| | |
26.12.2021 15:51 -
Zadní hydraulický systém je pouze v nejvyí poloze
|
3329884
|
|
RoboMcD
|
Město: Třeboň, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Hezký den, jsem tu nový člen, Holanďan ijící v ČR s holandskou C5.
Mám problémy s hydraulikou. Zadní část u nějakou dobu zůstala o něco vye a tuí. Moná od přezutí na zimní pneu, to si nejsem jistý, ale s řízením není problém. Dnes, kdy jsem se dostal na sníh, musel jsem nastavit auto na nejvyí stupeň, abych se dostal ze sněhu a nasadil řetězy. Normální nasazení a jízda ok. Krátce nato jsem to zvedl do nejvyí polohy, abych sundal sněhové řetězy.
Od té doby zadní hydraulika nereaguje normálně. Zadní kola zůstávají vysoko i v normální nebo střední úrovni. Při volbě nejnií úrovně se zadní kola zcela sníí, ale na normální nebo střední úrovni se zadní automaticky přesunou na nejvyí úroveň.
Přední odpruení funguje OK. ádný únik oleje a hladina oleje je v pořádku.
Mohl jsem dostat zadní část do normální úrovně tak, e jsem ji dal vysoko, pak jsem zvolil nejnií, a kdy byla zadní část víceméně na normální úrovni, zvolil jsem normální a zadní část zůstala v této výce nějakou dobu, take jsem se mohl vrátit zpět na adresu naí dovolené.
Pravděpodobně je mechanismus hladiny v zadní části zaseknutý nebo neseřízený. Nemám zde ádný diagnostický software. Ví někdo o řeení, jak se dostat zpátky domů (200 km) nebo víte o autoservisu citroen v okolí Rokytnice nad Jizerou, kde ví, jak to vyřeit?
Dik
RoboMcD
Hezký den, jsem tu nový člen, Holanďan ijící v ČR s holandskou C5.
Mám problémy s hydraulikou. Zadní část u nějakou dobu zůstala o něco vye a tuí. Moná od přezutí na zimní pneu, to si nejsem jistý, ale s řízením není problém. Dnes, kdy jsem se dostal na sníh, musel jsem nastavit auto na nejvyí stupeň, abych se dostal ze sněhu a nasadil řetězy. Normální nasazení a jízda ok. Krátce nato jsem to zvedl do nejvyí polohy, abych sundal sněhové řetězy.
Od té doby zadní hydraulika nereaguje normálně. Zadní kola zůstávají vysoko i v normální nebo střední úrovni. Při volbě nejnií úrovně se zadní kola zcela sníí, ale na normální nebo střední úrovni se zadní automaticky přesunou na nejvyí úroveň.
Přední odpruení funguje OK. ádný únik oleje a hladina oleje je v pořádku.
Mohl jsem dostat zadní část do normální úrovně tak, e jsem ji dal vysoko, pak jsem zvolil nejnií, a kdy byla zadní část víceméně na normální úrovni, zvolil jsem normální a zadní část zůstala v této výce nějakou dobu, take jsem se mohl vrátit zpět na adresu naí dovolené.
Pravděpodobně je mechanismus hladiny v zadní části zaseknutý nebo neseřízený. Nemám zde ádný diagnostický software. Ví někdo o řeení, jak se dostat zpátky domů (200 km) nebo víte o autoservisu citroen v okolí Rokytnice nad Jizerou, kde ví, jak to vyřeit?
Dik
RoboMcD
|
|
26.12.2021 21:37 -
Re: Zadní hydraulický systém je pouze v nejvyí poloze
|
3329908
|
|
jruze
|
|
|
Veselí nad Lunicí Hamerská 2 tel. 608903565
Veselí nad Lunicí Hamerská 2 tel. 608903565
|
|
27.12.2021 11:04 -
Re: Zadní hydraulický systém je pouze v nejvyí poloze
|
3329937
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): To má z Rokytnice nad Jizerou k tobě skoro tak daleko jak do Holandska
RoboMcD zkus .link.
