| | |
11.10.2016 14:38 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3001642
|
|
jumep
|
|
|
pozor, hadica je 11.3, neviem ci uz 12 nebude vela
pozor, hadica je 11.3, neviem ci uz 12 nebude vela
|
|
11.10.2016 16:13 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3001671
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
dík za INFO:
No ona ta spodní hadice na nákresu v (citroen service) vede na dno nádre s LDS a ta horní přes těsnící O krouek (vysokotlaký na straně čerpadla) do čerpadla. Na nákresu jsou obě hadice očíslovány 1 ass a nazvány(vysokotlaké potrubí posil. řízení). Proto jsem opatrný a raději se zeptám, jestli někdo neřeil.
Kdy je vypnutý motor, tak předpokládám by v potrubí neměl být tlak. Povolím pro jistotu jetě víčko s LDS. Pak tedy rozpojím spodní hadici od trubky v rohu, napojím ji kouskem trubky s faldíky, a kouskem dodané hadice, kterou nasunu na původní trubku. Kadý spoj pojistím dvěma kusy roubovacích objímek a budu doufat, e to chvíli dá zas pokoj. Jenom mi vrtá hlavou, jakou hadici pouít. Jaký je tam vůbec tlak?? a jestli hadice neznečistí LDS-jestli ji nerozpustí nebo tak. Dal bych tam raději pro hydrauliku ale ta bude určitě tvrdá a nestáhne se objímkama na původní plechovou trubku. Taky ten rozměr 11,3 mm by to chtělo sehnat.
Moná z toho dělám moc vědu ale víc hlav víc ví.....a tak se radi zeptám... dík za rady
dík za INFO:
No ona ta spodní hadice na nákresu v (citroen service) vede na dno nádre s LDS a ta horní přes těsnící O krouek (vysokotlaký na straně čerpadla) do čerpadla. Na nákresu jsou obě hadice očíslovány 1 ass a nazvány(vysokotlaké potrubí posil. řízení). Proto jsem opatrný a raději se zeptám, jestli někdo neřeil.
Kdy je vypnutý motor, tak předpokládám by v potrubí neměl být tlak. Povolím pro jistotu jetě víčko s LDS. Pak tedy rozpojím spodní hadici od trubky v rohu, napojím ji kouskem trubky s faldíky, a kouskem dodané hadice, kterou nasunu na původní trubku. Kadý spoj pojistím dvěma kusy roubovacích objímek a budu doufat, e to chvíli dá zas pokoj. Jenom mi vrtá hlavou, jakou hadici pouít. Jaký je tam vůbec tlak?? a jestli hadice neznečistí LDS-jestli ji nerozpustí nebo tak. Dal bych tam raději pro hydrauliku ale ta bude určitě tvrdá a nestáhne se objímkama na původní plechovou trubku. Taky ten rozměr 11,3 mm by to chtělo sehnat.
Moná z toho dělám moc vědu ale víc hlav víc ví.....a tak se radi zeptám...:-) dík za rady
|
|
11.10.2016 16:14 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3001672
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jumep napsal(a): pozor, hadica je 11.3, neviem ci uz 12 nebude vela
Pohov, volno
Pouívám hadici FUB Semperit , DN 12 , 12mm naprosto v pohodě, na to pérové spony cobra a ve OK.
Pohov, volno :-D
Pouívám hadici FUB Semperit , DN 12 , 12mm naprosto v pohodě, na to pérové spony cobra a ve OK.
|
|
11.10.2016 16:16 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3001674
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jubileus napsal(a): dík za INFO:
No ona ta spodní hadice na nákresu v (citroen service) vede na dno nádre s LDS a ta horní přes těsnící O krouek (vysokotlaký na straně čerpadla) do čerpadla. Na nákresu jsou obě hadice očíslovány 1 ass a nazvány(vysokotlaké potrubí posil. řízení). Proto jsem opatrný a raději se zeptám, jestli někdo neřeil.
