| | |
16.05.2013 23:34 -
Re: Samovolná změna výky na zadní nápravě
|
2580384
|
|
jumep
|
|
|
nie, nefunguje to tak, v podstate to ani neni realne aby to spolahlivo fungovalo
nie, nefunguje to tak, v podstate to ani neni realne aby to spolahlivo fungovalo
|
|
17.05.2013 00:04 -
Re: Samovolná změna výky na zadní nápravě
|
2580386
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
No nechci dělat rozumy, ale já někde čet, e právě díky hydraulice u naich aut nehrozí to, co u pruin. A to sice, kdy při vyí rychlosti zaflekujete, tak pruinákovi vyskočej zadní kola do vzduchu a předek se zapíchne do země, kdeto u naich by to, právě díky hydraulice, mělo být korigované. Ale určitě tam to houpání a při rozjezdu nebo brzdění být musí, ale mohlo by to mít nějaký limit, při kterém omezí to zapíchnutí čumáku..
No nechci dělat rozumy, ale já někde čet, e právě díky hydraulice u naich aut nehrozí to, co u pruin. A to sice, kdy při vyí rychlosti zaflekujete, tak pruinákovi vyskočej zadní kola do vzduchu a předek se zapíchne do země, kdeto u naich by to, právě díky hydraulice, mělo být korigované. Ale určitě tam to houpání a při rozjezdu nebo brzdění být musí, ale mohlo by to mít nějaký limit, při kterém omezí to zapíchnutí čumáku.. :nevim
|
|
17.05.2013 02:11 -
Re: Samovolná změna výky na zadní nápravě
|
2580393
|
|
jruze
|
|
|
DeFuckTo napsal(a): No nechci dělat rozumy, ale já někde čet, e právě díky hydraulice u naich aut nehrozí to, co u pruin. A to sice, kdy při vyí rychlosti zaflekujete, tak pruinákovi vyskočej zadní kola do vzduchu a předek se zapíchne do země, kdeto u naich by to, právě díky hydraulice, mělo být korigované. Ale určitě tam to houpání a při rozjezdu nebo brzdění být musí, ale mohlo by to mít nějaký limit, při kterém omezí to zapíchnutí čumáku..
To ano - ono to tak je kdy zabrzdí tak to odpustí tlak ze zadních pístnic, u akcelerace to do nich tlak přidá , ale to abys to zaregistroval by si musel zrychlovat dost dlouho aby to ta hydraulika stihla(nebo si tam dej ty BHI tak 3. vedle sebe) - u toho předku (pro porovnání) jak by jsi řeil třeba u té motorky aby neudělala salto? - tam by ti hydra také nepomohla i kdyby děla cokoli.
To ano - ono to tak je kdy zabrzdí tak to odpustí tlak ze zadních pístnic, u akcelerace to do nich tlak přidá , ale to abys to zaregistroval by si musel zrychlovat dost dlouho aby to ta hydraulika stihla(nebo si tam dej ty BHI tak 3. vedle sebe) - u toho předku (pro porovnání) jak by jsi řeil třeba u té motorky aby neudělala salto? - tam by ti hydra také nepomohla i kdyby děla cokoli.:nevim
|
|
18.05.2013 19:33 -
Re: Samovolná změna výky na zadní nápravě
|
2580921
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
mne sa zasa zda ze mam po vymene toho vyskaca zadok trocha maksi co sa mi teda lubi.zadok mi dvihalo 4 dni po sebe.potom sa to zazracne opravilo a tyzden vsetko islo ako ma ale uz som mal objednany novy tak som ho pre istotu vymenil lebo taketo veci sa vypomstia v najnevhodnejsej chvili.novy 45e.
mne sa zasa zda ze mam po vymene toho vyskaca zadok trocha maksi co sa mi teda lubi.zadok mi dvihalo 4 dni po sebe.potom sa to zazracne opravilo a tyzden vsetko islo ako ma ale uz som mal objednany novy tak som ho pre istotu vymenil lebo taketo veci sa vypomstia v najnevhodnejsej chvili.novy 45e.
