů můe u být mimo zonu čtení polohy. Dělá to na mě dojem, e prvotně odela pojistka kvuli zasr-anému elektromotoru ... pak u do toho jebali samí kutilové a "odborníci" a mohlo se přihodit ledacos ;-) V příloze "opravený" BHI co na mě vykouk minulý týden ...
Přílohy: 20191126_100356.jpg ( 3652257b ) - |
|
03.12.2019 14:55 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249714
|
|
jruze
|
|
|
Stanjard napsal(a): Je to v nejbliím servisu, kam to dojelo. Teď to leí na břichu a nezbývá, ne to dát nějak dohromady a na kola, aby to mohlo dojet dát. To je bohuel realita.
To mi připomíná nedávnou zkuenost kdy pán dal do servisu auto s tím e padá do rána předek(C5 II) a prosakuje zadní pístnice - nakonec to přijelo na odtahovce ke mně - shořelo BHI, po opravě v servisu(měsíc opravovali) byla na výměnu celá z. pístnice(rozmlácenej píst pístnice, do kadé ze tří dráek dal po jednom těsnění(první dráka je těsnící ořepadu aby netekla LDS do manety ,druhá je odtoková-vracečka - bez těsnění a třetí je těsnící tlaková kde mají být dvě těsnění - hranaté + teflon)- bráno od prachovky - oprava trvala pár hodin
Závěr je ten e je moná lepí jet xx Km na odtahovce ne ,,někam" (někdy lidé etří na nesprávných místech)
To mi připomíná nedávnou zkuenost kdy pán dal do servisu auto s tím e padá do rána předek(C5 II) a prosakuje zadní pístnice - nakonec to přijelo na odtahovce ke mně - shořelo BHI, po opravě v servisu(měsíc opravovali) byla na výměnu celá z. pístnice(rozmlácenej píst pístnice, do kadé ze tří dráek dal po jednom těsnění(první dráka je těsnící ořepadu aby netekla LDS do manety ,druhá je odtoková-vracečka - bez těsnění a třetí je těsnící tlaková kde mají být dvě těsnění - hranaté + teflon)- bráno od prachovky - oprava trvala pár hodin :palec
Závěr je ten e je moná lepí jet xx Km na odtahovce ne ,,někam":nevim (někdy lidé etří na nesprávných místech)
|
|
03.12.2019 16:50 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249779
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Chybí mi tady začátek celé anabáze, proč se do toho vrtalo ... V Liberci je na citroeny Bartoň.
Je docela moné, e stačí celé auto lehce pozvednout aby nebylo tak nízko - některý z korektorů můe u být mimo zonu čtení polohy. Dělá to na mě dojem, e prvotně odela pojistka kvuli zasr-anému elektromotoru ... pak u do toho jebali samí kutilové a "odborníci" a mohlo se přihodit ledacos V příloze "opravený" BHI co na mě vykouk minulý týden ...
S tím Bartoněm děkuji za dobrý tip - nevěděl jsem o něm.
Ano, chyba byla v přepálené pojistce kvůli zapiněnému motoru. Motor se vyčistil a nic jiného se s tím nedělalo ani nejebalo.
Já jsem jen zkoumal jak to celé funguje, protoe jsem na tu pojistku předtím nepřiel a děkuji za to umístění.
Teď to nechám vrátit zpět a uvidí se.
Bojím se jen e se to nezvedne kvůli těm korektorům, protoe u předtím, ne to lehlo byl předek výe ne zadek. Nechám pak vyměnit i ty korektory a seřídit výku. Pak u mě jen čeká nechat udělat zadní EGR ventil a snad u budu mít KLID!
S tím Bartoněm děkuji za dobrý tip - nevěděl jsem o něm.
Ano, chyba byla v přepálené pojistce kvůli zapiněnému motoru. Motor se vyčistil a nic jiného se s tím nedělalo ani nejebalo.
Já jsem jen zkoumal jak to celé funguje, protoe jsem na tu pojistku předtím nepřiel a děkuji za to umístění.
Teď to nechám vrátit zpět a uvidí se.