Kdy je vypnutý motor, tak předpokládám by v potrubí neměl být tlak. Povolím pro jistotu jetě víčko s LDS. Pak tedy rozpojím spodní hadici od trubky v rohu, napojím ji kouskem trubky s faldíky, a kouskem dodané hadice, kterou nasunu na původní trubku. Kadý spoj pojistím dvěma kusy roubovacích objímek a budu doufat, e to chvíli dá zas pokoj. Jenom mi vrtá hlavou, jakou hadici pouít. Jaký je tam vůbec tlak?? a jestli hadice neznečistí LDS-jestli ji nerozpustí nebo tak. Dal bych tam raději pro hydrauliku ale ta bude určitě tvrdá a nestáhne se objímkama na původní plechovou trubku. Taky ten rozměr 11,3 mm by to chtělo sehnat.
Moná z toho dělám moc vědu ale víc hlav víc ví.....a tak se radi zeptám... dík za rady
Ale hov*no , starou hadici vyhodí celou a dá tam vcelku kus nové. ádné napojování flikování ... dělá z toho zbytečně kovbojku ... jestli neví, stav se u mne ...
Ale hov*no , starou hadici vyhodí celou a dá tam vcelku kus nové. ádné napojování flikování ... dělá z toho zbytečně kovbojku ... jestli neví, stav se u mne ...
|
|
26.10.2016 09:46 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3006270
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Jak popisujete, hadice 12 mm Semperit na paliva je ta pravá i spojky a objímky na tyto hadice jsou dostupné.Nedokázal jsem vak tuto novou hadici dostat přes fald trubky a tak jsem nechal starou hadici s lepí svorkou.Nejsem si jist, zdali by se hadice po převlečení přes toto drátové zajitění zvětením průměru nepokodila. Protoe je to asi prstýnek z kulatiny 3 mm nabodovaný na té trubce vratky zpět. Pro hadici 12 mm je to značné zvětení obvodu... Jednodue to pod autem nelo na ni narvat. Je otázkou, jestli je to origo přes ten krouek (po 20mm) převlečený a pak na tom spona... No nic, vratka zatím vyřeena. Protoe i při okamitém ucpání obou trubek při rozpojení ukápla část LDSky (2dl) začalo při natáčení volantu drnčet řízení-posilovač.Dolo mi, e to chce dolít LDS. Koupil jsem, dolil jsem 3,5 litru a kapalina je vidět na dně sitka.Bylo tam asi hraniční minimum... Vyměnil jsem zrovna i chladící kapalinu. Koupil červenou G12 a starou vypustil dole na chladiči zmáčknutím svorky a staením hadice. Vytekly asi 4 litry. Hadici zpět a dolil jsem odstátou bez sanétrovou vodou. Chvíli protočil a vypustil. To jsem udělal 2x. Asi nepovolil termostat, tak jsem do hadice od termostatu k chladiči nalil novou G12 . Termostat se jevil neprůchodný (studený)protoe to nelo profouknout.No tak jsem nalil novou G12 (ve koncentrované) i do nádrky. Vlezly do toho přesně 4 litry.
Pro jistotu jsem si vzal do auta 1,5 litru odstáté vody na případné dolití. A to jsem udělal dobře, protoe po ujetí asi 10km se rozblikalo STOP na palubovce.Ukazatel teploty v polovině. Dolil jsem přesně 1,5 litru a dojel 2 km k baráku. A byl jsem rád, e nemusím pokračovat, protoe to bylo rozpálený nezdravě, smrdělo to, mírně se kouřilo zpod kapoty.
Druhý den jsem očekával cokoli. Voda-stav OK,po nastartování motor taky. Po ujetí asi 15 km jsem prohlédl motor a ohmatal hadice (od termostatu byla studená),chladič taky, tak jsem si řekl, e ji chci vidět teplou i s chladičem aby se tomu dalo věřit. Ukazatel teploty na palubovce v polovině.A tak jsem auto prohnal několikrát mezi kruháčema a se bestie zapotila a konečně voda začala kolovat. Chladič horký, hadice taky, tak to konečně zase funguje. (Mimochodem, ve snaze ovzdunit nad termostatem odroubováním čepičky ventilku při nastartovaném motoru se nic nedělo). Do vnitřku ventilu se mi ničím píchat nechtělo, protoe jsem neměl náladu to potom zase někde shánět nový. Take to nyní FUNGUJE a děkuji za RADY.
