| | |
20.07.2017 15:07 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3083816
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Uvidím co bude dál. Podle mě by to mělo vydret. Pokud ne udělám celou desku z 3mm cuprextitu. U jsem nad tím přemýlel teď. Bude to jednoduché a "navěky"
Uvidím co bude dál. Podle mě by to mělo vydret. Pokud ne udělám celou desku z 3mm cuprextitu. U jsem nad tím přemýlel teď. Bude to jednoduché a "navěky":-d
|
|
13.12.2017 10:46 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117393
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj. Prosím o radu. Mám jedničkovou C5ku a neustále mi teče LDS někde kolem čerpadla, nebo z čerpadla. Rozebral jsem motor, byl plný oleje a ten kondenzátor rozpadlej, vyhodil jsem ho, čerpadlo chodí bez něj, ale pokud někdo znáte hodnotu, prosím napite mi ji. Neodděloval jsem elektromotor od čerpadla, take nevím, jak to tam vypadá, "je moný, aby protýkal olej z čerpadla do elektromotoru"????? nemůu nikde jinde najít únik. A po delí době stání je pod motorem olej Díky
Jestli se dobře dívám na tento nákres tak je tam loisko a simering.
.link.
Ahoj. Prosím o radu. Mám jedničkovou C5ku a neustále mi teče LDS někde kolem čerpadla, nebo z čerpadla. Rozebral jsem motor, byl plný oleje a ten kondenzátor rozpadlej, vyhodil jsem ho, čerpadlo chodí bez něj, ale pokud někdo znáte hodnotu, prosím napite mi ji. Neodděloval jsem elektromotor od čerpadla, take nevím, jak to tam vypadá, "je moný, aby protýkal olej z čerpadla do elektromotoru"????? nemůu nikde jinde najít únik. A po delí době stání je pod motorem olej Díky:nevim
Jestli se dobře dívám na tento nákres tak je tam loisko a simering.
http://del42sa.rajce.idnes.cz/Citroen_C5_BHI#BHI_schema.jpg
|
|
13.12.2017 16:20 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117423
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
mezi čerpadlem a motorem je v podstatě mezera, myslím si, e tam tudy to neteče. Kdyby to tam teklo, teklo by to dolů a ne do motoru asi. Nemá prasklou nádobku ? měl si ji venku ?
mezi čerpadlem a motorem je v podstatě mezera, myslím si, e tam tudy to neteče. Kdyby to tam teklo, teklo by to dolů a ne do motoru asi. Nemá prasklou nádobku ? měl si ji venku ?
|
|
13.12.2017 17:46 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117433
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Napsal jsem to patně. Olej je pod elektromotorem čerpadla a kape do podběhu dírkama pod čerpadlem. Nádrku jsem měl venku a lehce jí natlakoval a ádný únik. Na hadice jsem dal nové spony. Hadice i čerpadlo jsou čisté jen pod ním kape olej. Podle veho olej teče kdy auto stojí a čerpadlo je vypnuté, jestli je tam simering tak se olej tlačí kolem hřídele do motorku . Zkouel jsem to při sundaném světle.
Napsal jsem to patně. Olej je pod elektromotorem čerpadla a kape do podběhu dírkama pod čerpadlem. Nádrku jsem měl venku a lehce jí natlakoval a ádný únik. Na hadice jsem dal nové spony. Hadice i čerpadlo jsou čisté jen pod ním kape olej. Podle veho olej teče kdy auto stojí a čerpadlo je vypnuté, jestli je tam simering tak se olej tlačí kolem hřídele do motorku :nevim. Zkouel jsem to při sundaném světle.
|
|
13.12.2017 18:59 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117457
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Koukal sem na to, mám jedno na stole .. motor je k čerpadlu přes spojku s gumou = velký průměr, pak tenká hřídel do motoru .. celá komora má dole díru, tak e by kapalina natekla na velký průměr spojky a skáplo by to dolů a ne na malou hřídel ... pak je tam jetě loisko přes které by to muselo protéci k motoru ... Já bych řekl, e tudy se to do elektromotoru nedostane, jak se roztočí, odlítlo by to na strany ... Jestli si dával nové spony na hadice - roubové ... tak ty dokáou s těma starejma hadicema udělat divy, zmáčknou je blbě neb sou blbé ... a protíká to tama přes hadice ... na to jsou nejlepí ty pérové "cobra" spony a zakrátit hadičky o kousek a posunout aby byla zase dobrá guma pod sponou ... Řeil sem tu tekoucí hadice ty tlusté před čerpadlem jak je to rozbočení zalito v plastu ... přes plast dát sponu ... taky to nebylo vidět, kapalo to rovnou dolů
Koukal sem na to, mám jedno na stole .. motor je k čerpadlu přes spojku s gumou = velký průměr, pak tenká hřídel do motoru .. celá komora má dole díru, tak e by kapalina natekla na velký průměr spojky a skáplo by to dolů a ne na malou hřídel ... pak je tam jetě loisko přes které by to muselo protéci k motoru ... Já bych řekl, e tudy se to do elektromotoru nedostane, jak se roztočí, odlítlo by to na strany ... Jestli si dával nové spony na hadice - roubové ... tak ty dokáou s těma starejma hadicema udělat divy, zmáčknou je blbě neb sou blbé ... a protíká to tama přes hadice ... na to jsou nejlepí ty pérové "cobra" spony a zakrátit hadičky o kousek a posunout aby byla zase dobrá guma pod sponou ... Řeil sem tu tekoucí hadice ty tlusté před čerpadlem jak je to rozbočení zalito v plastu ... přes plast dát sponu ... taky to nebylo vidět, kapalo to rovnou dolů
|
|
13.12.2017 19:54 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117470
|
|
jumep
|
|
|
to je na 90% nadrzka alebo nejaka hadica na nadrzke
to je na 90% nadrzka alebo nejaka hadica na nadrzke
|
|
13.12.2017 20:24 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117478
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Děkuji za rady. Hned jak bude čas, opět rozeberu čerpadlo a zkusím tu elektroniku. Netuí prosím co je tam za gumičky? Hadice vypadají suché. Taky to vypadá, e to teče kdy auto déle stojí. Jetě jdu hledat jestli je tu vlákno o hydrotelech.
