| | |
21.11.2018 17:11 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3192355
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): u vech X7 v nej. poloze běí čerpadlo a do vypnutí tepelnou pojistkou(ochranou) a né po dosaení max polohy.
PATaMAT napsal(a): Ty co sem opravoval tak vechny vypnou jak vyjedou na max.
jruze napsal(a): To jsem si ověřoval i na jetě novejch a v záruce (v citroenu) = ádná - vechny tak za 10 vteřin po tom co u byla nahoře ( kontrolováno i v měřených hodnotách - údaje OK) informace e je to na x7 normální.
Tak vypnou nebo nevypnou, u se v tom zase motá. Říká tedy, e za 10 vteřin vypne čerpadlo tepelná ochrana a né to, e je v max poloze? A co se děje potom? zapne čerpadlo znovu, nebo u nezapne a zustane vyplé ? Podle toho co tu tvrdí, by mělo zase zapnout jak ochladne ... ? a tak furt dokola ...
Tak vypnou nebo nevypnou, u se v tom zase motá. Říká tedy, e za 10 vteřin vypne čerpadlo tepelná ochrana a né to, e je v max poloze? A co se děje potom? zapne čerpadlo znovu, nebo u nezapne a zustane vyplé ? Podle toho co tu tvrdí, by mělo zase zapnout jak ochladne ... ? a tak furt dokola ... ;-)
|
|
21.11.2018 18:29 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3192377
|
|
Maanichka
|
Město: Heřmanův Městec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Můete sem někdo dát link na staení servisního manuálu na X7, prosím?
Jinak jsem sehnal motorek k čerpadlu BHI, ale je z C6. Prodejce mi tvrdí, e motorky jsou u vech C5 I-III a C6 stejné. Je to tak?
Můete sem někdo dát link na staení servisního manuálu na X7, prosím?
Jinak jsem sehnal motorek k čerpadlu BHI, ale je z C6. Prodejce mi tvrdí, e motorky jsou u vech C5 I-III a C6 stejné. Je to tak?
|
|
21.11.2018 21:39 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3192457
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): Ano sepne znovu - větinou to prestavim o polohu ní . Jde spí o to ze v merenych hodnotách dosáhne poadované polohy a cerpadlo by se mělo zastavit (nebo u x7 potřebuje čas na rozmylenou ? )
Auta co byly u mě co byly dobré, nebo co sem opravoval já, vypnou v horní poloze a u nezapnou. Naposledy přijel a pořád tlakovalo, opravil zadek táhlo, nateloval výku a vyjelo nahoru a vyplo ... Není důvod proč by mělo čerpadlo tlakovat, jedině kdy je seklej regulátor u prostřední koule, to taky stáfkuje ...
Auta co byly u mě co byly dobré, nebo co sem opravoval já, vypnou v horní poloze a u nezapnou. Naposledy přijel a pořád tlakovalo, opravil zadek táhlo, nateloval výku a vyjelo nahoru a vyplo ... Není důvod proč by mělo čerpadlo tlakovat, jedině kdy je seklej regulátor u prostřední koule, to taky stáfkuje ...
|
|
22.11.2018 07:17 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3192515
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
mne to krásne vypína po dosaihnutí max polohy a určite znova čerpadlo nezapne
mne to krásne vypína po dosaihnutí max polohy a určite znova čerpadlo nezapne ;-)
|
|
22.11.2018 08:45 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3192526
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Klucí slovenský, děkuji za koment, čekal jsem e se snad nějaký majitel X7 ozve...
Ale máte to polámaný, musí to zapínat pořád a tlakovat furt..., neb Jarda píe, e nevypíná ádná X7, ani nová v záruce a vechny znovu zapnou a tak dokola ...
zajeďte do Práglu a nechte si to opravit ... .link.
jruze napsal(a): To jsem si ověřoval i na jetě novejch a v záruce (v citroenu) = ádná - vechny tak za 10 vteřin po tom co u byla nahoře ( kontrolováno i v měřených hodnotách - údaje OK) informace e je to na x7 normální.
jruze napsal(a): u vech X7 v nej. poloze běí čerpadlo a do vypnutí tepelnou pojistkou(ochranou) a né po dosaení max polohy.
jruze napsal(a): Ano sepne znovu -
.link.
Klucí slovenský, děkuji za koment, čekal jsem e se snad nějaký majitel X7 ozve...