Neodpustím si ale připomínku, e u normálního auta vechna voda naráz vyteče a nemusí se pak odvzduňovat na třech místech a nebo čekat, jestli pak nepraskne hlava motoru. Tato C5tka I 2,2HDi Break je fakt vyjímečný auto a dovede vdy překvapit a jde mu " o kejhák" i při výměmě vody. Nová voda se snad musela odvzduňovat jen u starýho Embéčka 1000 MB pod zadním sedadlem. Kvůli termostatu to nejde ani propláchnout při změně typu a bez nemrznoucí směsi to nemůe zůstat ani na mrazu po vyputění vody, protoe by ten zbytek vody roztrhal topení. Nad takovým řeením musel někdo fakt dlouho přemýlet....Omluvte moje pocity. Musel jsem to sdělit.
Jak popisujete, hadice 12 mm Semperit na paliva je ta pravá i spojky a objímky na tyto hadice jsou dostupné.Nedokázal jsem vak tuto novou hadici dostat přes fald trubky a tak jsem nechal starou hadici s lepí svorkou.Nejsem si jist, zdali by se hadice po převlečení přes toto drátové zajitění zvětením průměru nepokodila. Protoe je to asi prstýnek z kulatiny 3 mm nabodovaný na té trubce vratky zpět. Pro hadici 12 mm je to značné zvětení obvodu... Jednodue to pod autem nelo na ni narvat. Je otázkou, jestli je to origo přes ten krouek (po 20mm) převlečený a pak na tom spona... No nic, vratka zatím vyřeena. Protoe i při okamitém ucpání obou trubek při rozpojení ukápla část LDSky (2dl) začalo při natáčení volantu drnčet řízení-posilovač.Dolo mi, e to chce dolít LDS. Koupil jsem, dolil jsem 3,5 litru a kapalina je vidět na dně sitka.Bylo tam asi hraniční minimum... Vyměnil jsem zrovna i chladící kapalinu. Koupil červenou G12 a starou vypustil dole na chladiči zmáčknutím svorky a staením hadice. Vytekly asi 4 litry. Hadici zpět a dolil jsem odstátou bez sanétrovou vodou. Chvíli protočil a vypustil. To jsem udělal 2x. Asi nepovolil termostat, tak jsem do hadice od termostatu k chladiči nalil novou G12 . Termostat se jevil neprůchodný (studený)protoe to nelo profouknout.No tak jsem nalil novou G12 (ve koncentrované) i do nádrky. Vlezly do toho přesně 4 litry.
Pro jistotu jsem si vzal do auta 1,5 litru odstáté vody na případné dolití. A to jsem udělal dobře, protoe po ujetí asi 10km se rozblikalo STOP na palubovce.Ukazatel teploty v polovině. Dolil jsem přesně 1,5 litru a dojel 2 km k baráku. A byl jsem rád, e nemusím pokračovat, protoe to bylo rozpálený nezdravě, smrdělo to, mírně se kouřilo zpod kapoty.
Druhý den jsem očekával cokoli. Voda-stav OK,po nastartování motor taky. Po ujetí asi 15 km jsem prohlédl motor a ohmatal hadice (od termostatu byla studená),chladič taky, tak jsem si řekl, e ji chci vidět teplou i s chladičem aby se tomu dalo věřit.:nevim Ukazatel teploty na palubovce v polovině.A tak jsem auto prohnal několikrát mezi kruháčema a se bestie zapotila a konečně voda začala kolovat. Chladič horký, hadice taky, tak to konečně zase funguje. (Mimochodem, ve snaze ovzdunit nad termostatem odroubováním čepičky ventilku při nastartovaném motoru se nic nedělo). Do vnitřku ventilu se mi ničím píchat nechtělo, protoe jsem neměl náladu to potom zase někde shánět nový. Take to nyní FUNGUJE a děkuji za RADY.:-):-):-)
Neodpustím si ale připomínku, e u normálního auta vechna voda naráz vyteče a nemusí se pak odvzduňovat na třech místech a nebo čekat, jestli pak nepraskne hlava motoru. Tato C5tka I 2,2HDi Break je fakt vyjímečný auto a dovede vdy překvapit a jde mu " o kejhák" i při výměmě vody. Nová voda se snad musela odvzduňovat jen u starýho Embéčka 1000 MB pod zadním sedadlem. Kvůli termostatu to nejde ani propláchnout při změně typu a bez nemrznoucí směsi to nemůe zůstat ani na mrazu po vyputění vody, protoe by ten zbytek vody roztrhal topení.;-) Nad takovým řeením musel někdo fakt dlouho přemýlet....Omluvte moje pocity. Musel jsem to sdělit.:palec
|
|
26.10.2016 18:29 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3006342
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Odvzduňovací ventilek není ventilek v pravým slova smyslu, ale jen díra s čepičkou. Take do něj můe píchat jak chce.