Bojím se jen e se to nezvedne kvůli těm korektorům, protoe u předtím, ne to lehlo byl předek výe ne zadek. Nechám pak vyměnit i ty korektory a seřídit výku. Pak u mě jen čeká nechat udělat zadní EGR ventil a snad u budu mít KLID!
|
|
03.12.2019 17:03 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249787
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
jruze napsal(a): To mi připomíná nedávnou zkuenost kdy pán dal do servisu auto s tím e padá do rána předek(C5 II) a prosakuje zadní pístnice - nakonec to přijelo na odtahovce ke mně - shořelo BHI, po opravě v servisu(měsíc opravovali) byla na výměnu celá z. pístnice(rozmlácenej píst pístnice, do kadé ze tří dráek dal po jednom těsnění(první dráka je těsnící ořepadu aby netekla LDS do manety ,druhá je odtoková-vracečka - bez těsnění a třetí je těsnící tlaková kde mají být dvě těsnění - hranaté + teflon)- bráno od prachovky - oprava trvala pár hodin
Závěr je ten e je moná lepí jet xx Km na odtahovce ne ,,někam" (někdy lidé etří na nesprávných místech)
Chtěl jsem to předtím nechat odvézt k Vám, ale Vy jste mi opakovaně odmítl na tom autě pracovat, co jste mi vysvětlil a já to pochopil. Pak u jsem ale nevěděl kam, aby to bylo trochu dostupné - o tom Bartoňovi jsem nevěděl.
Od doby co jste to auto viděl naposledy je to teď úplně jiné auto. Nechal jsem udělat komplet uloení přední i zadní nápravy, loiska, čepy, zkontrolovat koule apod. Spravila se klimatizace včetně ovládání, dala se tam elektrická brzda, na motoru se zamakalo, vyměnilo se toho spousta. Teď mi odeel zadní EGR ventil, přední je nový, no a mám trable u jen s tou hydraulikou, ale to věřím e bylo jen pinavým motorem, pojistkou a korektory. Jinak je to úplně jiné auto a u se to blíí k mé spokojenosti (jsem puntičkář).
A jako detailista pak u uvauji preventivně o komplet dekarbonizaci motoru a sání od BG technik - zaručují se, e to motor nepokodí a případně jsou na to pojitěni.
Chtěl jsem to předtím nechat odvézt k Vám, ale Vy jste mi opakovaně odmítl na tom autě pracovat, co jste mi vysvětlil a já to pochopil. Pak u jsem ale nevěděl kam, aby to bylo trochu dostupné - o tom Bartoňovi jsem nevěděl.
Od doby co jste to auto viděl naposledy je to teď úplně jiné auto. Nechal jsem udělat komplet uloení přední i zadní nápravy, loiska, čepy, zkontrolovat koule apod. Spravila se klimatizace včetně ovládání, dala se tam elektrická brzda, na motoru se zamakalo, vyměnilo se toho spousta. Teď mi odeel zadní EGR ventil, přední je nový, no a mám trable u jen s tou hydraulikou, ale to věřím e bylo jen pinavým motorem, pojistkou a korektory. Jinak je to úplně jiné auto a u se to blíí k mé spokojenosti (jsem puntičkář).
A jako detailista pak u uvauji preventivně o komplet dekarbonizaci motoru a sání od BG technik - zaručují se, e to motor nepokodí a případně jsou na to pojitěni.
|
|
03.12.2019 20:40 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249802
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Stanjard napsal(a): Nechal jsem udělat komplet uloení přední i zadní nápravy, loiska, čepy, zkontrolovat koule apod. Předek můe být vysoko proto e se dělala ta přední náprava ... Tvoje auto má 4 korektory ( snímače výky) Pokud diagnostika na nich nic patného nevidí a nejsou zrezavělé kuličky kloubku je zbytečné je měnit ... U tohoto modelu ( V6 ) se výka nastavuje a seřizuje přes diagnostiku.
Teď sem měl sundané sání na svém 2,0 Hdi ( poctive okrábáno a odsáto ..) a ty tlusté milimetry nánosu v sání a kanálech hlavy bych si teda nenechal rozpoutět a prohánět přes motor a písty .... on se ten motor z toho hned nepodělá, jen to podle mě násobně zvýí opotřebení, ale je to jen můj dohad, netvrdím, e to tak je.