Michael Bartoň Citroen Servis Liberec
Ulice: Kunratická 411
Mesto: Liberec 15 46015
Stát: Česká Republika
Kontakt: Michael Bartoň
Telefon: 604 726 196
Na profilu má Třeboň - a potom jsem četl e je někde na horách 😉
Na profilu má Třeboň - a potom jsem četl e je někde na horách 😉
|
|
27.12.2021 13:38 -
Re: Zadní hydraulický systém je pouze v nejvyí poloze
|
3329955
|
|
RoboMcD
|
Město: Třeboň, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Michal nema čas ted. Jedu pomalu do třeboň, uvidime
Michal nema čas ted. Jedu pomalu do třeboň, uvidime
|
|
28.12.2021 11:18 -
Re: Zadní hydraulický systém je pouze v nejvyí poloze
|
3330090
|
|
RoboMcD
|
Město: Třeboň, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Dnes sem řeil to samé na jedné X7 a bylo pouze zarezlé táhlo na zadním korektoru. Naplíchat, rozhejbat promazat ...
Dik za informace.
Přepněte vůz do nejvyí polohy a poté zařaďte do nejnií. Jakmile se auto potopí a je v normální jízdní výce, rychle jsem přeel do polohy normální. Zadní část vozu neklesla dále, ale zůstala v této výce. Předek se dále nastavil do normální polohy.
Auto zůstalo přes noc v této poloze a trik fungoval znovu v pondělí ráno.
Vechny autoservisy, které jsem v oblasti volal, byly zavřené nebo příli zaneprázdněné. Po rozhovoru s PATaMATem (díky) jsem se rozhodl to risknout a odjet zpět do Třeboně.
Od chvíle, kdy jsem jel po lepích silnicích, to byla normální jízda. Auto se cítilo normálně a zůstalo ve stejné výce přes 350 km.
Dnes půjdu do svého autoservisu, abych zjistil, jestli mají otevřeno a mají čas. Pokud ne, zkusím najít servis Citroen (ne prodejce), který je otevřený. Nějaká doporučení? Skuteční prodejci jsou téměř vdy příli drazí. Nebo jeďte jen to, co je nutné a počkejte do 3. ledna.
Můe to vyřeit standardní generický diagnostický počítač v profesionálním servisu a také deaktivovat monitorování tlaku v pneumatikách (jiný problém)? Nebo k tomu potřebujete speciální autorský software Citroen?
Pokud to bude opraveno, dám aktualizaci.
Kadopádně moc děkuji za vechny rychlé a přátelské rady a komentáře. Ve nejlepí do roku 2022.
Přeloeno pomocí googlu, omlouvám se za patnou četinu; je to velmi pěkný, ale nesmírně obtíný jazyk.
:palec:palec
Dik za informace.
Přepněte vůz do nejvyí polohy a poté zařaďte do nejnií. Jakmile se auto potopí a je v normální jízdní výce, rychle jsem přeel do polohy normální. Zadní část vozu neklesla dále, ale zůstala v této výce. Předek se dále nastavil do normální polohy.
Auto zůstalo přes noc v této poloze a trik fungoval znovu v pondělí ráno.
Vechny autoservisy, které jsem v oblasti volal, byly zavřené nebo příli zaneprázdněné. Po rozhovoru s PATaMATem (díky) jsem se rozhodl to risknout a odjet zpět do Třeboně.
Od chvíle, kdy jsem jel po lepích silnicích, to byla normální jízda. Auto se cítilo normálně a zůstalo ve stejné výce přes 350 km. :-d :palec
Dnes půjdu do svého autoservisu, abych zjistil, jestli mají otevřeno a mají čas. Pokud ne, zkusím najít servis Citroen (ne prodejce), který je otevřený. Nějaká doporučení? Skuteční prodejci jsou téměř vdy příli drazí. Nebo jeďte jen to, co je nutné a počkejte do 3. ledna.
Můe to vyřeit standardní generický diagnostický počítač v profesionálním servisu a také deaktivovat monitorování tlaku v pneumatikách (jiný problém)? Nebo k tomu potřebujete speciální autorský software Citroen?