|
|
22.05.2013 00:16 -
Re: Samovolná změna výky na zadní nápravě
|
2581624
|
|
Petorix
|
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Jumep-a má blízko Nitry, a lepie ako on aby niekto rozumel tomu tak asi tako nájde
Jumep-a má blízko Nitry, a lepie ako on aby niekto rozumel tomu tak asi tako nájde ;-)
|
|
31.08.2013 16:16 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614423
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Ahojte. Dneska jsem vyměnil loiska v ramenou a vechno proběhlo hladce (akorát dostat to rameno z uloení je na palici). Po zpětné montái jsem pustil auto na kola (měl jsem ho v nejvyí poloze) a auto drelo. Dal jsem ho nejníe a u se nezvedlo. Zadek sedí na zemi, vdycky pár centimetrů vyjede nahoru, vzápětí klesne, BHI dorovná, zas klesne a tak furt dokola. Podařilo se mi pod něho v jednom okamiku dostat hever, přizvedl jsem zadek aby bylo BHI ticho. Pročetl jsem tady mraky témat, ale vude jsem se dočetl: "...měl jsem pootočený výkový korektor o 180 st..." Předpokládám, e korektor výky je ta el. plastová součastka která je cca 6 cm táhlem spřaená s objímkou na tyči stabilizátoru. Není mi jasné co se tam dá pootočit o 180 st ??? Jediné co mě napadá, je e se ta objímka pohnula na té tyči stabilizátoru. Nijak jsem do toho nevrtal, jen jsem vdycky povolil stabilizátor.
Jetě jsem si vimnul e mi trochu prosákla LDS kolem té kovové spony na manetě pístnice, co předtím určitě nebylo. Napadá mě, e kdyby zadní pístnice netěsnila, tak by zadek klesl hned jak jsem to spustil na kola. Tlak přece drí těsnění uvnitř pístnice a ne maneta. Nebo se pletu? Předek chodí normálně. Nádobku LDS jsem natlakoval. Díky
Ahojte. Dneska jsem vyměnil loiska v ramenou a vechno proběhlo hladce (akorát dostat to rameno z uloení je na palici). Po zpětné montái jsem pustil auto na kola (měl jsem ho v nejvyí poloze) a auto drelo. Dal jsem ho nejníe a u se nezvedlo. Zadek sedí na zemi, vdycky pár centimetrů vyjede nahoru, vzápětí klesne, BHI dorovná, zas klesne a tak furt dokola. Podařilo se mi pod něho v jednom okamiku dostat hever, přizvedl jsem zadek aby bylo BHI ticho. Pročetl jsem tady mraky témat, ale vude jsem se dočetl: "...měl jsem pootočený výkový korektor o 180 st..." Předpokládám, e korektor výky je ta el. plastová součastka která je cca 6 cm táhlem spřaená s objímkou na tyči stabilizátoru. Není mi jasné co se tam dá pootočit o 180 st ??? Jediné co mě napadá, je e se ta objímka pohnula na té tyči stabilizátoru. Nijak jsem do toho nevrtal, jen jsem vdycky povolil stabilizátor.
