| | |
10.04.2018 11:16 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3147600
|
|
Embury
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Az se dostanu na kanal tak zkontroluju napravnici... i prepadove hadicky. Diky za tip
Az se dostanu na kanal tak zkontroluju napravnici... i prepadove hadicky. Diky za tip
|
|
02.05.2018 07:26 -
Unik hydraulického oleje
|
3154325
|
|
hanyys
|
Město: Boseň, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Zdravím vechny. Obracím se na vás s dotazem ne se na mě dostane řada v servisu.
Mám problém s únikem oleje ze roubení nad řízením. Nemáte s tím někdo zkuenost ?
Auto je C5 rok 2010, 1,6 Hdi 82 KW, combi, klasické tlumiče.
při nastartovaném autě to kape podle toho přítlačného roubení co jde trubička do řízení. dotaené to je dost.
Díky vem za jakýkoliv nápad.
Zdravím vechny. Obracím se na vás s dotazem ne se na mě dostane řada v servisu.
Mám problém s únikem oleje ze roubení nad řízením. Nemáte s tím někdo zkuenost ?
Auto je C5 rok 2010, 1,6 Hdi 82 KW, combi, klasické tlumiče.
při nastartovaném autě to kape podle toho přítlačného roubení co jde trubička do řízení. dotaené to je dost.
Díky vem za jakýkoliv nápad.
Přílohy: 1.jpg ( 981058b ) - 2.jpg ( 1032709b ) - |
|
02.05.2018 07:53 -
Re: Unik hydraulického oleje
|
3154338
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Myslím si, e ti to teče klasicky přes gufero okolo hřídele a tam to jen odkapává jak má foto ... je tu o tom vlákno, dělal sem to a dával fotky ... tady .link.
Myslím si, e ti to teče klasicky přes gufero okolo hřídele a tam to jen odkapává jak má foto ... je tu o tom vlákno, dělal sem to a dával fotky ... tady http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/2368830-prosakujici-posilovac-rizeni-(servo)/6/
|
|
09.05.2018 11:15 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3155792
|
|
domibr
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravím vechny,
máte nějaké reference na kvalitní repas servořízení? případně nějaká alternativa? nebo se to nevyplatí a je lepí orig? (C5 III, rv 2009, bez hydro)
Díky
Zdravím vechny,
máte nějaké reference na kvalitní repas servořízení? případně nějaká alternativa? nebo se to nevyplatí a je lepí orig? (C5 III, rv 2009, bez hydro)
Díky
|
|
22.10.2018 19:18 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3186084
|
|
kuba91
|
Město: Jinočany, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj, také řeím prosakující gufero na hřebenu ji nějaký ten pátek. Prozatím padlo asi 6 litrů kapaliny. Nicméně se mi nikde nepodařilo najít informaci (jsem lajk), zda je hřebenové řízení pro vechny motorizace stejné nebo ne. Respektive, zda-li do 1.6HDI můu pouít díl z 2.0HDI apod. Předem díky za odpovědi.
Ahoj, také řeím prosakující gufero na hřebenu ji nějaký ten pátek. Prozatím padlo asi 6 litrů kapaliny. Nicméně se mi nikde nepodařilo najít informaci (jsem lajk), zda je hřebenové řízení pro vechny motorizace stejné nebo ne. Respektive, zda-li do 1.6HDI můu pouít díl z 2.0HDI apod. Předem díky za odpovědi.
|
|
22.10.2018 22:42 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3186136
|
|
kuba91
|
Město: Jinočany, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
jruze napsal(a): Podle mne by se mohlo pouít ale asi to nikdo nezkouel a dával tam podle vin (obj.čísla nesouhlasí a jsou i jiná podle roku a myslím i typu náprav)
Dneska jsem se snail obvolat pár lidí, co mají auta na díly a jedna z prvních věcí, po čem se zapráilo, bylo řízení. Jako zní to logicky, ale pochybuju, e by si to ty lidi zjisovali podle vinka.
Dneska jsem se snail obvolat pár lidí, co mají auta na díly a jedna z prvních věcí, po čem se zapráilo, bylo řízení. Jako zní to logicky, ale pochybuju, e by si to ty lidi zjisovali podle vinka.
|
|
23.10.2018 21:41 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3186249
|
|
9000petr
|
|
|
Tak dnes sa pridávam do klubu z kaput servom. źavá strana vodičova blatník podbeh celý zafrkany od oleja auto tvrdé nadrzka lds prázdna. Tečie to hlavne pri plnom pravom raide cez manzetu. Hadice trubky vizeraju by ok. Take ma čaká výmena serva. Dá sa spožahnú na repasovane servo mám monos zohna. Pekná rozborka .link.