Pokud to bude opraveno, dám aktualizaci.
Kadopádně moc děkuji za vechny rychlé a přátelské rady a komentáře. Ve nejlepí do roku 2022.
Přeloeno pomocí googlu, omlouvám se za patnou četinu; je to velmi pěkný, ale nesmírně obtíný jazyk.
|
|
28.12.2021 11:48 -
Re: Zadní hydraulický systém je pouze v nejvyí poloze
|
3330091
|
|
jruze
|
|
|
Psal jsem ti e můe zavolat a přijet - je to ke mně +- 28Km
Psal jsem ti e můe zavolat a přijet - je to ke mně +- 28Km;-)
|
|
08.01.2022 13:41 -
Re: Zadní hydraulický systém je pouze v nejvyí poloze
|
3331260
|
|
RoboMcD
|
Město: Třeboň, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Problém ji neplatí.
Nehoda: pravá přední část je rozbitá
Byla to moje chyba, ádné zranění
Hlavně pravý přední blatník, kapota, gril. Pravá přední část se musí narovnat, ale ne moc. Airbagy ok, pravé přední dveře ok.
Otázka je opravit nebo vyměnit motor (2.0 Hdi 100 Kw, automat, 265k km) na jinou karoserii C5 (nebo C8, C4, peugeot 307, 308?) se zničeným motorem.
Jaké je nejlepí subfórum pro tento druh otázek?
Translated with Google.
.
:-(Problém ji neplatí. :-( :-((((
Nehoda: pravá přední část je rozbitá
Byla to moje chyba, ádné zranění
Hlavně pravý přední blatník, kapota, gril. Pravá přední část se musí narovnat, ale ne moc. Airbagy ok, pravé přední dveře ok.
Otázka je opravit nebo vyměnit motor (2.0 Hdi 100 Kw, automat, 265k km) na jinou karoserii C5 (nebo C8, C4, peugeot 307, 308?) se zničeným motorem.
Jaké je nejlepí subfórum pro tento druh otázek?
Translated with Google.
.
Přílohy: 2022-01-06 10-18-47cr2.JPG ( 233462b ) - Nehoda: pravá přední část je rozbitá |
|
21.04.2022 19:03 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3338462
|
|
Paki
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj chlapi, mám problém s výkou u c5 II, 2,0 Hdi, 100 kw.
Začala se mi zobrazovat hláka Suspension faulty: max speed 90 km/h a po nějakém čase auto kleslo na zadek. Zavezl jsem k mechanikovi, bylo tam málo LDS. Myslel jsem, e bude ve ok ale auto je tvrdí a výe ne obvykle. Hydraulika funguje nahoru i dolů bez problémů. Ale standartní (cestovní) poloha je zvýena, co s tím můe být. Díky za rady
Ahoj chlapi, mám problém s výkou u c5 II, 2,0 Hdi, 100 kw.
Začala se mi zobrazovat hláka Suspension faulty: max speed 90 km/h a po nějakém čase auto kleslo na zadek. Zavezl jsem k mechanikovi, bylo tam málo LDS. Myslel jsem, e bude ve ok ale auto je tvrdí a výe ne obvykle. Hydraulika funguje nahoru i dolů bez problémů. Ale standartní (cestovní) poloha je zvýena, co s tím můe být. Díky za rady
|
|
21.04.2022 21:24 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3338464
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Viděl bych to na koule - tlak vyprchal a přidřenou kost u regulátoru
Viděl bych to na koule - tlak vyprchal a přidřenou kost u regulátoru
|
|
21.04.2022 21:39 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3338466
|
|
Paki
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
xm.milan napsal(a): Viděl bych to na koule - tlak vyprchal a přidřenou kost u regulátoru
To by asi nefungovalo zvedání nahoru a dolů ne ?
To by asi nefungovalo zvedání nahoru a dolů ne ?
|
|
22.04.2022 15:25 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3338494
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Paki napsal(a): To by asi nefungovalo zvedání nahoru a dolů ne ? V případě,e kost drhne nebo je vyčochtaná tak to vliv na nastavení výky má není tam velký pohyb pro snámač i 2 mm vaklu to rozhodí.LDS se nevypaří pokud hydfraulika neteče tak ztráta tlaku v kouli seere kapalinu.