Ale máte to polámaný, musí to zapínat pořád a tlakovat furt..., neb Jarda píe, e nevypíná ádná X7, ani nová v záruce a vechny znovu zapnou a tak dokola ...
zajeďte do Práglu a nechte si to opravit ;-) ... https://www.youtube.com/watch?v=iHDJgMWHTjs
https://www.youtube.com/watch?v=_6wO6nK5mOQ
:-p
|
|
23.11.2018 20:19 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3192809
|
|
Maanichka
|
Město: Heřmanův Městec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Jumep: OK, super. Díky za odpověď.
Jumep: OK, super. Díky za odpověď.
|
|
27.11.2018 12:33 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3193405
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
jruze napsal(a): Ano sepne znovu - větinou to prestavim o polohu ní . Jde spí o to ze v merenych hodnotách dosáhne poadované polohy a cerpadlo by se mělo zastavit (nebo u x7 potřebuje čas na rozmylenou ? )
Právě, e v měřených hodnotách je vidět, e to chce jetě vý neli jsou mechanické monosti pístnic. Kdy je to dobře nastavené a hýbe se ve jak má, doběhne to na poadovanou hodnotu a čerpadlo vypne, současně přístrojovka zasignalizuje dosaenou polohu. Nemají tam ádnou rezervu a tak je nastavení základní výky dost kritické.
Právě, e v měřených hodnotách je vidět, e to chce jetě vý neli jsou mechanické monosti pístnic. Kdy je to dobře nastavené a hýbe se ve jak má, doběhne to na poadovanou hodnotu a čerpadlo vypne, současně přístrojovka zasignalizuje dosaenou polohu. Nemají tam ádnou rezervu a tak je nastavení základní výky dost kritické.
|
|
08.12.2018 14:42 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3195539
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Tak v tom případě nevím, co se tady řeí a proč by se mělo něco dávat ní neli je předepsané. Mechanicky to musí být nastavené v nějaké toleranci a korekce se po změření výky a přepočtu zadá diagnostikou do ŘJ a ta si výku srovná. Potom se vyzkouí funkčnost a jestli je ta malá rezerva nahoře a tím to končí, za předpokladu, e není něco mechanicky pokozené, zohýbané nebo nejsou velké vůle na kuličkách.
...ono to potom můe být nízko na dálnici, kdy se provozní výka automaticky sníí při vysoké rychlosti
Tak v tom případě nevím, co se tady řeí a proč by se mělo něco dávat ní neli je předepsané. Mechanicky to musí být nastavené v nějaké toleranci a korekce se po změření výky a přepočtu zadá diagnostikou do ŘJ a ta si výku srovná. Potom se vyzkouí funkčnost a jestli je ta malá rezerva nahoře a tím to končí, za předpokladu, e není něco mechanicky pokozené, zohýbané nebo nejsou velké vůle na kuličkách.
...ono to potom můe být nízko na dálnici, kdy se provozní výka automaticky sníí při vysoké rychlosti
|
|
09.12.2018 00:46 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3195656
|
|
jruze
|
|
|
luboal napsal(a): ...a ma taky pravdu
To,jak ty to popisujes je....no rekneme ponekud divne.Take jsem se s tim jeste nesetkal.
A Citroen v zaruce ktery vypina a zapina a vypina....to je na reklamaci.
A potom nechápu proč mám pořád plnou dílnu ohledně hydrauliky. A stále jsou vichni spokojeni - A jen by mne zajímalo kolik aut jsi opravil a kolik s hydraulikou e do veho (hlavně kolem mne ) kafrá, napadá mne za něco co jsem vlastně nedělal a ty jsi nedodrel to co jste měli domluvené a to asi zrovna na počkání nelo.Zrovna teď tu mám jednu (mám jich tu víc ale jednu zvlátní) = vejkově sedí ale dělá si co chce = pokadé se zvedne do stejné polohy(je jedno jestli jí měřím na kontrolních bodech nebo na lemu) ale v diagnostice jsou pokadé jiné hodnoty - někdy vypne někdy ne , někdy bez toho aby se změnily hodnoty jak v diag tak měřené na lemu samo zapne (jen tak samo zapne a zvedne třeba o 1 cm = můe jít vej nebrání mu doraz) = seřízeno v jiném zn. servisu, vyměněné korektory za origo nové no a občas přestane měřit hodnoty ale na tlačítko a vejku reaguje normálně = dám provozní zvedne nebo sníí jak má ale v měřených se nehne (jakoby ,,zamrzne" měření-
diagnostikou to není, PC také né obojí vyměněno za jiné co mám, zatuhlí kloubky nejsou,povolené objímky také ne,kablíky a piny proměřené = nikde nic pokozené.(předek je na 71 a zadek 72cm (porovnéno se čtyřmi co tu mám) - po probuzení ze ,,spánku " zase ve chodí - chyby nejsou ,pokud jí ztíím reaguje a dorovní následně po odlehčení dorovná-sníí - hodnoty v diag se nemění. - usne , probudím ji a zase chodí . Tak co pání mistři??