Tak dnes sa pridávam do klubu z kaput servom. źavá strana vodičova blatník podbeh celý zafrkany od oleja auto tvrdé nadrzka lds prázdna. Tečie to hlavne pri plnom pravom raide cez manzetu. Hadice trubky vizeraju by ok. Take ma čaká výmena serva. Dá sa spožahnú na repasovane servo mám monos zohna. Pekná rozborka https://youtu.be/wEI-3mlG4c4
|
|
24.10.2018 20:22 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3186876
|
|
kuba91
|
Město: Jinočany, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Tak jsem si řekl, e bych to moje hodil na repas. Neměl byste někdo prosím kontakt na někoho, kdo by byl schopný repas udělat v okolí Prahy? Zatím vechny výsledky mého hledání skončily v Ostravě nebo Brně. Díky
Tak jsem si řekl, e bych to moje hodil na repas. Neměl byste někdo prosím kontakt na někoho, kdo by byl schopný repas udělat v okolí Prahy? Zatím vechny výsledky mého hledání skončily v Ostravě nebo Brně. Díky
|
|
26.02.2019 20:12 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3209402
|
|
NMC
|
|
|
Tak mám taky standardní problém s prosakující hadicí serva - auto dělá po jízdě asi 5ticentimetrové louičky. Rád bych to řeil výměnou hadice za origo. Podle VIN to má být číslo 4014FL, ale v Citroenu je dostupná pouze 4014ET. Ta vypadá stejně - nevíte někdo, jestli jsou tyto hadice záměnné (viz přílohy - číslo1) ?
Tak mám taky standardní problém s prosakující hadicí serva - auto dělá po jízdě asi 5ticentimetrové louičky. Rád bych to řeil výměnou hadice za origo. Podle VIN to má být číslo 4014FL, ale v Citroenu je dostupná pouze 4014ET. Ta vypadá stejně - nevíte někdo, jestli jsou tyto hadice záměnné (viz přílohy - číslo1) ?
Přílohy: Přehled.PNG ( 271982b ) - 4014FL.PNG ( 114261b ) - 4014ET.PNG ( 119185b ) - |
|
28.02.2019 20:21 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3209775
|
|
jumep
|
|
|
a ktora cast ti tece, ak prepad, da sa pouzit a prekladat len samotna prepadova co sa predava na facelift
pripadne ta cast co je od napravnice dopredu rovno dat na spony len hadica
a ktora cast ti tece, ak prepad, da sa pouzit a prekladat len samotna prepadova co sa predava na facelift
pripadne ta cast co je od napravnice dopredu rovno dat na spony len hadica
|
|
01.03.2019 07:07 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3209799
|
|
NMC
|
|
|
Teče vysokotlaká část, napojení hadice na kovovou trubku nahoře za čerpadlem. Dříve to jen rosilo, nyní je u pravého kola po jizdě flek.
Znamená to, e FL a ET nejsou záměnné?
Teče vysokotlaká část, napojení hadice na kovovou trubku nahoře za čerpadlem. Dříve to jen rosilo, nyní je u pravého kola po jizdě flek.
Znamená to, e FL a ET nejsou záměnné?
|
|
01.03.2019 10:07 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3209816
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Ahoj, udělej raději reálnou fotku onoho místa, a je zcela bez pochyb, kde to teče. A to jak místa předpokládaného úniku, tak místa, kde to vykapává na zem.
Ahoj, udělej raději reálnou fotku onoho místa, a je zcela bez pochyb, kde to teče. :-) A to jak místa předpokládaného úniku, tak místa, kde to vykapává na zem.
|
|
01.03.2019 13:15 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3209822
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Kucí uatí, čtěte dotaz a odpovídejte na dotaz nechte stranou coby kdyby ... On to řeil se mnou, a je skálopevně přesvědčen, e mu to prolíná na horním konci u zalisování hadice u čerpadla serva ( mechanické na řemenu) Já mu řek, e ta co je psaná přímo podle VIN na jeho auto u není, ale je k mání ta druhá, která je taky psaná i na 1,8i ale jiné OPR ... a je taky na 2,0i, No a on zjituje, jestli to je moc rozdílné , nebo ne a jde to pouít .. kde je ten rozdíl e je od jiného OPR jiná ...
Kucí uatí, čtěte dotaz a odpovídejte na dotaz ;-) nechte stranou coby kdyby ... On to řeil se mnou, a je skálopevně přesvědčen, e mu to prolíná na horním konci u zalisování hadice u čerpadla serva ( mechanické na řemenu) Já mu řek, e ta co je psaná přímo podle VIN na jeho auto u není, ale je k mání ta druhá, která je taky psaná i na 1,8i ale jiné OPR ... a je taky na 2,0i, No a on zjituje, jestli to je moc rozdílné , nebo ne a jde to pouít .. kde je ten rozdíl e je od jiného OPR jiná ... :-p
|
|
01.03.2019 20:32 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3209840
|
|
jumep
|
|
|
ja osobne si myslim ze to pasovat bude
inak co tam hore vacsinou tece, je to blbe cidlo, praskne a potom to tece cezen a cez kabel
ja osobne si myslim ze to pasovat bude
inak co tam hore vacsinou tece, je to blbe cidlo, praskne a potom to tece cezen a cez kabel
|
|
03.03.2019 21:08 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3210068
|
|
jumep
|
|
|
hentak hore byva masna bezne, hlavne nevypada zeby to priamo tam tieklo, to by si videl pekne mokre nacerstvo, takze hladaj lepsie
to co tece bude pekne cersvo mokre a budu tam kvapky
hentak hore byva masna bezne, hlavne nevypada zeby to priamo tam tieklo, to by si videl pekne mokre nacerstvo, takze hladaj lepsie
to co tece bude pekne cersvo mokre a budu tam kvapky
|
|
| |
|
|