V případě,e kost drhne nebo je vyčochtaná tak to vliv na nastavení výky má není tam velký pohyb pro snámač i 2 mm vaklu to rozhodí.LDS se nevypaří pokud hydfraulika neteče tak ztráta tlaku v kouli seere kapalinu.
|
|
22.04.2022 20:47 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3338505
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Tím e je auto vej je taky tuí. Je potřeba to nastavit do správné vejky, prohlídnout táhla a snímače výky ... pokud to nebude pruit ani pak, tak zkontrolovat koule...
Tím e je auto vej je taky tuí. Je potřeba to nastavit do správné vejky, prohlídnout táhla a snímače výky ... pokud to nebude pruit ani pak, tak zkontrolovat koule...
|
|
23.04.2022 09:02 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3338546
|
|
Paki
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Tím e je auto vej je taky tuí. Je potřeba to nastavit do správné vejky, prohlídnout táhla a snímače výky ... pokud to nebude pruit ani pak, tak zkontrolovat koule...
Kdy zatlačím shora na přední blatník tak auto pruí ( zhoupne se ), vzadu je to to samé, jetě zkontroluju zda jde ovládání výky z kufru
Kdy zatlačím shora na přední blatník tak auto pruí ( zhoupne se ), vzadu je to to samé, jetě zkontroluju zda jde ovládání výky z kufru
|
|
29.04.2022 07:51 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3339135
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Paki napsal(a): Ale standartní (cestovní) poloha je zvýena, co s tím můe být. Díky za rady
PATaMAT napsal(a): Tím e je auto vej je taky tuí. Je potřeba to nastavit do správné vejky, prohlídnout táhla a snímače výky ...
|
|
20.11.2022 15:38 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
3350980
|
|
Nieber
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahojte, mám podobný problém ako kolegovia vyie: zadná náprava sa niekedy zdvihne do najvyej polohy, aj keď by mala by v normálnej, no do najniej polohy sa dostane bez problémov. Zatiaž sa mi to stalo dvakrát; raz klesla do normálnej polohy a počas extrémne opatrnej cesty domov, druhýkrát asi po pol minúte jazdy.
Po prečítaní fóra som skúsil pozrie výkový korektor zadnej nápravy a vyzerá, e u zail aj lepie časy, viď. priloené fotky. Zvaoval som teda ho buď skúsi očisti a premaza tiahlo alebo rovno vymeni korektor aj s tiahlom.
Chcel som sa opýta, či má niekto skúsenosti s jeho výmenou alebo či prípadne niekto má návod ako na to. Auto by som samozrejme mohol hodi do servisu, ale v rámci samovzdelávania a získania skúseností som zvaoval spravi výmenu sám, ak by sa nejednalo o vežmi náročný úkon
Ahojte, mám podobný problém ako kolegovia vyie: zadná náprava sa niekedy zdvihne do najvyej polohy, aj keď by mala by v normálnej, no do najniej polohy sa dostane bez problémov. Zatiaž sa mi to stalo dvakrát; raz klesla do normálnej polohy a počas extrémne opatrnej cesty domov, druhýkrát asi po pol minúte jazdy.
Po prečítaní fóra som skúsil pozrie výkový korektor zadnej nápravy a vyzerá, e u zail aj lepie časy, viď. priloené fotky. Zvaoval som teda ho buď skúsi očisti a premaza tiahlo alebo rovno vymeni korektor aj s tiahlom.
Chcel som sa opýta, či má niekto skúsenosti s jeho výmenou alebo či prípadne niekto má návod ako na to. Auto by som samozrejme mohol hodi do servisu, ale v rámci samovzdelávania a získania skúseností som zvaoval spravi výmenu sám, ak by sa nejednalo o vežmi náročný úkon :-)
Přílohy: korektor1.jpeg ( 160212b ) - korektor2.jpeg ( 134679b ) - korektor3.jpeg ( 220099b ) - |
|
| |
|
|