Předek můe být vysoko proto e se dělala ta přední náprava ... Tvoje auto má 4 korektory ( snímače výky) Pokud diagnostika na nich nic patného nevidí a nejsou zrezavělé kuličky kloubku je zbytečné je měnit ... U tohoto modelu ( V6 ) se výka nastavuje a seřizuje přes diagnostiku.
Teď sem měl sundané sání na svém 2,0 Hdi ( poctive okrábáno a odsáto ..) a ty tlusté milimetry nánosu v sání a kanálech hlavy bych si teda nenechal rozpoutět a prohánět přes motor a písty .... on se ten motor z toho hned nepodělá, jen to podle mě násobně zvýí opotřebení, ale je to jen můj dohad, netvrdím, e to tak je.
|
|
03.12.2019 21:28 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3249811
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Předek můe být vysoko proto e se dělala ta přední náprava ... Tvoje auto má 4 korektory ( snímače výky) Pokud diagnostika na nich nic patného nevidí a nejsou zrezavělé kuličky kloubku je zbytečné je měnit ... U tohoto modelu ( V6 ) se výka nastavuje a seřizuje přes diagnostiku.
Teď sem měl sundané sání na svém 2,0 Hdi ( poctive okrábáno a odsáto ..) a ty tlusté milimetry nánosu v sání a kanálech hlavy bych si teda nenechal rozpoutět a prohánět přes motor a písty .... on se ten motor z toho hned nepodělá, jen to podle mě násobně zvýí opotřebení, ale je to jen můj dohad, netvrdím, e to tak je.
Na seřízení výky to bylo asi 3x v autorizáku ( i po těch nápravách) a vdy po seřízení bylo auto po týdnu zase ve předu o pár centimetrů výe, ne vzadu. Autorizák jsem tedy ji zavrhl. Dle nich si vyí výku vpředu diktuje sama řídící jednotka.
Co se týče té dekarbonizace, tak jsem se právě ptal, zda se nemůe něco uvolnit a pokodit a bylo mi odpovězeno toto:
Chemie BG je unikatni v tom, ze rozklada tvrde karbonove usady na plynna skupenstvi vodiku a mikrocastice oxidu uhliciteho. Nehrozi tedy moznost, ze by se do prostoru mohly dostat castice, ktere by mohly byt pro motor nebezpecne. Takze pusobenim cistici chemie se Vami uvedene stat nemuze. Jinak firma je pojistena proti skodam zpusobenym jinym subjektum.
Pak mi jetě psali, e oni osobně (firma v Liberci) to sice dělají asi jen 6 let, ale e jetě k ádnému pokození motoru nedolo - to ale můe nebo nemusí být pravda. Jetě nad tím pouvauji a vzhledem k tomu, e úvěry a pojitění jsou můj obor, tak si to jejich pojitění nechám předloit a řádně prostuduji.
Na seřízení výky to bylo asi 3x v autorizáku ( i po těch nápravách) a vdy po seřízení bylo auto po týdnu zase ve předu o pár centimetrů výe, ne vzadu. Autorizák jsem tedy ji zavrhl. Dle nich si vyí výku vpředu diktuje sama řídící jednotka.
Co se týče té dekarbonizace, tak jsem se právě ptal, zda se nemůe něco uvolnit a pokodit a bylo mi odpovězeno toto:
Chemie BG je unikatni v tom, ze rozklada tvrde karbonove usady na plynna skupenstvi vodiku a mikrocastice oxidu uhliciteho. Nehrozi tedy moznost, ze by se do prostoru mohly dostat castice, ktere by mohly byt pro motor nebezpecne. Takze pusobenim cistici chemie se Vami uvedene stat nemuze. Jinak firma je pojistena proti skodam zpusobenym jinym subjektum.
Pak mi jetě psali, e oni osobně (firma v Liberci) to sice dělají asi jen 6 let, ale e jetě k ádnému pokození motoru nedolo - to ale můe nebo nemusí být pravda. Jetě nad tím pouvauji a vzhledem k tomu, e úvěry a pojitění jsou můj obor, tak si to jejich pojitění nechám předloit a řádně prostuduji.
|
|
| |
|
|