Odvzduňujou se i jiný auta a kdy neodvzduní, po otevření termostatu by se to mělo odvzdunit samo přes expanzku. Teda pokud tam toho je dost. To u tebe očividně nebylo.
Výměna nemrzky je snad vdycky spojená s prohřátím a do otevření termostatu. Alespoň v případě, e to chce mít udělaný pořádně a ne jen jako amatér, který nadává na značku a nezná základní postupy.
Není ostuda se zeptat, kdy něco neví. Ostuda je, kdy nadává na něco, co nefunguje kvůli tvý neznalosti.
A se s autem sije a pozná jeho pravý záludnosti, nad touhle epizodkou jen mávne rukou.
Odvzduňovací ventilek není ventilek v pravým slova smyslu, ale jen díra s čepičkou. Take do něj můe píchat jak chce.
Odvzduňujou se i jiný auta a kdy neodvzduní, po otevření termostatu by se to mělo odvzdunit samo přes expanzku. Teda pokud tam toho je dost. To u tebe očividně nebylo.
Výměna nemrzky je snad vdycky spojená s prohřátím a do otevření termostatu. Alespoň v případě, e to chce mít udělaný pořádně a ne jen jako amatér, který nadává na značku a nezná základní postupy.
Není ostuda se zeptat, kdy něco neví. Ostuda je, kdy nadává na něco, co nefunguje kvůli tvý neznalosti.
A se s autem sije a pozná jeho pravý záludnosti, nad touhle epizodkou jen mávne rukou. ;-)
|
|
27.10.2016 10:15 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3006505
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Dík za rady a zájem.
Přesto vechno si myslím, e jsem předem načetl tady vechno dostupný, týkající se témat. ale kadý to dělá jinak a tak je toho hodně napsáno a přesný postup nenajde. Mimochodem kapaliny v nádrce bylo a po víčko a to i po několikaminutovém volnoběhu. Ale já teď u vím, e nestačí v 10°C ani 30 minut ale auto musí jet. Jinak se termostat neotevře, a nevpustí dalí (a u čistou při proplachování nebo potom u tu, co zůstane). A v ten okamik, kdy otevře(při jízdě) samozřejmě ubude v nádrce a autu chybí. To ale v ten moment nezjistí úbytek ani profík znající základní postupy, protoe při jízdě nevidí pod kapotu....e kapalina právě z nádrky odtekla do motoru. Na to ho upozorní a červeně blikající STOP na budíku. Take mě by v návodu na výměnu chladící kapaliny klidně stačilo upozornění: e vdy vyteče jen polovina, stačí sundat sponu z hadice dole od chladiče a povystrčit hadici. V případě proplachování doplnit vodou, vzít s sebou také do auta 1,5 litru a projet 15 minut. Očekávat úbytek kapaliny vlivem otevření termostatu a proputěním dalí vody do motoru. To větinou doprovází hláka STOP na palubovce.Nechat schládnout,vypustit, případně opakovat a propláchnout vodou znovu.Vypustit. Pak nalít novou koncentrovanou a očekávat, e po pár kilometrech jízdy se můe objevit zase hláka STOP, kdy propustí termostat vodu z nádrky. To pak u bude opět stačit dolít 1,5 litru bezsanétrové vody do nádrky. (To , e nejde chl.kapalina dopředu "vědecky" naředit na 1:1 s vodou je nakonec jasný, protoe to nejde vypustit celý naráz). Děkuji sobě za návod, který funguje bez lezení pod auto a u mě při tom nevyděsí blikající STOP hláka.