Jetě jsem si vimnul e mi trochu prosákla LDS kolem té kovové spony na manetě pístnice, co předtím určitě nebylo. Napadá mě, e kdyby zadní pístnice netěsnila, tak by zadek klesl hned jak jsem to spustil na kola. Tlak přece drí těsnění uvnitř pístnice a ne maneta. Nebo se pletu? Předek chodí normálně. Nádobku LDS jsem natlakoval. Díky
|
|
31.08.2013 17:20 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614428
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
pokud okolo manety jen troku prolíná tak by to neměl být a takový problém (mě prolínala taky na autodílech hulín ji mají za 200 Kč). Zkus jetě hydro odvzdunit, tzn. vyjeď několikrát do max. a sjeď do min. několikrát za sebou má to moná zavzduněné
pokud okolo manety jen troku prolíná tak by to neměl být a takový problém (mě prolínala taky na autodílech hulín ji mají za 200 Kč). Zkus jetě hydro odvzdunit, tzn. vyjeď několikrát do max. a sjeď do min. několikrát za sebou má to moná zavzduněné
|
|
31.08.2013 17:40 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614434
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Jo s Bobem Tobolíkem jsem u dneska mluvil. Má ji skladem, jenom je 50 km od baráku a přijede a v pondělí. Taky si myslím, e v tom prolínání manetou by problém být neměl. Tebou popsaným způsobem to neodvzduním, protoe mi zadek nahoru nevyjede. Z minima asi jenom 3 cm a hned zase spadne. A tak pořád dokola. Předek cvičí normálně.
Nastartoval jsem, zadek na palkách, dal jsem zvednout do nejvyí polohy. Předek se zvednul a zadními rameny jde normálně hýbat nahorů dolů. Není tam tlak
Jo s Bobem Tobolíkem jsem u dneska mluvil. Má ji skladem, jenom je 50 km od baráku a přijede a v pondělí:-(. Taky si myslím, e v tom prolínání manetou by problém být neměl. Tebou popsaným způsobem to neodvzduním, protoe mi zadek nahoru nevyjede. Z minima asi jenom 3 cm a hned zase spadne. A tak pořád dokola. Předek cvičí normálně.
Nastartoval jsem, zadek na palkách, dal jsem zvednout do nejvyí polohy. Předek se zvednul a zadními rameny jde normálně hýbat nahorů dolů. Není tam tlak:nevim
|
|
31.08.2013 22:42 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614524
|
|
jumep
|
|
|
kam ti smeruje ten klbik na tom plastovom
dole alebo hore?
to co popisujes ale moze byt aj prerazena piestnica, ak das prepad do flasky tak by ti malo cezen tiect vela
kam ti smeruje ten klbik na tom plastovom
dole alebo hore?
to co popisujes ale moze byt aj prerazena piestnica, ak das prepad do flasky tak by ti malo cezen tiect vela
|
|
01.09.2013 10:09 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614558
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Tím kloubkem myslí tu pohyblivou plastovou páčku na těle korektoru? Tak to teď z hlavy nevím a hned ak to nezjistím, protoe tady prí jak sviňa, take musím počkat a to ustane.
Proraená pístnice? Nestra! A která z těch dvou hadiček vedoucích do manety je přepad? A přestane pret tak zkusím. Díky
Tím kloubkem myslí tu pohyblivou plastovou páčku na těle korektoru? Tak to teď z hlavy nevím a hned ak to nezjistím, protoe tady prí jak sviňa, take musím počkat a to ustane.
Proraená pístnice? Nestra! A která z těch dvou hadiček vedoucích do manety je přepad? A přestane pret tak zkusím. Díky
|
|
01.09.2013 11:27 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614615
|
|
jumep
|
|
|
stat sa moze lahko, povysunuta piestnica viac ako mala byt a tym ze ju zatlacil dnu
ale toto pumpovanie by tak mohlo zodpovedat tomu opacne nasadenemu vyskacu
stat sa moze lahko, povysunuta piestnica viac ako mala byt a tym ze ju zatlacil dnu
ale toto pumpovanie by tak mohlo zodpovedat tomu opacne nasadenemu vyskacu
|
|
01.09.2013 14:07 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614642
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Tak jsem vyuil chvilky kdy přestalo pret a mrknul na to. Nejdřív jsem auto zvedl a zadek vyheveroval abych na to vůbec viděl. Jruze, ta páčka má směřovat dolů v které poloze auta? Protoe mě směřuje dost kolmo nahoru a to táhlo je skoro vodorovně směrem k objímce na stabilizátoru. Ale opakuju, e jsem zadek zvedl tak abych mohl sundat kolo, a potom mírně spustil, take nevím jestli ta poloha toho kloubku není ovlivněna tím heverem. Ale prakticky je teď auto v horní poloze podvozku. Ale stejně tomu nerozumím. To táhlo z korektoru jsem neměl ani sundané, tak mi není jasné, jak se to mohlo otočit.