A ano je to na reklamaci a dává se o 1 cm ní .
A potom nechápu proč mám pořád plnou dílnu ohledně hydrauliky. A stále jsou vichni spokojeni:-p - A jen by mne zajímalo kolik aut jsi opravil a kolik s hydraulikou e do veho (hlavně kolem mne ) kafrá, napadá mne za něco co jsem vlastně nedělal a ty jsi nedodrel to co jste měli domluvené a to asi zrovna na počkání nelo.Zrovna teď tu mám jednu (mám jich tu víc ale jednu zvlátní) = vejkově sedí ale dělá si co chce = pokadé se zvedne do stejné polohy(je jedno jestli jí měřím na kontrolních bodech nebo na lemu) ale v diagnostice jsou pokadé jiné hodnoty - někdy vypne někdy ne , někdy bez toho aby se změnily hodnoty jak v diag tak měřené na lemu samo zapne (jen tak samo zapne a zvedne třeba o 1 cm = můe jít vej nebrání mu doraz) = seřízeno v jiném zn. servisu, vyměněné korektory za origo nové :-o no a občas přestane měřit hodnoty ale na tlačítko a vejku reaguje normálně = dám provozní zvedne nebo sníí jak má ale v měřených se nehne (jakoby ,,zamrzne" měření-
diagnostikou to není, PC také né obojí vyměněno za jiné co mám, zatuhlí kloubky nejsou,povolené objímky také ne,kablíky a piny proměřené = nikde nic pokozené.(předek je na 71 a zadek 72cm (porovnéno se čtyřmi co tu mám) - po probuzení ze ,,spánku " zase ve chodí - chyby nejsou ,pokud jí ztíím reaguje a dorovní následně po odlehčení dorovná-sníí - hodnoty v diag se nemění. - usne , probudím ji a zase chodí . Tak co pání mistři??:-)
A ano je to na reklamaci a dává se o 1 cm ní .
|
|
09.12.2018 09:46 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3195678
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
V zadnem pripade nepochybuji o tom,ze jsi dobry mechanik!
A to,co jsem po tobe chtel,byla vymena EGR a zda to pujde na pockani.Ze se z toho vyklubalo neco jineho.....no dobre,uz jsem k tobe neprijel.Hlavne z casovych duvodu.
Ale ted me zarazilo tvoje tvrzeni,ze zadna X7 nevypina po dosazeni max polohy
To je cele.
A nic ve zlem
V zadnem pripade nepochybuji o tom,ze jsi dobry mechanik!
A to,co jsem po tobe chtel,byla vymena EGR a zda to pujde na pockani.Ze se z toho vyklubalo neco jineho.....no dobre,uz jsem k tobe neprijel.Hlavne z casovych duvodu.
Ale ted me zarazilo tvoje tvrzeni,ze zadna X7 nevypina po dosazeni max polohy;-)
To je cele.