Nejsem zahořklý, jen jsem se to prostě nedověděl a pak při jízdě s děckama to blikající STOP na palubovce nebylo nepříjemný. Toto u snad dělat na autě nebudu. Dík za zájem a rady
Dík za rady a zájem.
Přesto vechno si myslím, e jsem předem načetl tady vechno dostupný, týkající se témat. ale kadý to dělá jinak a tak je toho hodně napsáno a přesný postup nenajde. Mimochodem kapaliny v nádrce bylo a po víčko a to i po několikaminutovém volnoběhu. Ale já teď u vím, e nestačí v 10°C ani 30 minut ale auto musí jet. Jinak se termostat neotevře, a nevpustí dalí (a u čistou při proplachování nebo potom u tu, co zůstane). A v ten okamik, kdy otevře(při jízdě) samozřejmě ubude v nádrce a autu chybí. To ale v ten moment nezjistí úbytek ani profík znající základní postupy, protoe při jízdě nevidí pod kapotu....e kapalina právě z nádrky odtekla do motoru. Na to ho upozorní a červeně blikající STOP na budíku. Take mě by v návodu na výměnu chladící kapaliny klidně stačilo upozornění: e vdy vyteče jen polovina, stačí sundat sponu z hadice dole od chladiče a povystrčit hadici. V případě proplachování doplnit vodou, vzít s sebou také do auta 1,5 litru a projet 15 minut. Očekávat úbytek kapaliny vlivem otevření termostatu a proputěním dalí vody do motoru. To větinou doprovází hláka STOP na palubovce.Nechat schládnout,vypustit, případně opakovat a propláchnout vodou znovu.Vypustit. Pak nalít novou koncentrovanou a očekávat, e po pár kilometrech jízdy se můe objevit zase hláka STOP, kdy propustí termostat vodu z nádrky. To pak u bude opět stačit dolít 1,5 litru bezsanétrové vody do nádrky. (To , e nejde chl.kapalina dopředu "vědecky" naředit na 1:1 s vodou je nakonec jasný, protoe to nejde vypustit celý naráz). Děkuji sobě za návod, který funguje bez lezení pod auto a u mě při tom nevyděsí blikající STOP hláka.
Nejsem zahořklý, jen jsem se to prostě nedověděl a pak při jízdě s děckama to blikající STOP na palubovce nebylo nepříjemný. Toto u snad dělat na autě nebudu. Dík za zájem a rady:-))
|
|
27.10.2016 11:43 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3006526
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Jo,jo:je to ono.
Díky za INFO. U jsem chtěl dávat foto, akorát za tou zarákou to mám delí. Asi je to posunutý na tom přichycení. Proto jsem hadici chtěl na tu trubku dostat dál. Ten lem na konci trubky přes nasunutou hadici není patrný, tak jsem byl vyplaen, e sjede. Dodal jsem jen kvalitní svorku se dvěma rouby(tahy). To jsem klidný,e to tak patří a nervu to přes tu zaráku. Ono mě to svádělo,protoe trubka trčí asi 10cm a drí to na konci za 2cm. Dík moc,toto mě uklidnilo, e to není něco dodělávanýho. Auto jezdilo jenom do CARLING v Brně,tak mi to vrtalo hlavou, e to drí tak nakrajíčku s fórovou plechovou svorkou....Plechové dráky,příchytky hadic jsou dost zkorodované, snad to chvíli jetě vydrí... Je to jen vratka,jak říkáte,(hadici mám koupenou -3metry.Kdyby byly problémy , tak napojím a do nádrky). Člověk chce mít auto na zimu nachystaný, a ne, e někde couvnu ze závěje a tuto hadici stáhnu z trubky a problém je na světě. Ano od spodu motoru je jetě krycí víko ale to je origo přidělaný drahými rouby(u jsem kupoval), který po krátkým čase auto postrácí a tak to jistí poplastované dráty. Dík za rady, jsem rád, e ta hadice tak patří a tak to snad chvíli vydrí. Do motorového prostoru stále lezou kuny a tak musím něco vymyslet, ne něco utrhnou nebo rozkousají. Baterie u auta, co denně nejezdí je v zimě slabá (i kdy je nová a na autě jsou denní LED)a tak by bodlo nějaké odzkouené slabé dobíjení bez jejího odpojování.. U konečně končím- dík za zájem a rady
Jo,jo:je to ono.