Jetě jsem zapomněl poznamenat, e jsem si včera při zpětné montái ramene mírně natrhl manetu PZ pístnice, kvůli které jsem u kontaktoval i Boba Tobolíka, ale není do pondělí doma. Vzhledem k tomu, e ta díra byla v horní části manety a nic odtud nevytékalo, zkusil jsem ji zalepit vulkanizační páskou, abych mohl v pondělí dojet aspoň pro tu manetu do Hulína. Dneska jsem si viml, e páska je roztrená i s manetou a je vidět kousek pístu. To přisuzuji tomu, e po zalepení páskou neměla maneta u tu roztanost a pístnice ji roztrhla. Take u jsem si na zítra sehnal jiné auto. Nechal jsem to tak protoe začlo pret a zítra vyměním manetu a hned mrknu i na pístnici.
Jumep: tou proraenou pístnicí si myslel strení těsnění, nebo jetě i něco jiného?
Tak jsem vyuil chvilky kdy přestalo pret a mrknul na to. Nejdřív jsem auto zvedl a zadek vyheveroval abych na to vůbec viděl. Jruze, ta páčka má směřovat dolů v které poloze auta? Protoe mě směřuje dost kolmo nahoru a to táhlo je skoro vodorovně směrem k objímce na stabilizátoru. Ale opakuju, e jsem zadek zvedl tak abych mohl sundat kolo, a potom mírně spustil, take nevím jestli ta poloha toho kloubku není ovlivněna tím heverem. Ale prakticky je teď auto v horní poloze podvozku. Ale stejně tomu nerozumím. To táhlo z korektoru jsem neměl ani sundané, tak mi není jasné, jak se to mohlo otočit.
Jetě jsem zapomněl poznamenat, e jsem si včera při zpětné montái ramene mírně natrhl manetu PZ pístnice, kvůli které jsem u kontaktoval i Boba Tobolíka, ale není do pondělí doma. Vzhledem k tomu, e ta díra byla v horní části manety a nic odtud nevytékalo, zkusil jsem ji zalepit vulkanizační páskou, abych mohl v pondělí dojet aspoň pro tu manetu do Hulína. Dneska jsem si viml, e páska je roztrená i s manetou a je vidět kousek pístu. To přisuzuji tomu, e po zalepení páskou neměla maneta u tu roztanost a pístnice ji roztrhla. Take u jsem si na zítra sehnal jiné auto. Nechal jsem to tak protoe začlo pret a zítra vyměním manetu a hned mrknu i na pístnici.
Jumep: tou proraenou pístnicí si myslel strení těsnění, nebo jetě i něco jiného?
|
|
01.09.2013 14:20 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614645
|
|
jruze
|
|
|
duff74 napsal(a): Tak jsem vyuil chvilky kdy přestalo pret a mrknul na to. Nejdřív jsem auto zvedl a zadek vyheveroval abych na to vůbec viděl. Jruze, ta páčka má směřovat dolů v které poloze auta? Protoe mě směřuje dost kolmo nahoru a to táhlo je skoro vodorovně směrem k objímce na stabilizátoru. Ale opakuju, e jsem zadek zvedl tak abych mohl sundat kolo, a potom mírně spustil, take nevím jestli ta poloha toho kloubku není ovlivněna tím heverem. Ale prakticky je teď auto v horní poloze podvozku. Ale stejně tomu nerozumím. To táhlo z korektoru jsem neměl ani sundané, tak mi není jasné, jak se to mohlo otočit.