A nic ve zlem;-)
|
|
10.12.2018 08:55 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3195757
|
|
jruze
|
|
|
Tak co páni mistři - ádná odezva ? :
Zrovna teď tu mám jednu (mám jich tu víc ale jednu zvlátní) = vejkově sedí ale dělá si co chce = pokadé se zvedne do stejné polohy(je jedno jestli jí měřím na kontrolních bodech nebo na lemu) ale v diagnostice jsou pokadé jiné hodnoty - někdy vypne někdy ne , někdy bez toho aby se změnily hodnoty jak v diag tak měřené na lemu samo zapne (jen tak samo zapne a zvedne třeba o 1 cm = můe jít vej nebrání mu doraz) = seřízeno v jiném zn. servisu, vyměněné korektory za origo nové no a občas přestane měřit hodnoty ale na tlačítko a vejku reaguje normálně = dám provozní zvedne nebo sníí jak má ale v měřených se nehne (jakoby ,,zamrzne" měření-
diagnostikou to není, PC také né obojí vyměněno za jiné co mám, zatuhlí kloubky nejsou,povolené objímky také ne,kablíky a piny proměřené = nikde nic pokozené.(předek je na 71 a zadek 72cm (porovnéno se čtyřmi co tu mám) - po probuzení ze ,,spánku " zase ve chodí - chyby nejsou ,pokud jí ztíím reaguje a dorovní následně po odlehčení dorovná-sníí - hodnoty v diag se nemění. - usne , probudím ji a zase chodí . Tak co pání mistři??
Jen připomenu e děláno v jiném zn. servisu jen jsem kontroloval
Jinak u jsem se setkal e X7 si snad dovede zapamatovat nějakou fiktivní hodnotu vejky podle které udruje vejku(několik měsíců jezdila s vadným korektorem (v diag nereagoval na nastavení vejky- jen se příloitostně nastavila do nějaké polohy a za celou dobu neslezla - jediné z čeho to bylo poznat e svítila pokadé různě daleko před auto(H7 bez korekce) a v deníku - chybové hláky s uloenými Km. (popisováno zákazníkem o různém ,,osvitu" vzdálenosti před vozem)
Tak co páni mistři - ádná odezva ? :
Zrovna teď tu mám jednu (mám jich tu víc ale jednu zvlátní) = vejkově sedí ale dělá si co chce = pokadé se zvedne do stejné polohy(je jedno jestli jí měřím na kontrolních bodech nebo na lemu) ale v diagnostice jsou pokadé jiné hodnoty - někdy vypne někdy ne , někdy bez toho aby se změnily hodnoty jak v diag tak měřené na lemu samo zapne (jen tak samo zapne a zvedne třeba o 1 cm = můe jít vej nebrání mu doraz) = seřízeno v jiném zn. servisu, vyměněné korektory za origo nové no a občas přestane měřit hodnoty ale na tlačítko a vejku reaguje normálně = dám provozní zvedne nebo sníí jak má ale v měřených se nehne (jakoby ,,zamrzne" měření-
diagnostikou to není, PC také né obojí vyměněno za jiné co mám, zatuhlí kloubky nejsou,povolené objímky také ne,kablíky a piny proměřené = nikde nic pokozené.(předek je na 71 a zadek 72cm (porovnéno se čtyřmi co tu mám) - po probuzení ze ,,spánku " zase ve chodí - chyby nejsou ,pokud jí ztíím reaguje a dorovní následně po odlehčení dorovná-sníí - hodnoty v diag se nemění. - usne , probudím ji a zase chodí . Tak co pání mistři??
Jen připomenu e děláno v jiném zn. servisu jen jsem kontroloval:nevim
Jinak u jsem se setkal e X7 si snad dovede zapamatovat nějakou fiktivní hodnotu vejky podle které udruje vejku(několik měsíců jezdila s vadným korektorem (v diag nereagoval na nastavení vejky- jen se příloitostně nastavila do nějaké polohy a za celou dobu neslezla - jediné z čeho to bylo poznat e svítila pokadé různě daleko před auto(H7 bez korekce) a v deníku - chybové hláky s uloenými Km.;-) (popisováno zákazníkem o různém ,,osvitu" vzdálenosti před vozem)
|
|
10.12.2018 15:00 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3195829
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jardo, podobně se mi auto chovalo, kdy jsem na předku moc povolil objímku a nechtíc posunul ke straně, po utaení si auto dělalo co chtělo, kdy jsem si toho vimnul, vrátil jsem objímku na své místo a ve funguje jak má, nemusí to být ale tvůj případ.
Kdybych měl čas a diagnostiku, naučil bych tě to.
Jardo, podobně se mi auto chovalo, kdy jsem na předku moc povolil objímku a nechtíc posunul ke straně, po utaení si auto dělalo co chtělo, kdy jsem si toho vimnul, vrátil jsem objímku na své místo a ve funguje jak má, nemusí to být ale tvůj případ.
Kdybych měl čas a diagnostiku, naučil bych tě to. :-)) :-d
|
|
| |
|
|