Díky za INFO. U jsem chtěl dávat foto, akorát za tou zarákou to mám delí. Asi je to posunutý na tom přichycení. Proto jsem hadici chtěl na tu trubku dostat dál. Ten lem na konci trubky přes nasunutou hadici není patrný, tak jsem byl vyplaen, e sjede. Dodal jsem jen kvalitní svorku se dvěma rouby(tahy). To jsem klidný,e to tak patří a nervu to přes tu zaráku. Ono mě to svádělo,protoe trubka trčí asi 10cm a drí to na konci za 2cm. Dík moc,toto mě uklidnilo, e to není něco dodělávanýho. Auto jezdilo jenom do CARLING v Brně,tak mi to vrtalo hlavou, e to drí tak nakrajíčku s fórovou plechovou svorkou....Plechové dráky,příchytky hadic jsou dost zkorodované, snad to chvíli jetě vydrí... Je to jen vratka,jak říkáte,(hadici mám koupenou -3metry.Kdyby byly problémy , tak napojím a do nádrky). Člověk chce mít auto na zimu nachystaný, a ne, e někde couvnu ze závěje a tuto hadici stáhnu z trubky a problém je na světě. Ano od spodu motoru je jetě krycí víko ale to je origo přidělaný drahými rouby(u jsem kupoval), který po krátkým čase auto postrácí a tak to jistí poplastované dráty. Dík za rady, jsem rád, e ta hadice tak patří a tak to snad chvíli vydrí. Do motorového prostoru stále lezou kuny a tak musím něco vymyslet, ne něco utrhnou nebo rozkousají. Baterie u auta, co denně nejezdí je v zimě slabá (i kdy je nová a na autě jsou denní LED)a tak by bodlo nějaké odzkouené slabé dobíjení bez jejího odpojování.. U konečně končím- dík za zájem a rady :-)
Přílohy: 20161008_122442.jpg ( 1518806b ) - |
|
11.02.2017 17:49 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3038765
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj vem. Asi mi také někde prosakuje trubka od serva, nemáte někdo rozkres abych to nemusel moc kuchat a zjistil zda je to vratka nebo ta tlaková . Teď jsem s hrůzou v očích dolil púlitr LDS. Dík.
Ahoj vem. Asi mi také někde prosakuje trubka od serva, nemáte někdo rozkres abych to nemusel moc kuchat a zjistil zda je to vratka nebo ta tlaková . Teď jsem s hrůzou v očích dolil púlitr LDS. Dík.
|
|
11.02.2017 19:22 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3038809
|
|
jumep
|
|
|
predava sa to ako celok, tlakova spolu s prepadovou
rozkreslenie ti je nanic, ide to od cerpadla predom motora pod prevodovku do serva a zoserva pod prevodovkou dopredu
predava sa to ako celok, tlakova spolu s prepadovou
rozkreslenie ti je nanic, ide to od cerpadla predom motora pod prevodovku do serva a zoserva pod prevodovkou dopredu
|
|
11.02.2017 19:55 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3038830
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ta trubka co je mokrá od oleje vede podél levého plastového podběhu směrem od serva pod chladičovou stěnu a dál jsem u neviděl někam směrem na pravou stranu celé je to ukryté pod nárazníkem. A jeto spodnějí trubka, moná spí hadice jetě obalená krycí gumou. nael jsem na tom i sponu ale nepřipadá mi e by to byla spona na tlakové trubky.