Jetě jsem zapomněl poznamenat, e jsem si včera při zpětné montái ramene mírně natrhl manetu PZ pístnice, kvůli které jsem u kontaktoval i Boba Tobolíka, ale není do pondělí doma. Vzhledem k tomu, e ta díra byla v horní části manety a nic odtud nevytékalo, zkusil jsem ji zalepit vulkanizační páskou, abych mohl v pondělí dojet aspoň pro tu manetu do Hulína. Dneska jsem si viml, e páska je roztrená i s manetou a je vidět kousek pístu. To přisuzuji tomu, e po zalepení páskou neměla maneta u tu roztanost a pístnice ji roztrhla. Take u jsem si na zítra sehnal jiné auto. Nechal jsem to tak protoe začlo pret a zítra vyměním manetu a hned mrknu i na pístnici.
Jumep: tou proraenou pístnicí si myslel strení těsnění, nebo jetě i něco jiného?
Nevím jak jsi to dělal,ale já odpojuji kloubek od stabilizátoru,stabík. dolu(úplně ven) odpoj kloubek otoč korektor (páčku) dolů a opět zapoj na kloubek - sundej to z heveru a jezdi (pístnici na pár Km nic nehrozí - jen ji před montái nové manety pořádně vyčisti včetně tyčky)
Nevím jak jsi to dělal,ale já odpojuji kloubek od stabilizátoru,stabík. dolu(úplně ven) odpoj kloubek otoč korektor (páčku) dolů a opět zapoj na kloubek - sundej to z heveru a jezdi (pístnici na pár Km nic nehrozí - jen ji před montái nové manety pořádně vyčisti včetně tyčky) ;-)
|
|
01.09.2013 14:38 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614648
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Chtěl jsem to udělat stejně, ale to táhlo nelo ani z jednoho kloubku vyloupnout a vzhledem k tomu, e ta páčka korektoru chodila dost volně, tak tak jsem to nechtěl mordovat, abych to nedejboe nějak nepokodil. rouby stabilizátoru jsem vdycky na jedné straně úplně sundal a na druhé jen povolil. Take kdy nad tím teď přemýlím, tak to teoreticky jde otočit i bez toho, abych táhlo rozpojoval.
No snad má pravdu a bude to jen tím otočením. Jetě e jsem teď 14 doma a můu nad tím koumat. Zítra koupím manetu a hned to omrknu. Jetě dotaz: jde ta origo sponka nahradit nějakou jinou? Třeba roubovací?Jak jsem se na to díval, tak mám neodbytný pocit, e její zpětná montá bude zkouka trpělivosti...
Chtěl jsem to udělat stejně, ale to táhlo nelo ani z jednoho kloubku vyloupnout a vzhledem k tomu, e ta páčka korektoru chodila dost volně, tak tak jsem to nechtěl mordovat, abych to nedejboe nějak nepokodil. rouby stabilizátoru jsem vdycky na jedné straně úplně sundal a na druhé jen povolil. Take kdy nad tím teď přemýlím, tak to teoreticky jde otočit i bez toho, abych táhlo rozpojoval.
No snad má pravdu a bude to jen tím otočením. Jetě e jsem teď 14 doma a můu nad tím koumat. Zítra koupím manetu a hned to omrknu. Jetě dotaz: jde ta origo sponka nahradit nějakou jinou? Třeba roubovací?Jak jsem se na to díval, tak mám neodbytný pocit, e její zpětná montá bude zkouka trpělivosti...
|
|
01.09.2013 14:55 -
Re: Problém s výkou na zadní nápravě
|
2614651
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Nemá náhodou ten přípravek vlastní výroby udělaný ze típaček? Radi nebudu nic odpojovat a přetočím to přes povolený stabilizátor. Kdy to lo tam, musí to jít i zpátky.. Díky
Nemá náhodou ten přípravek vlastní výroby udělaný ze típaček? Radi nebudu nic odpojovat a přetočím to přes povolený stabilizátor. Kdy to lo tam, musí to jít i zpátky.;-). Díky
|
|
| |
|
|