Děkuji za rady. Hned jak bude čas, opět rozeberu čerpadlo a zkusím tu elektroniku. Netuí prosím co je tam za gumičky? Hadice vypadají suché. Taky to vypadá, e to teče kdy auto déle stojí. Jetě jdu hledat jestli je tu vlákno o hydrotelech.
|
|
13.12.2017 20:30 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117481
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Jetě dotaz. Myslí tyhle gumičky?.link.
Jetě dotaz. Myslí tyhle gumičky?http://del42sa.rajce.idnes.cz/Citroen_C5_BHI#IMG_1860.jpg
|
|
13.12.2017 20:35 -
vyraa mi poisku na hydraulike
|
3117483
|
|
juraj111
|
|
|
neviem si poradit vyraza mi poisku na hydraulike a auto zostava v najnizsej polohe ked vymenim poisku tak mi tam dlho nevydrzi tak neviem ako mam pokracovat za 3 dni som vymenil 3 poisky
neviem si poradit vyraza mi poisku na hydraulike a auto zostava v najnizsej polohe ked vymenim poisku tak mi tam dlho nevydrzi tak neviem ako mam pokracovat za 3 dni som vymenil 3 poisky
|
|
13.12.2017 21:02 -
Re: vyraa mi poisku na hydraulike
|
3117485
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
1. pouzij funkci vyhledavani,co se tiu kolem toho napsalo by vydalo na knihu
2.neni ti divne ze 40A pojistka vyleti skoro hned co ji tam das ?..vymenou resis dusleden,ne pricinu
3.mas vadne BHI (jednotka hydrauliky)
1. pouzij funkci vyhledavani,co se tiu kolem toho napsalo by vydalo na knihu
2.neni ti divne ze 40A pojistka vyleti skoro hned co ji tam das ?..vymenou resis dusleden,ne pricinu
3.mas vadne BHI (jednotka hydrauliky)
|
|
13.12.2017 22:31 -
Re: vyraa mi poisku na hydraulike
|
3117493
|
|
jruze
|
|
|
Mám na dílně také KO BHI ale pojistka OK, po smazání chyb u ádné ale ani nehlesne(zatím jen diag,test a kontrola pojistky) - no jdu to řeit - zítra to musí být z dílny venku.
juraj111 : dej tam 80A - brzo bude vědět co to dělalo - to je vtip !!! ( pojistky jsou tam proto aby chránili kabelá a spotřebiče- v tomto případě motor BHI ) - to se řeí hned opravou a né měněním pojistek
Mám na dílně také KO BHI ale pojistka OK, po smazání chyb u ádné ale ani nehlesne(zatím jen diag,test a kontrola pojistky) - no jdu to řeit - zítra to musí být z dílny venku.
juraj111 : dej tam 80A - brzo bude vědět co to dělalo - to je vtip !!! ( pojistky jsou tam proto aby chránili kabelá a spotřebiče- v tomto případě motor BHI ) - to se řeí hned opravou a né měněním pojistek
|
|
16.12.2017 13:04 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117723
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a):
Jen tak do mně - dělat si srandu ze starého člověka - jo zas tak často jsem to nedělal a u mám nárok nebo né ?
Jen tak do mně - dělat si srandu ze starého člověka :palec:-)))) - jo zas tak často jsem to nedělal a u mám nárok nebo né ?
|
|
17.12.2017 09:46 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3117986
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Vypadá to, e máte pravdu. Nechce se mi zase vyndavat čerpadlo, ale olej se objevuje na rantlu elektroniky čerpadla. Nevíte náhodou někdo o nějakém čerpadle? Mám strach abych nekoupil stejně vyběhaný. Díky
JO a jetě dotaz: H1, H1+, H2, H2+, jsou a na elektroniku stejné? Mám toti smazaný títek a nevím co tam je. Můu koupit cokoli a přehodit tiák ?
Vypadá to, e máte pravdu. Nechce se mi zase vyndavat čerpadlo, ale olej se objevuje na rantlu elektroniky čerpadla. Nevíte náhodou někdo o nějakém čerpadle? Mám strach abych nekoupil stejně vyběhaný. Díky
JO a jetě dotaz: H1, H1+, H2, H2+, jsou a na elektroniku stejné? Mám toti smazaný títek a nevím co tam je. Můu koupit cokoli a přehodit tiák ?
|
|
17.12.2017 11:00 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3118009
|
|
jumep
|
|
|
cerpadla su rovnake vsetky (starsie maju este na cerpadle prepad, ked by sa davalo take, kde to nebolo tak staci zapojit do nadrzky)
motor je rovnaky vsade, len novsie maju inak uchytenu spustaciu elektroniku (je to zamenitelne)
jediny rozdiel je v tej ciernej hlave, a to len elektronicky vybavou a typom elektroniky, nie fyzicky
cerpadla su rovnake vsetky (starsie maju este na cerpadle prepad, ked by sa davalo take, kde to nebolo tak staci zapojit do nadrzky)
motor je rovnaky vsade, len novsie maju inak uchytenu spustaciu elektroniku (je to zamenitelne)
jediny rozdiel je v tej ciernej hlave, a to len elektronicky vybavou a typom elektroniky, nie fyzicky
|
|
| |
|
|