Ta trubka co je mokrá od oleje vede podél levého plastového podběhu směrem od serva pod chladičovou stěnu a dál jsem u neviděl někam směrem na pravou stranu celé je to ukryté pod nárazníkem. A jeto spodnějí trubka, moná spí hadice jetě obalená krycí gumou. nael jsem na tom i sponu ale nepřipadá mi e by to byla spona na tlakové trubky.
|
|
11.02.2017 20:28 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3038861
|
|
jumep
|
|
|
jo to je prepad, spaja sa to vpredu na chladic LDS (trubka) a dost casto len tu pasku treba vymenit za srobovaciu a utiahnut
jo to je prepad, spaja sa to vpredu na chladic LDS (trubka) a dost casto len tu pasku treba vymenit za srobovaciu a utiahnut
|
|
12.02.2017 09:40 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3038975
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Take tam nebude ádný velký tlak a lo by to nějak opravit jinou hadicí na olej ? Dík za rady .
Take tam nebude ádný velký tlak a lo by to nějak opravit jinou hadicí na olej ? Dík za rady .
|
|
12.02.2017 11:27 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3039025
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Teče mi to z té trubky co jde pod chladiče a kolem levého podběh je to obalené tlustou gumou a pak to přechází do hliníkové tvarové trubky k servu, a mokrý to je právě pod tou krycí gumovou hadicí podél toho podběhu, a pod tou gumovou krycí hadicí to není trubka je to ohebné, to mi nejde do hlavy jednou trubka potom ohebné a pak zase trubka.. a nemá tam nějakej vrak coby to měl dobré ??? zajel bych si pro to ....
Teče mi to z té trubky co jde pod chladiče a kolem levého podběh je to obalené tlustou gumou a pak to přechází do hliníkové tvarové trubky k servu, a mokrý to je právě pod tou krycí gumovou hadicí podél toho podběhu, a pod tou gumovou krycí hadicí to není trubka je to ohebné, to mi nejde do hlavy jednou trubka potom ohebné a pak zase trubka.. a nemá tam nějakej vrak coby to měl dobré ??? zajel bych si pro to ....
|
|
26.12.2017 11:33 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3120381
|
|
Zdenal
|
Město: Ostrava, Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.8i 16V 127k (92kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda má někdo tady zkuenosti s prosakujícím servem u C5 X7, a jak to řeil? Osobně u jsem jednou ten problém měl, před necelými 2 roky, kdy mi začalo téct gufero na tyčce od volantu. Bylo prodřené, protoe tyčka orezla a lo to durch. Viz. obrázky z anglického fora, kde to u té řeili:
.link.
Tak jsem tedy vyměnil celý posilovač řízení, protoe se opravná sada nikde neprodává a tyčka kolem gufera byla silně rezavá. Pořídil jsem tedy celé servo REPASované, nicméně neuběhly ani 2 roky a u je tu ten samý problém zase, opět to teče, ale ne vinou zrezlé tyče, ale asi netěsného gufera (asi jak tyč na soustruhu ojeli) . Viz. přiloené foto. (za hadicí)
Evidentně jde o konstrukční chybu, nekrytá tyč, která navíc časem zreziví. I na zahraničních forech to řeili:
.link.
Mám tedy otázku, zda by jste doporučili znovu repas (záruka cca 12 měsíců), ikdy evidentně s pochybným výsledkem cca za 7000,-, nebo celý posilovač např od BOSCHe za 13000,-, nebo originál za cca 20000,- od citroenu? Protoe toto řeení je netěstí. Nebo jinou radu? Díky moc za jakékoliv doporučení
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda má někdo tady zkuenosti s prosakujícím servem u C5 X7, a jak to řeil? Osobně u jsem jednou ten problém měl, před necelými 2 roky, kdy mi začalo téct gufero na tyčce od volantu. Bylo prodřené, protoe tyčka orezla a lo to durch. Viz. obrázky z anglického fora, kde to u té řeili:
https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=54273&start=30
Tak jsem tedy vyměnil celý posilovač řízení, protoe se opravná sada nikde neprodává a tyčka kolem gufera byla silně rezavá. Pořídil jsem tedy celé servo REPASované, nicméně neuběhly ani 2 roky a u je tu ten samý problém zase, opět to teče, ale ne vinou zrezlé tyče, ale asi netěsného gufera (asi jak tyč na soustruhu ojeli) . Viz. přiloené foto. (za hadicí)
Evidentně jde o konstrukční chybu, nekrytá tyč, která navíc časem zreziví. I na zahraničních forech to řeili:
https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=54273&start=45
Mám tedy otázku, zda by jste doporučili znovu repas (záruka cca 12 měsíců), ikdy evidentně s pochybným výsledkem cca za 7000,-, nebo celý posilovač např od BOSCHe za 13000,-, nebo originál za cca 20000,- od citroenu? Protoe toto řeení je netěstí. Nebo jinou radu? Díky moc za jakékoliv doporučení
Přílohy: WP_20171225_11_25_07_Pro.jpg ( 1635471b ) - |
|
26.12.2017 19:04 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3120522
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Já bych doporučil rozdělat a tyč obrousit na čistý kov, pouít nové gufero za pár korun, pokud bude koroze hloubková a obrus moc velký, zkrátit pruinku gufera, nebo pouít s o chlup mení dírou a sloit, pak celý vrch zakrýt podobnou krytkou jak je na Bx, MX, Xa a pod ni dobrou vazelínu ... Před pár dny se u mě ukázala C5 I kde jsem dával nové gufero na tekoucí řízení - orezlá tyč ... tuím cca 2a3/4 roku z5 ( 17.3.2015) a pořád suché Vrchni gufero je stejné na vech c5 a stojí pár korun .... nad guferem je origo taková ochrana - gumový přídavný břit a asi stojí za....nic ... .link. .link. origo gufero 01016544B .link. origo je 20x30x8/6 , není problém koupit např 19x30x5/6 při opravě obrouení hřídele .... Já to opravené na vrku překryl větí gum manetkou pouívanou na Xa a namazal pod ni A4 vazelínu ... .link. , .link.
Já bych doporučil rozdělat a tyč obrousit na čistý kov, pouít nové gufero za pár korun, pokud bude koroze hloubková a obrus moc velký, zkrátit pruinku gufera, nebo pouít s o chlup mení dírou a sloit, pak celý vrch zakrýt podobnou krytkou jak je na Bx, MX, Xa a pod ni dobrou vazelínu ... Před pár dny se u mě ukázala C5 I kde jsem dával nové gufero na tekoucí řízení - orezlá tyč ... tuím cca 2a3/4 roku z5 ( 17.3.2015) a pořád suché ;-) Vrchni gufero je stejné na vech c5 a stojí pár korun .... nad guferem je origo taková ochrana - gumový přídavný břit a asi stojí za....nic ... http://img24.rajce.idnes.cz/d2403/14/14800/14800884_dbadcfe85316ad2343aa6e1cc41a7f84/images/IMG_2977.jpg?ver=0 http://img24.rajce.idnes.cz/d2403/14/14800/14800884_dbadcfe85316ad2343aa6e1cc41a7f84/images/IMG_2974.jpg?ver=0 origo gufero 01016544B https://mlparts.cz/tesnici-krouzek-corteco-01016544b origo je 20x30x8/6 , není problém koupit např 19x30x5/6 při opravě obrouení hřídele .... Já to opravené na vrku překryl větí gum manetkou pouívanou na Xa a namazal pod ni A4 vazelínu ... https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=5897 , https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=5886
|
|
26.12.2017 20:21 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3120551
|
|
jumep
|
|
|
to co davam ja robit, tak tam to navaraju a potom brusia a hore davaju gumovu krytku
aj ked je podivne ze doteraz som riesil len pruzinove podvozky, podla mna to ma nieco spolocne aj s mnozstvom a chladenim servokvapaliny
to co davam ja robit, tak tam to navaraju a potom brusia a hore davaju gumovu krytku
aj ked je podivne ze doteraz som riesil len pruzinove podvozky, podla mna to ma nieco spolocne aj s mnozstvom a chladenim servokvapaliny
|
|
| |
|
|